Ja, hallo!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef StefanoSanders het volgende:
Sjors ... Pot ketel ... wie laat Bing er eigenlijk voor opdraaien wie heeft hem verraden ?
Wat een herhaling trouwens... Ze geven het zelfs toe tegenwoordig.
Ze hebben me nodig ...
Maar hoezo heeft Sjors hem dan verraden? Ik zou het nog een beetje snappen als Bing haar de waarheid had verteld en zij het dan had doorgebriefd, maar zij heeft gewoon bewijs vergaard, da's toch geen verraad?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:07 schreef verleiding het volgende:.
Ook al heeft Sjors hem verraden, moest ze dan haar broer ervoor laten opdraaien terwijl hij onschuldig is?
En Lorena is al deze shit begonnen in the first place.
Nee, persoonlijk beschouw ik het ook niet als verraad. Maar voor de mensen die het wel verraad vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoezo heeft Sjors hem dan verraden? Ik zou het nog een beetje snappen als Bing haar de waarheid had verteld en zij het dan had doorgebriefd, maar zij heeft gewoon bewijs vergaard, da's toch geen verraad?
'Maarrrrrr Sjorrrrrrs, de uitgeverrrrr wil dat ik de laatste hoofdstukken herrrschrijf, ik heb je hulp nodig. Ik kan het niet zonderrrr jou. Sjorrrrrrrs alsjeblieft...'quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:07 schreef vencodark het volgende:
Wat wou ik zeggen...
Ohja, wat een irritant figuur is Danny. Wat een doordrammer. Rot op met dat klote manuscript van je.![]()
Vanavond de laatste aflevering en dan kap ik er geheel mee. Krijg alleen wat dingen mee omdat mijn ouders nog kijken. Kan moeilijk speciaal boven gaan zitten.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
Die hele Danny is ook niks geen toevoeging, en nog een rotkop ook.
Dat doosje van een Sjors laat zich nog overhalen ook. Ik had allang gezegd dat het me geen ruk kon schelen en dat ie maar eens op moet zouten met zn dominante gedoe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
'Maarrrrrr Sjorrrrrrs, de uitgeverrrrr wil dat ik de laatste hoofdstukken herrrschrijf, ik heb je hulp nodig. Ik kan het niet zonderrrr jou. Sjorrrrrrrs alsjeblieft...'![]()
![]()
Die hele Danny is ook niks geen toevoeging, en nog een rotkop ook.
Kut Danny, nu voegt ie niks meer toe. Behalve Sjors de oren van de kop zaniken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:07 schreef vencodark het volgende:
Wat wou ik zeggen...
Ohja, wat een irritant figuur is Danny. Wat een doordrammer. Rot op met dat klote manuscript van je.![]()
Echt? Vanavond de cliffhangerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef De-GTST-Club het volgende:
Vandaag wordt een erg spannende dag! De cliffhanger is eindelijk te zien!
Mis het niet 20.00 RTL4!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef De-GTST-Club het volgende:
Vandaag wordt een erg spannende dag! De cliffhanger is eindelijk te zien!
Mis het niet 20.00 RTL4!
wat was dat ook alweer? die fik ? martine en het versnipperde geld van Ludo ? die was wel goed jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef Frey het volgende:
Ik had graag weer zoiets gezien als de cliff van seizoen 14.
Ik verwacht dat Lorena de bak in draait, die zit namelijk wel met dat probleempje, Bing heeft vziw vast contract.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:06 schreef StefanoSanders het volgende:
Bing voor 3 maanden de bak in.
Flex wet ?
Je broer en Lies zoenenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:10 schreef StefanoSanders het volgende:
Die zoon van mij is wel de eerste Sanders die niet typisch Sanders is,
Je merkt aan niets dat hij uit een rijk gezin komt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:13 schreef Canisfire het volgende:
Die danny heeft al eens eerder een homo gespeelt toch
ik hoop hetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:12 schreef Maartel het volgende:
Die Danny is zó gay, die zal wel wat met Lucas krijgen dus...
Gefeliciteerd met het slagen van je zoonquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:31 schreef baniekje het volgende:
is het nu afgelopen? Dan kan ik mijn moeder even bellen om haar te vertellen dat haar kleinzoon geslaagd is zonder te storen.
Ik begin te vermoedenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef Maartel het volgende:
Ja, óf ze is dood en Nick gaat de bak in, óf ze faket het, en zodra Nick niet oplet verzuipt ze hem..
Maar zo dom is ze vermoedelijk niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even onder spoilertags, het is wel heel kort na de cliff nl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik begin te vermoedenIk hoop hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even onder spoilertags, het is wel heel kort na de cliff nl.![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef GSMboy het volgende:
Ja ze is dood, haar contract is verlengd, en nu zien we haar het hele volgende jaar in haar kist opgebaard.
Maar waarom zouden ze niet gewoon gelogen hebben dat ze heeft bijgetekend? Om de finale spannend te houden? Iedereen is naar mijn idee best klaar met het karakter namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, de moeder van Irene...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:43 schreef June. het volgende:
Zag vanavond toevallig het einde van GTST, en zag ik daar nu Lucinda Walsh uit ATWT?!
Wordt met iedere keer dat ik hem zie irritanterquote:
wellicht een idee om je verhaallijn ideeën op te sturen naar de scriptschrijvers? die zijn toch weinig creatief de laatste tijd dus wellicht dat jouw/jullie input hen goed doetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:14 schreef MikeTuinstra het volgende:
En dan is er dat laatste stukje dat mijn persoonlijke interesse heeft. Ludo die zo rusteloos aan het spitten is in het verleden van Jack. Overigens ontzettend flauw dat we niet even enig inzage kregen in zijn dossier. De vraag voor mij rest nu: loopt hij tegen die Hogendoorn connectie aan, ja of nee? Nog een laatse maal: je zou hier een geweldige verhaallijn kunnen bouwen. Ik noem Jack die in een duister verleden tal van smerige zaakjes voor Hogendoorn sr. heeft opgeknapt. Puur goud in de handen van de productie als je het mij vraagt. Maar het immens teleurstellende naar het waardeloze schrijven van GTST 2000 kennende zal ik me daar verder niet over uitlaten. Van Houten/Hogendoorn vs. Sanders - ?
Komend seizoen zal ik algemeen geen kijker meer zijn. Alleen als er een waardige verhaallijn opstaat hoor ik dat en overweeg ik deze nog mee te nemen. Volgend seizoen luidt het 20 jarig bestaan van de serie in. Een cruciaal moment voor het programma. Blijft het bestaan of wordt het na teveel slecht presteren uiteindelijk toch van de buis gehaald?
Dank je voor het compliment, maar ik heb mij al eens gewaagd aan het contacteren van de redactie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
wellicht een idee om je verhaallijn ideeën op te sturen naar de scriptschrijvers? die zijn toch weinig creatief de laatste tijd dus wellicht dat jouw/jullie input hen goed doet
Dat idd. Hij is veel te. Veel te van alles.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
wat speelt die lucas-figuur waardeloos zeg
hij mag van mij meteen retour new-york
De spijker op zijn kop. Maar neem maar van mij aan, goed wordt het niet meer. Ik kijk ook meestal net zo lief naar de reclame als de serie zelf. En met die conclusie ben ik dan ook meteen maar gestopt. De serie zoals die nu is spreekt me niet aan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
ja hallo, wij als kijkers hebben toch recht op enige vorm van kwaliteit?
tegenwoordig is zelfs het reclameblok boeiender.
100% mee eens..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:59 schreef Shreyas het volgende:
Voorspellingen voor volgend seizoen:
Bing komt vroegtijdig vrij
Maxime is niet dood
Lucas krijgt iets met Dex
Nick gaat eraan
Jack is geen partij voor Ludo er gaat er aan onderdoor
Janine krijgt weer wat met Ludo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |