SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je op hem gaat lijken gaan we 24/7 seksenquote:
Ik heb er weleens wat gezien, gelukkig herkenden ze me niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou trouwens wel schrikken als ik iemand van fok tegen zou komen
Wie heb jij gezien danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er weleens wat gezien, gelukkig herkenden ze me niet.Dat lijkt me echt gênant, als iemand tegen je gaat zeggen: hey ben jij niet die en die van Fok!.
Mensen uit de sc?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er weleens wat gezien, gelukkig herkenden ze me niet.Dat lijkt me echt gênant, als iemand tegen je gaat zeggen: hey ben jij niet die en die van Fok!.
Ik zou wel willen (beide zinsneden).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je op hem gaat lijken gaan we 24/7 seksen
Dibble en heartworm.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:35 schreef IQM het volgende:
Ik heb Seauphie en wolvendagen gezien. Had slechter gekund.
En oh ja, remlof twee keer op Utrecht CS.
Wie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dibble en heartworm.Niemand uit de sc gelukkig.
quote:
Ik dacht aan gers, omdat jullie je in dezelfde regionen begeven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dibble en heartworm.Niemand uit de sc gelukkig.
Whehe, nee.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht aan gers, omdat jullie je in dezelfde regionen begeven.
quote:
Hm. Ik vond eigenlijk eerst altijd dat Jack en Kate bij elkaar hoorden. Juist omdat zij hem in het begin wilde en ze zo veel om elkaar heen draaiden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop zó dat Juliet dood is, kunnen Kate en Sawyer weer bezig
Rustigjes...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:49 schreef 3lmo het volgende:
Halloa. Hoe is het hier?
Wederom inb4 hoofdpijn. Én ik ben verbrand van Zandvoort.
Dat dacht iedereen in het begin hè. Maar dan ineens is Sawyer daar!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Hm. Ik vond eigenlijk eerst altijd dat Jack en Kate bij elkaar hoorden. Juist omdat zij hem in het begin wilde en ze zo veel om elkaar heen draaiden.
Maar nu ik sommige Sawyer+Kate-momenten zie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |