Besef dan wel dat je geen onrealistische doelen moet stellen als je niet hetgene wil doen wat er voor nodig is!quote:Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga geen krachttraing doen, ik haal er geen plezier/voldoening uit..
alsof krachttraining absoluut noodzakelijk is voor een 'goddelijk' lichaamquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Be
[..]
Besef dan wel dat je geen onrealistische doelen moet stellen als je niet hetgene wil doen wat er voor nodig is!
Een goddelijk lichaam is best een realistisch doel voor PF, ook zonder krachttraining.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Be
[..]
Besef dan wel dat je geen onrealistische doelen moet stellen als je niet hetgene wil doen wat er voor nodig is!
Het bodybuild topic is een paar deuren verderop, zoals ook in de OP te lezen is die ik geschreven heb. Wieberen met je KT propagandaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Be
[..]
-Ja gelukkig dat KT helpt, anders was het helemaal zinloosquote:Op woensdag 10 november 2010 11:51 schreef CarbonC het volgende:
- KT is geen echte must, maar het helpt wel, ook voor vrouwen
- op sommige vrouwen heeft het meer effect dan op anderen, maar vrouwen die roepen dat ze meteen zo gespierd worden van KT: ik moet het nog zien; het beeld van wat gespierd is loopt nogal uiteen en van de vrouwen die ik ken die dat van zichzelf zeiden waren het toch echt nog niet.
- heeft iemand het KT voor op de sportschool schema uit de OP toevallig nog?
- zijn er mensen die het leuk zou lijken om samen te gaan trainen en/of eten om zo kennis/oefeningen/recepten/andere tips uit te wisselen?
M'n nekharen willen toch ook even reageren.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:51 schreef CarbonC het volgende:
- op sommige vrouwen heeft het meer effect dan op anderen, maar vrouwen die roepen dat ze meteen zo gespierd worden van KT: ik moet het nog zien; het beeld van wat gespierd is loopt nogal uiteen en van de vrouwen die ik ken die dat van zichzelf zeiden waren het toch echt nog niet.
Alsof krachttraining gelijk staat aan bodybuilding.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het bodybuild topic is een paar deuren verderop, zoals ook in de OP te lezen is die ik geschreven heb. Wieberen met je KT propaganda
Next wat?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
True, maar dit is juist een topic waarin we elkaar geen krachttraining gaan opdringen. Ook vrouwen weten dat krachttraining werkt. Dat is nu dan ook gezegd, next..
Omgeving Eindhoven – Den Bosch.quote:
Het was niet de bedoeling je te irriteren, excuses daarvoor. Voor de rest hou ik er maar over op want dit ligt in dit topic kennelijk erg gevoelig.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:02 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n nekharen willen toch ook even reageren.
[..]
Ik vind een fitness figuur bij vrouwen ook erg mooi, maar je voorbeeld vind ik nogal eeh bimbo-achtig.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef BruinBeertje het volgende:
KT bij degene die willen afvallen is echt een aanrader het helpt echt! Ik wil zelf ook meer krachttraining doen, heb geen overgewicht (schommel rond de 56 kg) maar heb geen fitnessfiguur en dat vind ik echt mooi.
Zo iets dus
http://1.bp.blogspot.com/(...)+-+fitness+model.jpg
Vind ik ook mooi, alleen haar armen zijn mij iets te heftigquote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef BruinBeertje het volgende:
KT bij degene die willen afvallen is echt een aanrader het helpt echt! Ik wil zelf ook meer krachttraining doen, heb geen overgewicht (schommel rond de 56 kg) maar heb geen fitnessfiguur en dat vind ik echt mooi.
Zo iets dus
ja, inderdaad. wil ook niet van die supergespierde armen. Het moet gewoon een mooi fitnessfiguur zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vind ik ook mooi, alleen haar armen zijn mij iets te heftig
Bah... te gespierd, aderen te zichtbaar en groot, veel te pezig en minder 'zacht', de contouren zijn ook te weinig vrouwelijk!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef BruinBeertje het volgende:
Zo iets dus
Je krijgt alleen "supergespierde" armen als je daar jaren aan werkt. Zelfs voor mannen is dat nog heel veel werk en vrouwen missen elke genetische aanleg ervoor. Was het maar zo makkelijk om groot en gespierd te worden als vrouwen denken dat het is.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ja, inderdaad. wil ook niet van die supergespierde armen. Het moet gewoon een mooi fitnessfiguur zijn.
Ik koop om die reden de tonijn in tomatensaus, en doe het dan vaak op brood. Maar 't blijft droge meuk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef Aapig het volgende:
Heeft iemand trouwen een tip wat je met tonijn uit blik kunt doen om het iets eetbaarder te maken? Ik eet het nu met ketchup/curry/doritos dipsaus maar het is nog steeds geen aanrader
Bij sommigen werkt het toch echt zo. Net als loveli zijn mijn spieren snel zichtbaar als ik intensiever train dan ik nu doe. Twee maanden 2 x per week een uur KT = een lijf als in de post van BruintjeBeer. Buik is zelfs nog strakker, armen net zo breed. En dat vind ik niet mooi,quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je krijgt alleen "supergespierde" armen als je daar jaren aan werkt. Zelfs voor mannen is dat nog heel veel werk en vrouwen missen elke genetische aanleg ervoor. Was het maar zo makkelijk om groot en gespierd te worden als vrouwen denken dat het is.
Zelfde dame:quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Bah... te gespierd, aderen te zichtbaar en groot, veel te pezig en minder 'zacht', de contouren zijn ook te weinig vrouwelijk!
Ben met m'n 1.78 nog nooit boven de 69 kilo gejojood en schommel meestal rond de 64. Met een gezond voedingspatroon en voldoende beweging waardoor ik geen extra KT hoef te doen, bovenstaande schouders zijn me te gortig. Minder eten? Nah. Dat nooit. Beetje finetunen, dat wel. En daarom squat ik met enige regelmaat, heb ik geen problemen met het nemen van de trap en let ik erop dat ik voldoende eiwitten, groenten en gezonde vetten binnenkrijg.quote:Overigens is weerstandstraining (krachttraining bijv.) de efficientste manier om op lange termijn, een duurzame manier dus, om af te vallen / op gewicht te blijven. Maar ik snap wel dat veel vrouwen hier niet aan willen en het liever op de korte termijn jojo manier doen door simpelweg minder te eten.
Ik doe er ketchup light over en zet mijn verstand op 0.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef Aapig het volgende:
Heeft iemand trouwen een tip wat je met tonijn uit blik kunt doen om het iets eetbaarder te maken? Ik eet het nu met ketchup/curry/doritos dipsaus maar het is nog steeds geen aanrader
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |