quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yuri![]()
Die gast is toch geen communist oFwEl LeNNy
Ben je zelf daarna een weekje weg of ben je gewoon vervelend aan het doen tegen mij?quote:
Nee bedoelde meer van ik gun je wel 2 weken vakantiequote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ben je zelf daarna een weekje weg of ben je gewoon vervelend aan het doen tegen mij?
Een hele weekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:50 schreef Fallen het volgende:
Lieve mensen, ik ben ff een weekje weg!
Heel veel plezier en tot volgende week!!
Zal het nog een keer voor je opnemen hier in de SC....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee bedoelde meer van ik gun je wel 2 weken vakantie
Neeeee ik bedoelde het echt GOEDquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zal het nog een keer voor je opnemen hier in de SC....![]()
Euh... ik wil wel een weekje survivalen in de Ardennen hoor...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:03 schreef koei het volgende:
[..]
Een hele weekWat moet ik een hele week zonder jou doen
Sterker nog, twee hele weken zelfs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET VOOR DE ZWAKKE MAAG.
Nee... ik zag wel wat je daar deed!quote:
quote:
Nee, ik doe niet aan zomaar bellenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Euh... ik wil wel een weekje survivalen in de Ardennen hoor...
Maar als het te erg wordt, mag je me altijd bellen...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:05 schreef Edwinuss het volgende:
What the fuck dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET VOOR DE ZWAKKE MAAG.![]()
Professioneel zoals je mijn zelfuitnodiging voor jouw zomerkamp ontweek!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:10 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan zomaar bellenWel aan zomaar smsen!
SMS HULP AAN naar 8900quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:10 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan zomaar bellenWel aan zomaar smsen!
Ja goed hequote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Professioneel zoals je mijn zelfuitnodiging voor jouw zomerkamp ontweek!
Wat is bij de stam zittenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:21 schreef koei het volgende:
dat doe ik niet met 13-16 jarigen waarvoor ik verantwoordelijk ben Lenniedat doen ze zelf maar als ze 18 zijn en bij de stam zitten
Zolang het geen hardlopen is, red ik dat prima!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:19 schreef koei het volgende:
[..]
Ja goed he
Maar mijn zomerkamp gaat veel te zwaar worden voor jou... We hebben geen auto of iets bij ons, gaan met de trein en alles wat we verder mee willen nemen moet in de rugtas... En dan op dag 1 een kleine 10 km lopen, op dag 4 20 en dag 8 weer 10... Dat trek je allemaal niet, nog afgezien van alle andere activiteiten!
Koei ik heb een insigne voor knopen maken en kampvuur maken kan ik nu mee naar de stam in de trein? Dan kan ik misschien ook meteen die prijsvraag doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:27 schreef koei het volgende:
Dat is vooral veel bier drinken, ouwehoeren en Perudo spelen. Tenminste, dat deden wij veel
En avonden lang werken aan een ontwerp voor een biertrein (vanaf de keuken naar de bank) die er uiteindelijk nooit komt
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:04 schreef koei het volgende:
Nouja, gelukkig heb ik mijn mooie nieuwe poster nog...
euh.. had ik al verteld dat ik woensdag even naar Amsterdam kom vanwege een concert van Nine Inch Nails?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:28 schreef koei het volgende:
Oh, daar mag je best op passen! Moet je hem alleen wel deze week op komen halen
Ik wil dat wel eens doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:20 schreef lkb9000 het volgende:
Waarom om die fucking activiteiten, ga gewoon roadtrippen zonder bestemming en bier zuipen zodra je 'er' bent
Nee, dat had je nog niet verteld. Maar wat moet ik met die info?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh.. had ik al verteld dat ik woensdag even naar Amsterdam kom vanwege een concert van Nine Inch Nails?
Donderdagochtend moet ik wel weer gelijk terug, maar ja...
Dat is echt te chill! Gewoon richting het zuiden rijden met wat vrienden, en zodra je zin hebt om te stoppen zoek je een camping op en ga je daar een biertje drinken, en zodra je weg wil ga je een andere willekeurige richting in rijden, heerlijk is datquote:
Nee..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:29 schreef koei het volgende:
dat ligt eraan AQuila. Heb je op dat kampvuur een zelf geslacht konijn gebraden? Zo ja, dan kan je mee!
Er is maar 1 iemand in m'n vriendengroep met een rijbewijsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is echt te chill! Gewoon richting het zuiden rijden met wat vrienden, en zodra je zin hebt om te stoppen zoek je een camping op en ga je daar een biertje drinken, en zodra je weg wil ga je een andere willekeurige richting in rijden, heerlijk is dat
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand in m'n vriendengroep met een rijbewijs
Maar dat is me toch een schijtluisIk heb een keer shit op z'n gezicht getekend toen we naar de kanker waren. Hij gaat dan altijd slapen, waar hij ook is..
Dat was echt epic. Zal eens kijken of ik die foto's nog kan vinden.
Dat ik woensdag best wel even het drumstel wil ophalen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:34 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat had je nog niet verteld. Maar wat moet ik met die info?
Kom met ons mee naar lowlands! Je bent welkom in ons Groningen kampquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:42 schreef Edwinuss het volgende:
Loebas
Dat zijn van die momenten die je nog vaak bespreekt. Jammergenoeg zie ik niet iedereen meer. Hij heeft inmiddels een vriendin gekregen, en we hadden een rat in de vriendengroep die alles opstookte.
Dat moet nog even onder voorbehoud, waarschijnlijk heb ik woensdag een zomerstop-etentje met softbal. Ik weet nog niet hoe laat ik vrij ben met werken, anders kan het daarvoor eventueel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat ik woensdag best wel even het drumstel wil ophalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |