abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:23:09 #151
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_70620517
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:17 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dan heb je poppen aan de dansen hè?

Of als jij als sportschoolhouder een moslima met hoofddoekje weigert. Moet je dan eens opletten wat voor protesten er komen.
Zelfde verhaal wanneer iemand een homo weigert aan te nemen / binnen te laten omdat hij homo is, maar daar gaat het hier dus niet om. Het gaat hier om het weigeren van een opdracht, niet omdat de opdrachtgever homo is, maar omdat de opdracht tegen de principes v/d drukker ingaat.
Krekker is de bom!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:25:58 #152
16715 Mylene
*schatje*
pi_70620588
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zelfde verhaal wanneer iemand een homo weigert aan te nemen / binnen te laten omdat hij homo is, maar daar gaat het hier dus niet om. Het gaat hier om het weigeren van een opdracht, niet omdat de opdrachtgever homo is, maar omdat de opdracht tegen de principes v/d drukker ingaat.
En moslima met hoofddoekje in sportschool weigeren?
pi_70620794
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:20 schreef buachaille het volgende:

[..]

en als het moslims en/of homo's zijn?
Homo's komen bij Piet alleen via de achterdeur binnen als ik het goed heb.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_70620985
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Meh7 op 03-07-2009 19:04:47 (Grapje bauchaile ;)) ]
pi_70621110
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het dringt niet echt door geloof ik.
pi_70621915
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Ehm, de voorbeelden die je aanhaalt gaan over het zaken doen met groeperingen die illegaal bezig zijn, nee daar mag je best onder discrimineren - ik geloof dat art.1 in de regel 'op basis van... ' geen 'foute wapenhandel' heeft staan Ik kan me wel vinden in de definitie van discriminatie van de VN.
Oké wat dan te denken van de homoseksuele drukkerijeigenaar die weigert een lading shirts met de tekst "God hates fags" te drukken voor een christelijke organisatie. Wil je hem echt verplichten deze order te accepteren
pi_70622086
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:44 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Het dringt niet echt door geloof ik.
Dat dringt volgens mij prima door, alleen raakt dat kant noch wal. Het is net als 'nee hoor ik weiger geen Marokkaanse klanten, maar de boodschap in de tekst "Marokkaans-Nederlandse sportdagen 2009" staat mij gewoon niet aan' en vervolgens ook nog even een enkeltje Marokko meesturen.
pi_70622220
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat dringt volgens mij prima door, alleen raakt dat kant noch wal. Het is net als 'nee hoor ik weiger geen Marokkaanse klanten, maar de boodschap in de tekst "Marokkaans-Nederlandse sportdagen 2009" staat mij gewoon niet aan' en vervolgens ook nog even een enkeltje Marokko meesturen.
Als een (christelijke) hetero de tekst uit de OP had willen afdrukken, zou de tekst ook geweigerd worden. Het gaat in dit geval niet om de klant, maar om de dienst.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:28:43 #159
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_70622486
Als dit bedrijf zou weigeren nazivlaggen te drukken zou er geen haan naar kraaien, maar homo's moeten weer overal een probleem van maken.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_70623148
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als een (christelijke) hetero de tekst uit de OP had willen afdrukken, zou de tekst ook geweigerd worden. Het gaat in dit geval niet om de klant, maar om de dienst.
Natuurlijk, maar zoals ik aangeef is dat nogal krom. "Nee hoor ik weiger geen homoseksuele klanten, ik weiger slechts teksten die die homoseksualiteit goedkeuren en daarnaast stuur ik ook nog even een bijbel na" net zo krom is als "Nee hoor ik weiger geen Marokkaanse klanten, ik weiger slechts teksten die het verblijf van Marokkanen in Nederland goedkeuren en ik stuur ze ook nog even een enkeltje Marokko na. Maar als een Nederlandse klant met het verzoek om 'Marokkaans-Nederlandse sportdagen' op een t-shirt te drukken was gekomen, dan had ik ook geweigerd hoor.".
pi_70624020
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar zoals ik aangeef is dat nogal krom. "Nee hoor ik weiger geen homoseksuele klanten, ik weiger slechts teksten die die homoseksualiteit goedkeuren en daarnaast stuur ik ook nog even een bijbel na" net zo krom is als "Nee hoor ik weiger geen Marokkaanse klanten, ik weiger slechts teksten die het verblijf van Marokkanen in Nederland goedkeuren en ik stuur ze ook nog even een enkeltje Marokko na. Maar als een Nederlandse klant met het verzoek om 'Marokkaans-Nederlandse sportdagen' op een t-shirt te drukken was gekomen, dan had ik ook geweigerd hoor.".
quote:
De drukker heeft wel aangeboden handdoeken te leveren met alleen de tekst 'Nijmegen 2009', maar daar zaten de homoseksuele sporters dan weer niet op te wachten.
Het is dus geen weigering van de klant, maar een weigering van een opdracht. De vergelijkingen (van andere users) waarin klanten geweigerd worden, gaan dus niet op. Dat is het enige wat ik zeg.
pi_70624088
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:17 schreef isogram het volgende:

[..]

Bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)igert_homotekst.html

Loepzuivere discriminatie en verbijsterend in een land als Nederland, anno 2009.
Zo'n bedrijf zou publiekelijk aan de schandpaal genageld moeten worden, met naam en toenaam.

Edit: de Frontpage heeft inmiddels een uitgebreider bericht:
[..]

Bron: Drukkerij weigert homoteksten
Terecht. Ik begrijp best dat bedrijven niet willen worden gelinkt aan dit soort onsmakelijkheden.
pi_70624094
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]

Het is dus geen weigering van de klant, maar de weigering van een opdracht. De vergelijkingen (van andere users) waarin klanten geweigerd worden, gaan dus niet op. Dat is het enige wat ik zeg.
Klopt, maar je quote een post van mij waarin ik dat dus duidelijk niet doe. Ik geef eerder aan dat het wat lachwekkend hypocriet is. "Ik weiger shirts met de tekst 'negers zijn ok' te drukken, maar daarbij maakt het niet uit of de klant zelf een neger is of niet hoor".
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:27:40 #164
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_70624498
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, maar je quote een post van mij waarin ik dat dus duidelijk niet doe. Ik geef eerder aan dat het wat lachwekkend hypocriet is. "Ik weiger shirts met de tekst 'negers zijn ok' te drukken, maar daarbij maakt het niet uit of de klant zelf een neger is of niet hoor".
Homofiliteit is abject gedrag waarvoor je zelf kiest en waarvan driekwart van de bevolking vindt dat je dat binnen je eigen huis moet houden. Je kiest er niet voor om een neger te zijn.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_70624697
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Terecht. Ik begrijp best dat bedrijven niet willen worden gelinkt aan dit soort onsmakelijkheden.
Jij bent echt een kastnicht. Stiekem wil je niets liever dan andere mannen in hun kont neuken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_70624743
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij bent echt een kastnicht. Stiekem wil je niets liever dan andere mannen in hun kont neuken.
Je hebt het nu over jezelf natuurlijk!
pi_70624768
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt het nu over jezelf natuurlijk!
Nee, ik heb het over jou, frusti.
pi_70624834
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:27 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Homofiliteit is abject gedrag waarvoor je zelf kiest en waarvan driekwart van de bevolking vindt dat je dat binnen je eigen huis moet houden. Je kiest er niet voor om een neger te zijn.
Dat is de biologie niet met je eens.
pi_70624930
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over jou, frusti.
Nee hoor, gaat niet over mij. Gaat over jou. Wie er frusti is, is wel gebleken.
pi_70624967
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee hoor, gaat niet over mij. Gaat over jou. Wie er frusti is, is wel gebleken.

Zo eentje ben jij er.
pi_70625019
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zo eentje ben jij er.
Nee hoor.
pi_70625057
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee hoor.
Je bent meer van de motels dan van de parkeerplaatsen?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:43:36 #173
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_70625060
Dit is nou precies waarom driekwart van de bevolking een hekel heeft aan homo's. ALS ze in het nieuws komen is het altijd OMDAT ze homo zijn en zich gekwetst voelen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_70625137
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je bent meer van de motels dan van de parkeerplaatsen?
Ik niet. Jij bent kennelijk nogal thuis in die onsmakelijke wereld.
pi_70625700
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:43 schreef ouderejongere het volgende:
Dit is nou precies waarom driekwart van de bevolking een hekel heeft aan homo's. ALS ze in het nieuws komen is het altijd OMDAT ze homo zijn en zich gekwetst voelen.
Ik hoor Boris v/d Ham over het algemeen weinig janken over gediscrimineerd worden als homo zijnde wanneer hij het nieuws is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')