quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Kansenspelen is dat. Gewoon bij 20 fotoboek BreEzAhS doen en er is er altijd wel één die er op in gaat.
Een fotoboek bekijken is heel wat anders, he?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef Goofisch het volgende:
Jij hangt schijnbaar ook in die fobo,s van die dames rond anders weet je het niet...
hehequote:
Klacht staat aan het begin; ik stoor mij aan dit soort mensen. Verderop zoek ik verdieping.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef Heathen. het volgende:
Dit is geen klacht maar een vraag...
En waarom doe je dit?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef Goofisch het volgende:
Als ik dan een mooi meisje tegenkom in een fobo. dan ga ik altijd wel zwaaien![]()
Dat gaat als volgt:
![]()
En dan ga ik weer.
Omdat je anders gelazer krijgt dat je in een fobo bent geweest maar niks achter heb gelatenquote:
Klacht goedgekeurd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Klacht staat aan het begin; ik stoor mij aan dit soort mensen. Verderop zoek ik verdieping.
Namen en voorbeelden graagquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef Druktemaker het volgende:
Nog wat voorbeelden van dat soort mensen?
Angsthaasquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:14 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Omdat je anders gelazer krijgt dat je in een fobo bent geweest maar niks achter heb gelaten
daarom
http://fotoboek.fok.nl/Deniseeeequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef Druktemaker het volgende:
Nog wat voorbeelden van dat soort mensen?
Beetje de neiging naar een kuttopic begint het te krijgen, maar 2 mensen genoemdquote:
Ha, dat is het betere werkquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef Biels het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Deniseeee
StormS.A in dit fobo. Dat was ook de druppel die de emmer deed overlopen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef Florian_ het volgende:
FOK! stelletjes zijn zo mogelijk nog triester (lees: een stel waarvan beide personen op hetzelfde forum posten).
Dat doe je toch niet. En dan ook echt berichtjes achterlaten in elkaars fotoboek. Raar.
Dan krijg je gelazer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:14 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Omdat je anders gelazer krijgt dat je in een fobo bent geweest maar niks achter heb gelaten
daarom
Op PF zie je dat wel heel veel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef Florian_ het volgende:
FOK! stelletjes zijn zo mogelijk nog triester (lees: een stel waarvan beide personen op hetzelfde forum posten).
Dat doe je toch niet. En dan ook echt berichtjes achterlaten in elkaars fotoboek. Raar.
Maar dat is ook meer een profielensite (voor kampers) toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op PF zie je dat wel heel veel.Bijna in elk profiel staat onder relatie: ja, met ...
Maar goed, daar hebben ze tenminste nog een relatie, hier is het een 'hoax' als je het over je vriendin hebt.
Tsja, dat is het zelfde als zeggen dat FOK! een profielensite voor alto's en nerds is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:18 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Maar dat is ook meer een profielensite (voor kampers) toch?
Ik bedoelde vooral het stukje "profielen".quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, dat is het zelfde als zeggen dat FOK! een profielensite voor alto's en nerds is.Het klopt deels, maar ik vind de agenda en de feest-topics toch wel handig. Hier op FOK! heb je alleen topics over Rock Wechter.
Daar kun je tenminste je foto erin zetten zonder dat ie in discussies in topics gepost gaat worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral het stukje "profielen".
Ja man. niet normaalquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan krijg je gelazer?. Ja, ik zou er ook niet tegen kunnen, al die hordes boze vrouwen voor de deur, waarom ik ze geen berichtje heb achtergelaten toen ik even in hun fotoboek keek.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:25 schreef cultheld het volgende:
Als ze al aantrekkelijk ogen, heb je nog een gerede kans dat ze, als het ooit meer wordt dan virtueel heen en weer slijmen, borderliners blijken te zijn.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, alle vrouwen op het internet zijn aandachtshoeren en zoeken het op
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef Goofisch het volgende:
Jij hangt schijnbaar ook in die fobo,s van die dames rond anders weet je het niet...
Dat dus...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef Adidah het volgende:
Het zijn geen "hosselaars", want ze regelen doorgaans niemand.
Gast.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:27 schreef Druktemaker het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/MisterNelson
Dit is er volgens mij ook eentje.
Ja, doe maar lekker normoal dan doe je al gek genoeg. Of weet je wat? Helemaal geen foto's. Al die gekkigheid, nergens voor nodig.quote:
OMGquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast.
Die stond onder m'n CTRL + V. Zie hier ---> http://fotoboek.fok.nl/Harajuku.
Dat is dan wel weer jammer jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast.
Die stond onder m'n CTRL + V. Zie hier ---> http://fotoboek.fok.nl/Harajuku.
Kom jij uberhaupt wel eens buiten KLB?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, dat is het zelfde als zeggen dat FOK! een profielensite voor alto's en nerds is.Het klopt deels, maar ik vind de agenda en de feest-topics toch wel handig. Hier op FOK! heb je alleen topics over Rock Wechter.
Yup, VBL en UVT.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Kom jij uberhaupt wel eens buiten KLB?
technojunk is super geniaalquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Subklacht: Technojunk. Wat een faaltroll is dat.
Daarom kom ik daar juist.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:35 schreef Biels het volgende:
[..]
UVT is natuurlijk niet volop rock georiënteerd, he. Dat weet jij ook wel.
Och ja, maar het is beter dan de gemiddelde pimp-actie van een fobo-fapper.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij wordt een beetje voorspelbaar. En het is over the top.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef Biels het volgende:
Goedenavond,
om maar meteen met de deur in huis te vallen:
SexyRomeo staat in de top 5 van beste kloons ooit. Wat een ongelooflijke winnaar is dat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef Druktemaker het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/SexyRomeo
Dit is ook een hosselaar zeg. Godver
ROFLOL.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kon je dit topic maken als je buiten was ?
Mobiel internet je weet toch...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kon je dit topic maken als je buiten was ?
Spoor Bielsquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:02 schreef Biels het volgende:
Vast allemaal omdat ik zo'n behulpzame jongeman ben.
Gast, weet je niet wat een biels is?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Spoor Biels
Koop uw Spoor Biels online Geen verzendkosten vanaf ¤ 20.-!
Modelspoor.conrad.nl
Wtf is een Spoor Biels?
SexyRomeoquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef Druktemaker het volgende:
quote:
Ben je nou serieus?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Spoor Biels
Koop uw Spoor Biels online Geen verzendkosten vanaf ¤ 20.-!
Modelspoor.conrad.nl
Wtf is een Spoor Biels?
Ik moest als taakstraf een keer van die buizen voor de water toe- en afvoer van een zwembad verplaatsen. Ook geen pretjequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Koulo mapampa ik weet nog dat ik die een keer in de zomer met een bijbaantje moest verplaatsen. Wat tyfuszwaar en vol met pissebedden
Brrrquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moest als taakstraf een keer van die buizen voor de water toe- en afvoer van een zwembad verplaatsen. Ook geen pretje.
Taakstraf? Vertel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moest als taakstraf een keer van die buizen voor de water toe- en afvoer van een zwembad verplaatsen. Ook geen pretje.
Och, gewoon een paar uurtjes omdat ik uit baldadigheid een keer een verkeerspaal uit de grond had gehaald en daarbij werd betrapt. Niks ernstigs.quote:
Verkapt "kom in m'n fotoboek kijken".quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:39 schreef snakelady het volgende:
damn, ik heb geen een fotoboekhosselaars in mijn fobo gespot![]()
Maar verders wel eens met TS.
Ik kliktequote:
whahaha, dat is echt te erg, dit is gewoon nep toch? kom op, dat soort gasten bestaan toch niet echt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef Druktemaker het volgende:
Oe ja, ik ben echt aandachtsgeil, kom allemaal kijken naar mijn dikke pens, man en kinderen, daar kick ik op.quote:
Mijn excuses, ik zal de therapie die je nodig zal hebben voor je vergoeden.quote:
Ja leuk gezin enzo daarin dat foboquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oe ja, ik ben echt aandachtsgeil, kom allemaal kijken naar mijn dikke pens, man en kinderen, daar kick ik op.![]()
Dude, fuck off man en doe normaal, het is midden in de nacht, kan niet slapen, typ ook maar wat.
Was overigens ook sarcastisch bedoeld, die opmerking.
hahaha, zit normaal gezien in wat ander Subfora en lees hier meestal alleen maar, maar tja, zoals ik al zei, ik kon niet slapen.quote:
Shit, nu klikte ik wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef snakelady het volgende:
kom allemaal kijken naar mijn dikke pens
woehahaha, i did my job here and made you cry!quote:
Wat zeur je, je fotoboek is gesloten. Wilde net een mooiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:42 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht, ik vraag me ook weleens af of die mensen denken dat hier werkelijk gewin mee te behalen valt.
Is je fobo daarom op slot?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:42 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht, ik vraag me ook weleens af of die mensen denken dat hier werkelijk gewin mee te behalen valt.
Kom dan niet in KLB, dan hebben wij ook geen last van jouw vermogen om elk luchtig topic loodzwaar te maken met waarzeggerij/psychologie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:23 schreef Lamon het volgende:
Pfff, klaagbaakzeikers. Als je geen fobo hebt, ben je zielig en anoniem, als je er wel 1 hebt ben je een hosselaar, en als je af en toe een net berichtje terugstuurt is het ook weer niet goed.
Digitaal gezemel altijd..
Het is mooi weer, ga naar buiten!
Hee, het is mijn klaagbaak, jullie hebben het overgenomen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom dan niet in KLB, dan hebben wij ook geen last van jouw vermogen om elk luchtig topic loodzwaar te maken met waarzeggerij/psychologie.
En daar istie alquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:02 schreef ach het volgende:
Ik vind die dertigers in het userfotoforum die via A4'tjes voor de webcam communiceren met jonge meisjes wel vermakend (en zielig).
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:23 schreef Lamon het volgende:
Pfff, klaagbaakzeikers. Als je geen fobo hebt, ben je zielig en anoniem, als je er wel 1 hebt ben je een hosselaar, en als je af en toe een net berichtje terugstuurt is het ook weer niet goed.
Digitaal gezemel altijd..
Het is mooi weer, ga naar buiten!
Ga toch weg, man. Dat was overduidelijk een kloon, om US nog een kans te geven...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:52 schreef Shoombak het volgende:
Ja zoals die Jimbo met dat wijf van em.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef Florian_ het volgende:
Jij hebt naar mij gezwaaidquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef Goofisch het volgende:
Als ik dan een mooi meisje tegenkom in een fobo. dan ga ik altijd wel zwaaien![]()
Dat gaat als volgt:
![]()
En dan ga ik weer.
In fotoboeken aan het struinen??quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar is het_hupt als je hem nodig hebt?
Wat is er minder erg aan knappe aandachtshoeren?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:15 schreef Bolter het volgende:
Terechte klacht.
De tegenhangsters zijn even erg: de lelijke aandachtshoeren. Die Leanne bijvoorbeeld!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er minder erg aan knappe aandachtshoeren?
Oké, foutje maar toch, als je écht lelijk / oud / uitgezakt bent en je zit nog op zo'n forum de puber uit te hangen kan ik net even wat minder respect opbrengen dan voor de onschuldige 18 jarige studente, ben een man, sue me.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er minder erg aan knappe aandachtshoeren?
Dat had je er niet bij gezegd in je openingspost.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:21 schreef Biels het volgende:
[..].
hint: het verschil zit in de woorden "knap" en "lelijk"
Sorry, ik wist niet dat je eigenlijk de openingspost wou quoten, maar voor het verrassingseffect besloot een hele andere post te doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat had je er niet bij gezegd in je openingspost.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je eigenlijk de openingspost wou quoten, maar voor het verrassingseffect besloot een hele andere post te doen.
Nee, dat is niet hetzelfde. Een aandachtshoer is een duf wijf die alles doet voor een klein beetje aandacht, laten we als voorbeeld inderdaad Leanne nemen. Dit is meestal van een vrij onschuldig "kijk mij eens aanwezig zijn" niveau.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Er zijn ook vrouwelijke hosselaars...al noemen ze dat dan aandachtshoeren.
In dat geval ben ik het eens met de stelling als dat echt de bedoeling van die users is. Er heeft nog nooit iemand op een forum gescoord door willekeurigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hetzelfde. Een aandachtshoer is een duf wijf die alles doet voor een klein beetje aandacht, laten we als voorbeeld inderdaad Leanne nemen. Dit is meestal van een vrij onschuldig "kijk mij eens aanwezig zijn" niveau.
Een fotoboekhosselaar plaatst zijn reacties met alleen de intentie om in het digitale danwel echte broekje van een bepaalde dame te komen. Dit door gebruik van smiley's en een arsenaal aan fantastische, nooit eerder vertoonde complimentjes.
Ik hoop dat dit alles een beetje duidelijk maakt.
Er zijn een paar users die in elk fotoboek van elke vrouw een complimentje of wat dan ook maken. Het kan gewoon niet anders dat zij dit gebruiken als datesite. Verder heb ik ooit een keer een user horen toegeven dat hij dit deed, "maar hij had er wel al 6 geneukt dus ik moest niet zeuren". Een 'quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
In dat geval ben ik het eens met de stelling als dat echt de bedoeling van die users is. Er heeft nog nooit iemand op een forum gescoord door willekeurigof
smiley's te plaatsen.
Ik, in al mijn naieviteit ga er alleen vanuit dat dat niet ECHT de achterliggende bedoeling is, anders word ik droevig.
Het KAN wel, maar dan moet hij die personen op zijn minst een keer gezien hebben in het echt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Er zijn een paar users die in elk fotoboek van elke vrouw een complimentje of wat dan ook maken. Het kan gewoon niet anders dat zij dit gebruiken als datesite. Verder heb ik ooit een keer een user horen toegeven dat hij dit deed, "maar hij had er wel al 6 geneukt dus ik moest niet zeuren". Een '' viel hem ten deel.
Hij stuurde mij wel eens PM's.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:44 schreef Biels het volgende:
Verder is playboy Poepsnoet in dit fotoboek ook een goed voorbeeld.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij moet je kankerbek eens houden!
Ik baal gewoon dat je dat FOK!shirt gewonnen hebt met die standaard kutfoto's van je terwijl ik speciaal een blauwe baard uitgeknipt had.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom?
Vertel eens aller- aller- allerliefste Lamon, wat is er nu zo vervelend aan mij?
Alleen al het feit dat je nu offtopic gaat en zo dus weer de aandacht op jou weet te vestigen!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom?
Vertel eens aller- aller- allerliefste Lamon, wat is er nu zo vervelend aan mij?
Dat is nou het voordeel van maandenlang meeposten in een SC. Dan heb je zo een achterban die wel even op je wil stemmen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik baal gewoon dat je dat FOK!shirt gewonnen hebt met die standaard kutfoto's van je
Popje, toch! Ook echt met je tong uit je mond?quote:terwijl ik speciaal een blauwe baard uitgeknipt had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |