abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games woensdag 8 juli 2009 @ 13:39:33 #101
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_70776826
Ik heb sinds gister ook de Magic binnen, fijn apparaat. Even een korte vraag: Hoe zetten jullie zelf iets van toetsblokkering erop? Momenteel schuif ik de meldingenbalk gewoon over het hele scherm heen maar dan duurt het erg lang voordat de backlight uitgaat...
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:41:52 #102
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_70776927
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef 2dope het volgende:
Ik heb sinds gister ook de Magic binnen, fijn apparaat. Even een korte vraag: Hoe zetten jullie zelf iets van toetsblokkering erop? Momenteel schuif ik de meldingenbalk gewoon over het hele scherm heen maar dan duurt het erg lang voordat de backlight uitgaat...
De uitknop 1 keer indrukken.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  Eindredactie Games woensdag 8 juli 2009 @ 16:08:36 #103
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_70782754
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef -Techno- het volgende:

[..]

De uitknop 1 keer indrukken.
Cheers. Ik dacht dat 'ie dan helemaal uitging, maar verhip!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_70787220
quote:
Zijn er hier trouwens mensen die de Google ION ROM draaien? Ik ben tevreden met de snelheid van de standaard ROM, maar de ION ROM schijnt verdomde snel te zijn
Heb ion rom gedraaid, maar alle snelle onderdelen zijn intussen al gepoort naar alle andere custom roms. Die snelheid maakt het toestel wel lekker snappy.
quote:
Die wil ik ook erop gaan gooien maar verlies ik dan iets wat in de Vodafone ROM wel zit?

Edit: Of raden jullie andere ROMs aan?
Je zou niets moeten verliezen, alleen je moet wel eerst root acces krijgen op je magic.
quote:
Cheers. Ik dacht dat 'ie dan helemaal uitging, maar verhip!
en die uit knop indrukken en even vasthouden voor power off, sound off, airplane modus etc..

[ Bericht 10% gewijzigd door Firenzo op 08-07-2009 18:40:44 ]
Immer.
pi_70788936
Hmm, ik heb eigenlijk geen zin om te wachten tot de Hero uitkomt, alhoewel ik hem wel veel mooier vind dan de magic . Magic, Hero, magic, hero...

Hoelang gaat de batterij van de magic ongeveer mee bij jullie?
Cool story, Hansel.
pi_70791563
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik heb eigenlijk geen zin om te wachten tot de Hero uitkomt, alhoewel ik hem wel veel mooier vind dan de magic . Magic, Hero, magic, hero...

Hoelang gaat de batterij van de magic ongeveer mee bij jullie?
1 dag maar ik doe er heel veel mee.

Vraagje.. ik sta op t punt mijn Magic te rooten en een nieuwe ROM erop te zetten.. maar die makers komen steeds met verbeteringen(die changelogs). Moet ik dan elke keer opnieuw een ROM installeren als ik die verbeteringen wil? (En dus elke keer weer mijn gegevens verliezen.) Ik wil gewoon een snellere ROM en wel steeds de officiële Google updates automatisch binnen krijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door BluesRebel op 08-07-2009 20:55:43 ]
pi_70800119
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Vraagje.. ik sta op t punt mijn Magic te rooten en een nieuwe ROM erop te zetten.. maar die makers komen steeds met verbeteringen(die changelogs). Moet ik dan elke keer opnieuw een ROM installeren als ik die verbeteringen wil? (En dus elke keer weer mijn gegevens verliezen.) Ik wil gewoon een snellere ROM en wel steeds de officiële Google updates automatisch binnen krijgen.
Dan moet je het volgens mij toch echt bij de officiële ROM houden

Maar als het goed is (laten we het hopen) komen er dit jaar nog twee Android updates, dus dat zou wel eens een hoop goeds met zich kunnen meebrengen
http://www.mobilecrunch.c(...)ar-maybe-every-year/
pi_70800778
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Vraagje.. ik sta op t punt mijn Magic te rooten en een nieuwe ROM erop te zetten.. maar die makers komen steeds met verbeteringen(die changelogs). Moet ik dan elke keer opnieuw een ROM installeren als ik die verbeteringen wil? JA(En dus elke keer weer mijn gegevens verliezen >> NEE.) Ik wil gewoon een snellere ROM en wel steeds de officiële Google updates automatisch binnen krijgen.
Die update van google ga je missen met een andere rom. Echter, de wijzigingen/updates zijn in het circuit al lang en breed in nieuwe roms gestopt voordat google de reguliere update distribueert. En als de maker van de rom upgrade doet kun je gewoon opnieuw de nieuwe update.zip toepassen. Zolang je bij dezelfde kernel blijft [hou gewoon aan: dezelfde rom cooker] dan hoef je niet te wipen [alles wissen].

Je kunt dus gewoon over mekaar upgraden.

1. rom downloaden
2. op sd als update.zip
3. flash rom
4. reboot.
5. nieuwe versie rom, alle bestanden zoals ooit tevoren.
Immer.
pi_70802013
De volgende Sony Ericsson XPERIA in touchscreen uitvoering gaat dus ook op de Android tour:

http://www.gsmarena.com/s(...)_video-news-1011.php

Zit er mooi uit maar zal nog wel even duren voor hij echt uit is.
pi_70807925
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dan moet je het volgens mij toch echt bij de officiële ROM houden

Maar als het goed is (laten we het hopen) komen er dit jaar nog twee Android updates, dus dat zou wel eens een hoop goeds met zich kunnen meebrengen
http://www.mobilecrunch.c(...)ar-maybe-every-year/
Hmm jammer, want ik vrees juist dat als ik een andere ROM erop gooi die vol met bugs zit.
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:01 schreef Firenzo het volgende:

[..]

Die update van google ga je missen met een andere rom. Echter, de wijzigingen/updates zijn in het circuit al lang en breed in nieuwe roms gestopt voordat google de reguliere update distribueert. En als de maker van de rom upgrade doet kun je gewoon opnieuw de nieuwe update.zip toepassen. Zolang je bij dezelfde kernel blijft [hou gewoon aan: dezelfde rom cooker] dan hoef je niet te wipen [alles wissen].

Je kunt dus gewoon over mekaar upgraden.

1. rom downloaden
2. op sd als update.zip
3. flash rom
4. reboot.
5. nieuwe versie rom, alle bestanden zoals ooit tevoren.
Dankjewel!

Nu maar 's beslissen welke ROM ik erop ga gooien.. er zijn er best veel en de meeste hebben geen screenshots.

Kan ik nog altijd terug naar de Vodafone ROM met een simpele reset?
pi_70808794
ga er vanuit dat de meeste roms er redelijk hetzelfde uitzine. Een thema toevoegen kun je zelf altijd nog. ik zou vooral kijken naar een stabiele rom.

en terug naar vodafone rom gaat exact hetzlefde als elke andere rom flashen. dan moet je dus wel eerst kijken of de stock rom er ook tussen staat. anders kun je altijd de ION rom ongemod gebruiken, is gewoon een magic rom van google.

edit: stock rom staat ook op site van HTC.
Immer.
pi_70809266
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef Firenzo het volgende:
ga er vanuit dat de meeste roms er redelijk hetzelfde uitzine. Een thema toevoegen kun je zelf altijd nog. ik zou vooral kijken naar een stabiele rom.

en terug naar vodafone rom gaat exact hetzlefde als elke andere rom flashen. dan moet je dus wel eerst kijken of de stock rom er ook tussen staat. anders kun je altijd de ION rom ongemod gebruiken, is gewoon een magic rom van google.

edit: stock rom staat ook op site van HTC.
Ik zat er al aan te denken om gewoon die stock ROM van HTC zelf erop te gooien. Die is toch sowieso al stabiel en sneller? (En dan krijg ik toch wel de Google updates automatisch binnen aangezien t een officiële is of blijft die altijd zoals ie is omdat t voor Developers was ontwikkeld?)

Of weet jij een andere reden waarom ik dat niet zou moeten/kunnen doen?

[ Bericht 3% gewijzigd door BluesRebel op 09-07-2009 12:59:11 ]
pi_70809885
1. ik ben niet zo into the rom voor de saphire, maar ik weet wel wat goede dev's zijn. ik zal straks ff gaan checken.

2. het lijkt mij sowieso een goede keuze om inderdaad de ADP rom [ion rom] erop te gooien. ik weet alleen niet of dat die ook andere talen heeft behalve engels [mocht dst een probleem zijn]
Immer.
pi_70849880
quote:
Twee Android-updates in 2009, 5.000 apps in de Android Market

Google heeft bij de lancering van de T-Mobile myTouch 3G in de VS aangekondigd dat er op dit moment 5.000 applicaties in de Android Market aanwezig zijn. Ander interessant nieuws vandaag, is dat Google dit jaar nog twee updates voor Android gaat uitbrengen: een grote en een kleine. In totaal zullen er dit jaar vier updates komen (waarvan er al twee geweest zijn). De eerstvolgende update zal ongetwijfeld Donut zijn. Eerder kwam al 1.1 (klein) en 1.5 (groot) van Android uit.

Wat de hoeveelheid applicaties betreft: dat zal in Nederland niet exact 5.000 zijn, maar wel aardig in die richting komen. Wat de situatie in de VS verder bijzonder maakt, is dat Google samen met T-Mobile een App Pack gaat uitbrengen: een bundel met T-Mobile-applicaties aangevuld met applicaties van derde partijen. Klanten van T-Mobile die applicaties willen kopen, kunnen straks ook via hun telefoonrekening betalen.
http://www.androidplanet.(...)n-de-android-market/

Nou wil ik ook wel die releasedates lezen...
Is t al bekend of Donut flash meeneemt?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:25:08 #115
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_70850549
tvp (ivm met TM G1 die naast me ligt)
misschien kom ik nog zinvolle dingen te weten...
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_70850604
App tip: Deezer

Ga naar Deezer.com en registreer je daar(hun mobiele site die je van de app krijgt werkt niet).. log dan in bij de app op je telefoon en je hebt vele webradio's per muziekgenre Ik vind t een mooie app. Soort van Imeem (of Last.FM) maar ipv per artiest, per genre. Je kunt ook nog op internet playlists maken maar dat werkt (bij mij) nog niet.. als dat gaat werken wordt t helemaal vet. Het is nog een beta.
pi_70850875
De Magic besteld!
Ik heb jarenlang met een brakke Samsung slidephone gewerkt (weet niet wat voor type) en dit is de eerste keer dat ik een phone neem met dit soort mogelijkheden. Spannend dus!
pi_70870067
"Rubin: Android getting more social features; Donut, Eclair, and Flan all in the oven"

http://www.engadget.com/2(...)es-donut-eclair-and/
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:49:53 #119
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70870822
Hmm mijn Google agenda wil niet meer syncen.. hoe vaak doetie dat, en voor afspraken hoe ver weg Max..?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:44:13 #120
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_70871349
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:49 schreef makkie88 het volgende:
Hmm mijn Google agenda wil niet meer syncen.. hoe vaak doetie dat, en voor afspraken hoe ver weg Max..?
Moet je even het vinkje aan en uit zetten, en anders rebooten.
Had ik op miraculeuze wijze ook een keer, uit het niets
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_70871921
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:49 schreef makkie88 het volgende:
1. Vaak
2. Volgens mij synchroniseert hij alles. Bij mij doettie het iig jaren vooruit.
Immer.
pi_70878755
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 06:24 schreef elfzesendertig het volgende:
"Rubin: Android getting more social features; Donut, Eclair, and Flan all in the oven"

http://www.engadget.com/2(...)es-donut-eclair-and/
Wat moeten we nou met die social troep.. laat ze maar apps ervoor ontwikkelen zodat ik er geen last van heb.

En leuk dat er nog zo veel mobieltjes komen maar vind t zelf jammer dat ze allemaal een eigen UI ontwikkelen. Ze(HTC Sense en die van SE) zijn wel mooier maar Android is juist zo heerlijk omdat je makkelijk en snel overal kan komen.. niet door menu's blijven drukken. Veel te veel gedoe vind ik. Als je naar de Hero kijkt is de UI niet zo veel verschillend met een HTC met WM. Hopelijk gaan ze niet allemaal dit doen.

En voor de rest mogen ze ook wel wat nieuws over Donut zelf uitbrengen.. hopelijk komt er een optie waarmee je in portraitmode het toetsenbord in T9 kan veranderen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:46:40 #123
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70880803
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:44 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Moet je even het vinkje aan en uit zetten, en anders rebooten.
Had ik op miraculeuze wijze ook een keer, uit het niets
jes! het werkt weer

ik was bang dat mensen me vraag niet zouden begrijpen, typen op een telefoon blijft lastig
pi_70881375
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

En voor de rest mogen ze ook wel wat nieuws over Donut zelf uitbrengen.. hopelijk komt er een optie waarmee je in portraitmode het toetsenbord in T9 kan veranderen
anders haal je van XDA het HTCime toetsenbord, die heeft dat wel.
Immer.
pi_70881711
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:32 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Wat moeten we nou met die social troep.. laat ze maar apps ervoor ontwikkelen zodat ik er geen last van heb.

En leuk dat er nog zo veel mobieltjes komen maar vind t zelf jammer dat ze allemaal een eigen UI ontwikkelen. Ze(HTC Sense en die van SE) zijn wel mooier maar Android is juist zo heerlijk omdat je makkelijk en snel overal kan komen.. niet door menu's blijven drukken. Veel te veel gedoe vind ik. Als je naar de Hero kijkt is de UI niet zo veel verschillend met een HTC met WM. Hopelijk gaan ze niet allemaal dit doen.

Ik ben zelf ook meer geïnteresseerd in optimalisering van de snelheid (a la ION) en het gebruiksgemak (bijvoorbeeld dat toetsenbord). Dat sociale spul hoeft van mij ook niet per se, maar ik zou het toch wel weer tof vinden als ze Hyves konden integreren of zo. Niet dat ze dat gaan doen, want Facebook is veel aantrekkelijker, maar goed Gelukkig is Hyves zelf bezig met een app als het goed is.

Er zijn jammer genoeg nog maar een paar dingen over Donut bekend. Er komt in ieder geval universal search. Als je naar de Palm Pre hebt gekeken dan zal je weten dat dat een geniale functie is
pi_70882574
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:08 schreef Firenzo het volgende:

[..]

anders haal je van XDA het HTCime toetsenbord, die heeft dat wel.
Neem aan dat je daarvoor je telefoon geroot moet hebben? Heb besloten om dat maar niet te doen.
Er is nog wel een andere optie, namelijk keyboardapps kopen, maar die hebben geen Nederlandse T9-woordenboek
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:23 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Gelukkig is Hyves zelf bezig met een app als het goed is.
Wist ik niet
pi_70883154
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]

Wist ik niet
http://www.slideshare.net/vangeest/hyves-api-android-presentation
pi_70888536
quote:
Ik zou t wel leuk vinden.
pi_70892547
Vraagje.. een aantal dagen terug zou ik mijn HTC Magic rooten maar na stap 10 besloot ik t toch maar niet te doen. Als ik nu Astro (file explorer) aandoe en naar de map boven sdcard ga zie ik mappen en bestanden met namen als dev, init.sapphire, root enzo.. Heb ik dan toch iets aan mijn telefoon veranderd of horen deze mappen sowieso al hier te zijn?
  zondag 12 juli 2009 @ 04:43:17 #130
158414 Firenzo
Bakfiets
pi_70893843
niks om druk over te zijn..
Immer.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:42:35 #131
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_70896155
quote:
Op zondag 12 juli 2009 01:48 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. een aantal dagen terug zou ik mijn HTC Magic rooten maar na stap 10 besloot ik t toch maar niet te doen. Als ik nu Astro (file explorer) aandoe en naar de map boven sdcard ga zie ik mappen en bestanden met namen als dev, init.sapphire, root enzo.. Heb ik dan toch iets aan mijn telefoon veranderd of horen deze mappen sowieso al hier te zijn?
Heb ik ook, is standaard zo.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_70896305
quote:
Op zondag 12 juli 2009 04:43 schreef Firenzo het volgende:
niks om druk over te zijn..
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:42 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Heb ik ook, is standaard zo.
Pfew..
Bedankt
pi_70896631
Reclamefilmpje voor Samsung Galaxy
.

Bekijk deze YouTube-video
pi_70896901
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Reclamefilmpje voor Samsung Galaxy
.

Bekijk deze YouTube-video
Gisteren gezien. Zij komen dus ook met eigen apps zoals T-Mobile het in de VS doet.
Vind t wel jammer dat een telefoon met zo veel goede specs zo weinig RAM heeft.
pi_70922730
Ben benieuw of iemand dit weet. Op de HTC Magic zitten aan de voorkant twee LED lampjes. De rechter zie ik redelijk vaak branden bij het opladen of wanneer ik een sms heb. De linker zie ik echter nooit branden. Waar dient deze voor? Of is dat helemaal geen LED lampje?
pi_70926527
quote:
Op maandag 13 juli 2009 01:55 schreef elfzesendertig het volgende:
Ben benieuw of iemand dit weet. Op de HTC Magic zitten aan de voorkant twee LED lampjes. De rechter zie ik redelijk vaak branden bij het opladen of wanneer ik een sms heb. De linker zie ik echter nooit branden. Waar dient deze voor? Of is dat helemaal geen LED lampje?
RTFM!
  maandag 13 juli 2009 @ 12:11:41 #137
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70929707
hmm, iemand enig idee hoe ik mijn telefoon als modem kan gebruiken op mijn laptop
pi_70929827
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef ToT het volgende:

[..]

RTFM!
Dat heb ik nog nooit gedaan Bovendien ligt dat ding in Enschede terwijl ik nu in Almelo zit
pi_70930248
effe tvp want ik zit er aan te denk om er ook eentje te halen
pi_70930758
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:34 schreef Incolumis het volgende:
effe tvp want ik zit er aan te denk om er ook eentje te halen
Welke telefoons overweeg je dan?
pi_70932114
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef ToT het volgende:

[..]

RTFM!
Je krijgt helemaal geen manual met de HTC Magic(ik tenminste niet) dus ik heb ook geen idee wat die linker LED doet Heb 'm nog nooit zien werken.

Edit: Manual opgezocht en die linker-LED is helemaal geen LED. Dus hij doet niks. Denk dat ie gewoon geplaatst is om 'm symmetrisch te houden.

[ Bericht 13% gewijzigd door BluesRebel op 13-07-2009 16:06:52 ]
pi_70983932
Ik heb die HTC Keyboard erop gekregen zonder root. Htc_ime.apk op sdcard gezet en geïnstalleerd via astro. Werkt lekkerder dan de gewone. (Je kan ook het veranderen in 9 cijfers als een normale mobiele telefoon maar je hebt geen Nederlandse woordvoorspelling, vandaar dat ik de QWERTY gebruikt.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BluesRebel op 15-07-2009 10:24:54 ]
pi_70983991
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:52 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Welke telefoons overweeg je dan?
ik zit aan de Hero te denken. nog andere goeie opties dan?
pi_70984462
Aardige site wel: http://www.androidplanet.nl/
pi_70996613
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef Dutchguy het volgende:
Aardige site wel: http://www.androidplanet.nl/
broertje van iphoneclub. Zeker een interessante site die ik eigenlijk elke dag wel check. Ook interessant, hoewel amerikaans, is www.phandroid.com.
Immer.
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:29:55 #146
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_70999070
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:45 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik zit aan de Hero te denken. nog andere goeie opties dan?
Op dit moment nog niet echt Ik vind zelf de Magic een goede optie omdat ik de Hero foeilelijk vind. Er zijn ook nog maar 3 toestellen Binnenkort komt waarschijnlijk wel de Samsung Galaxy uit, daar zou je misschien op kunnen wachten.
pi_71005442
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:40 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Op dit moment nog niet echt Ik vind zelf de Magic een goede optie omdat ik de Hero foeilelijk vind. Er zijn ook nog maar 3 toestellen Binnenkort komt waarschijnlijk wel de Samsung Galaxy uit, daar zou je misschien op kunnen wachten.
mja vind die niet echt mooi
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:29:41 #149
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_71007244
Ik vind die Hero best een strak apparaat moet ik zeggen...

De G1 vind ik, na hem een paar maanden gebruikt te hebben, een kut apparaat. De bouwkwaliteit is zwaar matig, om over de batterij nog maar te zwijgen...

Het is dat er Android op draait en hij een toetsenbord heeft, anders had ik waarschijnlijk al een ander toestel gekocht.
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:32:55 #150
65490 whoops
pi_71007352
Die aangekondige Android mobiel van Sony Ericsson vind ik overigens de mooiste tot nu toe

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_71011653
Ik vind de Magic nog steeds de meest stijlvolle Die van Sony Ericsson kom op een goede tweede plaats. Het wordt sowieso het eerste toestel met écht fatsoenlijke hardware denk ik. Snapdragon processor, 8MP camera, lekker groot scherm...
pi_71012218
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef whoops het volgende:
Die aangekondige Android mobiel van Sony Ericsson vind ik overigens de mooiste tot nu toe

[ afbeelding ]
Verreweg het mooiste toestel in lange tijd, ongeacht welk platform. Maar het zal wel even duren voor hij uitkomt neem ik aan. Maar hoef toch pas eind van het jaar te verlengen dus ik kijk het nog even aan.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:30:45 #153
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_71012582
Hoe vet
Een tweakers pricewatch scanner!!!

http://www.androidplanet.nl/

A is for Awesome
pi_71016483
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe vet

A is for Awesome
Ik snap het nut van die scanners niet Je kan toch ook gewoon thuis achter je pc kijken wat iets kost en waar het goedkoopst is. Of in de browser van je telefoon.

Vind die Google Voice (zie androidplanet) veel vetter.. revolutionair zelfs. Jammer dat het hier nog niet uitkomt.
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:27:19 #155
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_71016544
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:25 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik snap het nut van die scanners niet Je kan toch ook gewoon thuis achter je pc kijken wat iets kost en waar het goedkoopst is.
Ik gebruik hem best vaak hoor, best handig in bv. de MM
pi_71017127
Blijkbaar is er een GRATIS exchange app die nu werkt in de Market: http://www.cyrket.com/package/com.nitrodesk.nitroid

Ik heb 'm zelf niet getest (aangezien ik niet eens weet wat het is of doet ), maar heb veel mensen erover zien zeuren dus voor degene die het wil

Edit: Sorry, het is een trial.. kost dus wel wat.

Edit 2: Gratis versie blijft wel werken maar je hebt minder opties.
pi_71017141
quote:
Hoe vet

A is for Awesome
Hehe dit is wel geniaal.
pi_71037901
Exchange mail via de originele htc app. Alleen mail, geen calendar / contacts. werkt super.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=536727
Immer.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:39:48 #159
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_71048528
quote:
Hoe vet

A is for Awesome

weet iemand hoe oud de prijzen zijn op de tweakers site,

k werk zelf in een winkel en zou een hele makkelijke zijn voor concurent-prijs checks
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:26:53 #160
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_71058395
Exchange is ook op een normale pc gewoon zwaar kut
pi_71060861
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef makkie88 het volgende:

[..]

weet iemand hoe oud de prijzen zijn op de tweakers site,

k werk zelf in een winkel en zou een hele makkelijke zijn voor concurent-prijs checks
maximaal 3 dagen
daar schrok je van!!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:56:54 #162
65490 whoops
pi_71094263
Ik kreeg vanochtend een scurity update binnen... Geen idee wat er veranderd is though, slechte zaak dat ze niet een wat uitgebreidere changelog laten zien...

Wat ik daarnaast echt irritant vind is het gebruik van de back-button als je in de Calendar zit... Die knop stuurt je hoe dan ook terug naar het home-scherm, erg onhandig...
pi_71094295
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:56 schreef whoops het volgende:
Ik kreeg vanochtend een scurity update binnen... Geen idee wat er veranderd is though, slechte zaak dat ze niet een wat uitgebreidere changelog laten zien...

Wat ik daarnaast echt irritant vind is het gebruik van de back-button als je in de Calendar zit... Die knop stuurt je hoe dan ook terug naar het home-scherm, erg onhandig...
Wat had hij dan moeten doen?
pi_71094350
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:58 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Wat had hij dan moeten doen?
Als je een afspraak of dag hebt geopend gewoon terug naar de kalender gaan bijvoorbeeld?
Cool story, Hansel.
pi_71094387
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als je een afspraak of dag hebt geopend gewoon terug naar de kalender gaan bijvoorbeeld?
Als ik een afspraak heb geopend en ik druk op de terug toets dan gaat hij gewoon terug naar de kalender. En als je een dag hebt geopend dan verandert je view naar 1 dag. Als je dus terug wil naar weekview of maandview moet je dat gewoon via het menu doen. Zo lastig is het toch niet
pi_71094460
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Als ik een afspraak heb geopend en ik druk op de terug toets dan gaat hij gewoon terug naar de kalender. En als je een dag hebt geopend dan verandert je view naar 1 dag. Als je dus terug wil naar weekview of maandview moet je dat gewoon via het menu doen. Zo lastig is het toch niet
Oh ok, ik dacht dat whoops bedoelde dat hij altijd vanuit de kalender naar het homescreen ging, maar blijkbaar is hij niet duidelijk genoeg geweest .
Cool story, Hansel.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:11:34 #167
65490 whoops
pi_71094560
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Het is vooral die week- en maandviews... Het is niet zozeer dat het lastig is, ik vind het gewoon niet intuitief werken... Het zou wat mij betreft logischer zijn dat hij die views ook gewoon meeneemt als history voor je back-button...

De Home toets is voor je home-screen, de back toets ga je terug in je applicatie... Als je die op het eerste scherm van je applicatie indrukt, dan pas mag 'ie naar je homescreen...

Wat heel kut werkt -> Calendar openen, maandweergave laten zien, dag aanklikken -> backbutton (= home)...
pi_71094615
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:11 schreef whoops het volgende:

[..]

Het is vooral die week- en maandviews... Het is niet zozeer dat het lastig is, ik vind het gewoon niet intuitief werken... Het zou wat mij betreft logischer zijn dat hij die views ook gewoon meeneemt als history voor je back-button...
Kan ik op zich wel inkomen, aangezien de Home button al naar je Home screen gaat. Misschien dat dit in Donut wel verandert, of in Eclair (waarin ze zich waarschijnlijk zullen richten op wat trivialere dingen).
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:17:00 #169
65490 whoops
pi_71094645
Het hoort in elk geval niet zo, het is zelfs al gemeld (en geaccepteerd) als bug zie ik net...
pi_71094717
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:17 schreef whoops het volgende:
Het hoort in elk geval niet zo, het is zelfs al gemeld (en geaccepteerd) als bug zie ik net...
Dat is gunstig. Lijkt me dat het in Donut wel opgelost zal zijn dan
pi_71123915
Eerste Android-toestel van LG heet Eve

LG's eerste Android-telefoon zal de naam Eve dragen. Er zijn verder nog weinig specificaties en geen afbeeldingen van het toestel verschenen. 'Eve' dook op door een certificering van de WiFi Alliance en een profiel op de website van LG.

De naam Eve dook op bij de certificering van het toestel door de WiFi Alliance, dat alle toestellen keurt die worden voorzien van wifi. Uit het profiel van het toestel, dat sinds 26 juni op de website van LG staat, blijkt dat het om een Android-toestel gaat, iets dat werd ontdekt door een Nederlandse telecomsite. In de specificaties van de browser staat dat het om een Android-versie gaat.

De telefoon is voorzien van een qwerty-toetsenbord. Het scherm heeft een resolutie van 320x480 pixels, wat erop wijst dat het toestel op Android 1.5 gaat draaien. Android 2.0, dat waarschijnlijk dit jaar nog uitkomt, ondersteunt meer schermresoluties dan alleen 320x480. Het toestel is verder uitgerust met wifi en hsdpa. LG zou zijn eerste Android-toestel dit najaar op de markt gaan brengen.

tweakers.net

---

Naast Sony Ericsson en Samsung nu dus ook LG de sprong naar Android gemaakt. Ben echt benieuwd of Nokia toch ook een keer de sprong gaat wagen. Zal dan niet in de directe toekomst zijn aangezien ze alles op N97 gezet hebben.
  zondag 19 juli 2009 @ 18:43:43 #172
65490 whoops
pi_71126642
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:26 schreef Dutchguy het volgende:
Ben echt benieuwd of Nokia toch ook een keer de sprong gaat wagen. Zal dan niet in de directe toekomst zijn aangezien ze alles op N97 gezet hebben.
Die N97 is net uit, dus Nokia is al lang bezig met verder kijken dan dat toestel... Qua software hebben ze in elk geval ingezet op Symbian

De kans dat ze Android op hun mobieltjes gaan draaien is klein, maar wellicht wel op Netbooks...
pi_71128675
Ik zie binnenkort ook geen Nokia Android toestel aankomen. Het schijnt dat ze de laatste tijd heel veel tijd en geld hebben gestoken in Symbian (en nog steeds is het zo'n net-niet OS voor touchscreen telefoons).

Ik heb het zelf niet zo op LG telefoons, maar we zullen wel zien wat ze er van maken
  zondag 19 juli 2009 @ 20:48:06 #174
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71130639
quote:
Hoe vet

A is for Awesome
Misschien een hele rare vraag, maar werkt dit alleen met elektronische apparatuur?
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zondag 19 juli 2009 @ 20:50:37 #175
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_71130697
quote:
Op zondag 19 juli 2009 20:48 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Misschien een hele rare vraag, maar werkt dit alleen met elektronische apparatuur?
Alleen met dingen die op tweakers staan.
Cool story, Hansel.
  zondag 19 juli 2009 @ 21:17:27 #176
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71131494
quote:
Op zondag 19 juli 2009 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Alleen met dingen die op tweakers staan.
Goh voorspelbaar, was er al bang voor hehe. Zou leuk zijn als er een app komt waar ook andere producten in worden mee genomen .
Levenswerk: Berlijn Blog.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:00:16 #177
26251 Eilanden
pi_71146428
Ik heb vandaag een system-update binnen gehad, maar zie nergens nieuwe functies of iets dergelijks, dus het zal dan wel een security patch of iets dergelijks zijn
pi_71180737
Ik had dat vorige week ook op mijn Magic. Echter niks geen veranderingen kunnen bespeuren.
pi_71186584
Weet iemand trouwens een betere en mooiere pop3 email client voor de android?
Ik vind de client die standaard inzit niet echt prettig werken.
pi_71201022
k-9 mail al geprobeerd?

en verders: www.htctje.nl
Immer.
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:50:12 #181
26251 Eilanden
pi_71205959
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef Firenzo het volgende:
en verders: www.htctje.nl
Actie is uitgesteld tot 10:00 uur
pi_71206964
Ah, regio Eindhoven staat in Valkenswaard, das mij te ver met de fiets.
Immer.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:43:26 #183
26251 Eilanden
pi_71207308
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef Firenzo het volgende:
Ah, regio Eindhoven staat in Valkenswaard, das mij te ver met de fiets.
Hoe weet je dat? (Locaties zijn pas bekend vanaf 11:00 uur?)
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:13:00 #184
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_71208059
3 locaties in de Randstad en 2 voor de rest van het land
pi_71208117
als ik op print klik krij ik gewoon een keurige google maps dinges met 1 in heerlen, 1 rond eindhoven en nog 3 locaties.

hmm vreemd bij nader inzien. Zouden dat alleen regio indicaties zijn? naja ik heb toch geen printer
Immer.
pi_71251991
weet iemand waar je het ledje van gemiste oproep kan instellen? die gaat namelijk niet knipperen bij als er een gemist gesprek is.
daar schrok je van!!
pi_71254553
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:10 schreef dome het volgende:
weet iemand waar je het ledje van gemiste oproep kan instellen? die gaat namelijk niet knipperen bij als er een gemist gesprek is.
Download de app Missed Call. Dan kan je instellen hoe het ledje moet knipperen, wat voor een kleur deze moet hebben, of je telefoon eens in de zoveel tijd moet trillen, enz.
pi_71256492
Als ik met mijn vorige mobiel naar het Fokforum ging, dan kreeg ik automatisch een pda-layout, maar met mijn nieuwe HTC-magic krijg ik de standaard layout, wat nogal onoverzichtelijk is op zo'n klein schermpje (en ook een stuk langzamer). Wat kan ik hier aan doen?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_71257007
Ik heb hetzelfde probleem. Heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden. Voor zover ik weet is het ook niet te forceren.
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:03:05 #190
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_71257805
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:36 schreef Dikke_Man het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem. Heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden. Voor zover ik weet is het ook niet te forceren.
Met Opera mini krijg je wel een pda layout, alleen jammer dat Opera mini bagger is in mijn ogen
pi_71258519
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:03 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Met Opera mini krijg je wel een pda layout, alleen jammer dat Opera mini bagger is in mijn ogen
Heb dat net ff geprobeerd. Nu moet ik zeggen dat die PDA layout ook niet alles is. Wat een kleurenparadijs zeg, om gek van te worden.
pi_71267165
Ik heb er een topic over geopend. Het probleem zal wel snel verholpen zijn

[FO][BUG] Android geeft geen mobiele lay-out
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_71267467
Ik heb nu Android draaien op mijn Tytn II maar ik krijg alleen spraak aan de praat, geen data. Iemand ervaring daarmee? (Telfort en/of Vodafone)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2009 22:52:49 ]
pi_71267577
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:29 schreef Dikke_Man het volgende:

[..]

Download de app Missed Call. Dan kan je instellen hoe het ledje moet knipperen, wat voor een kleur deze moet hebben, of je telefoon eens in de zoveel tijd moet trillen, enz.
ik heb hem gelijk gedowload.
daar schrok je van!!
  Redactie Frontpage vrijdag 24 juli 2009 @ 11:11:59 #196
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_71279043
Ik zit te twijfelen. Nu de N97 definitief is afgevallen (te duur), wil ik graag een Android telefoon. Bij verlenging van mijn T-Mobile abo met een jaar incl Web en Walk krijg ik gratis de G1. Als ik 2 jaar verleng, krijg ik voor 23 euro extra een Hero. Welke kan ik het beste doen?

Ik kom dus van Nokia af, en ben een echte Nokia-man. Ik neig zelf naar de G1, ondanks de lelijkheid. Maar zo kan ik testen of Android iets voor me is, en een jaartje is best te overzien.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:22:00 #197
222044 Dikke_Man
Gewoon dik
pi_71283577
Je zou ook nog even kunnen wachten (als T-Mobile dat toe laat). Er komen dit jaar nog behoorlijk wat Android toestellen uit, dus er valt nog genoeg te halen
pi_71293018
Ik zou niet voor de G1 gaan eerlijk gezegd, liever de Hero of de Magic (als je naar Vodafone wil). Tenzij je per se een fysiek keyboard wil, dat verandert de zaak.
Cool story, Hansel.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 juli 2009 @ 18:10:36 #199
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_71293366
Een fysiek toetsenbord is geen must, maar wel handig. Daarbij kan ik mooi Android een jaar proberen, en dan na een jaar overstappen op een zeer uitgebreid toestel, of ms wel de N98. Ik wil ms nooit een Symbian meer als de Android goed bevalt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:36:34 #200
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_71293997
Ik heb zelf de G1 en ik zou zeker voor een Android-telefoon met toetsenbord gaan. Op de G1 heb je zowel een echt toetsenbord als een softwarematige, maar de laatste is in het gebruik echt minder fijn dan een fysieke. Ik zou er niet mee kunnen werken iig
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')