Is gewoon een kwestie van logisch nadenken en niet compleet ongefundeerd blaten hoor. Je hoeft geen dokter te zijn om te begrijpen dat die optie vergezocht is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Wist niet dat het hier alleen doktoren en huisartsen mochten komen. Sorry, dokter.
True, bloed is logischer. Maar ik kan wel dom gaan herhalen wat jullie al zeiden, maar ik kan ook iets nieuws zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:48 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan zijn voeding inderdaad. Veel logischer als je kijkt naar zijn voorgeschiedenis
Je mag ook, eventueel, gewoon niks zeggen als het meest voor de hand liggende al is gezegd (of duidelijk erbij zeggen dat dat andere voor de hand liggender is, maar jouw idee een goeie tweede optie is).quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
True, bloed is logischer. Maar ik kan wel dom gaan herhalen wat jullie al zeiden, maar ik kan ook iets nieuws zeggen.
En om toch te herhalen: Idd even naar de huisarts, TS, die is daarvoor.
Maar waarom zou TS in godsnaam Norit willen gebruiken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:51 schreef RSie het volgende:
valt me op dat er maar 1 iemand de vraag stelt of TS Norrit heeft gebruikt!
Je plakkaatje wordt daar namelijk ook best een tikkie zwart van
TS heeft een helicobacter pylori infectie waarvoor hij antibiotica krijgt. Deze geven echter als bijwerking hevige diarree. Tegen de diarree wordt norit gegeven. Nu camoufleert de norit een fulminante hoge intestinale bloeding, waardoor TS rond een uur of 5 vanmiddag hemodynamisch instabiel gaat worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:17 schreef June. het volgende:
[..]
Maar waarom zou TS in godsnaam Norit willen gebruiken?
omdat ie aan de scheit isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:17 schreef June. het volgende:
[..]
Maar waarom zou TS in godsnaam Norit willen gebruiken?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef starla het volgende:
[..]
TS heeft een helicobacter pylori infectie waarvoor hij antibiotica krijgt. Deze geven echter als bijwerking hevige diarree. Tegen de diarree wordt norit gegeven. Nu camoufleert de norit een fulminante hoge intestinale bloeding, waardoor TS rond een uur of 5 vanmiddag hemodynamisch instabiel gaat worden.
Jukquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef F04 het volgende:
Yakult drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |