quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef Tuvai.net het volgende:
Kansenspelen is dat. Gewoon bij 20 fotoboek BreEzAhS doen en er is er altijd wel één die er op in gaat.
Een fotoboek bekijken is heel wat anders, he?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef Goofisch het volgende:
Jij hangt schijnbaar ook in die fobo,s van die dames rond anders weet je het niet...
hehequote:
Klacht staat aan het begin; ik stoor mij aan dit soort mensen. Verderop zoek ik verdieping.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef Heathen. het volgende:
Dit is geen klacht maar een vraag...
En waarom doe je dit?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef Goofisch het volgende:
Als ik dan een mooi meisje tegenkom in een fobo. dan ga ik altijd wel zwaaien![]()
Dat gaat als volgt:
![]()
En dan ga ik weer.
Omdat je anders gelazer krijgt dat je in een fobo bent geweest maar niks achter heb gelatenquote:
Klacht goedgekeurd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Klacht staat aan het begin; ik stoor mij aan dit soort mensen. Verderop zoek ik verdieping.
Namen en voorbeelden graagquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef Druktemaker het volgende:
Nog wat voorbeelden van dat soort mensen?
Angsthaasquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:14 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Omdat je anders gelazer krijgt dat je in een fobo bent geweest maar niks achter heb gelaten
daarom
http://fotoboek.fok.nl/Deniseeeequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef Druktemaker het volgende:
Nog wat voorbeelden van dat soort mensen?
Beetje de neiging naar een kuttopic begint het te krijgen, maar 2 mensen genoemdquote:
Ha, dat is het betere werkquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef Biels het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Deniseeee
StormS.A in dit fobo. Dat was ook de druppel die de emmer deed overlopen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef Florian_ het volgende:
FOK! stelletjes zijn zo mogelijk nog triester (lees: een stel waarvan beide personen op hetzelfde forum posten).
Dat doe je toch niet. En dan ook echt berichtjes achterlaten in elkaars fotoboek. Raar.
Dan krijg je gelazer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:14 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Omdat je anders gelazer krijgt dat je in een fobo bent geweest maar niks achter heb gelaten
daarom
Op PF zie je dat wel heel veel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef Florian_ het volgende:
FOK! stelletjes zijn zo mogelijk nog triester (lees: een stel waarvan beide personen op hetzelfde forum posten).
Dat doe je toch niet. En dan ook echt berichtjes achterlaten in elkaars fotoboek. Raar.
Maar dat is ook meer een profielensite (voor kampers) toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op PF zie je dat wel heel veel.Bijna in elk profiel staat onder relatie: ja, met ...
Maar goed, daar hebben ze tenminste nog een relatie, hier is het een 'hoax' als je het over je vriendin hebt.
Tsja, dat is het zelfde als zeggen dat FOK! een profielensite voor alto's en nerds is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:18 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Maar dat is ook meer een profielensite (voor kampers) toch?
Ik bedoelde vooral het stukje "profielen".quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, dat is het zelfde als zeggen dat FOK! een profielensite voor alto's en nerds is.Het klopt deels, maar ik vind de agenda en de feest-topics toch wel handig. Hier op FOK! heb je alleen topics over Rock Wechter.
Daar kun je tenminste je foto erin zetten zonder dat ie in discussies in topics gepost gaat worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral het stukje "profielen".
Ja man. niet normaalquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan krijg je gelazer?. Ja, ik zou er ook niet tegen kunnen, al die hordes boze vrouwen voor de deur, waarom ik ze geen berichtje heb achtergelaten toen ik even in hun fotoboek keek.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:25 schreef cultheld het volgende:
Als ze al aantrekkelijk ogen, heb je nog een gerede kans dat ze, als het ooit meer wordt dan virtueel heen en weer slijmen, borderliners blijken te zijn.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, alle vrouwen op het internet zijn aandachtshoeren en zoeken het op
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef Goofisch het volgende:
Jij hangt schijnbaar ook in die fobo,s van die dames rond anders weet je het niet...
Dat dus...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef Adidah het volgende:
Het zijn geen "hosselaars", want ze regelen doorgaans niemand.
Gast.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:27 schreef Druktemaker het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/MisterNelson
Dit is er volgens mij ook eentje.
Ja, doe maar lekker normoal dan doe je al gek genoeg. Of weet je wat? Helemaal geen foto's. Al die gekkigheid, nergens voor nodig.quote:
OMGquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast.
Die stond onder m'n CTRL + V. Zie hier ---> http://fotoboek.fok.nl/Harajuku.
Dat is dan wel weer jammer jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast.
Die stond onder m'n CTRL + V. Zie hier ---> http://fotoboek.fok.nl/Harajuku.
Kom jij uberhaupt wel eens buiten KLB?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, dat is het zelfde als zeggen dat FOK! een profielensite voor alto's en nerds is.Het klopt deels, maar ik vind de agenda en de feest-topics toch wel handig. Hier op FOK! heb je alleen topics over Rock Wechter.
Yup, VBL en UVT.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Kom jij uberhaupt wel eens buiten KLB?
technojunk is super geniaalquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Subklacht: Technojunk. Wat een faaltroll is dat.
Daarom kom ik daar juist.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:35 schreef Biels het volgende:
[..]
UVT is natuurlijk niet volop rock georiënteerd, he. Dat weet jij ook wel.
Och ja, maar het is beter dan de gemiddelde pimp-actie van een fobo-fapper.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij wordt een beetje voorspelbaar. En het is over the top.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef Biels het volgende:
Goedenavond,
om maar meteen met de deur in huis te vallen:
SexyRomeo staat in de top 5 van beste kloons ooit. Wat een ongelooflijke winnaar is dat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef Druktemaker het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/SexyRomeo
Dit is ook een hosselaar zeg. Godver
ROFLOL.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kon je dit topic maken als je buiten was ?
Mobiel internet je weet toch...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe kon je dit topic maken als je buiten was ?
Spoor Bielsquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:02 schreef Biels het volgende:
Vast allemaal omdat ik zo'n behulpzame jongeman ben.
Gast, weet je niet wat een biels is?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Spoor Biels
Koop uw Spoor Biels online Geen verzendkosten vanaf ¤ 20.-!
Modelspoor.conrad.nl
Wtf is een Spoor Biels?
SexyRomeoquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef Druktemaker het volgende:
quote:
Ben je nou serieus?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Spoor Biels
Koop uw Spoor Biels online Geen verzendkosten vanaf ¤ 20.-!
Modelspoor.conrad.nl
Wtf is een Spoor Biels?
Ik moest als taakstraf een keer van die buizen voor de water toe- en afvoer van een zwembad verplaatsen. Ook geen pretjequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Koulo mapampa ik weet nog dat ik die een keer in de zomer met een bijbaantje moest verplaatsen. Wat tyfuszwaar en vol met pissebedden
Brrrquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moest als taakstraf een keer van die buizen voor de water toe- en afvoer van een zwembad verplaatsen. Ook geen pretje.
Taakstraf? Vertel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moest als taakstraf een keer van die buizen voor de water toe- en afvoer van een zwembad verplaatsen. Ook geen pretje.
Och, gewoon een paar uurtjes omdat ik uit baldadigheid een keer een verkeerspaal uit de grond had gehaald en daarbij werd betrapt. Niks ernstigs.quote:
Verkapt "kom in m'n fotoboek kijken".quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:39 schreef snakelady het volgende:
damn, ik heb geen een fotoboekhosselaars in mijn fobo gespot![]()
Maar verders wel eens met TS.
Ik kliktequote:
whahaha, dat is echt te erg, dit is gewoon nep toch? kom op, dat soort gasten bestaan toch niet echt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:52 schreef Druktemaker het volgende:
Oe ja, ik ben echt aandachtsgeil, kom allemaal kijken naar mijn dikke pens, man en kinderen, daar kick ik op.quote:
Mijn excuses, ik zal de therapie die je nodig zal hebben voor je vergoeden.quote:
Ja leuk gezin enzo daarin dat foboquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oe ja, ik ben echt aandachtsgeil, kom allemaal kijken naar mijn dikke pens, man en kinderen, daar kick ik op.![]()
Dude, fuck off man en doe normaal, het is midden in de nacht, kan niet slapen, typ ook maar wat.
Was overigens ook sarcastisch bedoeld, die opmerking.
hahaha, zit normaal gezien in wat ander Subfora en lees hier meestal alleen maar, maar tja, zoals ik al zei, ik kon niet slapen.quote:
Shit, nu klikte ik wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:47 schreef snakelady het volgende:
kom allemaal kijken naar mijn dikke pens
woehahaha, i did my job here and made you cry!quote:
Wat zeur je, je fotoboek is gesloten. Wilde net een mooiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:42 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht, ik vraag me ook weleens af of die mensen denken dat hier werkelijk gewin mee te behalen valt.
Is je fobo daarom op slot?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:42 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht, ik vraag me ook weleens af of die mensen denken dat hier werkelijk gewin mee te behalen valt.
Kom dan niet in KLB, dan hebben wij ook geen last van jouw vermogen om elk luchtig topic loodzwaar te maken met waarzeggerij/psychologie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:23 schreef Lamon het volgende:
Pfff, klaagbaakzeikers. Als je geen fobo hebt, ben je zielig en anoniem, als je er wel 1 hebt ben je een hosselaar, en als je af en toe een net berichtje terugstuurt is het ook weer niet goed.
Digitaal gezemel altijd..
Het is mooi weer, ga naar buiten!
Hee, het is mijn klaagbaak, jullie hebben het overgenomen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom dan niet in KLB, dan hebben wij ook geen last van jouw vermogen om elk luchtig topic loodzwaar te maken met waarzeggerij/psychologie.
En daar istie alquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:02 schreef ach het volgende:
Ik vind die dertigers in het userfotoforum die via A4'tjes voor de webcam communiceren met jonge meisjes wel vermakend (en zielig).
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:23 schreef Lamon het volgende:
Pfff, klaagbaakzeikers. Als je geen fobo hebt, ben je zielig en anoniem, als je er wel 1 hebt ben je een hosselaar, en als je af en toe een net berichtje terugstuurt is het ook weer niet goed.
Digitaal gezemel altijd..
Het is mooi weer, ga naar buiten!
Ga toch weg, man. Dat was overduidelijk een kloon, om US nog een kans te geven...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:52 schreef Shoombak het volgende:
Ja zoals die Jimbo met dat wijf van em.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef Florian_ het volgende:
Jij hebt naar mij gezwaaidquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef Goofisch het volgende:
Als ik dan een mooi meisje tegenkom in een fobo. dan ga ik altijd wel zwaaien![]()
Dat gaat als volgt:
![]()
En dan ga ik weer.
In fotoboeken aan het struinen??quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar is het_hupt als je hem nodig hebt?
Wat is er minder erg aan knappe aandachtshoeren?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:15 schreef Bolter het volgende:
Terechte klacht.
De tegenhangsters zijn even erg: de lelijke aandachtshoeren. Die Leanne bijvoorbeeld!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er minder erg aan knappe aandachtshoeren?
Oké, foutje maar toch, als je écht lelijk / oud / uitgezakt bent en je zit nog op zo'n forum de puber uit te hangen kan ik net even wat minder respect opbrengen dan voor de onschuldige 18 jarige studente, ben een man, sue me.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er minder erg aan knappe aandachtshoeren?
Dat had je er niet bij gezegd in je openingspost.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:21 schreef Biels het volgende:
[..].
hint: het verschil zit in de woorden "knap" en "lelijk"
Sorry, ik wist niet dat je eigenlijk de openingspost wou quoten, maar voor het verrassingseffect besloot een hele andere post te doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat had je er niet bij gezegd in je openingspost.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je eigenlijk de openingspost wou quoten, maar voor het verrassingseffect besloot een hele andere post te doen.
Nee, dat is niet hetzelfde. Een aandachtshoer is een duf wijf die alles doet voor een klein beetje aandacht, laten we als voorbeeld inderdaad Leanne nemen. Dit is meestal van een vrij onschuldig "kijk mij eens aanwezig zijn" niveau.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Er zijn ook vrouwelijke hosselaars...al noemen ze dat dan aandachtshoeren.
In dat geval ben ik het eens met de stelling als dat echt de bedoeling van die users is. Er heeft nog nooit iemand op een forum gescoord door willekeurigquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hetzelfde. Een aandachtshoer is een duf wijf die alles doet voor een klein beetje aandacht, laten we als voorbeeld inderdaad Leanne nemen. Dit is meestal van een vrij onschuldig "kijk mij eens aanwezig zijn" niveau.
Een fotoboekhosselaar plaatst zijn reacties met alleen de intentie om in het digitale danwel echte broekje van een bepaalde dame te komen. Dit door gebruik van smiley's en een arsenaal aan fantastische, nooit eerder vertoonde complimentjes.
Ik hoop dat dit alles een beetje duidelijk maakt.
Er zijn een paar users die in elk fotoboek van elke vrouw een complimentje of wat dan ook maken. Het kan gewoon niet anders dat zij dit gebruiken als datesite. Verder heb ik ooit een keer een user horen toegeven dat hij dit deed, "maar hij had er wel al 6 geneukt dus ik moest niet zeuren". Een 'quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
In dat geval ben ik het eens met de stelling als dat echt de bedoeling van die users is. Er heeft nog nooit iemand op een forum gescoord door willekeurigof
smiley's te plaatsen.
Ik, in al mijn naieviteit ga er alleen vanuit dat dat niet ECHT de achterliggende bedoeling is, anders word ik droevig.
Het KAN wel, maar dan moet hij die personen op zijn minst een keer gezien hebben in het echt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Er zijn een paar users die in elk fotoboek van elke vrouw een complimentje of wat dan ook maken. Het kan gewoon niet anders dat zij dit gebruiken als datesite. Verder heb ik ooit een keer een user horen toegeven dat hij dit deed, "maar hij had er wel al 6 geneukt dus ik moest niet zeuren". Een '' viel hem ten deel.
Hij stuurde mij wel eens PM's.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:44 schreef Biels het volgende:
Verder is playboy Poepsnoet in dit fotoboek ook een goed voorbeeld.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij moet je kankerbek eens houden!
Ik baal gewoon dat je dat FOK!shirt gewonnen hebt met die standaard kutfoto's van je terwijl ik speciaal een blauwe baard uitgeknipt had.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom?
Vertel eens aller- aller- allerliefste Lamon, wat is er nu zo vervelend aan mij?
Alleen al het feit dat je nu offtopic gaat en zo dus weer de aandacht op jou weet te vestigen!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom?
Vertel eens aller- aller- allerliefste Lamon, wat is er nu zo vervelend aan mij?
Dat is nou het voordeel van maandenlang meeposten in een SC. Dan heb je zo een achterban die wel even op je wil stemmen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik baal gewoon dat je dat FOK!shirt gewonnen hebt met die standaard kutfoto's van je
Popje, toch! Ook echt met je tong uit je mond?quote:terwijl ik speciaal een blauwe baard uitgeknipt had.
Natuurlijk, ik moest ook snel even een reden bedenken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
Dat is nou het voordeel van maandenlang meeposten in een SC. Dan heb je zo een achterban die wel even op je wil stemmen.
Ja wutquote:
Dat is omdat ik aardig ben, en jij niet. Zo gaat dat nu eenmaal in het levenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik baal gewoon dat je dat FOK!shirt gewonnen hebt met die standaard kutfoto's van je terwijl ik speciaal een blauwe baard uitgeknipt had.
Oh, en ik meen het, ik hoop echt dat je leukemie krijgt, maar dat het wel geneeslijk is, want zo naar ben ik ook weer niet!
Gebruik 's minderquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik moest ook snel even een reden bedenken.
Ze zei een tijdje terug dat ik haar niet op de kast kon krijgen, en ik weet zo zeker dat ik dat nu wel voor elkaar heb.
Dat is het leuke als je geen enkele behoefte hebt om populair te zijn op een forum, kun je leuke sociale experimentjes uitvoeren, als je even niet beters te doen hebt. Maar alleen met mensen die toch geen knip voor de neus waar zijn uiteraard.
En lullig posten vinden jullie toch leuk in KB?
Het kwam er zo lekker ongenuanceerd uit, uit het nietsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wut? Er komt toch niets zinnigs uit, zeg dan niets.
Nee, maar je wenste mij laatst wel kanker, tyfus en nog een ziekte toe.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
En ik hoop dat jij gelukkig en gezond blijft voor de rest van je leven, want ik ga mensen geen ernstige ziektes toewensen op internet omdat zij een shirt winnen en ik niet.
Je hebt mij niet op de kast, ik begin me alleen wel te ergeren aan jouw reacties altijd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik moest ook snel even een reden bedenken.
Ze zei een tijdje terug dat ik haar niet op de kast kon krijgen, en ik weet zo zeker dat ik dat nu wel voor elkaar heb.
Dat is het leuke als je geen enkele behoefte hebt om populair te zijn op een forum, kun je leuke sociale experimentjes uitvoeren, als je even niet beters te doen hebt. Maar alleen met mensen die toch geen knip voor de neus waard zijn uiteraard.
En lullig posten vinden jullie toch leuk in KB?
Whehequote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het kwam er zo lekker ongenuanceerd uit, uit het niets. Moest ik even om grinniken.
Ja maar jij weet dat ik dat niet meen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar je wenste mij laatst wel kanker, tyfus en nog een ziekte toe.
Ik doe gewoon BT na!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Gebruik 's minder's. Dan praten we verder.
Nee, dat weet ik niet, aangezien je daarna weigerde die ernstige verwensingen terug te nemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ja maar jij weet dat ik dat niet meen.
Bt deed het precies goed. Jij moest weer overdrijven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik doe gewoon BT na!
Wat is daar nou mis mee!
Oh, mijn hemel...je meent het ook nog he?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
...ge'boehoe' over het niet winnen van een shirt.
Ja omdat jij wil dat ik zeg, 'Jongens, toen ik gisteren zei dat IQM wel aids ofzo mocht krijgen meende ik dat niet hoor, het interesseert jullie vast heel erg dus daarom bied ik openlijk mijn excuses aan om geruchten te voorkomen..'quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet, aangezien je daarna weigerde die ernstige verwensingen terug te nemen.
Jij begint erover right? En dan niet zeggen 'ik noem zomaar een voorbeeld', want dan moet je maar een ander voorbeeld gebruiken als je niet wil dat ik hier op door ga.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, mijn hemel...je meent het ook nog he?
Als je met zoiets had gereageerd op de PM waarin ik het vroeg, was het afdoende, hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja omdat jij wil dat ik zeg, 'Jongens, toen ik gisteren zei dat IQM wel aids ofzo mocht krijgen meende ik dat niet hoor, het interesseert jullie vast heel erg dus daarom bied ik openlijk mijn excuses aan om geruchten te voorkomen..'! Maar zal ik nu even de aandacht op ons vestigen in dit topic?
IQM, toen ik zei dat ik je nare ziektes toewenste toen verkeerde ik in enigszins labiele toestand, ik was boos, maar ik meende het niet. Als er iemand is waarvan ik zou willen dat die een prachtig leven krijgt dan ben jij dat wel, want je verdient het.
Toen was ik nog steeds boosquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je met zoiets had gereageerd op de PM waarin ik het vroeg, was het afdoende, hoor.Zoiets hoeft niet publiekelijk van mij.
Kusje erop.
Ze wil aan m'n piemel zuigenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:42 schreef IQM het volgende:
Ontopic: ik was even vergeten wie het was, maar nu ik haar zie reageren, weet ik het weer. Dus ja, Leanne is inderdaad een vuige aandachtshoer. Eentje van het ergste soort.
Als mede-aandachtshoer MOET ik je gewoon even mijn directe reactie laten zien op je post:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij begint erover right? En dan niet zeggen 'ik noem zomaar een voorbeeld', want dan moet je maar een ander voorbeeld gebruiken als je niet wil dat ik hier op door ga.
Je moet je scheren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als mede-aandachtshoer MOET ik je gewoon even mijn directe reactie laten zien op je post:
[ afbeelding ]
Wanneer ga je me nou helemaal afmaken, jeweetzzz.
Ooh god wat ben jij onweerstaanbaar knap zegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als mede-aandachtshoer MOET ik je gewoon even mijn directe reactie laten zien op je post:
[ afbeelding ]
Wanneer ga je me nou helemaal afmaken, jeweetzzz.
Dagdag! Veel plezier hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh god wat ben jij onweerstaanbaar knap zeg!
En heb je die foto speciaal voor mij gemaakt? Want dan sla ik 'm op in m'n mapje 'Aanbidders'
Wil je mijn reactie daarop zien:
[ afbeelding ]
En nu ga ik, er zijn feestjes te vieren, even kijken of ik daar nog wat aandacht kan krijgendaaag schat.
Dat stemt me vrolijk. Alleen ben ik wel bang dat ze over 4 jaar en 2 maanden weer terug is, met haar uitkering en ongewenste kind....maar dat zijn zorgen voor later.quote:
Whehehehequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef Biels het volgende:
Stel, er komt een meisje op fok dat een fotoboek opent met daarin een leuke foto waarin ze een sprongetje maakt op het strand.
Nee, tussendoor blijft ze wel FOK!ken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat stemt me vrolijk. Alleen ben ik wel bang dat ze over 4 jaar en 2 maanden weer terug is, met haar uitkering en ongewenste kind....maar dat zijn zorgen voor later.
(Disclaimer: Ik weet tegen wie ik wel en tegen wie ik niet lullig kan doen.)
Ik mag Giel Beelen graag, 1 van de betere dj's.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar wat wil je echt bereiken met BT?
Nooit gehoord van Giel Beelen?
hey neuken?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef Meris het volgende:
Ik doe gewoon lekker mee met het geouwerneel. Zolang het bij inhoudsloos: hey neuken? blijft. Tzal me een worst wezen wat die persoon verder doet.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:44 schreef Biels het volgende:
Verder is playboy Poepsnoet in dit fotoboek ook een goed voorbeeld.
*zucht*quote:
Of je leest eerst de post waarop ik reageerquote:Op zondag 5 juli 2009 00:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
*zucht*
Ik schaam me weer voor mijn geslacht.
Even enkele tips, als je zo'n post neerzet:
-Als je het niet meent, vergeet dan NOOIT de posticon te plaatsen!
-Als je het wel meent, is het zinloos, maar als je ijdele hoop wilt hebben, ga dan eerst naar een meet waar het desbetreffende slachtoffer ook aanwezig is, en doe daar nog even niets.
-Daarna ben je als je in staat bent tot een fatsoenlijke discussie redelijk verzekerd van een msn uitnodiging.
-Daarna kun je een aantal dagen vergooien met zogenaamde interesse in haar doen en laten, want je zit nu in de "ons kent ons"-groep.
-Vervolgens maak je een afspraak, met de nadruk op het feit dat je als "vrienden" iets leuks wilt doen.
-Daarna heb je seks, en dat valt behoorlijk tegen, met iemand waar je niets voor voelt, maar daar moet je mee leren leven.
Ik hoop zo, dat je enkel de posticon bent vergeten.
Cool en daarna gaan we mens erger je nieten en eendjes voeren. Vast en zeker een geslaagde dagquote:
ik heb liever ganzenbordquote:Op zondag 5 juli 2009 00:12 schreef Meris het volgende:
[..]
Cool en daarna gaan we mens erger je nieten en eendjes voeren. Vast en zeker een geslaagde dag
ahuhquote:Op zondag 5 juli 2009 00:14 schreef Meris het volgende:
[..]
Is ook goed, als ik m'n speculaas maar krijg
Kan ik niks aan doen, zo beweegt ie gewoonquote:Op zondag 5 juli 2009 00:21 schreef beverton het volgende:
[..]
Waaaaarom maak je er een hakenkruiscactus van
final fantasyquote:Op zondag 5 juli 2009 00:23 schreef Meris het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen, zo beweegt ie gewoon![]()
en als je 'm verslaat, gaat ie je helpen (want ja je bent veels te POWERFULLL!!!!1!!!1111 voor hem) en als je ie dan komt helpen dan doorspietst (is dat een woord? nee? pech) ie je vijanden met wel 1000 naalden :x
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
![]()
Dan doe ik mijn werk toch slecht, dus als je 2 keer in een fotoboek bij een iemand de ""gebruikt ben je een playboy?
Oh kom op het is INTERNET. En btw m'n fobo is nu gewoon dicht en alles is weg. Niks spannends meer.quote:
Precies, het is internet. Daarom mag hij lekker inhoudsloos grapjes over neuken maken en ik mag er vervolgens over generaliseren! It's awesome, Jack!quote:Op zondag 5 juli 2009 02:39 schreef Meris het volgende:
[..]
Oh kom op het is INTERNET. En btw m'n fobo is nu gewoon dicht en alles is weg. Niks spannends meer.
move along, nothing to see..
Gelukkig zijn er mensen als jij, die het fotoboek zo goed in de gaten kunnen houden.quote:
Waarom zou ik. De klacht gaat niet alleen over jou. Jouw tekst was een goed voorbeeld toen alles er nog stond. Het zal mij voor de rest wat schelen wat jij allemaal doet.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:43 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen als jij, die het fotoboek zo goed in de gaten kunnen houden.
Maak anders voor mij even een opsomming van de gebruikte smilies en de personen die ik "play"
Ik ben wel benieuwd namelijk
Ja ik voel me wel aangevallen ja, en over welke tekst heb je het want er stond alleen een fotoquote:Op zondag 5 juli 2009 02:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zou ik. De klacht gaat niet alleen over jou. Jouw tekst was een goed voorbeeld toen alles er nog stond. Het zal mij voor de rest wat schelen wat jij allemaal doet.
Maar goed, als jij je graag aangevallen wilt voelen, dan mag dat.
Bullshit, anders had ik je sowieso nooit geciteerd. Het was gewoon een sneu slijmerig complimentje, de exacte tekst weet ik niet meer.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:50 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel aangevallen ja, en over welke tekst heb je het want er stond alleen een foto
Het gaat er gewoon om dat er hier maar te pas en te onpas dingen worden geroepen over mensen die daar bijvoorbeeld geen weet van hebben of zichzelf niet kunnen verdedigen. Een link naar mijn fobo is geplaatst zonder dat ik dit wist, dan mag ik daar ook best een reactie op geven.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Precies, het is internet. Daarom mag hij lekker inhoudsloos grapjes over neuken maken en ik mag er vervolgens over generaliseren! It's awesome, Jack!
Verder is de klacht niet van toepassing op jouw fotoboek allen, hoe graag je de wereld ook om jezelf ziet draaien.
iddquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef IQM het volgende:
Een meisje dat.
Dan nodig ik je uit het te quoten, want ik heb niets verwijderd uit mijn fobo deze week.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Bullshit, anders had ik je sowieso nooit geciteerd. Het was gewoon een sneu slijmerig complimentje, de exacte tekst weet ik niet meer.
quote:Op zondag 5 juli 2009 02:54 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Dan nodig ik je uit het te quoten, want ik heb niets verwijderd uit mijn fobo deze week.
Ga iemand anders lastig vallen snotaapje
quote:Op 04-07-2009 01:07 schreef PoepSnoet
[..]
Als je net zo smaakt als je eruit ziet![]()
Ow grote goden, je hebt gelijk.quote:
Nee wacht ik edit m'n bericht:quote:
Nee, duffe kut. Het ging om dat kreetje van "mijn fotoboek is dicht, dus er is niks meer aan de hand, move along". Alsof dit topic alleen over jouw fotoboek gaat. Het was toevallig een illustratie, niet meer dan dat. Dat jullie het zo serieus opvatten omdat er 'EEN LINK NAAR MIJN FOTOBOEK IS GEPLAATSTquote:Op zondag 5 juli 2009 02:52 schreef Meris het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat er hier maar te pas en te onpas dingen worden geroepen over mensen die daar bijvoorbeeld geen weet van hebben of zichzelf niet kunnen verdedigen. Een link naar mijn fobo is geplaatst zonder dat ik dit wist, dan mag ik daar ook best een reactie op geven.
En wat nou 'hoe graag je de wereld ook om jezelf ziet draaien' waaruit concludeer je dat? Omdat ik een opmerking maak over het feit dat er dingen worden gepost?
Er wordt hier nogal snel het een en ander over en weer gegooid zonder dat men daar de consequenties van overziet. Ik voel me nogal 'bekeken' zogezegd en ookal is het internet, ook internet laat dingen achter bij mensen.
Dat zou lekker zijn, ja hoor op internet moet alles kunnen, echt he? Maar rekening houden met anderen ho maar. Men gaat er hier maar vanuit dat alles maar word geslikt. Nou nee dus.
Dus die hele opmerking van 'de wereld om jezelf ziet draaien' is bullshit. Dat is helemaal het probleem niet.
Waarom nou schelden?quote:Op zondag 5 juli 2009 03:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, duffe kut. Het ging om dat kreetje van "mijn fotoboek is dicht, dus er is niks meer aan de hand, move along". Alsof dit topic alleen over jouw fotoboek gaat. Het was toevallig een illustratie, niet meer dan dat. Dat jullie het zo serieus opvatten omdat er 'EEN LINK NAAR MIJN FOTOBOEK IS GEPLAATST'moet je zelf weten.
Je mag haar best lekker vinden. Daar is niks op tegen. De klacht gaat over de smooth-operator-achtige volzinnen die iedereen zo nodig moet gebruiken om dit kenbaar te maken. En over e-hosselaars. Vooral over e-hosselaars.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:58 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ow grote goden, je hebt gelijk.
Ik vind dat ze er leuk uitziet, hoe heb ik zo stom kunnen zijn![]()
Wat moet jij een kutleven hebben zeg
Wacht even. Jij maakt een profiel aan, met een fotoboek. Daar zet je foto's van jezelf in. Vervolgens maak je een leuk babbeltje met een of andere gast in je fotoboek, niks mis mee. Maar zodra er in een topic een reactie van de ander in een negatief daglicht wordt gesteld is het meteen niet netjes meer? Dan moet ik daar sorry voor zeggen?quote:Op zondag 5 juli 2009 03:02 schreef Meris het volgende:
[..]
Waarom nou schelden.
Ik noem jou ook geen kankermongool, maar bij deze kan je het verwachten.
Het gaat gewoon om hoe het is gegaan. Niet netjes.
En aangezien ik vermeld word, gaat het (al is het een klein stukje) weldegelijk over mij.
Gewoon sorry zeggen had voldoende geweest, maar dan wordt je eer zeker aangetast?
Sterf nu maar meteen achter je computer, want rekening houden met een ander is zeker teveel gevraagd.
Ach gozer serieus,quote:Op zondag 5 juli 2009 03:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Wacht even. Jij maakt een profiel aan, met een fotoboek. Daar zet je foto's van jezelf in. Vervolgens maak je een leuk babbeltje met een of andere gast in je fotoboek, niks mis mee. Maar zodra er in een topic een reactie van de ander in een negatief daglicht wordt gesteld is het meteen niet netjes meer? Dan moet ik daar sorry voor zeggen?
In wat voor LSD-trip leef jij, mens.
Ik ga hier maar gewoon niet verder op in.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Je mag haar best lekker vinden. Daar is niks op tegen. De klacht gaat over de smooth-operator-achtige volzinnen die iedereen zo nodig moet gebruiken om dit kenbaar te maken. En over e-hosselaars. Vooral over e-hosselaars.
Hou het even in perspectief. Ik schrijf een mooie openingspost, met op geen enkele manier betrekking op jou. Pas op de 150e reactie o.i.d. vind ik een zinnetje dat toevallig goed in de context van dit topic past. Dit plaats ik. Vervolgens kom jij hier een gigantische scéne schoppen en dan "druk ik het tot een dieptepunt"?quote:Op zondag 5 juli 2009 03:06 schreef Meris het volgende:
[..]
Ach gozer serieus,
het is een klein dingetje, de enigste die dit verder tot een dieptepunt drukt ben jijzelf.
Hoe zou jij het vinden om bijvoorbeeld zomaar vermeld te worden met weet ik veel wat voor ongein die nergens op gebaseerd is, maar wel opgeblazen wordt.?
Je zou zelf huilie huilie gaan doen en ik ben er gewoon geen fan van dat zoiets gebeurd, ik geef het aan, maar dit is wat ik ervoor krijg.
Word je hier toevallig voor betaald?
Huhu ja, dat zal het zijn, frustratie. Denk je niet dat als ik seksueel gefrustreerd was ik júist op fok alle sletjes zou proberen te regelen?quote:Op zondag 5 juli 2009 03:08 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ik ga hier maar gewoon niet verder op in.
Ik hoop dat jij in het echte leven wél waardering krijgt van levende wezens
Ik hou je niet tegenquote:Op zondag 5 juli 2009 03:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Huhu ja, dat zal het zijn, frustratie. Denk je niet dat als ik seksueel gefrustreerd was ik júist op fok alle sletjes zou proberen te regelen?
Nou fantastisch je bent echt geweldig.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Hou het even in perspectief. Ik schrijf een mooie openingspost, met op geen enkele manier betrekking op jou. Pas op de 150e reactie o.i.d. vind ik een zinnetje dat toevallig goed in de context van dit topic past. Dit plaats ik. Vervolgens kom jij hier een gigantische scéne schoppen en dan "druk ik het tot een dieptepunt"?
Leer context begrijpen, leer het niveau van KLB, leer relativeren en leer je niet zo aan te stellen en kom dan maar weer terug. Groetjes.
Chapeau, dat is al de 2e dooddoener in één discussie! Denk je niet dat het tijd is om te gaan slapen?quote:
Nee ik ben wel klaar, tis alleen nog geen bedtijd.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Chapeau, dat is al de 2e dooddoener in één discussie! Denk je niet dat het tijd is om te gaan slapen?
Ik betrek er een persoon in? Een volledig anoniem stukje internet, bedoel je. Een karaktertje of 40. Wederom, het ging niet om jou, het ging niet per sé om die andere gast, het ging om de tekst. Dat heb ik nu al 3 keer uitgelegd, maar blijkbaar wil je dat maar niet begrijpen. Mag, maar dan verwijs ik je terug naar mijn eerdere commentaar dat de wereld niet alleen om jou draait. Niet alles wat jou niet aanstaat is meteen stom of duf of vervelend of wat dan ook. Soms past het gewoon in een topic.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:14 schreef Meris het volgende:
[..]
Nou fantastisch je bent echt geweldig.
Wat je plaatst moet jezelf weten, maar je betrekt er een persoon in (mij en snoetpersoon in dit geval) die er niets mee te maken hebben. Waarom? Oh ja.. het past in je topic.. Tuurlijk.
Ik kom geen scene schoppen, ik vond het gewoon niet tof dat ik zomaar ergens ben gelinkt, waarvan de reden ontzettend stom is.
En kom nu alsjeblieft niet zo intelligent doen, want dit is gewoon een stomme aktie. Daar mag je best voor uit komen. Als je gewoon sorry had gezegd had het prima geweest, maar nu geef je eigenlijk gewoon aan; ik doe wat ik wil en wat een ander daarvan vindt kan me niks schelen.
Sorry hoor, maar daar kom je in deze wereld echt niet ver mee.
Maar goed als jij zo naar bed toe wilt gaan prima, tdoet je zeker ook niks hea? Negatief gezeik? Nee tuurlijk niet, stoere jongen.
De mazzel kerel, fijn leven verder. Ik hoop dat je een keer een koekje van eigen deeg krijgt:). Dan snap je precies wat ik bedoel.
Een jonge god, noemen ze dat.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:18 schreef DutchieBre het volgende:
Ik zie in je FoBo dat je een MAN bent uit 1987 ..
Dan ben je toch nog eigenlijk een jongetje ? :-)
Ho .. Dat kan niet .. je hebt mijn FoBo nog niet gechecked, anders was je zelf wel tot een andere conclusie gekomen .. Er is maar 1 god, en dat ben ik ..quote:
Nou ik denk dat we er inderdaad niet helemaal uitkomen zo. Jou mening over dingen plaatsen is dus blijkbaar heel anders dan die van mij, maar erg veel rekening hou je er niet mee.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik betrek er een persoon in? Een volledig anoniem stukje internet, bedoel je. Een karaktertje of 40. Wederom, het ging niet om jou, het ging niet per sé om die andere gast, het ging om de tekst. Dat heb ik nu al 3 keer uitgelegd, maar blijkbaar wil je dat maar niet begrijpen. Mag, maar dan verwijs ik je terug naar mijn eerdere commentaar dat de wereld niet alleen om jou draait. Niet alles wat jou niet aanstaat is meteen stom of duf of vervelend of wat dan ook. Soms past het gewoon in een topic.
Kom verder ook alsjeblieft niet huilen over "intelligent doen" als je niks beters weet, want ik ben al die sneue dooddoeners nu wel zat. Accepteer dat je zeikt over iets compleet irrelevants, en ga door met je leven.
Oh, verder is mijn naam al regelmatig in topics voorbijgekomen. Schop ik daar stennis over? Zoek het maar na. Hint: nee.
Doei.
Want ik mag niet ongenuanceerd zijn, maar je moet wel volop "neukuhhh" kunnen roepen want het is maar internet? Bitch please, je snapt er geen flikker van. Als jij je aangevallen voelt door elke link die men naar je fotoboek plaatst, maak dan geen fotoboek. Zo simpel is het. Maar nee, je had er een, je moest hem zo nodig volkeilen met foto's, en zodra iemand er dan een beetje negatief over is moet het weer dicht. Bestaat jouw wereld volledig uit Bassie en Adriaan ofzo? Moet je negativiteit compleet uitsluiten? Neen, dat moet je accepteren en er van leren. Zo zal je niet meer zo snel een fotoboek openen, want je kan er niet mee omgaan. Dus eigenlijk moet je mij bedanken.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:26 schreef Meris het volgende:
[..]
Nou ik denk dat we er inderdaad niet helemaal uitkomen zo. Jou mening over dingen plaatsen is dus blijkbaar heel anders dan die van mij, maar erg veel rekening hou je er niet mee.
En dat jij ergens voorbijkomt en er geen probleem mee hebt wil niet zeggen dat een ander dat ook heeft.
het is puur een kwestie van wat een ander ervan vindt.
En je eigen commentaar getuigt nou ook niet echt van 'doordachtheid' want de enigste die de wereld momenteel om zichzelf ziet draaien ben jij:).
Je bent een zwitsalhoofdje waardig, maarja daar doen we hier niet aan.
Bij deze speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
en speciaal een hele grote omdat je hem verdiend:D![]()
slaap lekker ^^
oh ja hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 12:55 schreef Stoeprand het volgende:
In discussie gaan met Biels.Alsof je dat kan winnen.
Is jouw concentratievermogen zo kort dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:41 schreef Skylark. het volgende:
Reacties mogen niet langer dan 3 regels zijn.
quote:Op zondag 5 juli 2009 03:26 schreef Meris het volgende:
[..]
Nou ik denk dat we er inderdaad niet helemaal uitkomen zo. Jou mening over dingen plaatsen is dus blijkbaar heel anders dan die van mij, maar erg veel rekening hou je er niet mee.
En dat jij ergens voorbijkomt en er geen probleem mee hebt wil niet zeggen dat een ander dat ook zo vindt.
En je eigen commentaar getuigt nou ook niet echt van 'doordachtheid' want de enigste die de wereld momenteel om zichzelf ziet draaien ben jij:).
Je bent een zwitsalhoofdje waardig, maarja daar doen we hier niet aan.
Toch bij deze speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
en speciaal een hele grote omdat je hem verdiend:D![]()
slaap lekker ^^
Giel Beelen doet het nu met een smatje dat net volwassen is geworden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik mag Giel Beelen graag, 1 van de betere dj's.
Maar wat heeft dat te maken met het feit dat ik het leuk vind om een willekeurig aandachttrekkerig FOK!sletje even op de kast jaag, al zal ze het nooit toegeven, omdat ze ergens zei dat ik dat niet kon?
Nee ik vond het gewoon niet zo netjes, meneer Biels snapt het denk ik helemaal verkeerd. Zoals wel meer mensen hier, maar als een klacht hier gewoon niet serieus genomen wordt ben ik klaar hiero.quote:
Heb je überhaupt wel gelezen wat ik opgeschreven heb of bries je er gewoon overheen in je verontwaardiging dat iemand je openbare profiel aanhaalt?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:18 schreef Meris het volgende:
[..]
Nee ik vond het gewoon niet zo netjes, meneer Biels snapt het denk ik helemaal verkeerd. Zoals wel meer mensen hier, maar als een klacht hier gewoon niet serieus genomen wordt ben ik klaar hiero.
Nee het gaat om jou reactie, die behoorlijk fel en lelijk is.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel gelezen wat ik opgeschreven heb of bries je er gewoon overheen in je verontwaardiging dat iemand je openbare profiel aanhaalt?
Ik heb even een paint gemaakt om het te verduidelijken. Misschien dat je zo een beter inzicht in jezelf krijgt en waarom je dit soort reacties uitlokt . Verder vind ik toch dat ik mezelf buitengewoon beheerst heb opgesteld.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:34 schreef Meris het volgende:
[..]
Nee het gaat om jou reactie, die behoorlijk fel en lelijk is.
Mij afschrijven als duffe kut, aan de LSD etc. etc. terwijl ik alleen aangeef dat ik niet zo blij was met die aktie.
Ookal is het openbaar het geeft een ander niet het recht om wat voor reden ook informatie daarvan te gebruiken. Dat was het probleem:)
beste paint ooitquote:Op zondag 5 juli 2009 15:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb even een paint gemaakt om het te verduidelijken. Misschien dat je zo een beter inzicht in jezelf krijgt en waarom je dit soort reacties uitlokt . Verder vind ik toch dat ik mezelf buitengewoon beheerst heb opgesteld.
[ afbeelding ]
en dit is echt de kinderachtigste reactie ik ooit heb gezien. Ik gaf het gewoon aan, maar je moet blijkbaar je status hooghouden van ; ik ben de shit hier.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb even een paint gemaakt om het te verduidelijken. Misschien dat je zo een beter inzicht in jezelf krijgt en waarom je dit soort reacties uitlokt . Verder vind ik toch dat ik mezelf buitengewoon beheerst heb opgesteld.
[ afbeelding ]
En dat was ook het enigste waar ik overviel.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
beste paint ooit![]()
Howel Meris ook wel gelijk heeft dat het niet netjes is om profielen te linken zonder van te voren even te waarschuwen
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:41 schreef Meris het volgende:
[..]
en dit is echt de kinderachtigste reactie ik ooit heb gezien. Ik gaf het gewoon aan, maar je moet blijkbaar je status hooghouden van ; ik ben de shit hier.
- hij is slecht, ik heb zwart haar. Gaat dus eigenlijk ook niet over mij![]()
Ik vind je echt een kleuter en ga dus ook geen moeite meer doen om met jou een discussie aan te gaan.
Ik heb het gisteravond geprobeerd, maar nadat je werkelijk alles wat ik zei leek te negeren om je eigen waarheid te blijven schreeuwen is het misschien maar beter dat jij de meest volwassene bent en de discussie maar even afkapt.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:41 schreef Meris het volgende:
[..]
en dit is echt de kinderachtigste reactie ik ooit heb gezien. Ik gaf het gewoon aan, maar je moet blijkbaar je status hooghouden van ; ik ben de shit hier.
Ik vind je echt een kleuter en ga dus ook geen moeite meer doen om met jou een discussie aan te gaan.
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond geprobeerd, maar nadat je werkelijk alles wat ik zei leek te negeren om je eigen waarheid te blijven schreeuwen is het misschien maar beter dat jij de meest volwassene bent en de discussie maar even afkapt.![]()
![]()
.
Mens, ik heb precies aangegeven waarom ik het doe, in een compleet acceptabele bewoording en met fatsoenlijke argumentatie. Dat jij niet kan relativeren ligt niet aan mij, he.
http://fotoboek.fok.nl/user/238762quote:Op zondag 5 juli 2009 15:47 schreef Skylark. het volgende:
Woow, dat is wel heel erg man, als je profiel wordt gelinkt. Ja Biels, nu is de shit aan. Kun je niet maken man, even een link dumpen zodat mensen een voorbeeld hebben. Wajoo man, als je nu mijn fobolink hier zou posten zou ik helemaal gek worden man, ik kan dat niet hebben man.
HOE DURF JE OMGOMG!!!!!!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/238762
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:47 schreef Skylark. het volgende:
Woow, dat is wel heel erg man, als je profiel wordt gelinkt. Ja Biels, nu is de shit aan. Kun je niet maken man, even een link dumpen zodat mensen een voorbeeld hebben. Wajoo man, als je nu mijn fobolink hier zou posten zou ik helemaal gek worden man, ik kan dat niet hebben man.
Baby, het is dat je een chick bent anders had ik je tantoe op je bek geboekt man. Doe je niet man, fuckin' laag van je. Geen zelfrespect ofzo? Je kunt me alles doen weetje, je kunt m'n moeder neuken, je kunt m'n vriendin neuken, je kunt m'n auto bekrassen, je kunt een rotje in m'n brievenbus gooien, maar dit pik ik niet man. Hier ga je nog wat van horen, toch.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/238762
whehehe potquote:Op zondag 5 juli 2009 15:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Baby, het is dat ik een chick bent anders had ik je tantoe op je bek geboekt man. Doe je niet man, fuckin' laag van je. Geen zelfrespect ofzo? Je kunt me alles doen weetje, je kunt m'n moeder neuken, je kunt m'n vriendin neuken, je kunt m'n auto bekrassen, je kunt een rotje in m'n brievenbus gooien, maar dit pik ik niet man. Hier ga je nog wat van horen, toch.
Je bent een chick?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Baby, het is dat ik een chick bent anders had ik je tantoe op je bek geboekt man. Doe je niet man, fuckin' laag van je. Geen zelfrespect ofzo? Je kunt me alles doen weetje, je kunt m'n moeder neuken, je kunt m'n vriendin neuken, je kunt m'n auto bekrassen, je kunt een rotje in m'n brievenbus gooien, maar dit pik ik niet man. Hier ga je nog wat van horen, toch.
Meisjes, jongens, het is allemaal relatief yo. Als er uiteindelijk twee zielen samensmelten, doen dat soort aardse futiliteiten er niet meer toe. Ja toch.quote:
Nee, opflikkeren. Je stelt je gewoon aan, punt. Dat mag hoor, ik heb me er wel mee vermaakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:46 schreef Meris het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet met je eens en jij bent even stronteigenwijs als ik.
Maar ik heb geen zin meer in de discussie of een ruzie met je. Dus laten we dan maar bij deze de strijdbijl begraven ofzo.
*handjeschud*
sterf lijer.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, opflikkeren. Je stelt je gewoon aan, punt. Dat mag hoor, ik heb me er wel mee vermaakt.
Laat haar toch lekker geFoBohosseld worden. In het echt is er geen overbelichting.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, opflikkeren. Je stelt je gewoon aan, punt. Dat mag hoor, ik heb me er wel mee vermaakt.
Dat magquote:Op zondag 5 juli 2009 15:52 schreef postmortum het volgende:
ik vind bt eigenlijk best wel een aandachtshoer
Haha ik bemerk jaloeziequote:Op zondag 5 juli 2009 15:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laat haar toch lekker geFoBohosseld worden. In het echt is er geen overbelichting.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:02 schreef Meris het volgende:
[..]
Haha ik bemerk jaloezieGeen overbelichting hier hoor;)
Ik ben fuckin' jaloers.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:02 schreef Meris het volgende:
[..]
Haha ik bemerk jaloezieGeen overbelichting hier hoor;)
I dunno, ik vroeg er niet om in ieder geval:)quote:Op zondag 5 juli 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben fuckin' jaloers.
Waarom word ik niet geFoBohosselt? Waarom? De pijn.. Ahh.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:06 schreef Meris het volgende:
[..]
I dunno, ik vroeg er niet om in ieder geval:)
Neuhhhquote:Op zondag 5 juli 2009 16:06 schreef Meris het volgende:
[..]
I dunno, ik vroeg er niet om in ieder geval:)
20 minuten later:quote:
Een kwartier later:quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:31 schreef Meris het volgende:
[..]
okeeeeeeejjjj omdat je het zo lief vraagt![]()
Maar okay die is niet van een uur geleden :x
sorry
Bustedquote:Op zondag 5 juli 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhhhin US:
[..]
20 minuten later:
[..]
Een kwartier later:
[..]
Dus iedereen die een paar plaatjes erop knalt is een attention whore?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhhhin US:
[..]
20 minuten later:
[..]
Een kwartier later:
[..]
Dees past er trouwens ook wel bijquote:Op zondag 5 juli 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhhhin US:
[..]
20 minuten later:
[..]
Een kwartier later:
[..]
Ja en wat nog erger is; jij bent een internethosselaar.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:26 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Dus iedereen die een paar plaatjes erop knalt is een attention whore?![]()
Help me ff ik volg het niet meer.
Nee, maar als je foto's van jezelf in topics zet worden mensen nieuwsgierig en zullen ze ongetwijfeld een bezoekje brengen aan je fotoboek om daar vervolgens goedkeurende opmerkingen te plaatsenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:26 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Dus iedereen die een paar plaatjes erop knalt is een attention whore?![]()
Help me ff ik volg het niet meer.
Dus jij vraagt er ook om?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, maar als je foto's van jezelf in topics zet worden mensen nieuwsgierig en zullen ze ongetwijfeld een bezoekje brengen aan je fotoboek om daar vervolgens goedkeurende opmerkingen te plaatsen..
Dat weet je al op het moment dat je hier een foto plaatst dus ze kan niet zeggen dat ze er niet om vraagt.
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja en wat nog erger is; jij bent een internethosselaar.
Zo leg je de lat wel heel hoog, toch?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:30 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
![]()
Ja want ik probeer iedereen in bed te lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |