SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je op hem gaat lijken gaan we 24/7 seksenquote:
Ik heb er weleens wat gezien, gelukkig herkenden ze me niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou trouwens wel schrikken als ik iemand van fok tegen zou komen
Wie heb jij gezien danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er weleens wat gezien, gelukkig herkenden ze me niet.Dat lijkt me echt gênant, als iemand tegen je gaat zeggen: hey ben jij niet die en die van Fok!.
Mensen uit de sc?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er weleens wat gezien, gelukkig herkenden ze me niet.Dat lijkt me echt gênant, als iemand tegen je gaat zeggen: hey ben jij niet die en die van Fok!.
Ik zou wel willen (beide zinsneden).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je op hem gaat lijken gaan we 24/7 seksen
Dibble en heartworm.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:35 schreef IQM het volgende:
Ik heb Seauphie en wolvendagen gezien. Had slechter gekund.
En oh ja, remlof twee keer op Utrecht CS.
Wie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dibble en heartworm.Niemand uit de sc gelukkig.
quote:
Ik dacht aan gers, omdat jullie je in dezelfde regionen begeven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dibble en heartworm.Niemand uit de sc gelukkig.
Whehe, nee.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht aan gers, omdat jullie je in dezelfde regionen begeven.
quote:
Hm. Ik vond eigenlijk eerst altijd dat Jack en Kate bij elkaar hoorden. Juist omdat zij hem in het begin wilde en ze zo veel om elkaar heen draaiden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop zó dat Juliet dood is, kunnen Kate en Sawyer weer bezig
Rustigjes...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:49 schreef 3lmo het volgende:
Halloa. Hoe is het hier?
Wederom inb4 hoofdpijn. Én ik ben verbrand van Zandvoort.
Dat dacht iedereen in het begin hè. Maar dan ineens is Sawyer daar!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Hm. Ik vond eigenlijk eerst altijd dat Jack en Kate bij elkaar hoorden. Juist omdat zij hem in het begin wilde en ze zo veel om elkaar heen draaiden.
Maar nu ik sommige Sawyer+Kate-momenten zie...
Dat ligt dichter bij de waarheid dan je denkt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:08 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat als ik gecast zou worden voor een serie ik het lieve onschuldige meisje zou spelen.![]()
Ik denk 4EBE voor het brekebeentje van de serie, IQM als iemand met waanbeelden en Hara de uberbitch.
Neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop zó dat Juliet dood is, kunnen Kate en Sawyer weer bezig
Je hebt voorspellende gaven, net als Jomanda.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:50 schreef dagdag het volgende:
[..]
3 jaar geleden zei ik dit tegen een vriend, tenminste ik gaf het aan in mening
apart
Ja, gezellig. Ik denk dat het echt een chaos gaat worden op de weg.quote:
Lekker achteraan in de rijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Ik denk dat het echt een chaos gaat worden op de weg.Normaal staat het al helemaal vast als er 3 druppels regen vallen en als vandaag ook nog eens het vakantie verkeer op gang komt word dat 1 groot feest waarschijnlijk.
Moggelquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
In zowat elk topic dat vannacht open was en nu een schopje krijgt/kreeg, kom ik Ado tegen
Goeiemorgen
Deze?quote:
Ik kan niet kiezenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
Of deze?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
quote:Why are people commenting that it's "fake"? Are you sure?
quote:i hate it when ppl just say , FAKE , obviously !
Oh kenker, er zitten alweer 3 delen tussenquote:
Hoezo moet je kiezen? Hoewel Selena volgens mij nog JB is, dus dan Taylor maar.quote:
Mensen die dat gelovenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:23 schreef Marurk het volgende:
Mensen die eraan twijfelen of dit fake is of niet:
Wat een achterlijke idioten
[..]
[..]
Ze zegt neuk me tussen me benenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:25 schreef Hyman het volgende:
Ze heeft wel een gebroken sleutelbeen gehad zo te zien
Denk ik alweerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo moet je kiezen? Hoewel Selena volgens mij nog JB is, dus dan Taylor maar.
He, wat?quote:
neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:29 schreef BobbyB het volgende:
In die bovenste 2 pics heeft ze een bol hoofdDoet zij eigenlijk nog wat?
De meeste mensen noemen mij JB hier op fokquote:
Zonde!quote:
Oh, op die manierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De meeste mensen noemen mij JB hier op fok
Dus ik moet steeds ff 2x lezen als ik t in deze context zie
living proof 2008 zie ik netquote:
Zijn wel tools voorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:37 schreef dagdag het volgende:
Even een vraagje, ik heb een aantal films op pc staan
en die stream ik naar mijn 360 via het programma vuze
is het ook mogenlijk om ondertiteling mee te zenden aangezien die niet onder de film staat
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NeeJuliet is tof, Kate is een janksmoel.
ja snap ikquote:
Dan had je maar niet naar bed moeten gaanquote:
Het is hier anders lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:55 schreef BobbyB het volgende:
Waarom werkt die tering airco hier altijd zo bagger.Kan beter in m'n auto gaan zitten.
Het is hier nu al vies warm, en dan moet de warmte nog komen.quote:
Wel, Norris.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:40 schreef Lakitu het volgende:
De achternaam van God is helemaal niet fried Bomans, God heeft geeneens een achternaam,
Ik heb gewoon een maandverband van m'n vriendin gepakt. Geen last van plakballen hier.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:55 schreef jagga het volgende:
Het niveau daalt,
ik ben er
Warm, benauwd kutweer is het
plakballen, ik heb ze![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een maandverband van m'n vriendin gepakt. Geen last van plakballen hier.
Wilde ook nog een tampon pakken voor reetzweet, maar die waren op.quote:
Goede tagline voor deze reeks.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef BobbyB het volgende:
Zelfs als er niemand post heeft de SC nog meer niveau.
Je bent zelf een goede tagline voor deze reeks.quote:
Pics van je zus?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
Ik ga m'n zus maar eens helpen met behang van de muur halen, lief als ik ben.
Pics van je behang?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
Ik ga m'n zus maar eens helpen met behang van de muur halen, lief als ik ben.
Het is de warmte, he?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jan Hanlo - Oote
OOTE
Oote oote oote
Boe
Oote oote
Oote oote oote boe
Oe oe
Oe oe oote oote oote
A
A a a
Oote a a a
Oote oe oe
Oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe oe oe
Oe oe oe etc.
Oote oote oote
Eh eh euh
Euh euh etc.
Oote oote oote boe
etc.
etc. etc.
Hoe boe boe boe
Hoe boe boe boe
B boe
Boe oe oe
Oe oe (etc.)
Oe oe oe oe
etc.
Eh eh euh euh euh
Oo-eh oo-eh o-eh eh eh eh
Ah ach ah ach ach ah a a
Oh ohh ohh hh hhh (etc.)
Hhd d d
Hdd
D d d d da
D dda d dda da
D da d da d da d da d da da
da
Da da demband
Demband demband dembrand dembrandt
Dembrandt Dembrandt Dembrandt
Doe d doe d doe dda doe
Da do do do da do do do
Do do da do deu d
Do do do deu deu doe deu deu
Deu deu deu da dd deu
Deu deu deu deu
Kneu kneu kneu kneu ote kneu eur
Kneu kneu ote kneu eur
Kneu ote ote ote ote ote
Ote ote ote
Ote ote
Boe
Oote oote oote boe
Oote oote boe oote oote boe
God, het enige wat nog mist is de SBS6 voiceover.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef dagdag het volgende:
3 september onthult dagdag zijn identiteit, het gaat groter aangepakt worden dan de meeste mensen denken...
meer info in komende zomer
nee, het is dat gedichtje over die twee ballenquote:
Je moet het ook niet met explosieven doenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik scheerde net ballen maar toen ik klaar was was het een oorlogsgebied
Niet zeuren. Je doet het zelf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:16 schreef Zotheid het volgende:
Godver, nu ben ik echt de hele dag naar de kloten.
Waar scheer je mee? Een kaasschaaf?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik scheerde net ballen maar toen ik klaar was was het een oorlogsgebied
Dat MI had ik niet nodigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef kurk_droog het volgende:
neenee, niet qua wonden maar qua chaos in het landschap.. dan weer een pluk haar dan kaal :';)
I know.quote:
picsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat MI had ik niet nodig
Ik ga me ook zo scheren trouwens, maar dan alleen mn benen, morgen de rest
C:upload naam.pdf to www.xxxx.com/nl/net/org/de/it/be/quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef Florian_ het volgende:
Hoe zet je een .pdf bestand online? Zoals je wel vaker ziet op websites. Dt je op het linkje klikt, het bestand direct wordt geopend in je pdf reader.
Je zei sm..quote:
Dat maken we zelf wel uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is echt niet ongelooflijk interessant hoor
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ben ik niet, maar geeft je een beetje een idee
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ergens een schijthekel aan heb..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
Waarom willen jullie vrouwenbenen zien, wtf?
Waarom!?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik thuis ook wel zien, we willen jou zien natuurlijk!
Dat verhaal ga ik hier niet uitleggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zei sm..![]()
Wat was er nou 'kutzooi?'
Ik heb hoofdpijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga echt dood van de hitte. Dit is zó niet aan mij besteed, dit weer.
Hitte?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga echt dood van de hitte. Dit is zó niet aan mij besteed, dit weer.
Heb je gezopen gisteren?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn.
En een airco.
Hihi.
Kusje voor jou!
Kusjes,
Zotheid
Hihi
Kaartjes voor Sziget binnen.
2 kaartjes
Dus als je wilt...
Hihi
Kusje
Ruim.quote:
Whehe, nice. Ik denk dat ik er morgen slecht aan toe zal zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ruim.
Ik ben dit jaar nog niet zo dronken/brak geweest.
Regio Amersfoort. Maar het is nu al weer stil.quote:
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, nice. Ik denk dat ik er morgen slecht aan toe zal zijn.
Lame.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Regio Amersfoort. Maar het is nu al weer stil.
Heb om drie uur een feestje van m'n werk en vanavond een verjaardag. Het schijnt dat er op dat feestje nogal veel gezopen word.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Stond gisteren met een dienblad met 20 bier in m'n hand, stoot ik zo'n best wel knap meisje aan of ze ook wat wilt. Blijkt het de beste vriendin van mijn ex te zijn.
Gezellig!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb om drie uur een feestje van m'n werk en vanavond een verjaardag. Het schijnt dat er op dat feestje nogal veel gezopen word.
Haha, nam ze wel een biertje van je aan?
Het begint wel dicht te trekken.quote:
Ik ken er ook maar weinig die nee zeggen tegen een biertje.quote:
Hier ook om 12.00u, maar nu is het weer zonneschijn en warmte.quote:
Dat is het mooie van studentenavonden, het bier is maar 1 euro dus met 20 euro maak je al heel veel mensen blij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ken er ook maar weinig die nee zeggen tegen een biertje.![]()
Het schijnt dat het hier ook regende, maar toen lag ik nog in coma.quote:[..]
Hier ook om 12.00u, maar nu is het weer zonneschijn en warmte.
Ik wil meisjesbenenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is er mis met mooie vrouwenbenen?
Whehe. Ik moet er morgen om zes uur weer uit. Ik wil niet de halve dag naar de tyfus zijn, dus ik drink niet zo veel vandaag.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is het mooie van studentenavonden, het bier is maar 1 euro dus met 20 euro maak je al heel veel mensen blij.
[..]
Het schijnt dat het hier ook regende, maar toen lag ik nog in coma.
Amersfoortquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Regio Amersfoort. Maar het is nu al weer stil.
Done. En nu?quote:
Je hebt behaarde benen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ik ergens een schijthekel aan heb..
Nee, bebloede jongensbenenquote:
Zes uur.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe. Ik moet er morgen om zes uur weer uit. Ik wil niet de halve dag naar de tyfus zijn, dus ik drink niet zo veel vandaag.
Lijkt me niet verstandig.quote:
Ik vind 30 graden meer dan alleen warm.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hitte?Het is warm, maar godverdomme, hitte? Nee.
Nee, maar dan kan ik toch nog wel een hekel aan scheren hebben?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt behaarde benen?
Of doe je waxxen/epileren?
Hebben je ouders je opgesloten in een kas?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind 30 graden meer dan alleen warm.
Ik zat te denken aan een epileerapparaat, maar ik weet ook niet of het zo'n succes is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan ik toch nog wel een hekel aan scheren hebben?![]()
![]()
Ik wil eigenlijk wel een keer gaan harsen ja.Maar ik heb een zeer lage pijngrens, dus ik weet niet of dat nou echt een goed idee is.
Ahh, wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig.Ik deed het weleens toen ik nog een n00b met krantwijk was. Nu ben ik gewoon een n00b.
Werk waarvoor je vroeg op moet.quote:
Die trekt de haartjes er toch per stuk uit?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een epileerapparaat, maar ik weet ook niet of het zo'n succes is.![]()
Je hebt er ook met een soort ijselement
Pa-dam-tsj!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werk waarvoor je vroeg op moet.
Ja, wat dacht je dat er met waxxen gebeurt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die trekt de haartjes er toch per stuk uit?Jezus dat lijkt me pijnlijk.
Ik wil dat stinkende spul van Veet ook weleens gebruiken, wat je erop smeert en er dan af schraapt. Vraag me af of zoiets nou werkt.
Sorrieeejquote:
Ja het is heel chemisch inderdaad. Volgens mij meurt het ook enorm. Ja harsen doet ook pijn, maar dan ruk je gewoon een groot stuk aan haar er in één keer af. Bij epileren is het echt haartje voor haartje. Jeweet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dat er met waxxen gebeurt?![]()
Het werkt wel, maar je moet ABSOLUUT geen gevoelige huid hebben.
Chemisch rotspul is het.
Ik heb er namelijk littekens van gekregen.
Idd het stinktquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja het is heel chemisch inderdaad. Volgens mij meurt het ook enorm. Ja harsen doet ook pijn, maar dan ruk je gewoon een groot stuk aan haar er in één keer af. Bij epileren is het echt haartje voor haartje. Jeweet.
Dan kan je inderdaad maar beter geen kater hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik klus op zaterdag vaak wat bij in de bouw met twee maten. Nu ga ik douchen. Tot zo.
Hihi.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zotheid, wat ben je toch een ongelovelijke dramaqueen.
Al die drukte om niets.quote:
Maar stel nou dat ze het tegen hem zegt...quote:
Gisteren was het plantenspuit-weer, maar vandaag is het lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:33 schreef Broekpaling het volgende:
Heertje heertje wat een weertje.
Dan is ze zelf ook de lul.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar stel nou dat ze het tegen hem zegt...
Ik wou net die opmerking gaan maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren was het plantenspuit-weer, maar vandaag is het lekker
WE GAAN ALLEMAAL DOOD.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
http://www.knmi.nl/weeralarm_oranje.html_!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom kan ik als ik midden in de nacht met de trein zou willen wel rechtstreeks en als ik gewoon overdag wil niet
Scheelt een kwartier!
Je hebt zojuist de buurvrouw teleurgesteld....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou net die opmerking gaan maken.![]()
Ik stond buiten in m'n spijkerbroek en T-shirt en dacht bijmezelf van zal ik buiten mijzelf laten natregenen als die mooiboys uit de reclames?
Maar toen besloot ik naar binnen te gaan.
Bazenalarm! HUUUUUUHHHUUUUUH!!!11quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
http://www.knmi.nl/weeralarm_oranje.html_!
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is ze zelf ook de lul.
Bovendien kan jij altijd nog ontkennen.
En die mag er best zijn zal ik je zeggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt zojuist de buurvrouw teleurgesteld....
Autoooooo.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind het niet zo erg
Anders kwam ik nergens !
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:40 schreef Zotheid het volgende:
Ja, klopt.
Daarnaast heb ik haar gisteravond nog naar huis gebracht, dus daar score ik ook weer pluspunten mee.
HA! YOU HAVE FALLEN FOR TEH SYSTEM!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
Goh, dan denk je van "Zo, lekker Top 40 vandaag, niet om de 5 minuten hetzelfde nummer" maar al die tering muziek klinkt bijna allemaal hetzelfde. Kunnen DJ's, Trancemongolen, R&B zwakzinnigen en ander dance-remix geneuzel niet gewoon dood?Dat mensen dat muziek durven noemen, echt waar. Een sampletje van 3 seconden gewoon 3 minuten in een loop zetten [ afbeelding ]
Echt, ik zou zelfmoord plegen als ik geen auto meer had. Dan ging ik nog liever lopen. OV heb ik nooit meer van binnen gezien sinds ik een auto heb.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik dus neit
Vandaar trein
Daar kom je nu achter?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
Goh, dan denk je van "Zo, lekker Top 40 vandaag, niet om de 5 minuten hetzelfde nummer" maar al die tering muziek klinkt bijna allemaal hetzelfde. Kunnen DJ's, Trancemongolen, R&B zwakzinnigen en ander dance-remix geneuzel niet gewoon dood?Dat mensen dat muziek durven noemen, echt waar. Een sampletje van 3 seconden gewoon 3 minuten in een loop zetten [ afbeelding ]
Überhaupt, de top 40. Dit had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
Karma, jwz!quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat heeft dat poppetje een grote hand trouwens !
ja, ken er meer die er een hekel aan hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt, ik zou zelfmoord plegen als ik geen auto meer had. Dan ging ik nog liever lopen. OV heb ik nooit meer van binnen gezien sinds ik een auto heb.
Gastquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Nog 12 punten en dan mag ik haar kussen. En met nog 5 extra batsen.
![]()
Waarom doe je zo lang over zoenen en komt het batsen daarna relatief snel?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast
Ja, ik had ook een maagdopmerking kunnen maken maar dat vond ik te makkelijk.![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast
Ja, ik had ook een maagdopmerking kunnen maken maar dat vond ik te makkelijk.![]()
Als er eenmaal genoeg drank in zit gaat het allemaal opeens heel makkelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom doe je zo lang over zoenen en komt het batsen daarna relatief snel?
Nee, maar normaal vind ik de afwisseling in de Top 40 wel fijn, het blijft allemaal paupermuziek (op een enkele uitzondering na) maar als ze vervolgens 5 nummers draaien met dezelfde irritante kutbliepjes en heipalen beat irriteert dat behoorlijk.quote:
Ja, dat weet ik ook wel, maar normaal gesproken is het beter dan Lady Caca en Esmee Dentist om de 5 minuten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Überhaupt, de top 40. Dit had ik je ook wel kunnen vertellen.
Weet nou niet of je blij moet zijn als je vriendin into fisten is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
twee zelfs!
zn vriendin wordt niet blij als ie wil fisten
*Scorelijstje aanschaft.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Nog 12 punten en dan mag ik haar kussen. En met nog 5 extra batsen.
![]()
Uma ma ma mau uma uma ma mau!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:49 schreef Zotheid het volgende:
En de DJ in de plaatselijke dancing kende Surfing Bird niet eens.
Homo?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Het ging trouwens niet eens om dat soort punten. Maar meer bij die vriend, dat ik zo lief was om haar naar huis te brengen.
quote:
Karma is een bitch...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Überhaupt, de top 40. Dit had ik je ook wel kunnen vertellen.
[..]
Karma, jwz!
dat is na die 12 punten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als er eenmaal genoeg drank in zit gaat het allemaal opeens heel makkelijk.
Dat weet je ook pas als je het probeert, moet ie wel kleinere handjes hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet nou niet of je blij moet zijn als je vriendin into fisten is.
Ik heb nog nooit muziek van die 2 gehoord.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar normaal gesproken is het beter dan Lady Caca en Esmee Dentist om de 5 minuten.
dus na 17 punten mag je hem neuken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Het ging trouwens niet eens om dat soort punten. Maar meer bij die vriend, dat ik zo lief was om haar naar huis te brengen.
"Maar ik heb er recht op... *wijst naar punten."quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
En dan ook echt naar d'r toe lopen "Ja, ik heb nu zoveel punten, kunnen we nu eindelijk batsen?!"
Wat nou als ze meer "into feet" is?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is na die 12 punten?
Wat heeft drank er nou weer mee te maken!
*Raakt in de war*
[..]
Dat weet je ook pas als je het probeert, moet ie wel kleinere handjes hebben
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Maar ik heb er recht op... *wijst naar punten."
M'n vriendin vind het geweldig! Je krijgt alleen wel vieze handen, maar ach.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet nou niet of je blij moet zijn als je vriendin into fisten is.
Precies!quote:
Veel plezier!quote:
Niet bij mij.quote:
Neen, maar dat als het uitkomt dat hij minder boos wordt.quote:
We hebben het hier over een opmerking van BP he... de fokmaagd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is na die 12 punten?
Wat heeft drank er nou weer mee te maken!
*Raakt in de war*
Nee, daar doen we niet aan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus na 17 punten mag je hem neuken?
zelfde verhaal, niet te grote voetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat nou als ze meer "into feet" is?
Dag hoor!quote:
Volgens mij zit je in het verkeerde gat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n vriendin vind het geweldig! Je krijgt alleen wel vieze handen, maar ach.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hebben het hier over een opmerking van BP he... de fokmaagd.
Welke moet ik hebben dan, volgens jou?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde gat.
"Maar ik heb er recht op..." *Wijst naar punten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Maar ik heb er recht op... *wijst naar punten."
Ja maar, voeten zijn doorgaans niet al te klein.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zelfde verhaal, niet te grote voeten
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Maar ik heb er recht op..." *Wijst naar punten.
Zo, even verbeterd.
Je bent echt niet de enige.quote:
Er zijn ook mensen die hun hoofd erin stoppen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar, voeten zijn doorgaans niet al te klein.
Jij bent ook nog maagd?quote:
watquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun hoofd erin stoppen.
Wat een verrassende opmerking, die had ik niet aan zien komen hoor!quote:
We hebben het hier wel over fok he.quote:
Wat "wat"? Ik mag het hier helaas niet posten, maar ik moest bijna kotsen.quote:
Het is geen opmerking, het is een vraag.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat een verrassende opmerking, die had ik niet aan zien komen hoor!
Wat zeg je? Ga je je haren vervangen?quote:
??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat "wat"? Ik mag het hier helaas niet posten, maar ik moest bijna kotsen.
Doe het dan goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Maar ik heb er recht op..."
*Wijst naar punten.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat "wat"? Ik mag het hier helaas niet posten, maar ik moest bijna kotsen.
Zo'n vent die z'n hoofd in een vagina duwt.quote:
Oke. Nee.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is geen opmerking, het is een vraag.
Ik zat te twijfelen en pakte mijn paarse boekje erbij. Daarin stond dat het ook op mijn manier mogelijk is.quote:
Wat is er mis mee?quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:03 schreef Zotheid het volgende:
Ik zat te twijfelen en pakte mijn paarse boekje erbij. Daarin stond dat het ook op mijn manier mogelijk is.
Ik dacht dat je mij had gequote en ik vond het al een beetje een raar verhaal. Je moet die post even negeren.quote:
Nou, dan niet.quote:
Zo zie je maar weer, je moet niet denken. Dat moet je aan het paard overlaten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij had gequote en ik vond het al een beetje een raar verhaal. Je moet die post even negeren.
Spinaziequote:
Ha-ha.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, je moet niet denken. Dat moet je aan het paard overlaten.
quote:
quote:
quote:
Wel wild.quote:
quote:
Wilde ongetemde spinazie...quote:
Dat was niet de bedoeling.quote:
Inderdaad.quote:
Oud.quote:
een note uitdelen?quote:
de deur dicht?quote:
Forum Opties | |