abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:04:08 #51
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_70586209
Is die Joey eigenlijk aangepakt door FOK! na zijn Chinese Dior-doorverkoop? Het zijn eigenlijk wel illegale praktijken zoals in de disclaimer van FOK! staat.
pi_70587466
Hmm heb het even niet meer gevolgd, wat was er mis met de vorige reeks?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_70587524
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:04 schreef Yozzz het volgende:
Is die Joey eigenlijk aangepakt door FOK! na zijn Chinese Dior-doorverkoop? Het zijn eigenlijk wel illegale praktijken zoals in de disclaimer van FOK! staat.
Iedereen valt wel nu over die Joey, en ik keur het ook zeker niet goed, maar laat iedereen eens naar zichzelf kijken, er zijn hier volksstammen die neppe ipod oortjes doorverkopen met winst. Dan kan men wel zeggen dat ze het erbij zeggen dat het nep is maar het feit blijft dat zij zich net zo schuldig maken aan het verkopen van merkvervalste goederen.

Voor de nieuwe reeks lekker beppen over totaal nutteloze gadgets die leuk zijn maar waar je eigenlijk geen reet aan hebt en na een x aantal dagen in de kast verdwijnt, op naar de volgende gadget!
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:04:10 #54
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70587541
Ah mooi dat de DX topics weer terug zijn. Al die regeltjes hoeven van mij niet zo. Ook het gebitch tussen de Noobs en de oldbies ging nergens over, en ik zag daar het doel ook echt niet van. Ik vindt dat er in het DX topic gewoon weer vage gadgets gedeeld moeten worden met elkaar. Daarom koopt iedereen toch bij webshops als DX en TaoBao?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_70587667
Wel vaak lachwekkend dat soms een 14 jarige (niet lullig bedoeld) de "oldie" gaat uithangen en denkt een noob af te kunnen zeiken.
Alle oldies zijn ook ooit noobs geweest (en soms nog steeds) en het is heus niet het aantal postings wat iemand een non-noob maakt.

en denk eraan:
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:16:00 #56
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_70587839
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:03 schreef PedroN het volgende:

[..]

Iedereen valt wel nu over die Joey, en ik keur het ook zeker niet goed, maar laat iedereen eens naar zichzelf kijken, er zijn hier volksstammen die neppe ipod oortjes doorverkopen met winst. Dan kan men wel zeggen dat ze het erbij zeggen dat het nep is maar het feit blijft dat zij zich net zo schuldig maken aan het verkopen van merkvervalste goederen.

Voor de nieuwe reeks lekker beppen over totaal nutteloze gadgets die leuk zijn maar waar je eigenlijk geen reet aan hebt en na een x aantal dagen in de kast verdwijnt, op naar de volgende gadget!
Ik heb het allemaal niet zo goed gevolgd, en die Joey is het eerste wat ik zag in dit topic Maar worden daar door FOK stappen in ondernomen, als die illegale troep in V&A terechtkomt?
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:17:44 #57
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70587875
flubberbal moet terug komen dat is de eerste regel voor de nieuwe DX reeks!
En nummer 2 is we gaan verder bij #86
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:20:40 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70587963
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.
Mhaw, ik vond dat wel meevallen. Oke, ik heb maar 3x ofzo in die topics gepost, maar als ik vragen had, werd ik vriendelijk behandeld. Met name door racerdkb.

Enigszins snap ik wel dat ze verwijzen naar de OP. Als er 300x in een topic dezelfde vraag voor zou komen, zou ik er ook erg moe van worden.

maar nogmaals, ik heb denk ik niet vaak genoeg in die reeks meegepost om een goed oordeel te kunnen vellen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:22:31 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70588022
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je snapt het niet helemaal.
die OP was prima, niks mis mee. behalve dan dat hij een halve pagina lang was, en er werd verwacht dat iedereen oprotte met z'n vragen, om die OP maar door te lezen.
ja, zó werkt het niet
Is het dan niet handig om een FAQ te maken, die dmv vragen naar het antwoord gaat? Netzoiets als d fok faq?
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:48:22 #60
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70592926
Dat de illegale handel gestopt moet worden lijkt me logisch, zoals eerder voorgesteld kan er een forum buiten fok geopend worden waar fok dan niks mee te maken heeft. Ik denk dat het topic gewoon in oude glorie door moet kunnen gaan, inclusief de slowchat. De OP was duidelijk genoeg vind ik, ik heb alles ook zelf uitgepuzzeld en opgelost door de OP te lezen. Misschien dat de mods het topic gewoon vaker even door moeten lezen, of er ook gesproken wordt over nepkleding/brillen/wapens etc. Laserpennen en aanstekers moet kunnen denk ik.

Waarom moet het trouwens per sé naar DIG? En idd, verder bij #86
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:53:22 #61
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_70593124
Het probleem is gewoon dat mensen de OP niet door willen lezen. Dan vraag ik me toch ernstig af hoe ze verwachten dat ze aardig behandeld worden, terwijl ze niet eens de start van het topic gelezen hebben. Bij een topic moet je gewoon altijd minstens de eerste post lezen, zo simpel is het. Anders kun je nooit goed meedoen aan de discussie/conversatie/whatever.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:01:15 #62
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_70593424
Kun je niet gewoon een apart topic maken voor spullen van taobao? Zonder dat je spreken over doorverkoop en vooral de neppe kleding toelaat? Want dat irriteerde mij ook mateloos
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_70593680
De OP veranderen en gewoon allemaal gestelde vragen neerzetten met een link naar het antwoord. zo kunnen de mensen die vragen hebben heel snel hun antwoord vinden.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_70594352
Ook toch even behoefte om wat kwijt te kunnen..

We moeten echt niet heiliger dan de paus worden vind ik. Dat sommige dingen niet helemaal legaal zijn dat is toch ook de fun van het geheel. Vaak zie je het toch wel aan het materiaal of een logootje dat een beetje scheef zit. Sterker nog..de douane laat het gewoon toe 1 zo'n nep itempje als ze dat tegenkomen in je koffer.

Het handelen van dat spul op internet dat ga je echt niet als fok de wereldverbeteraar tegenhouden. Als het niet via marktplaats gaat dan gaat het wel via schoolpleinen of wat dan ook. En buiten dat om....so what? Zo werkt het toch overal?

Dat fok dit niet toestaat op het forum zelf vind ik wat anders maar och jongens.

Ook ik vond het leuk om gewoon korte reviews te lezen van mensen die spul hebben gekocht bij Jack of ergens anders. Of iemand die iets leuks heeft ontdekt via Taobao...ik ben zo ook op verschillende leuke ideen gekomen die ik gekocht heb.

Waar ik me wel aan stoor zijn de n00b's die voor de eerste keer op het forum komen...simpelweg 1 waarschuwing voor het lezen van de OP en anders een ban door modje. Zou hou je het schoon denk ik zonder dat je de goede de dupe laat worden. Verder moet het veel minder slowchat worden want om de dag een nieuwe topic..ugh..

mijn bescheiden mening...
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:27:19 #65
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70594462
mensen bannen om een normale vraag die bij anderen verkeerd valt dat kun je dus echt helemaal vergeten

in de zin van helemaal compleet, doen we niet
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:17:36 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70596357
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:27 schreef Klonk het volgende:
mensen bannen om een normale vraag die bij anderen verkeerd valt dat kun je dus echt helemaal vergeten

in de zin van helemaal compleet, doen we niet
dat is ook wel het meest achterlijke wat je uberhaupt zou kunnen doen

vrijdag 3 juli 2009 @ 00:13:06 #67
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70598173
TVP.

Ik zou het leuk vinden als ie terug komt, als alle domme vragen zo veel mogelijk beperkt kunnen worden op de een of andere manier.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:31:44 #68
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_70598635
Jack was online
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:32:24 #69
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70598650
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 00:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Jack was online
Ja

Op FOK! én op MSN!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 01:19:02 #70
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70599507
Ja en nu dat topic terug aanstellers dit gaat natuurlijk helemaal nergens over pff..
Zijn de GC mods aandachtsgeil?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70600143
Ik stel sowieso voor dat we de OP zo klein mogelijk proberen te houden.

Leuk, linkjes naar 86 vorige topics, maar essentieel is het niet. Alles op 1 wiki gooien kan ook.

En al die lappen tekst, misschien is dat meer iets voor aparte FOK!wiki's of Google Pages, met dan in de OP alleen een paar linkjes genoemd naar de categorieën (bijv. een linkje voor een PayPal FAQ, linkje naar DX FAQ).

En wellicht een verbod op het nutteloos plaatsen van TaoBao linkjes naar shirts en onzin. Denk niet dat iemand het interesseert wat er nou weer gekocht is op TaoBao, en volgens mij heeft Jack zelf ook een forum op zijn site, dan openen ze daar maar een TaoBao linkdump topic.

Excuses voor eventuele grammaticale fouten, ik ben niet meer zo helder.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 08:31:58 #72
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70601715
Verbied in ieder geval de TVP
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70602028
De OP was helder en duidelijk in de vorige delen. Ben zelf sinds een tijdje vooral "meelezer", maar ik heb n.a.v. de OP gewoon zelf dingen bij DP en DX kunnen bestellen.

Ik wacht geduldig af op een nieuwe reeks.....
To Wii or not to Wii....that's the question.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 08:55:47 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70602074
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
TVP.

Ik zou het leuk vinden als ie terug komt, als alle domme vragen zo veel mogelijk beperkt kunnen worden op de een of andere manier.
Dat is dus het probleem he? Toen JIJ voor het eerst iets bestelde wist je ook niet hoelang het zou duren, maar iemand die nu voor het eerst DX ontdekt moet alles weten?

Die "ons kent ons" sfeer heeft het topic dus genekt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:24:15 #75
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70602713
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 08:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem he? Toen JIJ voor het eerst iets bestelde wist je ook niet hoelang het zou duren, maar iemand die nu voor het eerst DX ontdekt moet alles weten?

Die "ons kent ons" sfeer heeft het topic dus genekt.
Je slaat hier de spijker op zijn kop.
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
TVP.

Waarom heb je er problemen mee als iemand een domme vraag stelt? Iemand die voor het eerst wat wil bestellen heeft gewoon veel vragen. Het is niet zo dat je als ervaren DX besteller perse wat moet doen met de zogenaamde "domme" vragen die worden gesteld. Zoveel moeite is het niet om over een "domme post" te scrollen lijkt mij.

Ik heb soms een beetje het idee dat sommige mensen niet willen dat ook andere fokkers spulletjes bij de websites als DX of TaoBao. En dat vind ik een zeer slechte houding die niet past bij een open forum zoals Fok. Als je met een klein groepje wil praten over DX enz kun je beter gaan chatten imho.

[ Bericht 16% gewijzigd door henkde_j op 03-07-2009 09:29:25 ]
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')