abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:04:24 #201
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_71441945
* beertenderrr doet misschien niet mee aan de dam tot dam by night

moeilijke afweging zeg grootouders vieren 85e verjaardag op dezelfde datum ben ik mooi klaar mee. Ik moet dus nu kiezen tussen deze speciale verjaardag of 25e dam tot dam waar ik al een heel jaar naar uit kijk. Ik neig toch richting optie 1, maar jezus, wat is het moeilijk

wat zouden jullie in deze situatie doen?

En ja, er zou zomaar een startbewijs vrij kunnen komen (geen garanties uiteraard).
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_71444969
Hey..gaaf een hardloop topic

Vorig jaar meerdere malen halve marathon gelopen. Daarna scheenbeenvliesontsteking opgelopen en 6 maanden niet kunnen hardlopen, nu sinds 2 weken weer begonnen Vanmiddag 17 km gelopen, en vrijdag ga ik weer 21,1 km lopen Daarna opwerken naar de Marathon!
pi_71445063
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef beertenderrr het volgende:

moeilijke afweging zeg grootouders vieren 85e verjaardag op dezelfde datum ben ik mooi klaar mee. Ik moet dus nu kiezen tussen deze speciale verjaardag of 25e dam tot dam waar ik al een heel jaar naar uit kijk. Ik neig toch richting optie 1, maar jezus, wat is het moeilijk

En ja, er zou zomaar een startbewijs vrij kunnen komen (geen garanties uiteraard).
Dagje eerder komen met extra groot cadeau Als ik vertel aan mijn grootouders vertel dat ik met een groot evenement mee kan doen waar ik al lang naar uitkijk/getraind voor hebt. Dan zouden mijn grootouders het totaal niet erg vinden.
pi_71445414
quote:

Is het locatietechnisch niet mogelijk om smorgens/smiddags een kopje koffie/thee te komen drinken en dan bijtijds weg te gaan. De voorbereiding is dan niet ideaal en je zult geen supertijd lopen, maar hebt dan wel met allebei meegedaan
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_71455596
quote:

Lastig. Ik zou proberen om het allebei te doen maar dat zal wel niet kunnen anders had je het zelf wel bedacht. Als ik het niet zou kunnen combineren zou ik voor m'n grootouders kiezen. Je schrijft al dat het een speciale verjaardag is en volgend jaar kun je weer lopen.
Dat is met die verjaardag niet het geval.
pi_71457718
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:44 schreef e-runner het volgende:

[..]

Lastig. Ik zou proberen om het allebei te doen maar dat zal wel niet kunnen anders had je het zelf wel bedacht. Als ik het niet zou kunnen combineren zou ik voor m'n grootouders kiezen. Je schrijft al dat het een speciale verjaardag is en volgend jaar kun je weer lopen.
Dat is met die verjaardag niet het geval.
ja maar de vraag is of er ooit nog een dam-tot-dam by night komt, dat is namelijk het probleem...
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_71457854
Morgen weer lopen, moet alleen even kijken of ik het beginnersschema wat ik volg echt van begin tot eind ga doen, aangezien ik toch al een basisconditie heb.. Ga dus denk ik wel kijken of er een aantal lessen over te slaan zijn..
pi_71457911
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef MMUFC het volgende:
Morgen weer lopen, moet alleen even kijken of ik het beginnersschema wat ik volg echt van begin tot eind ga doen, aangezien ik toch al een basisconditie heb.. Ga dus denk ik wel kijken of er een aantal lessen over te slaan zijn..
Die schema's zijn vooral gebouwd om overbelasting te voorkomen. Ik weet niet precies wat voor basisconditie je hebt, maar ik zou er wel goed mee uitkijken.
Dus toch .
pi_71458999
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef koeii het volgende:

[..]

Die schema's zijn vooral gebouwd om overbelasting te voorkomen. Ik weet niet precies wat voor basisconditie je hebt, maar ik zou er wel goed mee uitkijken.
Ik zal ook niet in 1x naar de 10 minuten zonder pauze gaan nee.. maar meer als er 3 lessen van 5x 2 minuten staat en vervolgens 3 lessen 5x 3 minuten(om maar een voorbeeld te geven) dat ik dan van beide 2 lessen maak.. Wanneer de afstanden echt langer worden zal ik me iig gewoon aan het schema houden!
pi_71460644
Als je al een basisconditie hebt (?) moet je eens naar het trainingsschema kijken op myAsics.com. Daar geef je een einddoel aan, maar ook je basisconditie. Op basis daarvan stelt de site een schema op. En ze vertellen je ook nog eens of je een realistisch doel hebt gesteld.
pi_71478583
Beginnersschema's zijn inderdaad niet al te spannend, ik volg er nu zelf ook een. Ik had altijd last van blessures(vooral me kuiten), maar sinds ik nu dit schema een week volg heb ik nergens last van. Ja je moet jezelf af en toe afremmen, maar ik kom met een fijner gevoel thuis als ik geen pijn voel en lekker een half uur heb gelopen, dan dat ik 't gevoel heb alsof alles in me kuiten samen knijpt.
pi_71480580
Ruim op tijd beginnen met zo'n schema is ook belangrijk, zodat je op geen enkele manier in de verleiding komt om een en ander af te raffelen.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:48:41 #213
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71487092
Ik heb nog nooit een schema gevolgd

Heb er wel naar gekeken, maar ik had nooit de tijd wanneer het moest Toen maar gewoon op gevoel gaan lopen en dat ging prima (lichte blessure door overbelasting, maar op tijd opgemerkt)
The line is a dot to you!
pi_71504082
Zojuist halve marathon gelopen. Persoonlijk record gehaald... 1.41.35 Ben er blij mee
pi_71504913
nice
pi_71512583
Wat zouden jullie een goede tijd vinden voor een 4 km?
Jimmy Carter:
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:51:08 #217
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71512612
Vandaag schoenen gekocht voor 18 euro Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat, maar in principe zijn deze schoenen maar voor een aantal weken

Morgen of maandag maar eens weer echt gaan hardlopen sinds 8 maanden Ik ben benieuwd hoe ver ik kom
pi_71512645
Oh lieverd. Je hebt maar één paar voeten hè.
Jimmy Carter:
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:58:49 #219
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71512735
Ik weet het Ik vind het echter ook zonde om veel geld uit te geven aan schoenen die ik toch niet veel ga gebruiken... Ik ga ook niet trainen voor een marathon, maar gewoon af en toe een rondje lopen in Albert Park
pi_71519263
Heb besloten dat ik mezelf ga inschrijven voor de marathon van Amsterdam op 18 oktober. Dan heb ik een goede motivatie om te blijven lopen! Aansluitend wil ik me ook inschrijven voor de marathon van Rotterdam (mijn stad! )

zondag 2 augustus 2009 @ 09:04:30 #221
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71531097
Tof, Rotterdam is erg tof om te lopen Die draai de coolsingel op is echt geweldig
pi_71534133
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:07 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
Heb besloten dat ik mezelf ga inschrijven voor de marathon van Amsterdam op 18 oktober. *

See you there. Wat is je doel? Ik wil binnen 4:00u doen, maar belangrijker is om uit te lopen.
pi_71535117
Zo, ook weer even een rondje gelopen vanochtend. Voelde me niet echt top, maar ging nog wel uiteindelijk...
Jack does it in real time...
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:54:31 #224
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_71538016
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:58 schreef kepler het volgende:
Ik weet het Ik vind het echter ook zonde om veel geld uit te geven aan schoenen die ik toch niet veel ga gebruiken... Ik ga ook niet trainen voor een marathon, maar gewoon af en toe een rondje lopen in Albert Park
dan nog...

ik verwacht over een aantal weken van je waarin je vraagt wat voor blessure je hebt. Ik hoop dat je beseft wat de impact is van hardlopen op je knieën, enkels en voeten.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_71543074
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:43 schreef Duikelaar het volgende:

[..]

See you there. Wat is je doel? Ik wil binnen 4:00u doen, maar belangrijker is om uit te lopen.
Cool! Het is mijn eerste Marathon dus wil um sowieso uitlopen, en dan maakt mijn tijd niet echt veel uit. Maar ik ga voor een 3:45
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')