abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:51:37 #101
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_70639194
Broerke Nick gaat gewoon vrij uit natuurlijk mocht Maxime toch dood zijn.
Ik bedoel ze is zelf maanden geleden begonnen en met welke aanleiding ?
Hij mocht haar niet .. Dat was de enige aanleiding die er was.
Als iedereen die elkaar niet mag zo met elkaar omgaat krijg je een mooie wereld
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:40:34 #102
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_70640108
De cliffhanger was inderdaad niet zo overdreven als afgelopen jaren en dat vind ik een goede ontwikkeling. Daarentegen sloeg die scène tussen Ludo en Lies helemaal nergens op en heb ik dat geneuzel tussen Jack en Janine nu wel gezien. Het einde was echt niet spectaculair en zelfs voorspelbaar. Natuurlijk doet Maxime gewoon alsof ze dood is. En Bing... whatever.

De meningen zijn verdeeld, maar ik vind Lucas wel een redelijk personage. In ieder geval weer eens iemand met een geheel eigen identiteit. Een flapuit, niet bang en iemand die graag zijn zin krijgt. Ben eens benieuwd hoe dat gaat aflopen.

Maar het meeste kijk ik uit naar de Ludo vs. Jack verhaallijn. Zoals Mike Tuinstra al aangeeft is dit (seizoen 20) de uitgelezen kans het verleden versus het heden te stellen, met een echte Hogendoorn geschiedenis als de originele schurkenfamilie tegenover de nieuwe schurkenfamilie in de Sanders.

Helaas denk ook ik dat de schrijvers niets zullen doen met Herman Hogendoorn en Frits van Houten en gewoon weer komen opdraven met minderwaardige feitjes die net genoeg zijn om Janine bij Jack weg te halen, in plaats van dat Jack eens een echte slechterik wordt. Maar het kan nog altijd....

[ Bericht 0% gewijzigd door nWo4Life op 05-07-2009 14:33:42 ]
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_70645391
Ik ben blij dat de cliffhanger niet zo overdreven was.

Jammer dat Nick eruit gaat . Hij is cool. En ik ben heel benieuwd wat Ludo heeft ontdekt over Jack, en dat Jack dan meer zijn dark side laat zien. Het is tegenwoordig zo'n pussy.
pi_70647715
Een heer met stijl
pi_70647973
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Martine Hafkamp gesignaleerd
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:12:00 #106
251975 kissaa
fka: kissa
pi_70648534
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Martine Hafkamp gesignaleerd
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:46:14 #107
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_70650695
tvp
Shuffle up and deal!!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:47:19 #108
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_70650718
Als ik het nu eens naast wat cliffhangers/finale's leg van andere series, is gtst wel errrrg voorspelbaar.

Grey's anatomy de cliff van dit jaar was wel een shock voor iedereen die het serieus keek denk ik, prison break was een afronding en toch spannend. (verdere series eindigen nog of later, en series als 24 zijn losse verhalen per seizoen).

GTST cliff was niet per se slecht, maar wel erg voorspelbaar. Dit had ik ook kunnen opsommen voordat ik hem had gezien.

Onvoorspelbaar was geweest als:
  • lorena bing bevrijd had van die 2 agenten en probeerde samen te ontsnappen (wellicht iets te ongeloofwaardig, maar toch)
  • lorena zelfmoord ging plegen (polsjes snijden o.i.d.)
  • maxime wat duidelijker en pijnlijker dood was gegaan (je hoorde gewoon dat de enige geluidsbron die in het zwembad de waterdichte handycam was, en toen die weer bovenkwam was er niet zo veel te horen. Bovendien was het nogal onduidelijk en niet echt goed weergegeven. (of zijn er mensen die hierbij wel medeleven voelden of echt meegezogen waren in het verhaal?)
  • Die gascontroleur last-minute zelf de rechtzaal in komt stormen, of door lorena last-minute gespot wordt op straat en ze er achteraan gaat.

Zo zijn er nog veel dingen te verzinnen die net een laatste twist kunnen geven aan het verhaal, dit is te voorspelbaar!
  • Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
      zondag 5 juli 2009 @ 03:43:17 #109
    1593 Perico
    Serpent Rouge
    pi_70659065
    Ik heb net pas de laatste 3 afleveringen gekeken. De cliffhanger was wel erg pover en mat, ook met zaken die me maar weinig kunnen boeien. Dan is Bowien die in Scandinavie aan een klif hangt met Ludo wel andere koek.

Verder is Lucinda fantastisch, en is Lucas wel okee. Jack en Janine blijft saai. Misschien heeft Ludo wel uitgevonden dat Jack een neonazi was. Alles kabbelt maar voort, zou best wel eens laatste seizoen kunnen worden dan...
      † In Memoriam † zondag 5 juli 2009 @ 09:26:41 #110
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_70660518
    jack is in ieder geval verwant aan nazi's via zijn oma (t was toch zijn oma die hij in die put heeft laten vallen? in de tijd dat gtst nog een beetje spannend was)
    pi_70667101
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
    jack is in ieder geval verwant aan nazi's via zijn oma (t was toch zijn oma die hij in die put heeft laten vallen? in de tijd dat gtst nog een beetje spannend was)
    Toch ben ik van mening dat ze ook die lijn veel beter uit hadden kunnen werken.

Nogmaals die filmpjes die ik laatst gepost had over Marieke (zusje van Janine) die door een stelletje Hell's Angels werd belaagd, dat vond ik echte spanning. En vreemd genoeg kwam het me ook stukken realistischer over dan menigmene 'overweldigende' verhaallijnen van vandaag de dag

Een heer met stijl
      zondag 5 juli 2009 @ 15:24:30 #112
    102973 Liquidist
    Life is live! LAalaalalala
    pi_70668346
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 20:47 schreef cygnusx het volgende:
    Als ik het nu eens naast wat cliffhangers/finale's leg van andere series, is gtst wel errrrg voorspelbaar.

Grey's anatomy de cliff van dit jaar was wel een shock voor iedereen die het serieus keek denk ik, prison break was een afronding en toch spannend. (verdere series eindigen nog of later, en series als 24 zijn losse verhalen per seizoen).
    Mwah ik vind niet dat je de cliffhanger van een Nederlandse soap moet vergelijken met die van een Amerikaanse serie. Van een soap komen veel meer afleveringen en is veel minder budget beschikbaar, dan van Amerikaanse series. Voor de rest ben ik het wel met je eens
    Conformists will be cast away by the tide of history
      zondag 5 juli 2009 @ 15:26:11 #113
    102973 Liquidist
    pi_70668372
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 14:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nogmaals die filmpjes die ik laatst gepost had over Marieke (zusje van Janine) die door een stelletje Hell's Angels werd belaagd, dat vond ik echte spanning. En vreemd genoeg kwam het me ook stukken realistischer over dan menigmene 'overweldigende' verhaallijnen van vandaag de dag
    Mee eens, laatste redelijke verhaallijn was dat met René. En dat met die stalker van Dian was ook wel spannend.. Daarvoor dat met Vadim was wel leuk.. verder? Geen idee

edit: En Janine in het klooster natuurlijk Die Vincenza mag nog wel eens terugkomen, haha. Maar da's alweer langer geleden
      zondag 5 juli 2009 @ 15:29:03 #114
    102973 Liquidist
    pi_70668443
    Waar ze ook nog wat mee kunnen doen is Amy, de dochter van Ludo & Isabella. Iedereen behalve Charlie denkt dat die dood zijn (ontploffing - gebouw , etc). Ze stuurde Charlie toch een videotje dat ze veilig in het buitenland zat? Dat heeft ook nog wel potentie
    pi_70670688
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 15:29 schreef Liquidist het volgende:
    Waar ze ook nog wat mee kunnen doen is Amy, de dochter van Ludo & Isabella. Iedereen behalve Charlie denkt dat die dood zijn (ontploffing - gebouw , etc). Ze stuurde Charlie toch een videotje dat ze veilig in het buitenland zat? Dat heeft ook nog wel potentie
    waarschijnlijk komt die weer opdragen wanneer maxime definitief exit is.
    anders krijg je van ie dubbele verhaallijnen
    pi_70691372
    Zo net terug van 3 weken vakantie, straks maar even de cliff bekijken...
      maandag 6 juli 2009 @ 16:43:10 #117
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70705744
    Hoe slecht GTST ook is op het moment, het is op de eerste maandag van de zomerstop altijd even wennen. Ik heb zo de neiging om straks om 20:00 gewoon weer te gaan zitten kijken. Weg ritme.
    Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
      maandag 6 juli 2009 @ 16:58:05 #118
    158978 Sk00p
    Ayumi Hamasaki
    pi_70706338
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 16:43 schreef Frey het volgende:
    Hoe slecht GTST ook is op het moment, het is op de eerste maandag van de zomerstop altijd even wennen. Ik heb zo de neiging om straks om 20:00 gewoon weer te gaan zitten kijken. Weg ritme.
    En ik meestal RTL gemist..
    Jammer dat het er nu niet is
    Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
    BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
    pi_70706804
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 16:43 schreef Frey het volgende:
    Je kan die boxen van seizoen 1 en 2 weer eens open slaan
    Een heer met stijl
      maandag 6 juli 2009 @ 17:25:23 #120
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70707300
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Je kan die boxen van seizoen 1 en 2 weer eens open slaan
    Ik ga deze zomer wat leuke stukjes uploaden van wat ik de laatste jaren heb opgenomen.
    Om de 3 dagen iets.
      maandag 6 juli 2009 @ 17:27:43 #121
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70707393
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik ga deze zomer wat leuke stukjes uploaden van wat ik de laatste jaren heb opgenomen.
    Om de 3 dagen iets.
    Dan heb ik wel iets om naar uit te kijken...
      maandag 6 juli 2009 @ 17:36:00 #122
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70707753

Dit is de eerste. Vond ik wel een geniaal moment.

[ Bericht 41% gewijzigd door Frey op 06-07-2009 18:51:55 ]
    pi_70708361
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:25 schreef Frey het volgende:

[..]

Om de 3 dagen iets.
    Strak plan, je neemt al op sinds seizoen 6 en 7 toch? Die stukjes zijn ook zeker weten de moeite waard
    Een heer met stijl
      maandag 6 juli 2009 @ 17:57:19 #124
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70708658
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Strak plan, je neemt al op sinds seizoen 6 en 7 toch? Die stukjes zijn ook zeker weten de moeite waard
    Nee, ik kijk sinds seizoen 6.
    Ik neem pas op sinds eind seizoen 15. Maar ik heb ook nog een handje vol stukjes van daarvoor, waarvan het oudste uit seizoen 8 komt. Dat komt over een tijdje ook nog wel aan bod.
      maandag 6 juli 2009 @ 18:53:40 #125
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70710665
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:57 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik neem pas op sinds eind seizoen 15. Maar ik heb ook nog een handje vol stukjes van daarvoor, waarvan het oudste uit seizoen 8 komt. Dat komt over een tijdje ook nog wel aan bod.
    En daar kijk ik al helemaal naar uit! Hoe langer geleden, hoe beter. Alhoewel ik ook erg graag nog wat terug zou willen zien van de Ludo vs. Martine lijn (het einde van Martine bijv.) en de return van Frits van Houten (ook al was dat einde bagger), omdat ik dat toen grotendeels gemist heb of vergeten ben.
    pi_70711244
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 14:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

ahh marieke die toen ff achterlangs werd genomen in de heavy heaven
    pi_70718117
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

En daar kijk ik al helemaal naar uit! Hoe langer geleden, hoe beter.
    Geheel mee eens
    quote:
    Alhoewel ik ook erg graag nog wat terug zou willen zien van de Ludo vs. Martine lijn (het einde van Martine bijv.) en de return van Frits van Houten (ook al was dat einde bagger), omdat ik dat toen grotendeels gemist heb of vergeten ben.
    Ik heb de aflevering dat Martine op een boot word gezet op een videoband staan, maar ik heb geen idee hoe ik dat op mijn computer krijg
    Een heer met stijl
    pi_70718247
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:57 schreef Frey het volgende:

[..]

Okee, ik kijk overigens sinds seizoen 4, maar heb seizoen 1 en 2 helemaal gezien op de herhalingen die sinds de start van RTL 5 werden uitgezonden
    Daarom is seizoen 3 voor mij het grote onbekende seizoen die de puzzelstukjes op zijn plaats moeten laten vallen
    Een heer met stijl
    pi_70718442
    Ik begon te kijken toen Lotje doodging, wanneer was dat?

Kan me herinneren dat Laura helemaal in paniek was omdat er iets met dat kind was en toen was ie afgelopen, mocht ik de volgende dag niet kijken van mijn ouders omdat het journaal van 20:00 kwam
    pi_70718591
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef heaven7 het volgende:
    Ik begon te kijken toen Lotje doodging, wanneer was dat?

Kan me herinneren dat Laura helemaal in paniek was omdat er iets met dat kind was en toen was ie afgelopen, mocht ik de volgende dag niet kijken van mijn ouders omdat het journaal van 20:00 kwam
    Dat was seizoen 3
    Een heer met stijl
      maandag 6 juli 2009 @ 21:57:50 #131
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70718955
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Ik heb de aflevering dat Martine op een boot word gezet op een videoband staan, maar ik heb geen idee hoe ik dat op mijn computer krijg
    Dat stuk heb ik toen gemist. Geen idee waarom eigenlijk. Ik zou het wel erg graag eens willen terugzien.

Persoonlijk kan ik mij ook het meeste herinneren vanaf seizoen vier, maar keek al vanaf seizoen drie, al was ik toen wel nog erg jong en kan ik mij daar weinig van herinneren.

Ik kan me nog een scène herinneren, maar het kan ook dat het niet waar is of ik het eens gedroomd of verward heb met andere gebeurtenissen, waar Linda het kantoor van Frits binnenkomt en dan draait de stoel van Frits om en zit Herman Hogendoorn daar. Afwachten of dat nu is gebeurd en of dat seizoen drie was of niet.
      maandag 6 juli 2009 @ 22:05:20 #132
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70719380
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Overzetten op DVD die handel!
    pi_70723914
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 22:05 schreef Frey het volgende:

[..]

Overzetten op DVD die handel!
    Drommels, het blijkt zelfs dat ik dat al had gedaan (met een DVD recorder die niet in een PC zit), maarre hoe krijg ik het nu van DVD naar een youtube bestand?
    Een heer met stijl
      maandag 6 juli 2009 @ 23:54:32 #134
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70724291
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Drommels, het blijkt zelfs dat ik dat al had gedaan (met een DVD recorder die niet in een PC zit), maarre hoe krijg ik het nu van DVD naar een youtube bestand?
    Een programma downloaden dat de filmpjes om kan zetten. Ik zelf gebruik DVD2AVI.
    Ik open het programma, ik open het VOB bestand van de DVD en hij maakt er dan een AVI bestand van.
    Beetje knippen en plakken in moviemaker ofzo en klaar voor de upload.
    pi_70726226
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Dat stuk heb ik toen gemist. Geen idee waarom eigenlijk. Ik zou het wel erg graag eens willen terugzien.

Persoonlijk kan ik mij ook het meeste herinneren vanaf seizoen vier, maar keek al vanaf seizoen drie, al was ik toen wel nog erg jong en kan ik mij daar weinig van herinneren.

Ik kan me nog een scène herinneren, maar het kan ook dat het niet waar is of ik het eens gedroomd of verward heb met andere gebeurtenissen, waar Linda het kantoor van Frits binnenkomt en dan draait de stoel van Frits om en zit Herman Hogendoorn daar. Afwachten of dat nu is gebeurd en of dat seizoen drie was of niet.
    Kijk, interessante discussie. Even inhaken. De scène die je beschrijft kan ik me ook nog vaag herinneren. Dat was ergens in seizoen 3 of 4. In de tijd dat Frits en Linda een relatie hadden. Stoel draait zich om met Hogendoorn sr. erin, en pats, boem afgelopen. Op zich simpel concept, maar hoe het neergezet werd. Als een scéne rechtstreeks uit The Godfather om maar een vergelijking te maken. Tom van Beek was pure klasse. Er zijn gewoon zoveel mooie stukjes die vandaag de dag vergeten zijn. Helaas, er is zo weinig beschikbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door MikeTuinstra op 07-07-2009 05:19:11 ]
      woensdag 8 juli 2009 @ 10:23:21 #136
    228417 TheGirlNextDoor
    Of gewoon Buurmeisje.
    pi_70770505
    Tvp, ookal is de cliff al geweest.
    When ego leads, failure follows.
    || justdiggit.org ||
      woensdag 8 juli 2009 @ 11:49:26 #137
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70773052
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 00:59 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Kijk, interessante discussie. Even inhaken. De scène die je beschrijft kan ik me ook nog vaag herinneren. Dat was ergens in seizoen 3 of 4. In de tijd dat Frits en Linda een relatie hadden. Stoel draait zich om met Hogendoorn sr. erin, en pats, boem afgelopen. Op zich simpel concept, maar hoe het neergezet werd. Als een scéne rechtstreeks uit The Godfather om maar een vergelijking te maken. Tom van Beek was pure klasse. Er zijn gewoon zoveel mooie stukjes die vandaag de dag vergeten zijn. Helaas, er is zo weinig beschikbaar.
    Vaak zijn het juist deze simpelheden die een serie of soap spannend maken. Bovendien was de oude muziek veel herkenbaarder en spannender. Die deuntjes van nu gaan nergens over, evenals een hoop van de verhaallijnen.

Waarom geen schurken meer? Omdat dit niet realistische genoeg is? Nou en? Andere dingen zijn dat per definitie wel? Ik teken voor de spanning van vroeger en de scènes met omdraaiende stoelen, zoals die in elke serie van niveau wel een keertje voorkomen.
      woensdag 8 juli 2009 @ 14:01:28 #138
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70777750
    Muziek blijft voor mij een van de belangrijkste dingen in series. Het bepaalt gewoon voor een groot gedeelte de sfeer.

Een paar goeie voorbeelden uit de latere seizoenen:

Bij dat afscheid van Harmsen werd bij mijn weten voor de laatste keer de GTST tune gebruikt.
    Dat was ook iets wat huwelijken altijd zo mooi maakte. Helaas zijn we dat nu kwijt.
    pi_70778459
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Frey het volgende:
    Muziek blijft voor mij een van de belangrijkste dingen in series. Het bepaalt gewoon voor een groot gedeelte de sfeer.

Een paar goeie voorbeelden uit de latere seizoenen:

Bij dat afscheid van Harmsen werd bij mijn weten voor de laatste keer de GTST tune gebruikt.
    Dat was ook iets wat huwelijken altijd zo mooi maakte. Helaas zijn we dat nu kwijt.
    Heel goede voorbeelden, de muziek pastte er erg goed bij en de scene raakte me echt.
      woensdag 8 juli 2009 @ 16:35:51 #140
    102973 Liquidist
    pi_70783828
    Harmsen had inderdaad een mooi en waardig afscheid.. zielig dat 'ie niet meer leeft
    pi_70787681
    Het waren de complexe verhoudingen in de schurkenwereld die de serie maakten. Het tal van complotjes onderling dat zorgde voor puur kijkgenot. En inderdaad, de sfeervolle muziek was toonaangevend voor de serie.

Nu is het concept verloren. GTST tegenwoordig is een belediging voor je intelligentie. Zo saai als het staren naar je plafond, zo lachwekkend slecht als een zesderangs amateurfilm gespeeld door een stel labiele kleuters van 12. De redelijke Sanders scènes daargelaten moet ik er niks van hebben momenteel. Van Houten kan ik niet noemen want dat is niet. Jack en Sjors worden daar niet naar ingezet. De enige vraag die ik in mijn achterhoofd hou is die laatste mogelijke Hogendoorn connectie dat mij persoonlijk nog kan interesseren. Dat terzijde ben ik er klaar mee. Het is mijn serie niet meer.
    pi_70787883
    Geheel mee eens, ik zat laatst op youtube te kijken naar pittige tijden, vroeger vond ik het wel amusant, maar was toch altijd blij om weer echt gtst te kunnen volgen. Nu is het erger dan omgekeerd, gtst is niet amusant en pittige tijden is gewoonweg geniaal
    Een heer met stijl
      donderdag 9 juli 2009 @ 13:21:47 #143
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70810683
    pi_70824548
    Hier de stukjes van een geniale verhaallijn uit seizoen 4, Martine wil graag dat Frits lid wordt van de misdaadsociëteit van Onno P. Wassenaar. Een van de zwaarste misdadigers ooit:

Om zich te bewijzen moet hij de zoon van een rivaliserende zakenman ontvoeren, desalniettemin krijgt hij last van zijn geweten en laat hem gaan.

Dit laat Onno P niet op zich zitten en martelt Frits dagenlang in een kelder

Uiteindelijk laat hij Frits gaan en dumpt hem in een park

Na dagen van afwezigheid keert Frits terug naar het centrum van zijn macht om met de middelen die hij nog wel heeft verder te werken

Ik hoop echt dat deze verhaallijn ooit nog te zien is
    Een heer met stijl
    pi_70824617
    quote:
    Geweldig dit! Bedankt voor het voldoen aan mijn request. =D

Afgezien van al het volgende was deze Frits van Houten comeback bij het graf wel super. Het moment dat hij er ineens weer staat zoals je hier ziet. Maar ook de woorden die hij hierna spreekt. Jack van Houten, Wendela Hafkamp, ach... Hun gezichtjes bestuderend in zijn zwarte handschoen en dan de trademark Frits lach.

Ja, hierna werd het verhaal flink verkloot. Maar dat neemt niet weg dat dit gewoon goed was. Nogmaals dank Frey! =)
      donderdag 9 juli 2009 @ 22:10:42 #146
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70829796
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 19:55 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Geweldig dit! Bedankt voor het voldoen aan mijn request. =D

Afgezien van al het volgende was deze Frits van Houten comeback bij het graf wel super. Het moment dat hij er ineens weer staat zoals je hier ziet. Maar ook de woorden die hij hierna spreekt. Jack van Houten, Wendela Hafkamp, ach... Hun gezichtjes bestuderend in zijn zwarte handschoen en dan de trademark Frits lach.

Ja, hierna werd het verhaal flink verkloot. Maar dat neemt niet weg dat dit gewoon goed was. Nogmaals dank Frey! =)
    Ja, dankjewel Frey! Deze scène wilde ik ook erg graag terugzien. Toen ik dit toentertijd zag was ik zo blij. Maar goed, de verhaallijn werd inderdaad compleet verziekt. Hier was de muziek ook nog niet eens zo slecht. Jammer dat ze Frits van Houten als Hans van Houten zo verpest hebben.

Ik sluit me aan bij de woorden van Heer van Bartolhoven over de ontvoeringsverhaallijn uit seizoen vier. Dit is altijd één van mijn meest favoriete verhaallijnen gebleven. De schurken op hun best en zulke spanning. Hoop dat seizoen drie en vier nu echt gauw zullen uitkomen.
    pi_70834152
    Ik zie net die christope saddat bij lekker eten.
    Wat een fucking homo is dat in het echt
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
    pi_70836950
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef nWo4Life het volgende:

Ik sluit me aan bij de woorden van Heer van Bartolhoven over de ontvoeringsverhaallijn uit seizoen vier. Dit is altijd één van mijn meest favoriete verhaallijnen gebleven. De schurken op hun best en zulke spanning. Hoop dat seizoen drie en vier nu echt gauw zullen uitkomen.
    Onno P. Wassenaar is toch diegene met bril? Hij ziet er later wel heel anders uit volgens mij...
    Een heer met stijl
      vrijdag 10 juli 2009 @ 13:02:46 #149
    260599 StefanoSanders
    Glad en Stijlvol
    pi_70845718
    Die hannie zag er altijd al uit alsof ze op instorten stond of niet ?
    Stefano Sanders
    Glad en stijlvol
    pi_70854615
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 04:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Onno P. Wassenaar is toch diegene met bril? Hij ziet er later wel heel anders uit volgens mij...
    Nee, dat is gewoon een mannetje van hem. Onno liet alles uitvoeren. Hij maakte zelden zelf een verschijning. Voor de buitenwereld was hij topambtenaar en keurig zakenman. Vandaar ook al die ontmoetingen op sinistere plekken. Meestal in een lange zwart geblindeerde limo.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 17:56:47 #151
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70855752
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon een mannetje van hem. Onno liet alles uitvoeren. Hij maakte zelden zelf een verschijning. Voor de buitenwereld was hij topambtenaar en keurig zakenman. Vandaar ook al die ontmoetingen op sinistere plekken. Meestal in een lange zwart geblindeerde limo.
    Ja, die limo van hem.

Maar die handlangers van de schurken van vroeger waren ook geweldig.
    Die brede kale gast die als monteur David Harkema bedreigde, in dienst van Herman.
    Denk aan Van Kooten die voor Frits werkte, met zijn maffia-outfit.
    Of Eddie, de regelrechte straatgangster in dienst van Martine.
    En dan al die handlangers van Onno P. Wassenaar, zoals Roderik de sadist en de ventjes met knuppels en pistolen.

Tegenwoordig moet Ludo het doen met een halfzachte 'detective'. Tijd dat de zware jongens terugkeren in de serie.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 18:02:37 #152
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70855916
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 17:56 schreef nWo4Life het volgende:
    Tegenwoordig moet Ludo het doen met een halfzachte 'detective'. Tijd dat de zware jongens terugkeren in de serie.
    Bloemers was wel tof.

Zo jammer dat die weg is.
    pi_70858014
    Ludo had in het begin ook weleens malafide mannetje in dienst, ik kan me nog herrineren dat Bowien in de gaten werd gehouden door iets van 10 man die zichtbaar op straat liepen.

Ik moet wel zeggen dat een van die gasten in dat filmpje wel iets wegheeft van Onno P. Wassenaar
    Een heer met stijl
    pi_70861384
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 04:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

t lijkt serge henri valcke wel
    pi_70890229
    De pesterigheid van Frits van Houten

Die een idee heeft gejat van Tim Waterman en Arnie Alberts, let op dat lachje op het eind, te meesterlijk
    Een heer met stijl
    pi_70890400
    Wtf, even zoeken levert wat op:

Weer dat lachje op het eind
    Een heer met stijl
      zondag 12 juli 2009 @ 11:18:35 #157
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70895687

Voor mij een van de beste momenten uit deze verhaallijn.
      zondag 12 juli 2009 @ 12:17:40 #158
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70896918
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 11:18 schreef Frey het volgende:

Voor mij een van de beste momenten uit deze verhaallijn.
    Super dat je dit gepost hebt, Frey!

Wat enorm futuristisch was deze hele verhaallijn.:P
    Het sloeg helemaal nergens op en toch was het qua muziek en sfeer wel spannend.
    De echte Frits van Houten in de vrieskist. Ze hadden dat moeten laten, zodat ie nog 'levend' had kunnen worden in seizoen 20.
      zondag 12 juli 2009 @ 12:18:46 #159
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70896940
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
    Wtf, even zoeken levert wat op:

Weer dat lachje op het eind
    Ik mis Frits meer en meer eigenlijk, omdat ze het nalaten nieuwe goede schurken te introduceren en Ludo vind ik zijn glans te hebben verloren op het moment.
    pi_70913562
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 12:17 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Super dat je dit gepost hebt, Frey!

Wat enorm futuristisch was deze hele verhaallijn.:P
    Het sloeg helemaal nergens op en toch was het qua muziek en sfeer wel spannend.
    De echte Frits van Houten in de vrieskist. Ze hadden dat moeten laten, zodat ie nog 'levend' had kunnen worden in seizoen 20.
    De grote Frits van Houten ingevroren. Hoe apart het ook zijn mag, het entertaint wel. In tegenstelling tot het huidige GTST. Met uitzondering van de climax één van de beste verhaallijnen van het decennium. De meest interessante voor mij persoonlijk. Nou nog de werkelijke comeback... Juist omdat het nergens op slaat, en de serie daarmee gered kan worden teken ik. Overal een mouw aan te passen. Dank voor het uploaden! =)
    pi_70914057
    Tuurlijk kan dat, je kan alles verzinnen in soaps.

Een voorbeeldje: namelijk dat die 'Hans' die naar de gevangenis is gegaan eigenlijk toch Frits is die gechanteerd wordt door Hans of iemand ander en daarom gaat brommen. Vervolgens ze kunnen er altijd nog van maken dat die vent in die cryo een of ander figuur is waarop ze plastische chirurgie op hebben toegepast zodat ie Frits kon mymieken voor de buitenwereld.

Zo vind ik dat de volgende veranderingen moeten plaatsvinden:

* Ludo is eigenlijk dubbel voorgelogen en dus toch de vader van Stefano en Nick allebei

*Laura is voorgelogen door Guus Tuinman en medisch personeel, ze zou bevallen zijn van (2-eïge) tweeling, echter er werd haar verteld dat eentje overleden was. Die zou door het personeel aan Guus worden gegeven. Guus vond de ene mooier dan de ander dus verwisselde ze met elkaar. Resultaat: Arnie is gewoon de zoon van Robert en Laura zoals het hoort èn het doet geen afbreuk aan de modernere lijnen.

Het is allemaal vergezocht, maar dat waren die veranderingen zelf ook al en na een tijdje accepteert toch iedereen het en hoor je er niemand meer over
    Een heer met stijl
      zondag 12 juli 2009 @ 21:43:57 #162
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70914513
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
    Een voorbeeldje: namelijk dat die 'Hans' die naar de gevangenis is gegaan eigenlijk toch Frits is die gechanteerd wordt door Hans of iemand ander en daarom gaat brommen. Vervolgens ze kunnen er altijd nog van maken dat die vent in die cryo een of ander figuur is waarop ze plastische chirurgie op hebben toegepast zodat ie Frits kon mymieken voor de buitenwereld.

* Ludo is eigenlijk dubbel voorgelogen en dus toch de vader van Stefano en Nick allebei

*Laura is voorgelogen door Guus Tuinman en medisch personeel, ze zou bevallen zijn van (2-eïge) tweeling, echter er werd haar verteld dat eentje overleden was. Die zou door het personeel aan Guus worden gegeven. Guus vond de ene mooier dan de ander dus verwisselde ze met elkaar. Resultaat: Arnie is gewoon de zoon van Robert en Laura zoals het hoort èn het doet geen afbreuk aan de modernere lijnen.
    pi_70917278
    Ik ben trouwens bijna klaar met het filmpje over de laatste confrontatie tussen Ludo en Martine, ik moet hem alleen nog in tweeën knippen, hij is te groot voor 1 file namelijk
    Een heer met stijl
      zondag 12 juli 2009 @ 22:57:23 #164
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70917313
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
    Tuurlijk kan dat, je kan alles verzinnen in soaps.

Het is allemaal vergezocht, maar dat waren die veranderingen zelf ook al en na een tijdje accepteert toch iedereen het en hoor je er niemand meer over
    Helemaal mee eens! Laat ze de fouten herstellen! En jouw ideeën zouden op de één of andere manier best kunnen werken. Het is immers een soap, zoals je zelf al aangeeft. Ik zou het zo geweldig vinden als ze de verhaallijn met Frits zouden herstellen. Het liefste door middel van een terugkeer, zoals jij beschrijft, maar anders door een rectificatie. Hannie heeft Frits vermoordt en niet Hans.
      zondag 12 juli 2009 @ 22:58:04 #165
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70917341
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
    Ik ben trouwens bijna klaar met het filmpje over de laatste confrontatie tussen Ludo en Martine, ik moet hem alleen nog in tweeën knippen, hij is te groot voor 1 file namelijk
    Dat zou ik zo graag willen zien! Super dat je dat wilt posten.
    pi_70917460
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Graag gedaan, maar het gaat nog wel even duren en het is wel VHS-kwaliteit
    Een heer met stijl
      zondag 12 juli 2009 @ 23:18:00 #167
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70918146
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Schande dat je dat gemist had. Waardoor kwam dat?

Ik kan niet wachten om het weer terug te zien.
      zondag 12 juli 2009 @ 23:22:49 #168
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70918343
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 23:18 schreef Frey het volgende:

[..]

Schande dat je dat gemist had. Waardoor kwam dat?

Ik kan niet wachten om het weer terug te zien.
    Vreemd eigenlijk, maar in die tijd keek ik ook niet zoveel GTST. Zelfs niet onder het Martine tijdperk. Wel naar de veertiende cliffhanger toe en het proces met Isabella. Maar ik heb ook veel gemist. Was in mijn examenjaar geloof ik. Toen had ik veel andere leuke dingen te doen blijkbaar. Maar nu vind ik het wel jammer dat ik delen heb gemist van zo'n geweldig tijdperk als enorme old school fan.
      zondag 12 juli 2009 @ 23:27:39 #169
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70918550
    Kun je nagaan dat we eigenlijk al tijdens seizoen 14 en 15 zaten te zeiken dat het saai werd.
    Nu verlangen we terug naar die tijd.
      zondag 12 juli 2009 @ 23:37:11 #170
    260599 StefanoSanders
    Glad en Stijlvol
    pi_70918950
    Toen was ik nog van de partij he.
    Ach mooi was die tijd.
    Stefano Sanders
    Glad en stijlvol
    pi_70919226
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Frey het volgende:
    Kun je nagaan dat we eigenlijk al tijdens seizoen 14 en 15 zaten te zeiken dat het saai werd.
    Dit was inderdaad ook de laatste goede lijn vond ik, daarna is er eigenlijk niks spannends meer gebeurd van dit niveau of wel?
    Een heer met stijl
    pi_70919498
    Hier is deel 1:

Bekijk deze YouTube-video

Deel 2 is nog bezig met uploaden, maar volgt later
    Een heer met stijl
      zondag 12 juli 2009 @ 23:52:11 #173
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70919546
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 23:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit was inderdaad ook de laatste goede lijn vond ik, daarna is er eigenlijk niks spannends meer gebeurd van dit niveau of wel?
    Niet op deze manier nee. De strijd tussen Ludo en Martine werd af en toe ook erg lang gerekt, maar uiteindelijk kregen we wel iets. Een spannende verhaallijn, goeie opbouw en de grote climax. Vooral dat laatste ontbreekt de laatste tijd. Ze weten soms wel een goede verhaallijn op te bouwen(Vadim, René), maar dan krijgen we een ontknoping van niks. En zo krijgen we eigenlijk maar 1 "aardig" lijntje per seizoen nu...
      maandag 13 juli 2009 @ 00:03:34 #174
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70919950
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
    Hier is deel 1:

Bedankt! Je bent geweldig.

Erik de Vogel en Inge Ipenburg!
    Ludo weer op zijn best!
    En zelfs de Ludo tune.
    pi_70920063
    Een heer met stijl
      maandag 13 juli 2009 @ 00:08:18 #176
    260599 StefanoSanders
    Glad en Stijlvol
    pi_70920104
    Deze relatie had toen moeten plaats vinden
    Stefano Sanders
    Glad en stijlvol
    pi_70920106
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Frey het volgende:
    Het is zoals het Engelse gezegde ook wel luidt: you don't know what you got, till it's gone. Het eerste weerwoord van de producent is ons claimen dat vroeger alles beter was vanwege een nostalgica act, zoals beweerd in tal van media manipulatie uitingen. Feit is, het was beter en dat weten ze dondersgoed. Men heeft altijd wel wat te zeuren en kende geen lagere kwaliteit dan de serie in de jaren 90. Ooit het best bekeken programma op de Nederlandse televisie.

Wanneer we de vergelijking van GTST 2000 naar de jaren 90 trekken constateren we een enorm kwaliteitsverschil. De tijd van het van Houten/Hogendoorn complot, Martine haar streken, Wassenaar zijn criminele handel, en later Ludo Sanders zijn glorie. Nu met de vergelijking van seizoen 19 naar mid 2000 opnieuw. Met Martine haar comeback, Ludo zijn spel, en de van Houten flashback bereikten we het hoogtepunt van de jaren 2000.
      maandag 13 juli 2009 @ 00:14:05 #178
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70920293
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
    En deel 2

pi_70920387
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
    Hier is deel 1:

Bedankt, Heer_van_Bartolhoven. Ook namens mij. Dit is één van de beste Ludo Sanders scènes.
    pi_70920479
    Blij dat het zo leuk gevonden wordt
    Bij die Ludo tune tijdens het omzetten dacht ik al, dit gaat Frey kunnen waarderen
    Een heer met stijl
      maandag 13 juli 2009 @ 00:21:34 #181
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70920507
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 00:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
    Bij die Ludo tune tijdens het omzetten dacht ik al, dit gaat Frey kunnen waarderen
    Jazeker.

Geen twijfel mogelijk, zo goed is GTST daarna nooit meer geweest.
    pi_70921014
    Die uitspraken ook:

- Ik kan natuurlijk je vingers laten breken.

-Zou je zo vriendelijk willen zijn om me los te make...
    ..WAAROM?

- Ik kan je nu martelen....ik kan je ook meteen vermoorden

-Ik wil dat alles weer wordt zoals het was voordat jij je snuit liet zien in Meerdijk

-Doe niet net alsof je de kerstman bent

-Jij laat Sjors met rust!
    ALS JIJ OPDONDERT! En opgedonderd blijft!

-Wat dacht je van de firma "Klootzak"
    Oh dat vind ik een goeie tip! Dankje!

-Waar breng je me naar toe
    Dat merk je wel! Loop eens door!

-Laat me gaan
    Dat doe ik toch! Ik regel nog vervoer voor je ook!

-Ik ben tenminste niet alles kwijt.
    Nee dat is waar, je hebt nog een heleboel mooie herrineringen aan onze tijd.

Die Ludo die zo semi-opgewekt blijft de hele tijd
    Een heer met stijl
    pi_70921052
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 00:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
    Die uitspraken ook:

- Ik kan natuurlijk je vingers laten breken.

-Zou je zo vriendelijk willen zijn om me los te make...
    ..WAAROM?

- Ik kan je nu martelen....ik kan je ook meteen vermoorden

-Ik wil dat alles weer wordt zoals het was voordat jij je snuit liet zien in Meerdijk

-Doe niet net alsof je de kerstman bent

-Jij laat Sjors met rust!
    ALS JIJ OPDONDERT! En opgedonderd blijft!

-Wat dacht je van de firma "Klootzak"
    Oh dat vind ik een goeie tip! Dankje!

-Waar breng je me naar toe
    Dat merk je wel! Loop eens door!

-Laat me gaan
    Dat doe ik toch! Ik regel nog vervoer voor je ook!

-Ik ben tenminste niet alles kwijt.
    Nee dat is waar, je hebt nog een heleboel mooie herrineringen aan onze tijd.

Die Ludo die zo semi-opgewekt blijft de hele tijd
    Laat me een beetje denken aan dat stukje met "Simon de goeroe en Ludo de lul". Dat zat ook vol met van die droge opmerkingen
    Een heer met stijl
      maandag 13 juli 2009 @ 00:46:26 #184
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70921240
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Laat me een beetje denken aan dat stukje met "Simon de goeroe en Ludo de lul". Dat zat ook vol met van die droge opmerkingen
    Duidelijk andere schrijvers dan nu. Nu slaan ze de plank constant mis. Het is net alsof bij de overgang naar seizoen 16 iedereen achter de schermen vervangen is ofzo.
    pi_70921299
    Ludo met z'n fratsen.. Hij is cool.
      maandag 13 juli 2009 @ 11:03:26 #186
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70927558
    Het is eigenlijk wel jammer dat er hier toen zo'n strijd was tussen het Martine kamp en het Ludo kamp. Daar deed ik zelf ook aan mee, ik sprong een gat in de lucht toen Ludo eindelijk won en Martine eruit ging. We hadden er ook al zo lang op moeten wachten. Maar nu zie ik Inge Ipenburg graag terugkeren als Martine Hafkamp.

Het was eigenlijk gewoon een genot om Inge en Erik samen te zien spelen. Stel je eens voor als Erik ook samen had kunnen spelen emt Casper van Bohemen en Tom van Beek. Wat een schitterende scènes zou dat opgeleverd hebben...

De slechteriken van toen hadden gewoon het voordeel dat ze tegelijk in de serie zaten. Dat had Ludo ook later met Bowien en Dian. En door de terugkeer van Martine zag je wel hoe belangrijk het is dat je meerdere slechteriken tegelijkertijd in de serie hebt. Haal Martine terug, geef Jack een rol van betekenis en stop er nog een Hogendoorn/Wassenaar achtig type bij en je moet eens zien wat er kan gebeuren. Helaas krijgen we eerder een groep nieuwe pubers erbij...

Deze actie van Ludo zit zeker in mijn top 3 beste Ludo momenten. Het laat je weer denken aan het meest geniale Ludo moment ooit: Ludo die Huib van Groeningen zijn eigen graf laat graven. Zo'n dingen moeten gewoon echt weer komen, zonder dat een van hen de serie hoeft te verlaten.
    pi_70930587
    Ik ben het met je eens, maar ik ben bang dat het nooit meer zo zal worden, ik heb de hoop allang opgegeven. Ik geniet nog slechts van de oude verhaallijnen.
    Een heer met stijl
    pi_70937108
    Jef Alberts in de tijd dat in de tijd dat de familie Alberts nog glans had.

Geheel eens met het commentaar, toen had ie nog kloten, zowel Robert als hij zijn na de Fischers (seizoen 10) halfzachte sukkels geworden. Na zijn scheiding is Jef wel weer grappig, maar hij dient nu meer als een 'comic relief' dan als een serieus personage met grote verhaallijnen.
    Een heer met stijl
      maandag 13 juli 2009 @ 21:28:09 #189
    260599 StefanoSanders
    Glad en Stijlvol
    pi_70946687
    HEt is ook zo dat Ludo ontzettend is versuft sinds hij zo centraal in de serie staat.
    Nu als hij wat flikt heeft hij gelijk een dramende Janine en Nina op zijn dak.
    Terwijl als hij nu nog eens wat flikt is het niet half zo erg als in zijn begin jaren.

Een frits of een een Herman Hogendoorn hadden geen zeur dochter of ex
    Die gelijk weer voor och ik moet je niet meer verhaallijnen zorgden.
    Ludo had daar in het begin ook veel meer schijt aan.

Sinds de komst van volwassenen Nina heeft Ludo eigenlijk nooit meer iets uitgehaald.
    .
    Ludo de zwarte ridder in het begin was ook tof Daniel achterna springen van uit een helikopter .
    Dat was nog eens wat. Heeft iemand dat stukje nog ?
    Stefano Sanders
    Glad en stijlvol
    pi_70955935
    Ik kan het alleen maar ontzettend eens zijn met al het bovenstaande genoemd. Dit topic is de spijker op zijn kop. De producent zal er goed aan doen hier een laatste inspiratie weg te halen. Maar alle hoop is ook wat mij betreft verloren voor de huidige serie. De serie heeft niets meer te melden. Ik leef me in in het publieke stellen dat het eigenlijk gewoon zo snel mogelijk van de buis af moet, het enige remedie tegen het verder vervreemden van een ooit goed iets. Hoe triest het ook is. Het zijn de oude verhaallijnen die entertainen.

Nog even als toevoeging op de Ludo vs. Martine strijd zal Martine Hafkamp in betere tijden absoluut nog eens haar comeback moeten maken. Ik zou nog altijd willen stellen dat zij degene achter de moordaanslag op Ludo in 2006 was. Dit is typerend Martine. Zij die Morris bespeelt heeft in zijn eigen schuld te geloven, om vrij spel voor een mislukte aanslag te genieten.

Ook zou ik de confrontatie tussen Ludo en Martine een prachtig voorbeeld willen noemen waar Frits op de achtergrond wordt ingezet. Hij komt nog even ter sprake als de vader van Sjors van wie Ludo de erfenis heeft gestolen, en Martine weer van hem. Hij fungeert hier als de derde partij in het verhaal. Waar Ludo dreigt Sjors iets aan te doen met die lok haar in zijn handen en Martine op de boot zet speelt de reactie van Frits op Ludo voor mij als cruciale vraag.

Het onvermijdelijke hoofdstuk zou nu eigenlijk Frits vs. Ludo moeten zijn. Martine is door beiden overheerst. Tijd dat de heren het tegen elkaar opnemen. Paar verhaallijntjes herstellen en je hebt de meest geantecipeerde GTST verhaallijn aller tijden, het lang verwachte schouwspel der titanen. Van Houten/Hoogendoorn vs. Sanders.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 21:55:19 #191
    163732 nWo4Life
    Herman Hogendoorn
    pi_70982362
    Ik ben een paar dagen erg bezig geweest, dus zie de filmpjes nu pas. Heer van Bartolhoven; ontzettend bedankt voor het posten van dit legendarische moment!

Voor de rest ben ik het ontzettend eens met het bovengenoemde. Frey die het belang van interactie tussen schurken beschrijft, Mike die aangeeft hoe Frits van Houten in dit conflict nu een bijzondere rol heeft gespeeld en kan spelen en Bartolhoven en Stefano die de oude schurken van weleer typeren en de periodes van weleer die GTST kende. Het is allemaal zo ontzettend waar.

Momenten als het vertrek van Martine geven aan hoe spannend GTST was en kan zijn, maar de rol van Ludo is inderdaad nu gewoon ingezakt tot huisvader. Zoals Stefano al aangeeft hadden Frits en Herman daar veel minder last van en stonden ze verder af van de rest van de cast, ook al speelden ze zo nu en dan samen met hen.
      woensdag 15 juli 2009 @ 12:01:54 #192
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70996215

Met een mooie versie van de Ludo tune.
    pi_70998486
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 12:01 schreef Frey het volgende:

Met een mooie versie van de Ludo tune.
    Op deze filmpjes die je gepost hebt:

Hoe Stefano en Ludo zich gedragen in Nick hallicunaties, vooral hoe ze hem uitlachen! Ik vraag me af of Erik de Vogel, Bas Muis en Christophe Haddad niet krom gelegen hebben van het lachen
    Een heer met stijl
      woensdag 15 juli 2009 @ 14:00:59 #194
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_70999733
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 13:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Op deze filmpjes die je gepost hebt:

Hoe Stefano en Ludo zich gedragen in Nick hallicunaties, vooral hoe ze hem uitlachen! Ik vraag me af of Erik de Vogel, Bas Muis en Christophe Haddad niet krom gelegen hebben van het lachen
    Lijkt me wel dat die scènes vaak over moesten.
    pi_71015973
    Ik vind dat we dit jaar een verhaallijn moeten krijgen over Lucas die erachter komt dat er jaren geleden een vergissing is gemaakt met de DNA-testen en dat hij de zoon blijkt van Ludo, lijkt me ook leuk om te zien wat Ludo dan van zijn homozoon vindt , en Ludo als vader is een stuk geloofwaardiger dan Stefano en Lucas die bijna niets in leeftijd schelen, hoogstens een jaar of 12
    pi_71076469
    Leuk dat die scene van Martine en Ludo op internet staat.
    Die uitspraken.. geweldig...

overigens..
    @Heer_van_Bartolhoven: Heb je ook de scene waarbij ze uit het arrestantenbusje werd gekidnapt?

[ Bericht 4% gewijzigd door GSMboy op 18-07-2009 14:12:03 ]
      zaterdag 18 juli 2009 @ 11:27:35 #197
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_71089892
      zaterdag 18 juli 2009 @ 11:34:10 #198
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_71090013
    quote:
    Nick tegen die vent: "Ik vind jou ook lief"
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      dinsdag 21 juli 2009 @ 10:22:07 #199
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_71172181

Kort, maar leuk.
    pi_71175537
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 19:50 schreef GSMboy het volgende:

@Heer_van_Bartolhoven: Heb je ook de scene waarbij ze uit het arrestantenbusje werd gekidnapt?
    Nee...helaas
    Een heer met stijl
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')