ik weet nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er nog mensen die zondag naar Metropolis in R'dam gaan?
Ik ga niet meer, mijn vrienden konden niet.
maar daar maken ze reclame meequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er past wel meer in dan alleen bier
Ik had het stil gehouden.quote:
de koelcelquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb sinds 5 dagen een baantje (m'n eerste vaste) vooral voor in de vakantie chill om wat bij te verdienen maar jullie mogen raden wat het grootste voordeel is in de keuken daar..
klinkt wel leuk jahquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:21 schreef Sersjee het volgende:
Van de week zag ik dit op TMF of SLAM!TV (geen idee wat de toegevoegde waarde is van SLAM!TV overigens, heeft een hoog TMF-gehalte, maar dat geheel terzijde), vond het wel een vet plaatje...
hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
eergister draaide Corton in t eerste uur trouwens een leuk liedje...ik ben helemaal vergeten het op te zoeken... het werd gezongen met een redelijk kinderstemmetje, en een soort van kinderkoor op de achtergrond maar dan heul stoer...lekker slim, want nu kan ik dat nooit meer terug vinden natuurlijk
ik doe nu: stilzitten...met een fan op mn hoofd..... in mn onderbroek + BH, ijsthee drinken met ijsklonten ennuh radio luisterenquote:
Dat laatste dus. Ze zijn daar fan van 3FM en ik kan dus de hele avond luisteren!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe nu: stilzitten...met een fan op mn hoofd..... in mn onderbroek + BH, ijsthee drinken met ijsklonten ennuh radio luisteren
1 van die dingen dus
En volgens mij is het CocoRosie - Japanquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
eergister draaide Corton in t eerste uur trouwens een leuk liedje...ik ben helemaal vergeten het op te zoeken... het werd gezongen met een redelijk kinderstemmetje, en een soort van kinderkoor op de achtergrond maar dan heul stoer...lekker slim, want nu kan ik dat nooit meer terug vinden natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |