*rent naar schminktopic.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga mijn leeuw (met brede manen) en tijgers (zie schminktopic
) maar eens uit school halen. Nu nog uitvoering en dan vakantie
![]()
ja nou als ik Jarno zo hoor lees dan kun je niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef innepin het volgende:
Oh Miss da's balenIk hoop op een goede afloop, dat er toch nog iets blijkt te zijn waarmee alles op magische wijze weer goed komt
![]()
Huup"We zijn allebei zwanger dus het kan geen kwaad", denk je dat de één de ander zou kunnen besmetten anders?
![]()
Ik moet je trouwens echt even meenemen naar een winkeltje hier. Oh mên wat een boel leuke spulletjesEn héél veel rood-met-witte-stippen dingen die je écht niet kan laten liggen
Kun je niet tijdelijk een lakentje spannen tegen de zon?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:10 schreef Vicky het volgende:
lekker Lois!!
Ik blijf heerlijk binnen in mijn aircohuisje
Amber kan nog niet in het bad op het balkon, ik heb nog geen parasol
lastig... Ik heb een balkon en ik kan het laken niet vastmaken aan het dak.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:24 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Kun je niet tijdelijk een lakentje spannen tegen de zon?
Dat is inderdaad wel een goed idee!quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:24 schreef Vicky het volgende:
nee hoor
koud water erin doen
je bloed wordt dan ook wat kouder en dan wordt er dus kouder bloed door je lijf gepompt. Je kan ook je polsen ff onder koud water doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |