Ach tis hier ook gezelligquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef Tessio het volgende:
De planning was Bloemendaal vandaag, maar vertrouw het weer even niet zo.
Dus het gaat alleen maar goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag van de chirurg weer een beetje wandelen en stukje fietsen, hahahaha
Hij moest eens weten dat ik ook gewoon naar mijn werk ben geweest en dat dat een aardig stuk fietsen is
Om van de wandelingen met m'n hondje maar niet te spreken.
ook goedemorgen damequote:
Vond een foto op internet die er precies zo uitziet als die scheur/breuk die ik heb.quote:
Jullie kennen elkaar toch alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
We moeten mekaar natuurlijk wel even zien voor die Fok!meet.
Want dat is gewoon nog te ver weg.
Fokmeetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
We moeten mekaar natuurlijk wel even zien voor die Fok!meet.
Want dat is gewoon nog te ver weg.
Dus niet te eigenwijs zijn dan he.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vond een foto op internet die er precies zo uitziet als die scheur/breuk die ik heb.
[ afbeelding ]
Het is maar een hele kleine breuk, maar als die losschiet, kan die je miniscus aan gort helpen of de zenuwen beschadigen die erlangslopen.
ooops foto is beetje groot
In de meeste gevallen ben ik zo brutaal gewoon mijn Mac open te klappen hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon vaak naar de wc moeten..... tja je bent natuurlijk niet helemaal fit... iphone er bij en dan even twitteren en hoi-en
Ach kom jij hebt er zo 1 gevonden toch ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik eens even denken wie ik kan beledigen. Die Française snapt de helft niet, dus die valt af.
hier begint het wel minder zonnig te worden... maar nog steeds broeierigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
In de meeste gevallen ben ik zo brutaal gewoon mijn Mac open te klappen hoor.
Ze kennen mij maar al te goed in deze
YESSSSSS we hebben regen
Nou ik ben asociaal en doe het gewoon in de woonkamer hoor,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |