Iedereen valt wel nu over die Joey, en ik keur het ook zeker niet goed, maar laat iedereen eens naar zichzelf kijken, er zijn hier volksstammen die neppe ipod oortjes doorverkopen met winst. Dan kan men wel zeggen dat ze het erbij zeggen dat het nep is maar het feit blijft dat zij zich net zo schuldig maken aan het verkopen van merkvervalste goederen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:04 schreef Yozzz het volgende:
Is die Joey eigenlijk aangepakt door FOK! na zijn Chinese Dior-doorverkoop? Het zijn eigenlijk wel illegale praktijken zoals in de disclaimer van FOK! staat.
Ik heb het allemaal niet zo goed gevolgd, en die Joey is het eerste wat ik zag in dit topicquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:03 schreef PedroN het volgende:
[..]
Iedereen valt wel nu over die Joey, en ik keur het ook zeker niet goed, maar laat iedereen eens naar zichzelf kijken, er zijn hier volksstammen die neppe ipod oortjes doorverkopen met winst. Dan kan men wel zeggen dat ze het erbij zeggen dat het nep is maar het feit blijft dat zij zich net zo schuldig maken aan het verkopen van merkvervalste goederen.
Voor de nieuwe reeks lekker beppen over totaal nutteloze gadgets die leuk zijn maar waar je eigenlijk geen reet aan hebt en na een x aantal dagen in de kast verdwijnt, op naar de volgende gadget!
Mhaw, ik vond dat wel meevallen. Oke, ik heb maar 3x ofzo in die topics gepost, maar als ik vragen had, werd ik vriendelijk behandeld. Met name door racerdkb.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.
Is het dan niet handig om een FAQ te maken, die dmv vragen naar het antwoord gaat? Netzoiets als d fok faq?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je snapt het niet helemaal.
die OP was prima, niks mis mee. behalve dan dat hij een halve pagina lang was, en er werd verwacht dat iedereen oprotte met z'n vragen, om die OP maar door te lezen.
ja, zó werkt het niet
dat is ook wel het meest achterlijke wat je uberhaupt zou kunnen doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:27 schreef Klonk het volgende:
mensen bannen om een normale vraag die bij anderen verkeerd valt dat kun je dus echt helemaal vergeten
in de zin van helemaal compleet, doen we niet![]()
Dat is dus het probleem he? Toen JIJ voor het eerst iets bestelde wist je ook niet hoelang het zou duren, maar iemand die nu voor het eerst DX ontdekt moet alles weten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
TVP.
Ik zou het leuk vinden als ie terug komt, als alle domme vragen zo veel mogelijk beperkt kunnen worden op de een of andere manier.
Je slaat hier de spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem he? Toen JIJ voor het eerst iets bestelde wist je ook niet hoelang het zou duren, maar iemand die nu voor het eerst DX ontdekt moet alles weten?
Die "ons kent ons" sfeer heeft het topic dus genekt.
Waarom heb je er problemen mee als iemand een domme vraag stelt? Iemand die voor het eerst wat wil bestellen heeft gewoon veel vragen. Het is niet zo dat je als ervaren DX besteller perse wat moet doen met de zogenaamde "domme" vragen die worden gesteld. Zoveel moeite is het niet om over een "domme post" te scrollen lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
TVP.
Ik zou het leuk vinden als ie terug komt, als alle domme vragen zo veel mogelijk beperkt kunnen worden op de een of andere manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |