Neem aan dat je daarvoor je telefoon geroot moet hebben? Heb besloten om dat maar niet te doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:08 schreef Firenzo het volgende:
[..]
anders haal je van XDA het HTCime toetsenbord, die heeft dat wel.
Wist ik nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Gelukkig is Hyves zelf bezig met een app als het goed is.
Ik zou t wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.slideshare.net/vangeest/hyves-api-android-presentation
Heb ik ook, is standaard zo.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:48 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. een aantal dagen terug zou ik mijn HTC Magic rooten maar na stap 10 besloot ik t toch maar niet te doen. Als ik nu Astro (file explorer) aandoe en naar de map boven sdcard ga zie ik mappen en bestanden met namen als dev, init.sapphire, root enzo.. Heb ik dan toch iets aan mijn telefoon veranderd of horen deze mappen sowieso al hier te zijn?
Gisteren gezien. Zij komen dus ook met eigen apps zoals T-Mobile het in de VS doet.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Reclamefilmpje voor Samsung Galaxy
.
Bekijk deze YouTube-video
RTFM!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:55 schreef elfzesendertig het volgende:
Ben benieuw of iemand dit weet. Op de HTC Magic zitten aan de voorkant twee LED lampjes. De rechter zie ik redelijk vaak branden bij het opladen of wanneer ik een sms heb. De linker zie ik echter nooit branden. Waar dient deze voor? Of is dat helemaal geen LED lampje?
Welke telefoons overweeg je dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:34 schreef Incolumis het volgende:
effe tvp want ik zit er aan te denk om er ook eentje te halen
Je krijgt helemaal geen manual met de HTC Magic(ik tenminste niet) dus ik heb ook geen idee wat die linker LED doetquote:
ik zit aan de Hero te denken. nog andere goeie opties dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Welke telefoons overweeg je dan?
broertje van iphoneclub. Zeker een interessante site die ik eigenlijk elke dag wel check. Ook interessant, hoewel amerikaans, is www.phandroid.com.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef Dutchguy het volgende:
Aardige site wel: http://www.androidplanet.nl/
Op dit moment nog niet echtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zit aan de Hero te denken. nog andere goeie opties dan?
mja vind die niet echt mooiquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Op dit moment nog niet echtIk vind zelf de Magic een goede optie omdat ik de Hero foeilelijk vind. Er zijn ook nog maar 3 toestellen
Binnenkort komt waarschijnlijk wel de Samsung Galaxy uit, daar zou je misschien op kunnen wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |