kan er alleen op meehopen dat het 1ste uur weer terugkomt, opgraven dat uurquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:06 schreef borisz het volgende:
Maar over twee maanden is het september, hopelijk veranderen dan positieve dingen bij 3fm. Hopelijk krijgt Ekdom zijn uur terug, dat is de domste beslissing uit 2008 bij 3FM.
ik wil hem niet snappenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat maar , je snapt het echt niet .
Ik kom net binnen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik voel geen verschil met andere nummers hier
gewoon C&S uurtje korter en dan ekdom naar 1 uur doortrekkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan er alleen op meehopen dat het 1ste uur weer terugkomt, opgraven dat uur
Hier valt het nu mee. Lekker in de schaduw met het raam vol open en een lekker briesje in je gezicht.quote:
let's cross our fingers togetherquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:06 schreef borisz het volgende:
Over twee maanden is het september, hopelijk veranderen dan positieve dingen bij 3fm. Hopelijk krijgt Ekdom zijn uur terug, dat is de domste beslissing uit 2008 bij 3FM.
owja, Eric Corton & Rudyquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
Naat...van wie ben je nog meer fan... van Michiel, en Ekdom, en wie nog meer?
waar is hier? zit je in de koelkast ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hier valt het nu mee. Lekker in de schaduw met het raam vol open en een lekker briesje in je gezicht.
Arbeidsvitaminen tussen 12 en 13? Dan luncht werkend Nederland, dus da's niks. Gewoon van 09 tot 12quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gewoon C&S uurtje korter en dan ekdom naar 1 uur doortrekken
In der nähe von Groningen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waar is hier? zit je in de koelkast ofzo
dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Arbeidsvitaminen tussen 12 en 13? Dan luncht werkend Nederland, dus da's niks. Gewoon van 09 tot 12
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waar is hier? zit je in de koelkast ofzo
Madderfukking bitches fak yeh!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah .. niks boven Grün hehheb je al zin in december?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ha! the walking fridge...die wil ik ook wel
quote:
December gaat heel anders ingevuld wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah .. niks boven Grün hehheb je al zin in december?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |