Ik ook.quote:
and we export our biggest problems.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:46 schreef Rutger_83 het volgende:
Typisch voor de amerikanen he... groot groter grootst...
Look at us we have teh biggest attack!
Nee hoor, allleen heeft hij altijd aangegeven dat hij de focus naar Afghanistan zou verplaatsen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:57 schreef Pacmaniac het volgende:
En maar hopen dat er onder Obama minder oorlog zou zijn...
nou dat niet, wat wel typisch is dat dingen die ze doen in hun ogen altijd het grootste zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:46 schreef Rutger_83 het volgende:
Typisch voor de amerikanen he... groot groter grootst...
Look at us we have teh biggest attack!
zegt het leek dat alleen maar oorlog van de tv kent en denkt dat elke oorlog een soort veredeld stoerdoenerij is in kostuum. Of zoals elke oorlogsveteraan al zei: No war is great or fine. It only has losers.quote:
Vooroordelen. Ik ben betrokken geweest bij 2 oorlogen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:29 schreef FP128 het volgende:
[..]
zegt het leek dat alleen maar oorlog van de tv kent en denkt dat elke oorlog een soort veredeld stoerdoenerij is in kostuum. Of zoals elke oorlogsveteraan al zei: No war is great or fine. It only has losers.
Operatie achilles was wel groter, maar daar namen minder Amerikanen aan deel. Dus wat Amerikanen betreft is het wellicht wel de grootste.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef sp3c het volgende:
de marine is in de aanval ... ze hebben die vliegkampschepen zo op wieltjes het land in gerolt ofzo?
volgens mij zijn het de mariniers
[..]
nou dat niet, wat wel typisch is dat dingen die ze doen in hun ogen altijd het grootste zijn
operatie Achilles in dezelfde provincie was bv een stuk groter
nopequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:39 schreef Lolque het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)jzelt_amerikaan.html
Waren deze jongens deel van de grote operatie?
Oei, die gast is zo de lul... ik zou echt niet met hem willen ruilen, die vinden ze waarschijnlijk versnipperd door de hele buurt terug.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:39 schreef Lolque het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)jzelt_amerikaan.html
Waren deze jongens deel van de grote operatie?
Ik denk ergens in Pakistanquote:Op maandag 6 juli 2009 23:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Oei, die gast is zo de lul... ik zou echt niet met hem willen ruilen, die vinden ze waarschijnlijk versnipperd door de hele buurt terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |