Het is zoals het Engelse gezegde ook wel luidt: you don't know what you got, till it's gone. Het eerste weerwoord van de producent is ons claimen dat vroeger alles beter was vanwege een nostalgica act, zoals beweerd in tal van media manipulatie uitingen. Feit is, het was beter en dat weten ze dondersgoed. Men heeft altijd wel wat te zeuren en kende geen lagere kwaliteit dan de serie in de jaren 90. Ooit het best bekeken programma op de Nederlandse televisie.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Frey het volgende:
Kun je nagaan dat we eigenlijk al tijdens seizoen 14 en 15 zaten te zeiken dat het saai werd.
Nu verlangen we terug naar die tijd.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En deel 2
Bekijk deze YouTube-video
Bedankt, Heer_van_Bartolhoven. Ook namens mij.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hier is deel 1:
Bekijk deze YouTube-video
Deel 2 is nog bezig met uploaden, maar volgt later
Jazeker.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij die Ludo tune tijdens het omzetten dacht ik al, dit gaat Frey kunnen waarderen
Laat me een beetje denken aan dat stukje met "Simon de goeroe en Ludo de lul". Dat zat ook vol met van die droge opmerkingenquote:Op maandag 13 juli 2009 00:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die uitspraken ook:
- Ik kan natuurlijk je vingers laten breken.
-Zou je zo vriendelijk willen zijn om me los te make...
..WAAROM?
- Ik kan je nu martelen....ik kan je ook meteen vermoorden
-Ik wil dat alles weer wordt zoals het was voordat jij je snuit liet zien in Meerdijk
-Doe niet net alsof je de kerstman bent
-Jij laat Sjors met rust!
ALS JIJ OPDONDERT! En opgedonderd blijft!
-Wat dacht je van de firma "Klootzak"
Oh dat vind ik een goeie tip! Dankje!![]()
-Waar breng je me naar toe
Dat merk je wel! Loop eens door!![]()
-Laat me gaan
Dat doe ik toch! Ik regel nog vervoer voor je ook!![]()
-Ik ben tenminste niet alles kwijt.
Nee dat is waar, je hebt nog een heleboel mooie herrineringen aan onze tijd.![]()
![]()
Die Ludo die zo semi-opgewekt blijft de hele tijd![]()
Duidelijk andere schrijvers dan nu. Nu slaan ze de plank constant mis. Het is net alsof bij de overgang naar seizoen 16 iedereen achter de schermen vervangen is ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat me een beetje denken aan dat stukje met "Simon de goeroe en Ludo de lul". Dat zat ook vol met van die droge opmerkingen
Op deze filmpjes die je gepost hebt:quote:
Lijkt me wel dat die scènes vaak over moesten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op deze filmpjes die je gepost hebt:
Hoe Stefano en Ludo zich gedragen in Nick hallicunaties, vooral hoe ze hem uitlachen! Ik vraag me af of Erik de Vogel, Bas Muis en Christophe Haddad niet krom gelegen hebben van het lachen![]()
![]()
Nick tegen die vent: "Ik vind jou ook lief"quote:
Nee...helaasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:50 schreef GSMboy het volgende:
@Heer_van_Bartolhoven: Heb je ook de scene waarbij ze uit het arrestantenbusje werd gekidnapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |