abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 00:08:18 #176
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_70920104
Deze relatie had toen moeten plaats vinden
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_70920106
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Frey het volgende:
Kun je nagaan dat we eigenlijk al tijdens seizoen 14 en 15 zaten te zeiken dat het saai werd.
Nu verlangen we terug naar die tijd.
Het is zoals het Engelse gezegde ook wel luidt: you don't know what you got, till it's gone. Het eerste weerwoord van de producent is ons claimen dat vroeger alles beter was vanwege een nostalgica act, zoals beweerd in tal van media manipulatie uitingen. Feit is, het was beter en dat weten ze dondersgoed. Men heeft altijd wel wat te zeuren en kende geen lagere kwaliteit dan de serie in de jaren 90. Ooit het best bekeken programma op de Nederlandse televisie.

Wanneer we de vergelijking van GTST 2000 naar de jaren 90 trekken constateren we een enorm kwaliteitsverschil. De tijd van het van Houten/Hogendoorn complot, Martine haar streken, Wassenaar zijn criminele handel, en later Ludo Sanders zijn glorie. Nu met de vergelijking van seizoen 19 naar mid 2000 opnieuw. Met Martine haar comeback, Ludo zijn spel, en de van Houten flashback bereikten we het hoogtepunt van de jaren 2000.
  maandag 13 juli 2009 @ 00:14:05 #178
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70920293
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En deel 2

Bekijk deze YouTube-video

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_70920387
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hier is deel 1:

Bekijk deze YouTube-video

Deel 2 is nog bezig met uploaden, maar volgt later
Bedankt, Heer_van_Bartolhoven. Ook namens mij. Dit is één van de beste Ludo Sanders scènes.
pi_70920479
Blij dat het zo leuk gevonden wordt
Bij die Ludo tune tijdens het omzetten dacht ik al, dit gaat Frey kunnen waarderen
Een heer met stijl
  maandag 13 juli 2009 @ 00:21:34 #181
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70920507
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij die Ludo tune tijdens het omzetten dacht ik al, dit gaat Frey kunnen waarderen
Jazeker.

Geen twijfel mogelijk, zo goed is GTST daarna nooit meer geweest.
pi_70921014
Die uitspraken ook:

- Ik kan natuurlijk je vingers laten breken.

-Zou je zo vriendelijk willen zijn om me los te make...
..WAAROM?

- Ik kan je nu martelen....ik kan je ook meteen vermoorden

-Ik wil dat alles weer wordt zoals het was voordat jij je snuit liet zien in Meerdijk

-Doe niet net alsof je de kerstman bent

-Jij laat Sjors met rust!
ALS JIJ OPDONDERT! En opgedonderd blijft!

-Wat dacht je van de firma "Klootzak"
Oh dat vind ik een goeie tip! Dankje!

-Waar breng je me naar toe
Dat merk je wel! Loop eens door!

-Laat me gaan
Dat doe ik toch! Ik regel nog vervoer voor je ook!

-Ik ben tenminste niet alles kwijt.
Nee dat is waar, je hebt nog een heleboel mooie herrineringen aan onze tijd.

Die Ludo die zo semi-opgewekt blijft de hele tijd
Een heer met stijl
pi_70921052
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die uitspraken ook:

- Ik kan natuurlijk je vingers laten breken.

-Zou je zo vriendelijk willen zijn om me los te make...
..WAAROM?

- Ik kan je nu martelen....ik kan je ook meteen vermoorden

-Ik wil dat alles weer wordt zoals het was voordat jij je snuit liet zien in Meerdijk

-Doe niet net alsof je de kerstman bent

-Jij laat Sjors met rust!
ALS JIJ OPDONDERT! En opgedonderd blijft!

-Wat dacht je van de firma "Klootzak"
Oh dat vind ik een goeie tip! Dankje!

-Waar breng je me naar toe
Dat merk je wel! Loop eens door!

-Laat me gaan
Dat doe ik toch! Ik regel nog vervoer voor je ook!

-Ik ben tenminste niet alles kwijt.
Nee dat is waar, je hebt nog een heleboel mooie herrineringen aan onze tijd.

Die Ludo die zo semi-opgewekt blijft de hele tijd
Laat me een beetje denken aan dat stukje met "Simon de goeroe en Ludo de lul". Dat zat ook vol met van die droge opmerkingen
Een heer met stijl
  maandag 13 juli 2009 @ 00:46:26 #184
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70921240
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Laat me een beetje denken aan dat stukje met "Simon de goeroe en Ludo de lul". Dat zat ook vol met van die droge opmerkingen
Duidelijk andere schrijvers dan nu. Nu slaan ze de plank constant mis. Het is net alsof bij de overgang naar seizoen 16 iedereen achter de schermen vervangen is ofzo.
pi_70921299
Ludo met z'n fratsen.. Hij is cool.
  maandag 13 juli 2009 @ 11:03:26 #186
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70927558
Het is eigenlijk wel jammer dat er hier toen zo'n strijd was tussen het Martine kamp en het Ludo kamp. Daar deed ik zelf ook aan mee, ik sprong een gat in de lucht toen Ludo eindelijk won en Martine eruit ging. We hadden er ook al zo lang op moeten wachten. Maar nu zie ik Inge Ipenburg graag terugkeren als Martine Hafkamp.

Het was eigenlijk gewoon een genot om Inge en Erik samen te zien spelen. Stel je eens voor als Erik ook samen had kunnen spelen emt Casper van Bohemen en Tom van Beek. Wat een schitterende scènes zou dat opgeleverd hebben...

De slechteriken van toen hadden gewoon het voordeel dat ze tegelijk in de serie zaten. Dat had Ludo ook later met Bowien en Dian. En door de terugkeer van Martine zag je wel hoe belangrijk het is dat je meerdere slechteriken tegelijkertijd in de serie hebt. Haal Martine terug, geef Jack een rol van betekenis en stop er nog een Hogendoorn/Wassenaar achtig type bij en je moet eens zien wat er kan gebeuren. Helaas krijgen we eerder een groep nieuwe pubers erbij...

Deze actie van Ludo zit zeker in mijn top 3 beste Ludo momenten. Het laat je weer denken aan het meest geniale Ludo moment ooit: Ludo die Huib van Groeningen zijn eigen graf laat graven. Zo'n dingen moeten gewoon echt weer komen, zonder dat een van hen de serie hoeft te verlaten.
pi_70930587
Ik ben het met je eens, maar ik ben bang dat het nooit meer zo zal worden, ik heb de hoop allang opgegeven. Ik geniet nog slechts van de oude verhaallijnen.
Een heer met stijl
pi_70937108
Jef Alberts in de tijd dat in de tijd dat de familie Alberts nog glans had.

Geheel eens met het commentaar, toen had ie nog kloten, zowel Robert als hij zijn na de Fischers (seizoen 10) halfzachte sukkels geworden. Na zijn scheiding is Jef wel weer grappig, maar hij dient nu meer als een 'comic relief' dan als een serieus personage met grote verhaallijnen.
Een heer met stijl
  maandag 13 juli 2009 @ 21:28:09 #189
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_70946687
HEt is ook zo dat Ludo ontzettend is versuft sinds hij zo centraal in de serie staat.
Nu als hij wat flikt heeft hij gelijk een dramende Janine en Nina op zijn dak.
Terwijl als hij nu nog eens wat flikt is het niet half zo erg als in zijn begin jaren.

Een frits of een een Herman Hogendoorn hadden geen zeur dochter of ex
Die gelijk weer voor och ik moet je niet meer verhaallijnen zorgden.
Ludo had daar in het begin ook veel meer schijt aan.

Sinds de komst van volwassenen Nina heeft Ludo eigenlijk nooit meer iets uitgehaald.
.
Ludo de zwarte ridder in het begin was ook tof Daniel achterna springen van uit een helikopter .
Dat was nog eens wat. Heeft iemand dat stukje nog ?
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_70955935
Ik kan het alleen maar ontzettend eens zijn met al het bovenstaande genoemd. Dit topic is de spijker op zijn kop. De producent zal er goed aan doen hier een laatste inspiratie weg te halen. Maar alle hoop is ook wat mij betreft verloren voor de huidige serie. De serie heeft niets meer te melden. Ik leef me in in het publieke stellen dat het eigenlijk gewoon zo snel mogelijk van de buis af moet, het enige remedie tegen het verder vervreemden van een ooit goed iets. Hoe triest het ook is. Het zijn de oude verhaallijnen die entertainen.

Nog even als toevoeging op de Ludo vs. Martine strijd zal Martine Hafkamp in betere tijden absoluut nog eens haar comeback moeten maken. Ik zou nog altijd willen stellen dat zij degene achter de moordaanslag op Ludo in 2006 was. Dit is typerend Martine. Zij die Morris bespeelt heeft in zijn eigen schuld te geloven, om vrij spel voor een mislukte aanslag te genieten.

Ook zou ik de confrontatie tussen Ludo en Martine een prachtig voorbeeld willen noemen waar Frits op de achtergrond wordt ingezet. Hij komt nog even ter sprake als de vader van Sjors van wie Ludo de erfenis heeft gestolen, en Martine weer van hem. Hij fungeert hier als de derde partij in het verhaal. Waar Ludo dreigt Sjors iets aan te doen met die lok haar in zijn handen en Martine op de boot zet speelt de reactie van Frits op Ludo voor mij als cruciale vraag.

Het onvermijdelijke hoofdstuk zou nu eigenlijk Frits vs. Ludo moeten zijn. Martine is door beiden overheerst. Tijd dat de heren het tegen elkaar opnemen. Paar verhaallijntjes herstellen en je hebt de meest geantecipeerde GTST verhaallijn aller tijden, het lang verwachte schouwspel der titanen. Van Houten/Hoogendoorn vs. Sanders.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:55:19 #191
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_70982362
Ik ben een paar dagen erg bezig geweest, dus zie de filmpjes nu pas. Heer van Bartolhoven; ontzettend bedankt voor het posten van dit legendarische moment!

Voor de rest ben ik het ontzettend eens met het bovengenoemde. Frey die het belang van interactie tussen schurken beschrijft, Mike die aangeeft hoe Frits van Houten in dit conflict nu een bijzondere rol heeft gespeeld en kan spelen en Bartolhoven en Stefano die de oude schurken van weleer typeren en de periodes van weleer die GTST kende. Het is allemaal zo ontzettend waar.

Momenten als het vertrek van Martine geven aan hoe spannend GTST was en kan zijn, maar de rol van Ludo is inderdaad nu gewoon ingezakt tot huisvader. Zoals Stefano al aangeeft hadden Frits en Herman daar veel minder last van en stonden ze verder af van de rest van de cast, ook al speelden ze zo nu en dan samen met hen.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:01:54 #192
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70996215

Met een mooie versie van de Ludo tune.
pi_70998486
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:01 schreef Frey het volgende:

Met een mooie versie van de Ludo tune.
Op deze filmpjes die je gepost hebt:

Hoe Stefano en Ludo zich gedragen in Nick hallicunaties, vooral hoe ze hem uitlachen! Ik vraag me af of Erik de Vogel, Bas Muis en Christophe Haddad niet krom gelegen hebben van het lachen
Een heer met stijl
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:00:59 #194
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70999733
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Op deze filmpjes die je gepost hebt:

Hoe Stefano en Ludo zich gedragen in Nick hallicunaties, vooral hoe ze hem uitlachen! Ik vraag me af of Erik de Vogel, Bas Muis en Christophe Haddad niet krom gelegen hebben van het lachen
Lijkt me wel dat die scènes vaak over moesten.
pi_71015973
Ik vind dat we dit jaar een verhaallijn moeten krijgen over Lucas die erachter komt dat er jaren geleden een vergissing is gemaakt met de DNA-testen en dat hij de zoon blijkt van Ludo, lijkt me ook leuk om te zien wat Ludo dan van zijn homozoon vindt , en Ludo als vader is een stuk geloofwaardiger dan Stefano en Lucas die bijna niets in leeftijd schelen, hoogstens een jaar of 12
pi_71076469
Leuk dat die scene van Martine en Ludo op internet staat.
Die uitspraken.. geweldig...

overigens..
@Heer_van_Bartolhoven: Heb je ook de scene waarbij ze uit het arrestantenbusje werd gekidnapt?

[ Bericht 4% gewijzigd door GSMboy op 18-07-2009 14:12:03 ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:27:35 #197
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_71089892
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:34:10 #198
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71090013
quote:
Nick tegen die vent: "Ik vind jou ook lief"
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:22:07 #199
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_71172181

Kort, maar leuk.
pi_71175537
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 19:50 schreef GSMboy het volgende:

@Heer_van_Bartolhoven: Heb je ook de scene waarbij ze uit het arrestantenbusje werd gekidnapt?
Nee...helaas
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')