whaha leuke pleisterquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:33 schreef huuphuup het volgende:
Wat jammer Vicky, zeker nu het zo warm en benauwd is enzo. Wat nou als je haar goed insmeert en met een tshirtje aan en petje op in het badje laat spelen?
Het is hier nu een beetje bewolkt trouwens maar wel erg warm, het zweet staat op mn voorhoofd letterlijk.
Hiero kijk danmn lief had zn vinger geschaafd, je weet wel zo'n gemene schaaf waarbij echt de bovenste laag van je huid weg is zeg maar. Meneer wilde er alleen een pleister op als er een robot op stond. Met het idee van muh dan hoef ik lekker geen pleister
u vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
oh das vervelend ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha leuke pleister
Maar het is 35+ op het balkon, veel te warm dus. Daar helpt geen petje/shirtje tegen.
Daar zit het probleem ze gaan er uit zichzelf al in.quote:
Hmm kat die van water houdt. Ja dan is het gewoon een monster...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar zit het probleem ze gaan er uit zichzelf al in.
En dat zijn hetquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm kat die van water houdt. Ja dan is het gewoon een monster...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:02 schreef miss_sly het volgende:
Misschien inderdaad eens de leverancier (Sanidump, verwacht er niet veel van) bellen over het onderhoud. Er was ook nooit een advies bijgegeven ofzo, en dus dacht ik dat het gewoon normaal onderhouden kon worden. Maar door gebruik is er rondom de voet van de kraan en in de bak rond het afvoergat een hele witte kalkaanslag ontstaan. Wat wil je, dat ding wordt uiteraard dagelijks gebruikt, met water, duh! Dus ik heb schoonmaakazijn gebruikt, maar nu is het wit uitgeslagen.
Maar misschien kunnen ze het wel schuren ofzo, ent als andere natuurstenen oppervlakken. Moet ik alleen nog weten hoe ik het daarna aanslagvrij kan houden!
ben je nu al wel achterquote:Basalt kàn zuurgevoelig zijn. Dat houdt in dat U geen agressieve schoonmaakmiddelen of schoonmaakazijn mag gebruiken.
maden zijn heel eiwitrijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet er idd niet aan denken dat ik mijn dochter daar in had gezet om te spelen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:19 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet niet meer wie het zei maar wij hebben dus vanavond erwtensoep met pannekoeken op!
Ja, hadden we zin in...quote:
he ja lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, hadden we zin in...
maar ik heb maar een halve soepkom op want ik krijg anders verder niks meer op
Misschien van de week nog eens koude schotel eten
hier stop ik gewoon de stekker in het stopcontact.. wat voor exemplaar heb jij ??quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:34 schreef RockabeIIa het volgende:
ik denk dat ik de frietpot aan ga zwengelen straks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |