abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juli 2009 @ 11:16:50 #176
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70661829
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef Patrickfovic het volgende:

[..]

En er nog trost op zijn ook , de sfeer in de nieuwe reeks is echt zwaar ruk. Wat mij betreft sluit je de reeks want op deze manier werkt het ook niet.
Dan kom je hier toch niet

Geen wonder dat het in het begin een beetje roestig gaat met een compleet nieuwe opzet.
  zondag 5 juli 2009 @ 11:24:46 #177
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70661957
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef Patrickfovic het volgende:

[..]

En er nog trost op zijn ook , de sfeer in de nieuwe reeks is echt zwaar ruk. Wat mij betreft sluit je de reeks want op deze manier werkt het ook niet.
Vind ik eigenlijk ook. Ook al is het net nieuw we zitten al 84 topics met elkaar te kletsen en het was altijd leuk en nu moeten we zeker weer wennen
  zondag 5 juli 2009 @ 11:28:09 #178
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70662011
Troost je, wij als modjes ook, maar ik heb echt geen twijfel, het gaat nu nog wat roestig, zowel users als modjes moeten al doende ff zoeken waar de grenzen zijn, wat grijs gebied is maar dat komt zeker weten helemaal goed.

Het laatste wat wij willen is een topic doodmodden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Boks-Chick zondag 5 juli 2009 @ 11:32:04 #179
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70662073
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:24 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk ook. Ook al is het net nieuw we zitten al 84 topics met elkaar te kletsen en het was altijd leuk en nu moeten we zeker weer wennen
helaas bleef het niet bij alleen 'met elkaar kletsen' en dat weet je best.

Geef het gewoon een kans, je kan van een toffe invulling in een blijvende DX reeks zelf aandeel zijn.
lolwut
  zondag 5 juli 2009 @ 11:32:21 #180
243927 Lolque
woopwoop
pi_70662075
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
Troost je, wij als modjes ook, maar ik heb echt geen twijfel, het gaat nu nog wat roestig, zowel users als modjes moeten al doende ff zoeken waar de grenzen zijn, wat grijs gebied is maar dat komt zeker weten helemaal goed.

Het laatste wat wij willen is een topic doodmodden

Ja nu gaat iedereen lekker verder lullen over magneetjes en over neushaar trimmers, mooi man.
kei lief.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 juli 2009 @ 11:33:23 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70662086
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:32 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ja nu gaat iedereen lekker verder lullen over magneetjes en over neushaar trimmers, mooi man.
echt, zeker nooit geleerd om iets een kans te geven

ga toch lekker fietsen, ipv hier te lopen zagen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Boks-Chick zondag 5 juli 2009 @ 11:35:08 #182
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70662124
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:32 schreef Lolque het volgende:

[..]

en andere gadgetdingetjes die men wil bespreken.
Wij hebben ons simpelweg aan twee dingen te houden:
- De FOK! policy incl. de (soms ongeschreven) gedragscode: geen kliekjes gedrag
- het BW

Zo theoretisch als het klinkt is dat in deze ook zo. Ik zie niet in waarom het topic minder leuk is als je niet over illegale zooi mag praten. Dat ligt dan toch meer aan jezelf dan aan FOK! of haar modjes lijkt mij...
lolwut
  zondag 5 juli 2009 @ 11:37:56 #183
243927 Lolque
woopwoop
pi_70662168
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:35 schreef BrandX het volgende:

[..]

en andere gadgetdingetjes die men wil bespreken.
Wij hebben ons simpelweg aan twee dingen te houden:
- De FOK! policy incl. de (soms ongeschreven) gedragscode: geen kliekjes gedrag
- het BW

Zo theoretisch als het klinkt is dat in deze ook zo. Ik zie niet in waarom het topic minder leuk is als je niet over illegale zooi mag praten. Dat ligt dan toch meer aan jezelf dan aan FOK! of haar modjes lijkt mij...
Hoe kóm je bij het ''Kliekjes'' gedrag?
Doordat 1 of andere knuppel met het IQ van een poffertje ineens gaat kleppen over een zogenaamd ander forum, waarvan het bestaan verre van zeker is?
En het BW? wat is dat?
kei lief.
  Boks-Chick zondag 5 juli 2009 @ 11:45:57 #184
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70662359
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:37 schreef Lolque het volgende:

[..]

Hoe kóm je bij het ''Kliekjes'' gedrag?
Doordat 1 of andere knuppel met het IQ van een poffertje ineens gaat kleppen over een zogenaamd ander forum, waarvan het bestaan verre van zeker is?
En het BW? wat is dat?
het kliekjes gedrag wat ergens tussen nummer 40 en 60 ofzo ontstont, toen daar nieuwe mensen nauwelijks ruimte kregen om mee te posten, nieuwe mensen niet welkom werden geheten, als iemand wat vraagt (ja ook al is het 'dom') niet gewoon antwoord geven of op normale wijze naar de OP te verwijzen (nee men moet dat met kutnoob en tyf op uitlatingen ondersteunen) en ander kliekjes gedrag. Een topic(reeks) is geen eigendom van iemand, maar van heel het forum. Iedereen heeft evenveel recht om er te posten, en het ons-kent-ons gedrag-en-de-rest-rot-maar-op wat regelmatig voorkwam is gewoon not done.

Het andere forumverhaal was de zgn druppel nadat we al meerdere malen hadden gewaarschuwd. Mede door normale discussie is het topic heropend, maar dus in zijn huidige vorm en dus met restricties omdat er blijkbaar te veel users zijn die moeite hebben met gewoon nadenken en posten. Ik zeg dus niet dat JIJ dat bent, maar heb het over 'users'.

Het BW is het Burgelijk Wetboek. Weet eerlijk gezegd niet of dat een officiele afkorting is hiervoor, bij ons op kantoor gebruiken de juristen het zo.
lolwut
  zondag 5 juli 2009 @ 11:55:25 #185
243927 Lolque
woopwoop
pi_70662583
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:45 schreef BrandX het volgende:

[..]

het kliekjes gedrag wat ergens tussen nummer 40 en 60 ofzo ontstont, toen daar nieuwe mensen nauwelijks ruimte kregen om mee te posten, nieuwe mensen niet welkom werden geheten, als iemand wat vraagt (ja ook al is het 'dom') niet gewoon antwoord geven of op normale wijze naar de OP te verwijzen (nee men moet dat met kutnoob en tyf op uitlatingen ondersteunen) en ander kliekjes gedrag. Een topic(reeks) is geen eigendom van iemand, maar van heel het forum. Iedereen heeft evenveel recht om er te posten, en het ons-kent-ons gedrag-en-de-rest-rot-maar-op wat regelmatig voorkwam is gewoon not done.

Het andere forumverhaal was de zgn druppel nadat we al meerdere malen hadden gewaarschuwd. Mede door normale discussie is het topic heropend, maar dus in zijn huidige vorm en dus met restricties omdat er blijkbaar te veel users zijn die moeite hebben met gewoon nadenken en posten. Ik zeg dus niet dat JIJ dat bent, maar heb het over 'users'.

Het BW is het Burgelijk Wetboek. Weet eerlijk gezegd niet of dat een officiele afkorting is hiervoor, bij ons op kantoor gebruiken de juristen het zo.
Jij hebt het over enkelingen die nogal gefrustreerd zijn/waren.
Láng niet iedereen antwoordde zo, en echt kliekjes gedrag bestond ook zowieso nog niet.
Soms dat er even een artikel werd uitgewisseld waar diegene bijv te veel van had, of via iemand anders zn paypal iets bestellen omdat die van zichzelf geblokkeerd was.
Daar houd het al op.
Je moet de mensen die dat deden aanspreken, en niet iedereen naaien die in dat topic postte.

Ik snap ook gewoon niet waarom we niet meer mogen discussieren over bijv G-star shirtjes, of Lacoste polo's, mensen mogen die troep ook gewoon meenemen terug van vakantie.
Ik weet wel dat het niet opgestuurd mag worden, maar ik vind het persoonlijk nogal mierenneukerij aangezien je d'r niemand mee dwars zit.
Je houd mensen toch niet tegen die spullen te kopen.
kei lief.
  Boks-Chick zondag 5 juli 2009 @ 11:59:41 #186
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70662671
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:55 schreef Lolque het volgende:

[..]

Jij hebt het over enkelingen die nogal gefrustreerd zijn/waren.
Láng niet iedereen antwoordde zo, en echt kliekjes gedrag bestond ook zowieso nog niet.
Soms dat er even een artikel werd uitgewisseld waar diegene bijv te veel van had, of via iemand anders zn paypal iets bestellen omdat die van zichzelf geblokkeerd was.
Daar houd het al op.
Je moet de mensen die dat deden aanspreken, en niet iedereen naaien die in dat topic postte.

Ik snap ook gewoon niet waarom we niet meer mogen discussieren over bijv G-star shirtjes, of Lacoste polo's, mensen mogen die troep ook gewoon meenemen terug van vakantie.
Ik weet wel dat het niet opgestuurd mag worden, maar ik vind het persoonlijk nogal mierenneukerij aangezien je d'r niemand mee dwars zit.
Je houd mensen toch niet tegen die spullen te kopen.
dit gaat een herhaling van zetten worden van alles wat in dit topic al is gezegd. Daarnaast heb jij het over een paar users... sorry maar daar past maar een smiley bij: Er werd gewoon gehandeld via dat topic. En ter voorkoming van (wederom) uitwassen zijn dit de regels die nu gesteld zijn. Simpel as that.

Mits kloon loop je nog niet zo lang mee. Maar dit is nou eenmaal zoals het op FOK! gaat.
lolwut
  zondag 5 juli 2009 @ 12:01:49 #187
243927 Lolque
woopwoop
pi_70662717
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:59 schreef BrandX het volgende:

[..]

dit gaat een herhaling van zetten worden van alles wat in dit topic al is gezegd. Daarnaast heb jij het over een paar users... sorry maar daar past maar een smiley bij: Er werd gewoon gehandeld via dat topic. En ter voorkoming van (wederom) uitwassen zijn dit de regels die nu gesteld zijn. Simpel as that.

Mits kloon loop je nog niet zo lang mee. Maar dit is nou eenmaal zoals het op FOK! gaat.
Geen kloon.
Doorhandelen?
Jij hebt het over Joey101, die was zelfs dom genoeg om op Fok zelf een topic te maken.
Het kan best zijn dat er mensen zijn die in het topic posten die ook via marktplaats doorverkopen, maar die houd je zo echt niet tegen.

Dan mag je mij uitleggen wat het nou precies voor een nut heeft?
kei lief.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:05:00 #188
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70662795
Moet ik nog een groupchat openen
En hoe zou het nou komen dat mensen over kleding etc. gaan praten? Omdat ze gewoon uitgepraat waren over de gadgets
  Boks-Chick zondag 5 juli 2009 @ 12:09:09 #189
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70662890
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:01 schreef Lolque het volgende:

[..]

Geen kloon.
Doorhandelen?
Jij hebt het over Joey101, die was zelfs dom genoeg om op Fok zelf een topic te maken.
Het kan best zijn dat er mensen zijn die in het topic posten die ook via marktplaats doorverkopen, maar die houd je zo echt niet tegen.
*zucht*

Vooruit, omdat ik zo de stad in ga:

Er waren er veel meer. En wat op marktplaats gebeurt is geen FOK! he
Daarnaast gebeurde er nog veel meer. Zie dit topic maar, en de historie van de hele DX-reeks. Je loopt zo te zien pas mee sinds nr 60. Daarvoor is er ook al een heleboel gebeurt, en is de reeks al eens eerder gesloten. Ergo, de reeks is al twee keer geslot, en toch weer geopend. Wat zoveel inhoud als dat wij ook graag willen voor jullie dat het topic gewoon open blijft en gewoon loopt. Maar dat kan dus alleen wanneer een aantal zaken zoals eerder door ons mods genoemd goed in acht worden genomen.

Sprekend is het gegeven dat jij je het meest druk blijft maken over deze punten, waar anderen die wel al heel de historie van DX hebben mme gemaakt de door jou aangedragen punten niet weerleggen. Duidelijk dus dat we niet zomaar uit onze nek kletsen.

Verder snap ik niet zo goed waar je je druk om maakt. Als jij zonodig over illegale meuk wil kletsen, zoek een ander voor jou leuk forum. Op FOK! kan je daarvoor dus niet terecht. Voor al het andere ben je welkom.
lolwut
  Boks-Chick zondag 5 juli 2009 @ 12:10:15 #190
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70662916
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:05 schreef MagischMannetje het volgende:
Moet ik nog een groupchat openen
En hoe zou het nou komen dat mensen over kleding etc. gaan praten? Omdat ze gewoon uitgepraat waren over de gadgets
voor jou geldt hetzelfde:
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:59 schreef BrandX het volgende:
lolwut
  zondag 5 juli 2009 @ 12:15:45 #191
243927 Lolque
woopwoop
pi_70663057
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:09 schreef BrandX het volgende:

[..]

*zucht*

Vooruit, omdat ik zo de stad in ga:

Er waren er veel meer. En wat op marktplaats gebeurt is geen FOK! he
Daarnaast gebeurde er nog veel meer. Zie dit topic maar, en de historie van de hele DX-reeks. Je loopt zo te zien pas mee sinds nr 60. Daarvoor is er ook al een heleboel gebeurt, en is de reeks al eens eerder gesloten. Ergo, de reeks is al twee keer geslot, en toch weer geopend. Wat zoveel inhoud als dat wij ook graag willen voor jullie dat het topic gewoon open blijft en gewoon loopt. Maar dat kan dus alleen wanneer een aantal zaken zoals eerder door ons mods genoemd goed in acht worden genomen.

Sprekend is het gegeven dat jij je het meest druk blijft maken over deze punten, waar anderen die wel al heel de historie van DX hebben mme gemaakt de door jou aangedragen punten niet weerleggen. Duidelijk dus dat we niet zomaar uit onze nek kletsen.

Verder snap ik niet zo goed waar je je druk om maakt. Als jij zonodig over illegale meuk wil kletsen, zoek een ander voor jou leuk forum. Op FOK! kan je daarvoor dus niet terecht. Voor al het andere ben je welkom.
Wat kan ik met dit antwoord?
Sorry hoor, maar dit geeft nergens geen antwoord op.
Er zijn geen andere grote forums met een DX topic, dan zouden we moeten uitwijken naar kleinere en minder makkelijk te vinden forums, maar als we dat doen krijgen we weer gezeik over kliekjesgedrag op ons dak.
kei lief.
pi_70663421
Wat is nou de dealio met de DX reeks? Iemand die misschien de OP kan aanvullen met de uitkomst van dit topic.
pi_70663573
Mocht het op helemaal niets uitlopen hier, dan kan ik wel zorgen voor een platform waarop we kunnen praten over DX en aanverwante. Er kan dan o.a. een blogfunctie komen (om productreviews te plaatsen) ,een forum, kalender (chinese feestdagen / dagen vrij) en een Photoviewer (met uploadfunctie). Ik voel me een beetje schuldig

Maar ik heb nog wel wat moed dat het hier goed gaat komen
Einde bericht
  zondag 5 juli 2009 @ 12:39:00 #194
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70663692
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:34 schreef Negentien het volgende:
Mocht het op helemaal niets uitlopen hier, dan kan ik wel zorgen voor een platform waarop we kunnen praten over DX en aanverwante. Er kan dan o.a. een blogfunctie komen (om productreviews te plaatsen) ,een forum, kalender (chinese feestdagen / dagen vrij) en een Photoviewer (met uploadfunctie). Ik voel me een beetje schuldig

Maar ik heb nog wel wat moed dat het hier goed gaat komen
Dat is wel het mooist en handigst, lekker zelf regels maken . Alleen dan krijg je weer allemaal gezeur
Ideetje:
Als topics gesloten zijn omdat ze niet op Fok! mogen maken we een ander forum. Daar kunnen ze gewoon verder praten en heeft Fok! er geen last van(voor een paar topics maar). Het is maar een idee hoor

[ Bericht 9% gewijzigd door MagischMannetje op 05-07-2009 14:17:17 (Nieuwe ingeving XD) ]
pi_70671314
ik zou best wel willen meehelpen met een gratis forum te maken voor al onze zooi neer te zetten,
en jij lolque moet niet zo schijnheilig doen *** ofdat je zelf niks verkoopt
Die jas was mij te klein en probeerde ik iemand anders blij mee te maken en het was geen dior jas maar een dolce&gabbana jas. Hier een kelin voorbeeldje zoals het eruit kan komen te zien
http://dxendp.yourbb.nl/index.php als het niet mag van de regels (niks tegen de mods jullie doen alleen je werk) verwijder het maar
  zondag 5 juli 2009 @ 16:57:45 #196
159761 Arn0
Abbey Road
pi_70671465
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:53 schreef Joey101 het volgende:
ik zou best wel willen meehelpen met een gratis forum te maken voor al onze zooi neer te zetten,
Die jas was mij te klein en probeerde ik iemand anders blij mee te maken en het was geen dior jas maar een dolce&gabbana jas. Hier een kelin voorbeeldje zoals het eruit kan komen te zien
http://dxendp.yourbb.nl/index.php als het niet mag van de regels (niks tegen de mods jullie doen alleen je werk) verwijder het maar
Niet erg netjes dat je de OP zomaar kopieert..
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  Boks-Chick zondag 5 juli 2009 @ 16:58:25 #197
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70671493
wat jullie op een ander forum doen moeten jullie helemaal zelf weten. Daar hebben wij natuurlijk geen zeggenschap over.

Ik zou het alleen wel jammer vinden dat men hier niet meer wil komen alleen omdat men hier niet over illegaal spul mag praten. En het is niet de bedoeling een ander forum een schaduw topic wordt waar jullie over en weer naar verwijzen. Want dat is spam voor een eigen site en dat mag ook al niet.

Jaja, ik weet het, flauwe regeltjes allemaal maar ook hier geldt: als het bij de een spam is is het bij de ander ook spam. Dus ook in dit geval.

maar nogmaals, ik hoop dat het niet nodig is, en men gewoon hier kan blijven kletsen en doen over de DX en DP sites en hun spullen.
lolwut
  Boks-Chick zondag 5 juli 2009 @ 16:59:00 #198
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70671508
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:57 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Niet erg netjes dat je de OP zomaar kopieert..
dat ben ik helemaal met je eens
lolwut
pi_70671567
ok dan zal ik hem verwijderen en zelf een neiuwe maken maar alles wat daarin staat valt weinig aan te verbeteren Als er mensen mee willen helpen aan het nieuwe forum PM
  zondag 5 juli 2009 @ 17:06:54 #200
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70671790
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:53 schreef Joey101 het volgende:
Een fake jas die je als echt probeerde te verkopen.... Je kan lullen wat je wilt, maar iets wat krom is krijg je niet meer recht. Op een forum die gehost wordt door een oplichter zal ik mij dan ook niet laten zien. Veel succes
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')