Die kans zit er wel in ja. Ik zou morgen voor de zekerheid maar wel naar de dokter gaan en niet het weekend afwachten als je er vanavond nog last van hebt.quote:
.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:13 schreef Unauthorised het volgende:
Die moet het goed doen op http://www.ratemypoo.com/
Nee, ook bij eenden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:35 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Wow.. ik dacht dat zoiets alleen bij dieren voorkwam
Niet zomaar iets roepen als je er geen verstand van hebtquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef devl1nsect het volgende:
Blinde darm ontsteking?
In ieder geval klinkt het niet best. ZSM naar de huisarts.
Nee, het ligt aan zijn voeding inderdaad. Veel logischer als je kijkt naar zijn voorgeschiedenisquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:46 schreef grizegrijn het volgende:
Iets anders gegeten dan normaal toevallig? Ik gebruik ook medicijnen (natuurlijk product, vandaar m'n vraag over voeding) die m'n ontlasting verkleuren, vaak is het ook pikzwart.
Haha!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:48 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan zijn voeding inderdaad. Veel logischer als je kijkt naar zijn voorgeschiedenis
Wist niet dat het hier alleen doktoren en huisartsen mochten komen. Sorry, dokter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:43 schreef June. het volgende:
[..]
Niet zomaar iets roepen als je er geen verstand van hebt
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Wist niet dat het hier alleen doktoren en huisartsen mochten komen. Sorry, dokter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |