hehe ik ging alleen voor die fan...en ineens had ik ook 3 jurkjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:50 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey Laysa![]()
Ik trek het niet hoor om de winkels in te gaan.
Wil graag wel weer wat shoppen, maar liever niet met dit weer.
En ach, mijn kast puilt al zo uit, jaja ik geef het grif toe...shopaholic
De regen is alweer gestopt en de zon schijnt alweer vol opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier begint het wel minder zonnig te worden... maar nog steeds broeierig
Die kreeg je erbij, toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
hehe ik ging alleen voor die fan...en ineens had ik ook 3 jurkjes
Yeps met drank erbij, dat vind ik leuk,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij wilt dus serieus een hele avond rummyfluppen??
Niet meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zei jij nou net dat het bij jou regent?
Hey en ga jij ook komen de 5e naar de FOK! meetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Mazzelaar, tis hier nog om te stikken zo benauwd, eigenlijk te warm om zelfs mijn vingers te bewegen![]()
waar is het reltopic
O gut, daar zit Mootie, die is allergisch voor me, dat kan ik 'r niet aandoen met dit weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
hier : CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34
Dus wat let je... finnish her!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
O gut, daar zit Mootie, die is allergisch voor me, dat kan ik 'r niet aandoen met dit weer
En al die prachtige illusies die ik heb de grond in laten boren als ik sommigen in real-life zie, ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey en ga jij ook komen de 5e naar de FOK! meet![]()
Gelukkig is het nu wat afgekoeld, ik geloof alleen niet voor lang meer want die zon is alweer aardig doorgebroken.
Nee joh zij werken daar met scripten wat dacht je dan dat ze dat allemaal handmatig voor elkaar hebben gekregenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef versabommie het volgende:
Goede morgen aan alle 28116 stemmetjes k,heb er al weer een paar bij op gegooid op naar de 30000 lukt vast wel .groetjes aan alle huub en clair fans . dit moeten toch wel de laatste zware loodjes zijn clair veel sterkte jullie twee gr willy
Quote Door: Apollo | op: 2009-07-03 | om: 09:09
Zouden ze nou echt denken dat er pak hem beet 28000 stemmers zijn![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was niet teasen, ik ging me echt aankleden
Nouja ik zie wel wat in een enorme bierpompsessie met NMNS, jou en ondergetekendequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
En al die prachtige illusies die ik heb de grond in laten boren als ik sommigen in real-life zie, ik kijk wel uit
Doelt hij niet op de stemmen in zijn hoofd?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef versabommie het volgende:
Goede morgen aan alle 28116 stemmetjes
Zouden ze nou echt denken dat er pak hem beet 28000 stemmers zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |