quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Als de i een I was geweest... waterjood
Verkapte manier om hoi te zeggen ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:19 schreef BasOne het volgende:
[..]nee niet zo banaal, veel simpeler denken
Vlieg met me mee naar de regenboog mee want ik hou alleen van jouwquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:19 schreef Tanjaa het volgende:
Oh, vlieg met me mee is van trijntje oosterhuisof van paul... maar die was anders dacht ik
Ja en ook weer neequote:
Nou, laatste gok: Hoi met een tweetje ertussen..quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, laatste gok: Hoi met een tweetje ertussen..
Eplain plies ^^
Niet nat?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Deze was al oud toen ik op school zat
Wat is gedroogd gras?
Verdomme! hooi...quote:
quote:
Jajaja, we zijn alweer stil..quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:25 schreef erkel het volgende:
Anders wisselen jullie emailadressen uit en bewaren jullie het quizzen voor hier.
nee, die had ik al van herman broodquote:
ehm, 1e dan maar. Pa?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:30 schreef BasOne het volgende:
Erkel, als je wint was al geraden, Brood en Vrienten,
Tan, Doe maar op welk nummer?
En dan te bedenken dat ik er nog nooit van gehoord hebquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:32 schreef BasOne het volgende:
Goeie gok
Pa van Doe maar
En wie zong nou toch Verdronken Vlinder?
Jan smit?quote:
Oh, groot...quote:
Zegzeg, die is voor mij niet zo heeeeel bekend hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:42 schreef BasOne het volgende:
ok 4 van de 5 accepteer ik...
Boudewijn de Groot trut
Hoe duidelijker kon ik zijn![]()
* Doet Tanjaa knuffelen *
Tan +1
Dat klopt.. en zijn tong is even groot als welk ander (best groot) zoogdier?quote:
Yeshquote:
Rexie is lieverquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Yesh![]()
Tussenstand deel 1636:
3 BasOne
1 Thomaster
1 starla
1 Nico_S.
1 Tanjaa
Wat een ding he:
[ afbeelding ]
33 meter en weegt rond de 170 ton... een hart van 500 kilo
We hoeven nog geen engelse boeken te lezen ^^quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef BasOne het volgende:
Dan verzaakt je school je educatie en moet ie op je boekenlijst
Volgend jaar volgend jaar.. Achjaa, ik lees ze toch wel. Alleen geen literatuur.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef BasOne het volgende:
Al helemaal schandalig
Dat moest ik zelfs op de LTS O.o
Hint: Arthur Dent en Ford Prefect
Oh ik las literatuurslijst ipv boekenlijst.. weet niet hoe k dat gedaan hebquote:
verdeurie met een zwaar accent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:21 schreef BasOne het volgende:
Maar de vraag ging over Solong and thanks for all the fish
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:23 schreef BasOne het volgende:
Geintje So long is dele 2 van de serie
en ik vroeg multiple gok dus ik keur em goed
En ik ga naar bed
Over 6 uur weer opstaan
Slaap lekker
Vorige hint was verkeerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:31 schreef Siniti het volgende:
Lijkt mij wel courtney love ja
Rijdt met eoa aparte trui de volgende dag?
jazeker!quote:
trés bien!quote:
Punt is binnen maar weet je ook waarh et voor staatquote:
Rechtvaardigheid, daadkracht en vooruitgangquote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Partij voor Rechtvaardigheid, Democratie en Vrijheid ofzoiets?
Gecontroleerd, is goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Driver
quote:(Amsterdam, 1 januari 1959) is een Nederlandse zanger die woonachtig is in Landsmeer. Hij is vooral bekend door optredens op feestelijke gelegenheden en dergelijke en zijn opvallende gele zwembroek.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |