Hopelijk ook de 2e.quote:
Dat zou mooi zijn!quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Krachtpatsertennis van de gorilla wordt vandaag geen succes, gok ik zo
Nu moet ze hem pakken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:36 schreef TheArt het volgende:
Wat zuur dit zeg. Een BP en dan zo net op de lijn
Ze had op zichzelf geluk dat hij de netband raakte. Maar ze had pech dat hij uit was.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:53 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft wel veel pech. Verliest straks door een paar milimeter.
Hoe vaak zal McEnroe gelijk hebben gehad ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef golfer het volgende:
Waar is de tijd toch gebleven van discussies met de umpire over een bal in of uit?
Nergens. Kijk maar eens op de bijbanen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef golfer het volgende:
Waar is de tijd toch gebleven van discussies met de umpire over een bal in of uit?
Ik hoop dat Dementieva wint maar Williams is wel een killer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:00 schreef Szura het volgende:
Tering wat een mazzel heeft die Williams zeg![]()
BP
Ja, zeg dat wel.quote:
Liep zeker ook al naar voren om de hand te kunnen gaan schudden van de tegenstander?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dick, wat een held
0-40 achter (3x matchpoint), slaat twee aces en een onhoudbare service!
En met succesquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef golfer het volgende:
Dementieva laat Serena er wel voor werken.
Ik ook.quote:
Profetische woorden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
[...]
En ik voel een rebreak aankomen.![]()
![]()
![]()
En al in elkaar geramd met een tennisracket?quote:
Nee, het lag redelijk voor de hand.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef Szura het volgende:
[..]
En al in elkaar geramd met een tennisracket?
Dat komt door dat lanceerplatform wat onderaan haar rug is vastgemaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:47 schreef TheGeneral het volgende:
Serena![]()
Als die bal iets dieper op haar afkomt valt ze bijna omver
Vind je 't gek met die kilo's vlees die er achteraan hangen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:47 schreef TheGeneral het volgende:
Serena![]()
Als die bal iets dieper op haar afkomt valt ze bijna omver
U zeiquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vrouwen kunnen echt geen hoeken maken
Altijd maar een beetje suf naar elkaar over slaan
Ik weet niet waar deze opvattingen ineens vandaan komen, maar het slagenarsenaal van Serena is gewoon prima, zelfs enorm goed als je ziet hoe ze zichzelf vaak positioneert voor een bal. Waar het idee vandaan komt dat ze niet atletisch is volg ik ook niet helemaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:49 schreef TubewayDigital het volgende:
die Serena kan dus echt niet tennisen. Een soort karlovic alleen zij krijgt af en toe nog wel eens een forehand in. Niet atlethisch, belachelijk voetenwerk, loopt verkeerd naar een bal toe
trut
Goed gesproken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze opvattingen ineens vandaan komen, maar het slagenarsenaal van Serena is gewoon prima, zelfs enorm goed als je ziet hoe ze zichzelf vaak positioneert voor een bal. Waar het idee vandaan komt dat ze niet atletisch is volg ik ook niet helemaal.
Het enige grote minpunt aan het spel van Serena is dat haar voetenwerk dramatisch is, voor de rest is er niet zoveel mis hoor.
Dat was gewoon een zachte bal. Let maar op hoeveel speelsters er zijn die gewoon niet de bal diep in een hoek weg kunnen leggen als de tegenstandster aan de andere kant van het veld staat.quote:
dat zie ik als ik kijk naar TV, zeker in de herhaling is het duidelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef wimderon het volgende:
[. Waar het idee vandaan komt dat ze niet atletisch is volg ik ook niet helemaal.
Dan raad ik een bezoek aan de opticien aan of een raadpleging van het woordenboek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:58 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dat zie ik als ik kijk naar TV, zeker in de herhaling is het duidelijk.
martin verkerk in je avatar betekent niet dat je verstand hebt van tennis.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan raad ik een bezoek aan de opticien aan of een raadpleging van het woordenboek.
DE leukstequote:Op donderdag 2 juli 2009 17:00 schreef golfer het volgende:
Overigens wel 1 van de leukste vrouwenpartijen van dit jaar.
Dat is dus het voetenwerkquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:01 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
martin verkerk in je avatar betekent niet dat je verstand hebt van tennis.
serena rent regelmatig op een manier naar ballen toe dat je denkt van "mijn god".
ha ha LOOOOOOSER!!!!quote:
Wat vond jij eigenlijk van mijn Karlovic-grap?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:49 schreef Chriz2k het volgende:
Vrouwentennis.
Gelijk prijzengeld.
Korte rokjes.
ik weet het nog zo net niet, safina is een echte bijterquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:06 schreef tennisboy het volgende:
Zeker jammer dat Serena won,
nu zal het wel een sisteract worden, ik zie Safina niet winnen van Venus.
EGWEL!!!!!!!quote:
Die heb ik helaas (onder voorbehoud) gemist, als je hem nog een keer wilt posten hou ik me aanbevolen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van mijn Karlovic-grap?
Zit er inderdaad niet in, zolang Safina niet een keertje leert om goed te serveren.quote:
wat was die danquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van mijn Karlovic-grap?
Dat erkent Wimderon toch ook:quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:01 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
serena rent regelmatig op een manier naar ballen toe dat je denkt van "mijn god".
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het enige grote minpunt aan het spel van Serena is dat haar voetenwerk dramatisch is, voor de rest is er niet zoveel mis hoor.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die heb ik helaas (onder voorbehoud) gemist, als je hem nog een keer wilt posten hou ik me aanbevolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
je bedoelt slecht? Dat vind ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:01 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit was wel een van de slechtste grappen van de laatste 5 jaar van mijn leven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De bekende tennisser Ivo Karlovic belt een oude schoolvriend van hem op, die in Kroatië op regionaal niveau competitie speelt.
Dus Karlovic vraagt aan die vriend "Vind je het goed als ik steeds serveer."
Zegt die oude schoolvriend: "Ja hoor, mij best."
Maar Karlovic slaat alleen maar aces en na een kwartier zegt die oude schoolvriend "Nou, ik vind 'r niks meer aan."
Ook niet erg goed, maar wel veel beter dan die karlovic grapquote:In de klas zegt de leraar: Okee wie de volgende vraag weet, mag eerder naar huis.
Onmiddelijk laat jantje een enorme scheet. Roept de meester:"Wie was dat?!?!?"
Zegt Jantje: "Dat was ik, mag ik nu weg?"
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
iedereen is aan het pissen natuurlijkquote:
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:22 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
dit was wel een van de slechtste grappen van de laatste 5 jaar van mijn leven.
[...]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]wat ik zei, een super flauwe grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
irc://irc.fok.nl/%23DIG
- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]Dus eigenlijk is het geen grap maar een emotioneel relaas over de betrekkelijkheid van vriendschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
moppen uitloggen .........quote:
zie, DAT is nu weer WEL grappig, niet LOL, maar toch.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het geen grap maar een emotioneel relaas over de betrekkelijkheid van vriendschap.
het blijft lachen. ik vraag me af, zou ik meer om Safina geven als ze er uitzag als Hantuchova?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:41 schreef golfer het volgende:
Een nummer 1 van de wereld die tennisles krijgt.
je voelt je wel zekerder bij Venus dan bij Serenaquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:47 schreef versteegrob het volgende:
Nog geen game voor Safina??? Is Safina zo slecht of Venus zo goed???
???quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:35 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
wat ik zei, een super flauwe grap.
irc://irc.fok.nl/%23DIG
Nee, het was een slechte grap.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het geen grap maar een emotioneel relaas over de betrekkelijkheid van vriendschap.
quote:
En weer ontopic graag, mensen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:37 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
zie, DAT is nu weer WEL grappig, niet LOL, maar toch.
Wat zeiden ze dan?quote:
Ze hadden het over de statistieken:quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe noemt men dat ook alweer? 'n Walk-over toch?
GOD VERDOMME!!!!!quote:
Ja maar van die weet ik niet echt zeker dat dat bedoeld was als grap, dat ze niet van rondhangen (letterlijk) hielden, of dat ze niet van rondhangen hielden in de zin van lekker opschieten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef golfer het volgende:
"Williams has probaply a early dinner-reservation" vond ik ook wel een mooie van de BBC.
Het lijkt me leuk als ze een keer tijdens het schelden zegt "E dan ook nog die waardeloze grappen van Federer-fan. Rotzooi is het.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:00 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Sleep Walk-over.
ik vind dat Russisch gescheld wel mooi klinken ....
Dude, moet ze ook nog een grap recensent worden? heeft ze niet al moeilijk genoeg???quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk als ze een keer tijdens het schelden zegt "E dan ook nog die waardeloze grappen van Federer-fan. Rotzooi is het."
kijk je op belgie ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:11 schreef franklop het volgende:
die gilette reclame ken ik ondertussen ook wel
Nog niet zo erg als Maurice de Hondquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:11 schreef franklop het volgende:
die gilette reclame ken ik ondertussen ook wel
ze vroegen aan serena, wat als je vader je op golfen had gezet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:11 schreef golfer het volgende:
Dit begint gewoon zielig te worden voor Safina.
siemerink is zowel licht racistisch EN zwaar vrouwonvriendelijk. Als je hem hoort over vrouwentennis, hij loopt ze alleen maar te dissenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
Siemerink wordt gevraagd of hij van Williams zou kunnen winnen en hij beweert van wel "Maar niet nu, wan tik heb mijn slippers aan.'
Ja, daar heb je ook gelijk in. Maar ze kan wel op jullie afgaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:09 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Dude, moet ze ook nog een grap recensent worden? heeft ze niet al moeilijk genoeg???
En terecht als je dit zietquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:14 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
siemerink is zowel licht racistisch EN zwaar vrouwonvriendelijk. Als je hem hoort over vrouwentennis, hij loopt ze alleen maar te dissen
Wat voor racistische dingen heeft hij dan gezegd?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:14 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
siemerink is zowel licht racistisch EN zwaar vrouwonvriendelijk. Als je hem hoort over vrouwentennis, hij loopt ze alleen maar te dissen
Maar vaak niet, en siemerink loopt echt uit zijn nek te lullen voor iemand die zo weinig heeft gepresteerdquote:
Heb jij de wedstrijd wel gevolgd?quote:
Jij als slechte grappenmaker zou moeten weten dat je niet alles serieus moet nemenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd wel gevolgd?
Nee, dat van mij was ook echt serieus bedoeld. Kusje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij als slechte grappenmaker zou moeten weten dat je niet alles serieus moet nemen
Hij doet het heel subtiel, of ten minste: bij alle zwarte spelers benadrukt hij dat ze alleen maar hard kunnen slaan, dat ze geen tactisch inzicht hebben, dat Henin zo slim is, terwijl ze maar 10 KM/U minder hard sloeg dan Williams.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat voor racistische dingen heeft hij dan gezegd?
Ik vind hem vaak wel een beetje een boze schoolmeester. Maar ik mag hem wel.
kweenie. volgens mij wil Venus het niet zo graagquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:16 schreef golfer het volgende:
Ik zie Venus ook redelijk makkelijk van Serena winnen in de finale.
't Is maar net hoe je iets wil interpreteren...quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:19 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Hij doet het heel subtiel, of ten minste: bij alle zwarte spelers benadrukt hij dat ze alleen maar hard kunnen slaan, dat ze geen tactisch inzicht hebben, dat Henin zo slim is, terwijl ze maar 10 KM/U minder hard sloeg dan Williams.
En hij gebruikt woorden als beestachtig enzo. Eigenlijk is het een vies manneke, maar ja, dat valt wel goed hier.
Verrekte eikelquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat van mij was ook echt serieus bedoeld. Kusje.
ja ja ... dat zeggen witten altijd.. laat maar ik heb deze discussie al heel vaak gevoerd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:20 schreef DurQ het volgende:
[..]
't Is maar net hoe je iets wil interpreteren...
Hij heeft wel gewoon gelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:14 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
uh. Het zijn dan wel zussen, maar op de baan telt dat zeker nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:20 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
kweenie. volgens mij wil Venus het niet zo graag
Tjezus, doe normaal gastquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:22 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
ja ja ... dat zeggen witten altijd.. laat maar ik heb deze discussie al heel vaak gevoerd.
Wacht, ben je vaak gepest met je rooie haar, dus je weet wat racisme is?
je bent echt een triest persoon als je daar racisme achter zoektquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:19 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Hij doet het heel subtiel, of ten minste: bij alle zwarte spelers benadrukt hij dat ze alleen maar hard kunnen slaan, dat ze geen tactisch inzicht hebben, dat Henin zo slim is, terwijl ze maar 10 KM/U minder hard sloeg dan Williams.
En hij gebruikt woorden als beestachtig enzo. Eigenlijk is het een vies manneke, maar ja, dat valt wel goed hier.
Bull shit. Sinds Nadal en Djokovic heb je heel vaak dat bij de mannen nr 1 - 3 in de semis staan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk.
Dude, doe dat niet, ik dacht dat hij gewonnen had!!!!quote:
Dat zal her en der heus wel gebeuren...das nog nooit anders geweest toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:31 schreef Klopkoek het volgende:
Ik geef BogardeRules gelijk.
De tenniswereld wordt gedomineerd door hoog in hun bol hebbende VVD-figuren.
Toen die Williams zusjes opkwamen werden er wel her en der racistische opmerkingen gemaakt. De gevestigde orde vond het niet leuk dat twee 'zwartjes' met power-tennis alle tenniswetten aan de kant zette.
Ronduit racistische opmerkingen van Hingis, uit het traditioneel racistische rijke Zwitserland, werden zelfs met begrip begroet.
Ik vond Vlamingen altijd leuke, aardige mensen, totdat je ze over Williams hoorde.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:31 schreef Klopkoek het volgende:
Ik geef BogardeRules gelijk.
De tenniswereld wordt gedomineerd door hoog in hun bol hebbende VVD-figuren.
Toen die Williams zusjes opkwamen werden er wel her en der racistische opmerkingen gemaakt. De gevestigde orde vond het niet leuk dat twee 'zwartjes' met power-tennis alle tenniswetten aan de kant zette.
Ronduit racistische opmerkingen van Hingis, uit het traditioneel racistische rijke Zwitserland, werden zelfs met begrip begroet.
laten we Steffi niet dissen, 22 titels is bizar veel, kwam wel door dat Seles was neergestoken, maar tochquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
De gevestigde tennisorde vond het gewoon niet leuk dat twee zusjes uit een heel ander millieu met heel ander tennis iedereen voor aap zette. Dan zijn racistische toespelingen snel gemaakt.
Ben altijd al fan van de Williamszusjes geweest. Zij zorgden ervoor dat het vrouwentennis bezienswaardig werd. Als je Steffi Graf nu terugziet dan lijkt het wel bejaardentennis... en dat was het ook.
dan hoop ik van nietquote:
Af en toe vroeg ik me af of die verhalen dat ze tussen de gangs en de kogels etc moesten trainen niet overdreven waren .... totdat hun zuster vermoord werd bij een carjacking.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
De gevestigde tennisorde vond het gewoon niet leuk dat twee zusjes uit een heel ander millieu met heel ander tennis iedereen voor aap zette. Dan zijn racistische toespelingen snel gemaakt.
Ben altijd al fan van de Williamszusjes geweest. Zij zorgden ervoor dat het vrouwentennis bezienswaardig werd. Als je Steffi Graf nu terugziet dan lijkt het wel bejaardentennis... en dat was het ook.
Idd, ze hadden het in zich om 10 jaar achter elkaar de dienst uit te maken op GransSlams en al die verwaande Russische tennisdiva's linea recta naar huis te slaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:46 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Af en toe vroeg ik me af of die verhalen dat ze tussen de gangs en de kogels etc moesten trainen niet overdreven waren .... totdat hun zuster vermoord werd bij een carjacking.
Dat is echt een grote reden geweest voor de dip in hun carriere.
Samen met het neersteken van Monica Seles is dat de grootste invloed op het vrouwen tennis geweest van de laatste 20 jaar.
Witten die negatieve dingen zeggen over zwarten, doen dat veel vaker vanuit een diepgeworteld geloof in een aangeboren superioriteit.quote:
ik ben er ook klaar meequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:52 schreef franklop het volgende:
sinds wanneer bespreken we rascisme in wimbledon topic?
Niks mis met donkere mensen hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:51 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Witten die negatieve dingen zeggen over zwarten, doen dat veel vaker vanuit een diepgeworteld geloof in een aangeboren superioriteit.
Zwarten die negatieve dingen zeggen over witten doen dat vaak omdat die witten een rottig karakter hebben. En als reactie op racisme.
Zo, en nu kan jij weer huilie zeggen: "Maar WE zijn toch superieur?" zoooooooo voorspelbaar ...... gaap.
die wedstrijd was toch ook gister? weet niet precies wat je erover te melden had nogquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:53 schreef BogardeRules het volgende:
maar niemand wil het over roddick v hewitt hebben ....
och die meisjes werken er ook hard voor. Die Hantuchova, okee slowaaks, maar spreekt 6 talen, en speelt goed piano, volgens mij is ook drs. of zo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Idd, ze hadden het in zich om 10 jaar achter elkaar de dienst uit te maken op GransSlams en al die verwaande Russische tennisdiva's linea recta naar huis te slaan.
Lisicki, Duits.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:56 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
och die meisjes werken er ook hard voor. Die Hantuchova, okee slowaaks, maar spreekt 6 talen, en speelt goed piano, volgens mij is ook drs. of zo.
ik vind Sharapova af en toe zelfs sympatiek, vooral als ze verliest
Ik dacht dat met Lisnicki we eindelijk weer een West-Europese vrouw hadden, maar ze is dus Pools ..........
Ach gewoon nalullen, het was echt een geweldige pot.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
die wedstrijd was toch ook gister? weet niet precies wat je erover te melden had nog
niet echt dus, ze is pas op haar 10e naar Berlijn verhuisd voor het tennis.quote:
????quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:02 schreef BogardeRules het volgende:
Als Blake en Fish winnen hebben we twee compleet Amerikaanse finales en Roddick
quote:Hantuchová speaks six languages and was trained as a classical pianist.[5] She is thought to be a perfectionist and places a lot of pressure on herself during her training.[5] She qualified for university in Slovakia but deferred it to pursue tennis.[citation needed]
She appeared in the 2009 Sports Illustrated Swimsuit Edition alongside Maria Kirilenko and Tatiana Golovin in a pictoral entitled Volley of the Dolls.[10]
bij de mannen dubbel en de vrouwen, met kans op nog een Amerikaanse finalist.quote:
egwelquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gast, het is hier geen chatkanaal ofzo.
WAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUW, dat is wel goed gevonden stinson.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:12 schreef StinsonB het volgende:
De Bryans, dit jaar winnaars van de Australian Open, spelen in de finale tegen hun landgenoten James Blake en Mardy Fish, die te sterk waren voor het Canadese/Servische tweetal Daniel Nestro en Nenad Zimonjic.
http://www.nu.nl/sport/20(...)inale-wimbledon.html
nu.nl heeft toekomst voorspellende gave?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat hard nog zo'n topic, ondanks twee damespotjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |