abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:25:52 #51
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_80915675
Om even door te gaan op de vraag van ennuikhier..
Zijn er uberhaupt wel succesverhalen van mensen die vnl hun billen gingen trainen. Ik krijg vrij snel spieren, maar ik hoor zo vaak dat het bijna niet te doen is om een flinkere/strakkere/mooiere kont te krijgen.
Dus is het de moeite waard om flink aan de slag te gaan ?
My mama didn't raise no fool
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:27:59 #52
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_80915737
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga binnenkort het koolsoepdieet volgen. Ben benieuwd of het werkt.
Ik ga denk ik maar aan het chocoladedieet
pi_80915862
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik had meer het idee dat ze een vrouw is, of heb ik dat nou helemaal verkeerd? Waarom zou je als man een Gisele Bundchen kontje willen?
Hmmm... dat klopt eigenlijk beter met de vragen ja.
Maarja, in het profiel staat 'Man' dus ben ik genoodzaakt dat als waarheid aan te nemen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Vis een optie? zondag 2 mei 2010 @ 01:39:11 #54
70532 loveli
N
pi_80921174
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:25 schreef La_Vita het volgende:
Zijn er uberhaupt wel succesverhalen van mensen die vnl hun billen gingen trainen. Ik krijg vrij snel spieren, maar ik hoor zo vaak dat het bijna niet te doen is om een flinkere/strakkere/mooiere kont te krijgen.
Ik hoop het van harte, daarom squat ik tegenwoordig weer met een paar kilo op m'n nek.
oftewel tvp
crap in = crap out
pi_80966110
ik wil er ook graag wat van mn benen en billen af, maar t lukt ook niet echt. Ben sinds februari bezig met lijnen. Ben wel 5 kg kwijt maar dat komt meer van mn buik af . Maar we gaan gewoon door. Rustig aan, komt vanzelf wel. Ik ben 1.60 groot , weeg 59 kg en ben 23 jaar. Mijn bmi is dus 23. Eet gezond, 3 maaltijden op een dag en dan 2 of 3 tussendoortjes (fruit, yoghurt, peperkoek oid)
Verder sport ik 3 a 4 uur in de week. 2 uur bodystep 1 uur bodypump en een uur hardlopen of spinnen.
pi_80967012
Ik ben vandaag begonnen met mijn koolsoepdieet. De soep staat nu te pruttelen en ik mag vandaag verder alleen fruit eten. Voor een weekje is dit volgens mij prima te doen.
pi_81204302
@ waht: Sorry, nu aangepast!

Ga nog steeds naar de sportschool en kont blijft waar ie zit. Jammer want ik heb vrij korte benen en als ik op één of andere manier mijn kont zou kunnen liften, zou ik veel beter in proportie zijn.

Omdat het allemaal niet zo wil lukken zit ik me af te vragen of het misschien vel is, in plaats van vet. Ben de afgelopen twee jaar, veel te snel, bijna 30 kilo afgevallen en daar zou het misschien best aan kunnen liggen? Als ik spieren ga "kweken" onder "loshangend" vel, worden ze dan ooit zichtbaar?
Of zijn er dan maar twee oplossingen:
1. Aankomen
2. Onder het mes

?
pi_81208967
Als je spieren traint dan vul je het bij, dus wordt je huid strakker.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:38:28 #59
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81315500
Wie van jullie volgt ook echt éen van die schema's die staan beschreven?
Schema 1 ziet er wel goed uitvolgbaar uit icm werk e.d.
pi_81358562
TVP! Ik ga vanaf morgen ook weer beginnen met meer sporten en gezonder eten want ik heb voor het eerst in mijn leven dat ik een buikje begin te krijgen en irriteer me eraan
pi_81650002
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:25 schreef La_Vita het volgende:
Ja, je kunt het op zijn minst proberen. De mate waarin het lukt verschilt van persoon tot persoon. En wat Loveli zegt: squatten! En ook Lunges. En schroom niet om veel gewicht te gebruiken als het anders te makkelijk gaat (dat geldt voor alle vrouwen: schroom niet om oefeningen goed zwaar te doen).
  Vis een optie? donderdag 20 mei 2010 @ 00:23:59 #62
70532 loveli
N
pi_81658066
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Rigital het volgende:

[..]

Ja, je kunt het op zijn minst proberen. De mate waarin het lukt verschilt van persoon tot persoon. En wat Loveli zegt: squatten! En ook Lunges. En schroom niet om veel gewicht te gebruiken als het anders te makkelijk gaat (dat geldt voor alle vrouwen: schroom niet om oefeningen goed zwaar te doen).
Het is een fabeltje dat het een fabeltje is dat vrouwen geen spieren kweken. Zeker spieren die niet echt veel gebruikt werden zullen bij extra belasting in formaat toenemen, ook bij vrouwen. Behalve als je jezelf uithongert.
crap in = crap out
  donderdag 20 mei 2010 @ 00:33:38 #63
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_81658433
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Rigital het volgende:

[..]

Bij gewoon squatten voel ik het alleen maar in m'n bovenbenen, ongeacht welk gewicht.
Er zijn maar een paar oefeningen waar ik het wel van voel in m'n billen.

Deze, pelvic bridge

Alleen dan doe ik het op m'n tenen ipv platte voeten

En squats tegen de muur

Morgen beginnen met intervaltraining ipv alleen cardio en dan ben ik over een maand wel klaar voor de zomer
pi_81662270
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 00:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is een fabeltje dat het een fabeltje is dat vrouwen geen spieren kweken. Zeker spieren die niet echt veel gebruikt werden zullen bij extra belasting in formaat toenemen, ook bij vrouwen. Behalve als je jezelf uithongert.
Eens, maar zolang je er niet uit gaat zien als een manwijf is dit niet zo'n probleem toch? (mijn mening).
Verder kun je zelf met de hoeveelheid gewicht "tunen" hoe ver je gaat.
De reden dat ik dit schreef was omdat vrouwen in het algemeen erg voorzichtig zijn met de hoeveelheid gewicht die ze gebruiken. Met te weinig gewicht boek je niet veel progressie.
  Vis een optie? donderdag 20 mei 2010 @ 11:42:52 #65
70532 loveli
N
pi_81666844
Sinds mannelijke vrienden me (na een half jaar eens per 2 weken trainen met gewichten, bodypump, minder dan 20 kilo) vertelden dat ik meer spieren had dan zij, ben ik wat kritischer op het al dan niet gebruiken van gewichten door vrouwen.
crap in = crap out
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:48:23 #66
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_81667050
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:42 schreef loveli het volgende:
Sinds mannelijke vrienden me (na een half jaar eens per 2 weken trainen met gewichten, bodypump, minder dan 20 kilo) vertelden dat ik meer spieren had dan zij, ben ik wat kritischer op het al dan niet gebruiken van gewichten door vrouwen.
Ik merk ook dat zodra ik met gewichten train ik enorm snel spieren krijg. Zelfs zonder het trainen met gewichten zijn mijn armen naar mijn mening te gespierd
Van hardlopen alleen al krijg ik spieren genoeg
pi_81667897
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:48 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ik merk ook dat zodra ik met gewichten train ik enorm snel spieren krijg. Zelfs zonder het trainen met gewichten zijn mijn armen naar mijn mening te gespierd
Van hardlopen alleen al krijg ik spieren genoeg
Maar van hardlopen krijg je voornamelijk spieren in je benen, toch?

Misschien is het een idee om heel veel herhalingen per set te doen (met dus een veel lager gewicht). Dan spreek je niet de sneller groeiende spiervezels aan.

Verder begrijp ik wel dat je geen gigantische spieren wilt hebben. Dat staat ook niet echt leuk bij vrouwen. Maar bij iets sterkere spieren, botten en pezen zul je wel baat hebben.
pi_81672456
Eens met Waht.

@loveli & La_Vita: sommige vrouwen hebben duidelijk meer aanleg voor het aanmaken van spieren dan anderen. Kennelijk behoren jullie tot die selecte groep.

En over wat mooi is verschillende de meningen; gelukkig maar (voor zover het binnen gezonde grenzen is, natuurlijk).
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:52:15 #69
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_81674616
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:08 schreef waht het volgende:

[..]

Maar van hardlopen krijg je voornamelijk spieren in je benen, toch?

Misschien is het een idee om heel veel herhalingen per set te doen (met dus een veel lager gewicht). Dan spreek je niet de sneller groeiende spiervezels aan.

Verder begrijp ik wel dat je geen gigantische spieren wilt hebben. Dat staat ook niet echt leuk bij vrouwen. Maar bij iets sterkere spieren, botten en pezen zul je wel baat hebben.
Ja benen en buik vooral. Ik denk dat als ik zo'n 3 kilo afval dat je mn sixpak duidelijk kan zien
Maar voor krachttraining gebruik ik nu gewoon alleen m'n eigen gewicht. Eigenlijk wil ik nergens meer spieren te hebben, behalve in m'n billen zo ik wel willen. En dat is de enige plek die zo langzaam gaat

Ik zou een goede bodybuildster zijn
pi_81675039
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ja benen en buik vooral. Ik denk dat als ik zo'n 3 kilo afval dat je mn sixpak duidelijk kan zien
Maar voor krachttraining gebruik ik nu gewoon alleen m'n eigen gewicht. Eigenlijk wil ik nergens meer spieren te hebben, behalve in m'n billen zo ik wel willen. En dat is de enige plek die zo langzaam gaat
Dan moet je squatten! Ik ga geen foto's posten maar mijn achterwerk is sinds ik begonnen ben met squatten (jaren geleden) veel groter/steviger geworden. En dat zal elke fanatieke squatter je vertellen.

Evt. zou je dan iets minder kunnen hardlopen als je bang bent voor te grote beenspieren. Want met hardlopen kweek je sowieso geen grote kont.
pi_81719923
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Squatten en Lunges: dat zijn de oefeningen met de grootste kans op succes. Je bent vrij uniek als je six pack zo snel duidelijk zichtbaar is: mij lukt het niet... En wat is er eigenlijk mis met spieren?
quote:
Ik zou een goede bodybuildster zijn
[ afbeelding ]
Dit is niet natuurlijk en in mijn ogen niet mooi, maar da's mijn mening. Al heb ik wel respect voor de discipline en doorzettingsvermogen om dit te bereiken; ook met verboden middelen gaat het niet vanzelf.
pi_81729831
Vooral lunges zijn goed voor je billen. Bij squatten voel ik ze persoonlijk ook altijd wat minder, maar ligt ook erg aan de uitvoering. Je moet je billen ook goed aanspannen bij het squatten!

Hier een overzichtje van de oefeningen:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/HipsWt.html#anchor169231

Gluteus Maximus is het gedeelt dat veel (slanke) vrouwen wat voller willen hebben .
  zaterdag 22 mei 2010 @ 21:11:30 #73
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_81772019
Volgens mij begin ik een heeel klein beetje resultaat te zien, maar het kan natuurlijk ook zijn omdat ik het graag wil

Hardlopen doe ik voortaan alleen nog op de band met een incline van 10%, dat voel ik ook wel in m'n billen
pi_81936631
Ik ben 1.90m en een kilo of 80, en hoewel het meeste hem in de spieren zit wil ik er toch iets af hebben. Iemand een manier om voor de 3e week vd zomervakantie een hoop af te vallen? Ik ben 16, op avond eten heb ik weinig invloed, dus liefst gewoon hoe ik het verstandigst kan lunchen, ontbijten en bewegen. Een beetje moeite heb ik er voor over om met een strak buikje op vakantie te gaan ;D
pi_81952924
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef martinmonkey het volgende:
Ik ben 1.90m en een kilo of 80, en hoewel het meeste hem in de spieren zit wil ik er toch iets af hebben. Iemand een manier om voor de 3e week vd zomervakantie een hoop af te vallen? Ik ben 16, op avond eten heb ik weinig invloed, dus liefst gewoon hoe ik het verstandigst kan lunchen, ontbijten en bewegen. Een beetje moeite heb ik er voor over om met een strak buikje op vakantie te gaan ;D
Een hoop afvallen? 80kg bij 1m90 is een prima gewicht. Blijf eten zoals je nu doet en ga krachttraining doen. Dan zou je iets moeten afvallen door de extra inspanning die je verricht. Maar gezien je introductie weet je er maar erg weinig vanaf. Lees je eens in zou ik zeggen (en als dat al te veel moeite is ga je je doel sowieso niet bereiken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')