Ik ga denk ik maar aan het chocoladedieetquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga binnenkort het koolsoepdieet volgen.Ben benieuwd of het werkt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had meer het idee dat ze een vrouw is, of heb ik dat nou helemaal verkeerd? Waarom zou je als man een Gisele Bundchen kontje willen?
Ik hoop het van harte, daarom squat ik tegenwoordig weer met een paar kilo op m'n nek.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:25 schreef La_Vita het volgende:
Om even door te gaan op de vraag van ennuikhier..
Zijn er uberhaupt wel succesverhalen van mensen die vnl hun billen gingen trainen. Ik krijg vrij snel spieren, maar ik hoor zo vaak dat het bijna niet te doen is om een flinkere/strakkere/mooiere kont te krijgen.
Dus is het de moeite waard om flink aan de slag te gaan?
Ja, je kunt het op zijn minst proberen. De mate waarin het lukt verschilt van persoon tot persoon. En wat Loveli zegt: squatten! En ook Lunges. En schroom niet om veel gewicht te gebruiken als het anders te makkelijk gaat (dat geldt voor alle vrouwen: schroom niet om oefeningen goed zwaar te doen).quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:25 schreef La_Vita het volgende:
Om even door te gaan op de vraag van ennuikhier..
Zijn er uberhaupt wel succesverhalen van mensen die vnl hun billen gingen trainen. Ik krijg vrij snel spieren, maar ik hoor zo vaak dat het bijna niet te doen is om een flinkere/strakkere/mooiere kont te krijgen.
Dus is het de moeite waard om flink aan de slag te gaan?
Het is een fabeltje dat het een fabeltje is dat vrouwen geen spieren kweken. Zeker spieren die niet echt veel gebruikt werden zullen bij extra belasting in formaat toenemen, ook bij vrouwen. Behalve als je jezelf uithongert.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Rigital het volgende:
[..]
Ja, je kunt het op zijn minst proberen. De mate waarin het lukt verschilt van persoon tot persoon. En wat Loveli zegt: squatten! En ook Lunges. En schroom niet om veel gewicht te gebruiken als het anders te makkelijk gaat (dat geldt voor alle vrouwen: schroom niet om oefeningen goed zwaar te doen).
Bij gewoon squatten voel ik het alleen maar in m'n bovenbenen, ongeacht welk gewicht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef Rigital het volgende:
[..]
Ja, je kunt het op zijn minst proberen. De mate waarin het lukt verschilt van persoon tot persoon. En wat Loveli zegt: squatten! En ook Lunges. En schroom niet om veel gewicht te gebruiken als het anders te makkelijk gaat (dat geldt voor alle vrouwen: schroom niet om oefeningen goed zwaar te doen).
Eens, maar zolang je er niet uit gaat zien als een manwijf is dit niet zo'n probleem toch? (mijn mening).quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is een fabeltje dat het een fabeltje is dat vrouwen geen spieren kweken. Zeker spieren die niet echt veel gebruikt werden zullen bij extra belasting in formaat toenemen, ook bij vrouwen. Behalve als je jezelf uithongert.
Ik merk ook dat zodra ik met gewichten train ik enorm snel spieren krijg. Zelfs zonder het trainen met gewichten zijn mijn armen naar mijn mening te gespierdquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:42 schreef loveli het volgende:
Sinds mannelijke vrienden me (na een half jaar eens per 2 weken trainen met gewichten, bodypump, minder dan 20 kilo) vertelden dat ik meer spieren had dan zij, ben ik wat kritischer op het al dan niet gebruiken van gewichten door vrouwen.
Maar van hardlopen krijg je voornamelijk spieren in je benen, toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:48 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik merk ook dat zodra ik met gewichten train ik enorm snel spieren krijg. Zelfs zonder het trainen met gewichten zijn mijn armen naar mijn mening te gespierd![]()
Van hardlopen alleen al krijg ik spieren genoeg
Ja benen en buik vooral. Ik denk dat als ik zo'n 3 kilo afval dat je mn sixpak duidelijk kan zienquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:08 schreef waht het volgende:
[..]
Maar van hardlopen krijg je voornamelijk spieren in je benen, toch?
Misschien is het een idee om heel veel herhalingen per set te doen (met dus een veel lager gewicht). Dan spreek je niet de sneller groeiende spiervezels aan.
Verder begrijp ik wel dat je geen gigantische spieren wilt hebben. Dat staat ook niet echt leuk bij vrouwen. Maar bij iets sterkere spieren, botten en pezen zul je wel baat hebben.
Dan moet je squatten! Ik ga geen foto's posten maar mijn achterwerk is sinds ik begonnen ben met squatten (jaren geleden) veel groter/steviger geworden. En dat zal elke fanatieke squatter je vertellen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ja benen en buik vooral. Ik denk dat als ik zo'n 3 kilo afval dat je mn sixpak duidelijk kan zien![]()
Maar voor krachttraining gebruik ik nu gewoon alleen m'n eigen gewicht. Eigenlijk wil ik nergens meer spieren te hebben, behalve in m'n billen zo ik wel willen. En dat is de enige plek die zo langzaam gaat![]()
Squatten en Lunges: dat zijn de oefeningen met de grootste kans op succes. Je bent vrij uniek als je six pack zo snel duidelijk zichtbaar is: mij lukt het niet... En wat is er eigenlijk mis met spieren?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ja benen en buik vooral. Ik denk dat als ik zo'n 3 kilo afval dat je mn sixpak duidelijk kan zien![]()
Maar voor krachttraining gebruik ik nu gewoon alleen m'n eigen gewicht. Eigenlijk wil ik nergens meer spieren te hebben, behalve in m'n billen zo ik wel willen. En dat is de enige plek die zo langzaam gaat![]()
Dit is niet natuurlijk en in mijn ogen niet mooi, maar da's mijn mening. Al heb ik wel respect voor de discipline en doorzettingsvermogen om dit te bereiken; ook met verboden middelen gaat het niet vanzelf.quote:
Een hoop afvallen? 80kg bij 1m90 is een prima gewicht. Blijf eten zoals je nu doet en ga krachttraining doen. Dan zou je iets moeten afvallen door de extra inspanning die je verricht. Maar gezien je introductie weet je er maar erg weinig vanaf. Lees je eens in zou ik zeggen (en als dat al te veel moeite is ga je je doel sowieso niet bereiken).quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef martinmonkey het volgende:
Ik ben 1.90m en een kilo of 80, en hoewel het meeste hem in de spieren zit wil ik er toch iets af hebben. Iemand een manier om voor de 3e week vd zomervakantie een hoop af te vallen? Ik ben 16, op avond eten heb ik weinig invloed, dus liefst gewoon hoe ik het verstandigst kan lunchen, ontbijten en bewegen. Een beetje moeite heb ik er voor over om met een strak buikje op vakantie te gaan ;D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |