Mensen die denken da Den Bosch überhaupt 7 miljoen heeftquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Mensen die denken dat Ajax die 7 miljoen nog krijgt
De enigste logica zit hem in het contract wat is opgesteld. Wij weten allemaal niet wat er in staat. Maar er staan heus wel verstandige constructies in.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:37 schreef TerroRobbie het volgende:
En noem eens een reden waarom dat zou zijn dan? De logica ontbreekt daarin toch totaal.
Kudo'squote:
Voor zn verhuur moest hij al een deel inleveren, volgens mij de helft maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:18 schreef DurQ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie dit seizoen gewoon voor Ajax voetbalt?
EN hoeveel heeft ie ingeleverd dan?
Ok zo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Voor zn verhuur moest hij al een deel inleveren, volgens mij de helft maar dat weet ik niet zeker.
Ik dacht trouwens dat ze in Den Bosch met een stroomstoring zaten...?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:37 schreef TerroRobbie het volgende:
En noem eens een reden waarom dat zou zijn dan? De logica ontbreekt daarin toch totaal.
Tja wel een zelfde type als Sno natuurlijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:05 schreef Spougle het volgende:
Geniaal filmpje, van Sno.
Die word nu dus binnen een week weggekocht door dit filmpje, maar wie moeten we dan weer als vervanger halen?
Hij heeft veel herhalingen nodig om anderhalve minuut vol te krijgen, dat wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nu heeft Sno al twee van dit soort filmpjes
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nu heeft Sno al twee van dit soort filmpjes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |