2008 wordt vanzelf weer modequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:41 schreef snoopy het volgende:
Verdorie, zit ik bij te lezen na mijn baantjes zwemmen vanochtend, lees ik
1. dat ik zo 2008 ben
2. dat ik zwanger kan zijn omdat ik heb gezwommen
wat nu?
Ik denk het wel!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef Ticootje het volgende:
M. zat laatst aan mn kont, ben ik nu ook zwanger?
Groetjes een onzeker watermannetje.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef Ticootje het volgende:
M. zat laatst aan mn kont, ben ik nu ook zwanger?
Groetjes een onzeker watermannetje.
als die ook zoooo 2008 is niet hoorquote:
Ja het zit ook zo, eigenlijk doet ie dat nooit en nu ben ik ook al een dag te laat...quote:
Vers is natuurlijk beter, maar ingemaakt komt ook goed, hoorquote:
pffff, door het oog van de naaldquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vers is natuurlijk beter, maar ingemaakt komt ook goed, hoor
Werkt dat tegen katten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef miss_sly het volgende:
Ach snoop, gewoon nog zo'n leukerd erbij
Of rode kool buiten leggen
ding, welk ding?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker Huup!![]()
Ik denk dat ik morgen hier het ding maar op blaas... of althans... F. vraag of hij het vanavond op kan blazen.
Ik wil het niet weten denk ik...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]oeh!
hitkrant-flashbacks!!![]()
*herinnert zich hilarische brieven over bevroren curry-worsten enzo
of komkommers die later weer de sla in gaan...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]oeh!
hitkrant-flashbacks!!![]()
*herinnert zich hilarische brieven over bevroren curry-worsten enzo
Die schijnen te ontdooien als je ze in je doos stopt...quote:
volgens de ha heeft arniflor geen toegevoegde waardequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef Jelief het volgende:
jelief rijkt een tube arniflor aan voor Amber...
Ik zei toch dat ik het niet wilde weten...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die schijnen te ontdooien als je ze in je doos stopt...
En als dat afbreekt en je laat het zitten dan stinkt dat blijkbaar nogal.
En nu weet je het lekker tochquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het niet wilde weten...![]()
*rent naar schminktopic.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga mijn leeuw (met brede manen) en tijgers (zie schminktopic
) maar eens uit school halen. Nu nog uitvoering en dan vakantie
![]()
ja nou als ik Jarno zo hoor lees dan kun je niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef innepin het volgende:
Oh Miss da's balenIk hoop op een goede afloop, dat er toch nog iets blijkt te zijn waarmee alles op magische wijze weer goed komt
![]()
Huup"We zijn allebei zwanger dus het kan geen kwaad", denk je dat de één de ander zou kunnen besmetten anders?
![]()
Ik moet je trouwens echt even meenemen naar een winkeltje hier. Oh mên wat een boel leuke spulletjesEn héél veel rood-met-witte-stippen dingen die je écht niet kan laten liggen
Kun je niet tijdelijk een lakentje spannen tegen de zon?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:10 schreef Vicky het volgende:
lekker Lois!!
Ik blijf heerlijk binnen in mijn aircohuisje
Amber kan nog niet in het bad op het balkon, ik heb nog geen parasol
lastig... Ik heb een balkon en ik kan het laken niet vastmaken aan het dak.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:24 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Kun je niet tijdelijk een lakentje spannen tegen de zon?
Dat is inderdaad wel een goed idee!quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:24 schreef Vicky het volgende:
nee hoor
koud water erin doen
je bloed wordt dan ook wat kouder en dan wordt er dus kouder bloed door je lijf gepompt. Je kan ook je polsen ff onder koud water doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |