Dagje eerder komen met extra groot cadeauquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr doet misschien niet mee aan de dam tot dam by night
moeilijke afweging zeggrootouders vieren 85e verjaardag op dezelfde datum
ben ik mooi klaar mee. Ik moet dus nu kiezen tussen deze speciale verjaardag of 25e dam tot dam waar ik al een heel jaar naar uit kijk. Ik neig toch richting optie 1, maar jezus, wat is het moeilijk
![]()
wat zouden jullie in deze situatie doen?
En ja, er zou zomaar een startbewijs vrij kunnen komen (geen garanties uiteraard).
Is het locatietechnisch niet mogelijk om smorgens/smiddags een kopje koffie/thee te komen drinken en dan bijtijds weg te gaan. De voorbereiding is dan niet ideaal en je zult geen supertijd lopen, maar hebt dan wel met allebei meegedaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef beertenderrr het volgende:
ben ik mooi klaar mee. Ik moet dus nu kiezen tussen deze speciale verjaardag of 25e dam tot dam waar ik al een heel jaar naar uit kijk. Ik neig toch richting optie 1, maar jezus, wat is het moeilijk
![]()
En ja, er zou zomaar een startbewijs vrij kunnen komen (geen garanties uiteraard).
Lastig. Ik zou proberen om het allebei te doen maar dat zal wel niet kunnen anders had je het zelf wel bedacht. Als ik het niet zou kunnen combineren zou ik voor m'n grootouders kiezen. Je schrijft al dat het een speciale verjaardag is en volgend jaar kun je weer lopen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef beertenderrr het volgende:
![]()
ja maar de vraag is of er ooit nog een dam-tot-dam by night komt, dat is namelijk het probleem...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:44 schreef e-runner het volgende:
[..]
Lastig. Ik zou proberen om het allebei te doen maar dat zal wel niet kunnen anders had je het zelf wel bedacht. Als ik het niet zou kunnen combineren zou ik voor m'n grootouders kiezen. Je schrijft al dat het een speciale verjaardag is en volgend jaar kun je weer lopen.
Dat is met die verjaardag niet het geval.
Die schema's zijn vooral gebouwd om overbelasting te voorkomen. Ik weet niet precies wat voor basisconditie je hebt, maar ik zou er wel goed mee uitkijken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef MMUFC het volgende:
Morgen weer lopen, moet alleen even kijken of ik het beginnersschema wat ik volg echt van begin tot eind ga doen, aangezien ik toch al een basisconditie heb.. Ga dus denk ik wel kijken of er een aantal lessen over te slaan zijn..
Ik zal ook niet in 1x naar de 10 minuten zonder pauze gaan nee.. maar meer als er 3 lessen van 5x 2 minuten staat en vervolgens 3 lessen 5x 3 minuten(om maar een voorbeeld te geven) dat ik dan van beide 2 lessen maak.. Wanneer de afstanden echt langer worden zal ik me iig gewoon aan het schema houden!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef koeii het volgende:
[..]
Die schema's zijn vooral gebouwd om overbelasting te voorkomen. Ik weet niet precies wat voor basisconditie je hebt, maar ik zou er wel goed mee uitkijken.
See you there. Wat is je doel? Ik wil binnen 4:00u doen, maar belangrijker is om uit te lopen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:07 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
Heb besloten dat ik mezelf ga inschrijven voor de marathon van Amsterdam op 18 oktober. *
dan nog...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:58 schreef kepler het volgende:
Ik weet hetIk vind het echter ook zonde om veel geld uit te geven aan schoenen die ik toch niet veel ga gebruiken... Ik ga ook niet trainen voor een marathon, maar gewoon af en toe een rondje lopen in Albert Park
Cool!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:43 schreef Duikelaar het volgende:
[..]
See you there. Wat is je doel? Ik wil binnen 4:00u doen, maar belangrijker is om uit te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |