Bij een volwasse doet het bloed er langer over om terug te keren naar het hart?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef starla het volgende:
Noem tenminste 1 verschil tussen de bloedsomloop van een volwassene en die van een foetus.
Bij een foetus wordt de bloedsomloop geregeld vanuit de moeder?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef starla het volgende:
Noem tenminste 1 verschil tussen de bloedsomloop van een volwassene en die van een foetus.
Dat bijvoorbeeld dus, omdat de foetus zelf niet ademt heeft ie zuurstofrijk bloed nodig van mammiequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:17 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Bij een foetus wordt de bloedsomloop geregeld vanuit de moeder?
Yep, Maybach 57s. Zo'n tweemaal zo duur als een Rolls Royce Phantom.quote:
Verhip, niet gezien. Lucky you!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:28 schreef BasOne het volgende:
>_<
damn, ik dacht dat je het in de gaten had, 57s staat op de zijkant, ik had geen idee van het merk, en hij ziet er duur uit
Vraagsteller beslist. Punt is voor jou.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef BasOne het volgende:
Ik kan in alle eerlijkheid het punt niet accepteren
Respectquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:42 schreef Nico_S. het volgende:
Even terugkomend op het vorige topic en Suske en Wiske: het album dat ik bedoelde was inderdaad De Gouden Cirkel. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb dus de mensonwaardige temeraturen op mijn zolder getrotseerd.
quote:
hooooii... basquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:04 schreef BasOne het volgende:
Gabrielle - Dreams can come true
En ik heb altijd Tanjaa nog alls fallback![]()
Nope niet medusa, zal ik maar een andere vraag verzinnen?
scheikundequote:
Niet echt, een heeeeel oud geintjequote:
niet?quote:
Paul de Leeuw?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef BasOne het volgende:
Antwoord was Chimera
Fff neie vraag verzinnen
Ok, Muziek
Noem de bands/artiesten die de volgende nummers zongen
'Op Fietse'
'Pa'
'Als je Wint'
'Vlieg met me mee'
'Verdronken Vlinder'
Als de i een I was geweest... waterjoodquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Niet echt, een heeeeel oud geintje
Kleintje tussendoor, speciaal voor jou, wat is H2Oi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |