De uitknop 1 keer indrukken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef 2dope het volgende:
Ik heb sinds gister ook de Magic binnen, fijn apparaat. Even een korte vraag: Hoe zetten jullie zelf iets van toetsblokkering erop? Momenteel schuif ik de meldingenbalk gewoon over het hele scherm heen maar dan duurt het erg lang voordat de backlight uitgaat...
Cheers. Ik dacht dat 'ie dan helemaal uitging, maar verhip!quote:
Heb ion rom gedraaid, maar alle snelle onderdelen zijn intussen al gepoort naar alle andere custom roms. Die snelheid maakt het toestel wel lekker snappy.quote:Zijn er hier trouwens mensen die de Google ION ROM draaien? Ik ben tevreden met de snelheid van de standaard ROM, maar de ION ROM schijnt verdomde snel te zijn
Je zou niets moeten verliezen, alleen je moet wel eerst root acces krijgen op je magic.quote:Die wil ik ook erop gaan gooien maar verlies ik dan iets wat in de Vodafone ROM wel zit?
Edit: Of raden jullie andere ROMs aan?
en die uit knop indrukken en even vasthouden voor power off, sound off, airplane modus etc..quote:Cheers. Ik dacht dat 'ie dan helemaal uitging, maar verhip!
1 dag maar ik doe er heel veel mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik heb eigenlijk geen zin om te wachten tot de Hero uitkomt, alhoewel ik hem wel veel mooier vind dan de magic. Magic, Hero, magic, hero...
Hoelang gaat de batterij van de magic ongeveer mee bij jullie?
Dan moet je het volgens mij toch echt bij de officiële ROM houdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1 dag maar ik doe er heel veel mee.
Vraagje.. ik sta op t punt mijn Magic te rooten en een nieuwe ROM erop te zetten.. maar die makers komen steeds met verbeteringen(die changelogs). Moet ik dan elke keer opnieuw een ROM installeren als ik die verbeteringen wil?(En dus elke keer weer mijn gegevens verliezen.) Ik wil gewoon een snellere ROM en wel steeds de officiële Google updates automatisch binnen krijgen.
Die update van google ga je missen met een andere rom. Echter, de wijzigingen/updates zijn in het circuit al lang en breed in nieuwe roms gestopt voordat google de reguliere update distribueert. En als de maker van de rom upgrade doet kun je gewoon opnieuw de nieuwe update.zip toepassen. Zolang je bij dezelfde kernel blijft [hou gewoon aan: dezelfde rom cooker] dan hoef je niet te wipen [alles wissen].quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1 dag maar ik doe er heel veel mee.
Vraagje.. ik sta op t punt mijn Magic te rooten en een nieuwe ROM erop te zetten.. maar die makers komen steeds met verbeteringen(die changelogs). Moet ik dan elke keer opnieuw een ROM installeren als ik die verbeteringen wil? JA(En dus elke keer weer mijn gegevens verliezen >> NEE.) Ik wil gewoon een snellere ROM en wel steeds de officiële Google updates automatisch binnen krijgen.
Hmm jammer, want ik vrees juist dat als ik een andere ROM erop gooi die vol met bugs zit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan moet je het volgens mij toch echt bij de officiële ROM houden
Maar als het goed is (laten we het hopen) komen er dit jaar nog twee Android updates, dus dat zou wel eens een hoop goeds met zich kunnen meebrengen
http://www.mobilecrunch.c(...)ar-maybe-every-year/
Dankjewel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:01 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Die update van google ga je missen met een andere rom. Echter, de wijzigingen/updates zijn in het circuit al lang en breed in nieuwe roms gestopt voordat google de reguliere update distribueert. En als de maker van de rom upgrade doet kun je gewoon opnieuw de nieuwe update.zip toepassen. Zolang je bij dezelfde kernel blijft [hou gewoon aan: dezelfde rom cooker] dan hoef je niet te wipen [alles wissen].
Je kunt dus gewoon over mekaar upgraden.
1. rom downloaden
2. op sd als update.zip
3. flash rom
4. reboot.
5. nieuwe versie rom, alle bestanden zoals ooit tevoren.
Ik zat er al aan te denken om gewoon die stock ROM van HTC zelf erop te gooien. Die is toch sowieso al stabiel en sneller? (En dan krijg ik toch wel de Google updates automatisch binnen aangezien t een officiële is of blijft die altijd zoals ie is omdat t voor Developers was ontwikkeld?)quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef Firenzo het volgende:
ga er vanuit dat de meeste roms er redelijk hetzelfde uitzine. Een thema toevoegen kun je zelf altijd nog. ik zou vooral kijken naar een stabiele rom.
en terug naar vodafone rom gaat exact hetzlefde als elke andere rom flashen. dan moet je dus wel eerst kijken of de stock rom er ook tussen staat. anders kun je altijd de ION rom ongemod gebruiken, is gewoon een magic rom van google.
edit: stock rom staat ook op site van HTC.
http://www.androidplanet.(...)n-de-android-market/quote:Twee Android-updates in 2009, 5.000 apps in de Android Market
Google heeft bij de lancering van de T-Mobile myTouch 3G in de VS aangekondigd dat er op dit moment 5.000 applicaties in de Android Market aanwezig zijn. Ander interessant nieuws vandaag, is dat Google dit jaar nog twee updates voor Android gaat uitbrengen: een grote en een kleine. In totaal zullen er dit jaar vier updates komen (waarvan er al twee geweest zijn). De eerstvolgende update zal ongetwijfeld Donut zijn. Eerder kwam al 1.1 (klein) en 1.5 (groot) van Android uit.
Wat de hoeveelheid applicaties betreft: dat zal in Nederland niet exact 5.000 zijn, maar wel aardig in die richting komen. Wat de situatie in de VS verder bijzonder maakt, is dat Google samen met T-Mobile een App Pack gaat uitbrengen: een bundel met T-Mobile-applicaties aangevuld met applicaties van derde partijen. Klanten van T-Mobile die applicaties willen kopen, kunnen straks ook via hun telefoonrekening betalen.
Moet je even het vinkje aan en uit zetten, en anders rebooten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:49 schreef makkie88 het volgende:
Hmm mijn Google agenda wil niet meer syncen.. hoe vaak doetie dat, en voor afspraken hoe ver weg Max..?
1. Vaakquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:49 schreef makkie88 het volgende:
Hmm mijn Google agenda wil niet meer syncen.. hoe vaak doetie dat, en voor afspraken hoe ver weg Max..?
Wat moeten we nou met die social troep.. laat ze maar apps ervoor ontwikkelen zodat ik er geen last van heb.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 06:24 schreef elfzesendertig het volgende:
"Rubin: Android getting more social features; Donut, Eclair, and Flan all in the oven"
http://www.engadget.com/2(...)es-donut-eclair-and/
jes! het werkt weerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:44 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Moet je even het vinkje aan en uit zetten, en anders rebooten.
Had ik op miraculeuze wijze ook een keer, uit het niets
anders haal je van XDA het HTCime toetsenbord, die heeft dat wel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En voor de rest mogen ze ook wel wat nieuws over Donut zelf uitbrengen.. hopelijk komt er een optie waarmee je in portraitmode het toetsenbord in T9 kan veranderen
Ik ben zelf ook meer geïnteresseerd in optimalisering van de snelheid (a la ION) en het gebruiksgemak (bijvoorbeeld dat toetsenbord). Dat sociale spul hoeft van mij ook niet per se, maar ik zou het toch wel weer tof vinden als ze Hyves konden integreren of zo. Niet dat ze dat gaan doen, want Facebook is veel aantrekkelijker, maar goedquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat moeten we nou met die social troep.. laat ze maar apps ervoor ontwikkelen zodat ik er geen last van heb.
En leuk dat er nog zo veel mobieltjes komen maar vind t zelf jammer dat ze allemaal een eigen UI ontwikkelen. Ze(HTC Sense en die van SE) zijn wel mooier maar Android is juist zo heerlijk omdat je makkelijk en snel overal kan komen.. niet door menu's blijven drukken. Veel te veel gedoe vind ik. Als je naar de Hero kijkt is de UI niet zo veel verschillend met een HTC met WM. Hopelijk gaan ze niet allemaal dit doen.
En voor de rest mogen ze ook wel wat nieuws over Donut zelf uitbrengen.. hopelijk komt er een optie waarmee je in portraitmode het toetsenbord in T9 kan veranderen
Neem aan dat je daarvoor je telefoon geroot moet hebben? Heb besloten om dat maar niet te doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:08 schreef Firenzo het volgende:
[..]
anders haal je van XDA het HTCime toetsenbord, die heeft dat wel.
Wist ik nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Gelukkig is Hyves zelf bezig met een app als het goed is.
Ik zou t wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.slideshare.net/vangeest/hyves-api-android-presentation
Heb ik ook, is standaard zo.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:48 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. een aantal dagen terug zou ik mijn HTC Magic rooten maar na stap 10 besloot ik t toch maar niet te doen. Als ik nu Astro (file explorer) aandoe en naar de map boven sdcard ga zie ik mappen en bestanden met namen als dev, init.sapphire, root enzo.. Heb ik dan toch iets aan mijn telefoon veranderd of horen deze mappen sowieso al hier te zijn?
Gisteren gezien. Zij komen dus ook met eigen apps zoals T-Mobile het in de VS doet.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Reclamefilmpje voor Samsung Galaxy
.
Bekijk deze YouTube-video
RTFM!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:55 schreef elfzesendertig het volgende:
Ben benieuw of iemand dit weet. Op de HTC Magic zitten aan de voorkant twee LED lampjes. De rechter zie ik redelijk vaak branden bij het opladen of wanneer ik een sms heb. De linker zie ik echter nooit branden. Waar dient deze voor? Of is dat helemaal geen LED lampje?
Welke telefoons overweeg je dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:34 schreef Incolumis het volgende:
effe tvp want ik zit er aan te denk om er ook eentje te halen
Je krijgt helemaal geen manual met de HTC Magic(ik tenminste niet) dus ik heb ook geen idee wat die linker LED doetquote:
ik zit aan de Hero te denken. nog andere goeie opties dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Welke telefoons overweeg je dan?
broertje van iphoneclub. Zeker een interessante site die ik eigenlijk elke dag wel check. Ook interessant, hoewel amerikaans, is www.phandroid.com.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef Dutchguy het volgende:
Aardige site wel: http://www.androidplanet.nl/
Op dit moment nog niet echtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zit aan de Hero te denken. nog andere goeie opties dan?
mja vind die niet echt mooiquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Op dit moment nog niet echtIk vind zelf de Magic een goede optie omdat ik de Hero foeilelijk vind. Er zijn ook nog maar 3 toestellen
Binnenkort komt waarschijnlijk wel de Samsung Galaxy uit, daar zou je misschien op kunnen wachten.
Verreweg het mooiste toestel in lange tijd, ongeacht welk platform. Maar het zal wel even duren voor hij uitkomt neem ik aan. Maar hoef toch pas eind van het jaar te verlengen dus ik kijk het nog even aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef whoops het volgende:
Die aangekondige Android mobiel van Sony Ericsson vind ik overigens de mooiste tot nu toe
[ afbeelding ]
Ik snap het nut van die scanners nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe vet
Een tweakers pricewatch scanner!!!
http://www.androidplanet.nl/
A is for Awesome
Ik gebruik hem best vaak hoor, best handig in bv. de MMquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik snap het nut van die scanners nietJe kan toch ook gewoon thuis achter je pc kijken wat iets kost en waar het goedkoopst is.
Hehe dit is wel geniaal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe vet
A is for Awesome
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe vet
A is for Awesome
maximaal 3 dagenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef makkie88 het volgende:
[..]
weet iemand hoe oud de prijzen zijn op de tweakers site,
k werk zelf in een winkel en zou een hele makkelijke zijn voor concurent-prijs checks
Wat had hij dan moeten doen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:56 schreef whoops het volgende:
Ik kreeg vanochtend een scurity update binnen... Geen idee wat er veranderd is though, slechte zaak dat ze niet een wat uitgebreidere changelog laten zien...
Wat ik daarnaast echt irritant vind is het gebruik van de back-button als je in de Calendar zit... Die knop stuurt je hoe dan ook terug naar het home-scherm, erg onhandig...
Als je een afspraak of dag hebt geopend gewoon terug naar de kalender gaan bijvoorbeeld?quote:
Als ik een afspraak heb geopend en ik druk op de terug toets dan gaat hij gewoon terug naar de kalender. En als je een dag hebt geopend dan verandert je view naar 1 dag. Als je dus terug wil naar weekview of maandview moet je dat gewoon via het menu doen. Zo lastig is het toch nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je een afspraak of dag hebt geopend gewoon terug naar de kalender gaan bijvoorbeeld?
Oh ok, ik dacht dat whoops bedoelde dat hij altijd vanuit de kalender naar het homescreen ging, maar blijkbaar is hij niet duidelijk genoeg geweestquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als ik een afspraak heb geopend en ik druk op de terug toets dan gaat hij gewoon terug naar de kalender. En als je een dag hebt geopend dan verandert je view naar 1 dag. Als je dus terug wil naar weekview of maandview moet je dat gewoon via het menu doen. Zo lastig is het toch niet
Het is vooral die week- en maandviews... Het is niet zozeer dat het lastig is, ik vind het gewoon niet intuitief werken... Het zou wat mij betreft logischer zijn dat hij die views ook gewoon meeneemt als history voor je back-button...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als ik een afspraak heb geopend en ik druk op de terug toets dan gaat hij gewoon terug naar de kalender. En als je een dag hebt geopend dan verandert je view naar 1 dag. Als je dus terug wil naar weekview of maandview moet je dat gewoon via het menu doen. Zo lastig is het toch niet
Kan ik op zich wel inkomen, aangezien de Home button al naar je Home screen gaat. Misschien dat dit in Donut wel verandert, of in Eclair (waarin ze zich waarschijnlijk zullen richten op wat trivialere dingen).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is vooral die week- en maandviews... Het is niet zozeer dat het lastig is, ik vind het gewoon niet intuitief werken... Het zou wat mij betreft logischer zijn dat hij die views ook gewoon meeneemt als history voor je back-button...
Dat is gunstig. Lijkt me dat het in Donut wel opgelost zal zijn danquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:17 schreef whoops het volgende:
Het hoort in elk geval niet zo, het is zelfs al gemeld (en geaccepteerd) als bug zie ik net...
Die N97 is net uit, dus Nokia is al lang bezig met verder kijken dan dat toestel... Qua software hebben ze in elk geval ingezet op Symbianquote:Op zondag 19 juli 2009 17:26 schreef Dutchguy het volgende:
Ben echt benieuwd of Nokia toch ook een keer de sprong gaat wagen. Zal dan niet in de directe toekomst zijn aangezien ze alles op N97 gezet hebben.
Misschien een hele rare vraag, maar werkt dit alleen met elektronische apparatuur?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe vet
A is for Awesome
Alleen met dingen die op tweakers staan.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Misschien een hele rare vraag, maar werkt dit alleen met elektronische apparatuur?
Goh voorspelbaar, was er al bang voor hehe. Zou leuk zijn als er een app komt waar ook andere producten in worden mee genomenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen met dingen die op tweakers staan.
Hoe weet je dat? (Locaties zijn pas bekend vanaf 11:00 uur?)quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef Firenzo het volgende:
Ah, regio Eindhoven staat in Valkenswaard, das mij te ver met de fiets.
Download de app Missed Call. Dan kan je instellen hoe het ledje moet knipperen, wat voor een kleur deze moet hebben, of je telefoon eens in de zoveel tijd moet trillen, enz.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:10 schreef dome het volgende:
weet iemand waar je het ledje van gemiste oproep kan instellen? die gaat namelijk niet knipperen bij als er een gemist gesprek is.
Met Opera mini krijg je wel een pda layout, alleen jammer dat Opera mini bagger is in mijn ogenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:36 schreef Dikke_Man het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem. Heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden. Voor zover ik weet is het ook niet te forceren.
Heb dat net ff geprobeerd. Nu moet ik zeggen dat die PDA layout ook niet alles is. Wat een kleurenparadijs zeg, om gek van te worden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:03 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Met Opera mini krijg je wel een pda layout, alleen jammer dat Opera mini bagger is in mijn ogen
ik heb hem gelijk gedowload.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:29 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Download de app Missed Call. Dan kan je instellen hoe het ledje moet knipperen, wat voor een kleur deze moet hebben, of je telefoon eens in de zoveel tijd moet trillen, enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |