abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2009 @ 08:42:34 #151
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70601874
Waiting for This is it!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:29:40 #152
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70602840
Bruce Swedien zegt dit, over eventuele op d eplank liggende nummers:
"There is NOT a lot of extra Jackson material from the studio that can be repackaged or released. There might be one or two songs that didn’t make it from each album. But they’re not finished. There aren’t vocals for everything.”

One song Swedien does think was completed but not used is one of his favorites. “It’s called “Don’t Be Messin’ Around.” Michael plays piano on it, and it’s just beautiful. Oh my god, there’s nothing like it.”
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:04:03 #153
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_70603669
Der is echt wel genoeg hoor! Zelfde verhaal als bij Queen, waarbij er ook tig in de kluizen nog ligt, maar daar zijn het Brian May en Roger Taylor die het tegenhouden. Onder het mom van "Freddie was een perfectionist en het is niet voor niks niet op albums terecht gekomen"

Het punt is alleen dat als een Artiest is overleden dat fans, en helemaal die hard liefhebbers alles willen hebben wat nog in een kluis ligt.
En waarom niet eigenlijk? De artiest in kwestie is er niet meer, en je maakt er mensen alleen maar blij mee en het levert nog eens geld op.

Dus gewoon uitbrengen die hap!!!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:25:56 #154
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70604270
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:29 schreef matthijst het volgende:
Bruce Swedien zegt dit, over eventuele op d eplank liggende nummers:
"There is NOT a lot of extra Jackson material from the studio that can be repackaged or released. There might be one or two songs that didn’t make it from each album. But they’re not finished. There aren’t vocals for everything.”

One song Swedien does think was completed but not used is one of his favorites. “It’s called “Don’t Be Messin’ Around.” Michael plays piano on it, and it’s just beautiful. Oh my god, there’s nothing like it.”
Ik geloof der ook geen fuck van, hij nam al voor elk album tientallen tracks op, misschien zijn ze niet allemaal afgemixed, maar er moeten heel veel tracks nog ergens liggen.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:28:05 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_70604329
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:04 schreef tass het volgende:
Der is echt wel genoeg hoor! Zelfde verhaal als bij Queen, waarbij er ook tig in de kluizen nog ligt, maar daar zijn het Brian May en Roger Taylor die het tegenhouden. Onder het mom van "Freddie was een perfectionist en het is niet voor niks niet op albums terecht gekomen"

Het punt is alleen dat als een Artiest is overleden dat fans, en helemaal die hard liefhebbers alles willen hebben wat nog in een kluis ligt.
En waarom niet eigenlijk? De artiest in kwestie is er niet meer, en je maakt er mensen alleen maar blij mee en het levert nog eens geld op.

Nee, je maakt niet alle fans er blij mee... Een hoop cd's van 2Pac die post mortem verschenen zijn, zijn vreselijk. Eén, misschien twee, albums post mortem is meeeer dan genoeg.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_70604413
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 03:11 schreef DrDentz het volgende:

Nog wat zeldzame beelden van Michael Jackson met z'n kinderen
aah wat een lieffies
]ik wil ze ook wel adopteren
I tried to tease it, but i just pissed it off
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:40:27 #157
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70604714
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Bevin het volgende:
Ik geloof der ook geen fuck van, hij nam al voor elk album tientallen tracks op, misschien zijn ze niet allemaal afgemixed, maar er moeten heel veel tracks nog ergens liggen.
Naja, Swedien was bij alle solo-album opnames, bahalve BOTDF en Invincible.
Dus die zou het moeten weten, lijkt me.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:49:23 #158
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70604996
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef Bevin het volgende:

[..]

Whehe, ik wist het, dat zou niet lang duren of dat moest iemand gaan zeggen.

Nahja, vind blood on the dancefloor ook wel leuk

Off The Wall is ook goed ja, maar vind de muziek van de post thriller periode mooier.
ik ben het met je eens !

voor mij steekt dangerous boven de rest uit, met daaropvolgend Bad en pas daarna Thriller.
HIStory, invincible en BOTDF hebben in mijn ogen nooit echt meegeteld, de laatste 2 heb ik zelfs niet eens in bezit terwijl ik verdder wel vrijwel alles heb vanaf the beginperiode met The Jacksons. (al die oude elpee's staan netjes ingeseald en in het donker opgeborgen)

ik ben trouwens ook nooit echt fan geweest van de discostijl van off the wall dat is dan ook het album dat ik het minste gedraaid heb.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:56:09 #159
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70605230
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:40 schreef matthijst het volgende:

[..]

Naja, Swedien was bij alle solo-album opnames, bahalve BOTDF en Invincible.
Dus die zou het moeten weten, lijkt me.
Weet ik.

Hij zegt daar "misschien 1 of 2 van elk album en die zijn nog niet eens finished.."

Dat klinkt ook niet erg alsof hij er zelf bij was..

Hij zal het wel weten, maar kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er meer materiaal moet zijn.
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70606307
TVP.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:28:53 #161
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_70606398
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:56 schreef Bevin het volgende:

[..]

Weet ik.

Hij zegt daar "misschien 1 of 2 van elk album en die zijn nog niet eens finished.."

Dat klinkt ook niet erg alsof hij er zelf bij was..

Hij zal het wel weten, maar kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er meer materiaal moet zijn.
of zou het gewoon een marketing truc zijn om op die manier een run op de cd-winkels te genereren wanneer dat ene nummer uitgebracht gaat worden omdat iedereen de illusie heeft dat dit zijn allerlaatste single zal zijn.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:55:15 #162
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70607314
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:49 schreef RSie het volgende:

[..]

ik ben het met je eens !

voor mij steekt dangerous boven de rest uit, met daaropvolgend Bad en pas daarna Thriller.
HIStory, invincible en BOTDF hebben in mijn ogen nooit echt meegeteld, de laatste 2 heb ik zelfs niet eens in bezit terwijl ik verdder wel vrijwel alles heb vanaf the beginperiode met The Jacksons. (al die oude elpee's staan netjes ingeseald en in het donker opgeborgen)

ik ben trouwens ook nooit echt fan geweest van de discostijl van off the wall dat is dan ook het album dat ik het minste gedraaid heb.
Ik zou ze toch even kopen / downloaden en ze een kans geven. Staan echt hele mooie nummers op!
pi_70607677
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:49 schreef RSie het volgende:

[..]

ik ben het met je eens !

HIStory kent echt pareltjes (Smile, Little Susie, Stranger in Moscow )
Invincible is inderdaad één van zijn mindere albums, maar die moet je "leren" luisteren, waardoor je toch nog wat nummers weet te waarderen. BOTDF, is gewoon een lekker tussenalbum, vooral BOTDF zelf als nummer vind ik echt lekker om te luisteren
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70608789
Dat filmpje met z'n kinderen waar hij The Lost Children zingt..

Michael, Michael, Michael toch. The world has not only lost the greatest entertainer of all time, but also a wonderful dad.
pi_70608822
Ik denk dat Bruce Swedien trouwens doelt op nummers die daadwerkelijk zo goed gemixed zijn dat ze uitgebracht kunnen worden als single. Het is algemeen bekend dat MJ nog honderden nummers in de kluizen heeft liggen.
pi_70609000
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:04 schreef tass het volgende:

Zelfde geldt voor Michael denk ik
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:26:01 #167
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70610072

tvp
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:09:33 #168
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70614141
Paul McCartney ft. Michael Jackson - Say Say Say

Wat een onderschatte parel is dit nummer.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:18:59 #169
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_70614478
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul McCartney ft. Michael Jackson - Say Say Say

Wat een onderschatte parel is dit nummer.
Echt jammer dat die twee gebrouilleerd raakten vanwege die rechtenkwestie, want het was een gouden duo (in wording).
Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
pi_70614506
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:18 schreef PhatRabbit het volgende:

[..]

Echt jammer dat die twee gebrouilleerd raakten vanwege die rechtenkwestie, want het was een gouden duo (in wording).
hoe zat dat precies.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:20:22 #171
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70614527
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:18 schreef PhatRabbit het volgende:

[..]

Paul heeft al gereageerd op zijn dood, en is uitgenodigd op de begrafenis.
Waiting for This is it!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:21:18 #172
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70614566
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:19 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

hoe zat dat precies.
Michael kaapte de rechten van de Beatlescatalogus voor Pauls neus weg, en Paul vond dat niet zo tof.
Waiting for This is it!
pi_70614626
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:21 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Michael kaapte de rechten van de Beatlescatalogus voor Pauls neus weg, en Paul vond dat niet zo tof.
Moest hij maar meer bieden
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:23:52 #174
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70614653
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]

I know
Waiting for This is it!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:25:48 #175
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70614711
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Idd, wat een waus Dacht ie dat hij 50% korting kreeg ofzo
Alles is relatief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')