Ik geloof der ook geen fuck van, hij nam al voor elk album tientallen tracks op, misschien zijn ze niet allemaal afgemixed, maar er moeten heel veel tracks nog ergens liggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:29 schreef matthijst het volgende:
Bruce Swedien zegt dit, over eventuele op d eplank liggende nummers:
"There is NOT a lot of extra Jackson material from the studio that can be repackaged or released. There might be one or two songs that didn’t make it from each album. But they’re not finished. There aren’t vocals for everything.”
One song Swedien does think was completed but not used is one of his favorites. “It’s called “Don’t Be Messin’ Around.” Michael plays piano on it, and it’s just beautiful. Oh my god, there’s nothing like it.”
Nee, je maakt niet alle fans er blij mee... Een hoop cd's van 2Pac die post mortem verschenen zijn, zijn vreselijk. Eén, misschien twee, albums post mortem is meeeer dan genoeg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:04 schreef tass het volgende:
Der is echt wel genoeg hoor! Zelfde verhaal als bij Queen, waarbij er ook tig in de kluizen nog ligt, maar daar zijn het Brian May en Roger Taylor die het tegenhouden. Onder het mom van "Freddie was een perfectionist en het is niet voor niks niet op albums terecht gekomen"
Het punt is alleen dat als een Artiest is overleden dat fans, en helemaal die hard liefhebbers alles willen hebben wat nog in een kluis ligt.
En waarom niet eigenlijk? De artiest in kwestie is er niet meer, en je maakt er mensen alleen maar blij mee en het levert nog eens geld op.
Dus gewoon uitbrengen die hap!!!
aah wat een lieffiesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:11 schreef DrDentz het volgende:
Nog wat zeldzame beelden van Michael Jackson met z'n kinderen
Naja, Swedien was bij alle solo-album opnames, bahalve BOTDF en Invincible.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Bevin het volgende:
Ik geloof der ook geen fuck van, hij nam al voor elk album tientallen tracks op, misschien zijn ze niet allemaal afgemixed, maar er moeten heel veel tracks nog ergens liggen.
ik ben het met je eens !quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Whehe, ik wist het, dat zou niet lang duren of dat moest iemand gaan zeggen.
Nahja, vind blood on the dancefloor ook wel leuk![]()
Off The Wall is ook goed ja, maar vind de muziek van de post thriller periode mooier.
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naja, Swedien was bij alle solo-album opnames, bahalve BOTDF en Invincible.
Dus die zou het moeten weten, lijkt me.
of zou het gewoon een marketing truc zijn om op die manier een run op de cd-winkels te genereren wanneer dat ene nummer uitgebracht gaat worden omdat iedereen de illusie heeft dat dit zijn allerlaatste single zal zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:56 schreef Bevin het volgende:
[..]
Weet ik.
Hij zegt daar "misschien 1 of 2 van elk album en die zijn nog niet eens finished.."
Dat klinkt ook niet erg alsof hij er zelf bij was..
Hij zal het wel weten, maar kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er meer materiaal moet zijn.
Ik zou ze toch even kopen / downloaden en ze een kans geven. Staan echt hele mooie nummers op!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:49 schreef RSie het volgende:
[..]
ik ben het met je eens !
voor mij steekt dangerous boven de rest uit, met daaropvolgend Bad en pas daarna Thriller.
HIStory, invincible en BOTDF hebben in mijn ogen nooit echt meegeteld, de laatste 2 heb ik zelfs niet eens in bezit terwijl ik verdder wel vrijwel alles heb vanaf the beginperiode met The Jacksons. (al die oude elpee's staan netjes ingeseald en in het donker opgeborgen)
ik ben trouwens ook nooit echt fan geweest van de discostijl van off the walldat is dan ook het album dat ik het minste gedraaid heb.
HIStory kent echt pareltjes (Smile, Little Susie, Stranger in Moscowquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:49 schreef RSie het volgende:
[..]
ik ben het met je eens !
voor mij steekt dangerous boven de rest uit, met daaropvolgend Bad en pas daarna Thriller.
HIStory, invincible en BOTDF hebben in mijn ogen nooit echt meegeteld, de laatste 2 heb ik zelfs niet eens in bezit terwijl ik verdder wel vrijwel alles heb vanaf the beginperiode met The Jacksons. (al die oude elpee's staan netjes ingeseald en in het donker opgeborgen)
ik ben trouwens ook nooit echt fan geweest van de discostijl van off the walldat is dan ook het album dat ik het minste gedraaid heb.
Zelfde geldt voor Michael denk ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:04 schreef tass het volgende:
Der is echt wel genoeg hoor! Zelfde verhaal als bij Queen, waarbij er ook tig in de kluizen nog ligt, maar daar zijn het Brian May en Roger Taylor die het tegenhouden. Onder het mom van "Freddie was een perfectionist en het is niet voor niks niet op albums terecht gekomen"
Het punt is alleen dat als een Artiest is overleden dat fans, en helemaal die hard liefhebbers alles willen hebben wat nog in een kluis ligt.
En waarom niet eigenlijk? De artiest in kwestie is er niet meer, en je maakt er mensen alleen maar blij mee en het levert nog eens geld op.
Dus gewoon uitbrengen die hap!!!
Echt jammer dat die twee gebrouilleerd raakten vanwege die rechtenkwestie, want het was een gouden duo (in wording).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul McCartney ft. Michael Jackson - Say Say Say
Wat een onderschatte parel is dit nummer.
hoe zat dat precies.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:18 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Echt jammer dat die twee gebrouilleerd raakten vanwege die rechtenkwestie, want het was een gouden duo (in wording).
Paul heeft al gereageerd op zijn dood, en is uitgenodigd op de begrafenis.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:18 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Echt jammer dat die twee gebrouilleerd raakten vanwege die rechtenkwestie, want het was een gouden duo (in wording).
Michael kaapte de rechten van de Beatlescatalogus voor Pauls neus weg, en Paul vond dat niet zo tof.quote:
Moest hij maar meer biedenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:21 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Michael kaapte de rechten van de Beatlescatalogus voor Pauls neus weg, en Paul vond dat niet zo tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |