idd, als ze zoveel moeite heeft met het structurele aspect dat aan het anticonceptiemiddel "de pil" verbonden is had ze bij de huisarts te rade moeten gaan voor alternatieven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pardon?! Ben jij een zusje van de desbetreffende trol in dit verhaal ofzo?!
"Zij doet al haar best om de pil te slikken" ?? Maar ondertussen "vergeet" ze hem een aantal maal, zonder hem daarvan op de hoogte te stellen en gewoon vrolijk door neuken!
Het is haar ongelukje, niet die van hem. Als je door de pil heen zwanger raakt, prima.. Shit happends, maar als je willens en wetens doorneukt, terwijl je weet dat je de pil bent vergeten en de ander hier niet van op de hoogte te stellen ben je zelf de boosdoener. Verwacht dan geen sympathie van een ander!
Vertel dat maar aan je zus
Maar vooral lekker blijven ranten op TS, dat hij zn les moet leren terwijl het nog niet eens over hem (disclaimer: niet 100%) gaat. En er en passant voor je eigen gemak even "vergeten" dat die maat van TS al had aangegeven dat hij financieel zal bijspringen. Dat gaat hem ook helemaal worden..... not!! Valt me tegen van een ex-mod, mr Knightmare.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Er zijn er geen. Als je sex hebt kunnen er gevolgen zijn. Zo moeilijk is het niet.
Misschien voor sommigen wel misschien.
Oi. Het feit dat het ook zijn genetisch materiaal is boeit dus niet? Dus als jouw bitch je vertelt dat ze zwanger is, zeg jij gauw dat ze de pil vergeten is. En met de noorderzon vertrekken of zo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pardon?! Ben jij een zusje van de desbetreffende trol in dit verhaal ofzo?!
"Zij doet al haar best om de pil te slikken" ?? Maar ondertussen "vergeet" ze hem een aantal maal, zonder hem daarvan op de hoogte te stellen en gewoon vrolijk door neuken!
Het is haar ongelukje, niet die van hem. Als je door de pil heen zwanger raakt, prima.. Shit happends, maar als je willens en wetens doorneukt, terwijl je weet dat je de pil bent vergeten en de ander hier niet van op de hoogte te stellen ben je zelf de boosdoener. Verwacht dan geen sympathie van een ander!
Vertel dat maar aan je zus
Oh ja? Hij had blijkbaar ook moeite met het structurele aspect dat verbonden is aan condooms.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:13 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
idd, als ze zoveel moeite heeft met het structurele aspect dat aan het anticonceptiemiddel "de pil" verbonden is had ze bij de huisarts te rade moeten gaan voor alternatieven.
Ja, hi, bitch meldtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Oi. Het feit dat het ook zijn genetisch materiaal is boeit dus niet? Dus als jouw bitch je vertelt dat ze zwanger is, zeg jij gauw dat ze de pil vergeten is. En met de noorderzon vertrekken of zo.
quote:
Lang leve het spiraaltje!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]![]()
Kun je gelijk commentaar geven. Stel dat jij zwanger raakt.. Zou hij dan zeggen 'Nee sorry, mot geen kind, volgens mij heb je de pil niet genomen, doei.' ?
En ontopicquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Oi. Het feit dat het ook zijn genetisch materiaal is boeit dus niet? Dus als jouw bitch je vertelt dat ze zwanger is, zeg jij gauw dat ze de pil vergeten is. En met de noorderzon vertrekken of zo.
De pil is iets dat je meestal jaren na elkaar neemt, het wordt een routine en je doet het zonder er bij na te denken. Dan kan het gebeuren dat je je niet meer herrinnert of je hem genomen hebt of niet..quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:47 schreef THEFXR het volgende:
En de pil vergeten, dat doen vrouwen niet per ongeluk, vrouwen herinneren zich nog dingen van jaren geleden, die hebben echt een goed geheugen, als het hun uitkomt.
Ja, abortus is niet iets dat je 'zomaar' even doetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:12 schreef Seven.of.Nine het volgende:
OK, na een hoop gediscussieer mijn eindconclusie.
Vrouwen die er willens en wetens over liegen:
Mannen die hun verantwoordelijkheid ontduiken door te zeggen dat ze dan maar abortus moet plegen: kan er inkomen maar toch
Seks:![]()
Kindjes:![]()
De pil:![]()
Condooms:
Ik heb zelf jaren de pil geslikt en zoals bijna iedereen die dat heeft gedaan ben ik hem ook weleens vergeten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef Faeroer het volgende:
Het valt me op dat veel vrouwen de man verrassen met "oh... um... schat... ik ben de pil vergeten... oops...". Hoe kan je dat nou in hemelsnaam doen? Is het dan zo moeilijk het doosje (bijvoorbeeld) naast je tandenborstel te leggen? Ik kan me er echt niks bij voorstellen, je vergeet normale medicijnen toch ook niet, laat staan voor zo'n verandering die je hele toekomst over hoop kan halen. Morning-after pil werkt geweldig goed, dus 'vergeten' is zoiezo een excuus voor een slet die gewoon geld wil zien.
Niet voor het 1 of ander, maar de pil heeft DIRECTE gevolgen op je gezondheid, op je mentale toestand en op je gevoelens (je weet wel dat primitief hersengedeelte dat zaken probeert te interpreteren en probeert te beinvloeden door middel van hormonen)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:08 schreef erodome het volgende:
Het is geen medicijn dat directe invloed heeft op je gezondheid, het is een jarenlang terugkerend fenomeen, elke dag weer, dat wordt gewoon weleens vergeten.
Dat gebeurt zelfs bij medicijnen die wel direct invloed hebben op de gezondheid en die langere tijd geslikt moeten worden, laat staan bij de pil die geen directe gevolgen heeft e vaak echt heel erg lang geslikt wordt.
Je hebt gelijk, het gaat er meer om dat je het niet merkt aan iets dat je dat ding een dagje vergeet en te vaak denkt, ach komt wel goed, is nog nooit fout gegaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:30 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Niet voor het 1 of ander, maar de pil heeft DIRECTE gevolgen op je gezondheid, op je mentale toestand en op je gevoelens (je weet wel dat primitief hersengedeelte dat zaken probeert te interpreteren en probeert te beinvloeden door middel van hormonen)
Je bedoeld waarschijnlijk dat je de pil neemt zonder medische redenen. :-) (om even te muggenziften, maar is toch iets dat mensen dringend moeten doorhebben over de pil)
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:35 schreef Metro2005 het volgende:
en wie zegt dat dat kind van hem is, als ze met hem zo snel het bed induikt heeft ze dat misschien ook wel de avond daarna en daarna gedaan met anderen.
Als ik de heb aangegeven dat ik de zorg zou dragen voor de pil, zou ik hem dat niet kwalijk nemen. Deze jongen geeft ook nog aan er wel te willen zijn voor het kind 0 hij si haar verder niks verplicht naar mijn ideequote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]![]()
Kun je gelijk commentaar geven. Stel dat jij zwanger raakt.. Zou hij dan zeggen 'Nee sorry, mot geen kind, volgens mij heb je de pil niet genomen, doei.' ?
Lof voor de maat van TS, dat zeker.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik de heb aangegeven dat ik de zorg zou dragen voor de pil, zou ik hem dat niet kwalijk nemen. Deze jongen geeft ook nog aan er wel te willen zijn voor het kind 0 hij si haar verder niks verplicht naar mijn idee
dan nog, aids, soa's etcquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:29 schreef matarazi het volgende:
[..]
Blijkbaar vertrouwde hij haar op haar woord.
*proestquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oh ja? Hij had blijkbaar ook moeite met het structurele aspect dat verbonden is aan condooms.
na verloop van tijd iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
*proest![]()
je moest eens weten hoeveel vrouwen het "gehannes met die condooms" na verloop van tijd zat worden.
We slaan voor het gemak de andere 90% van mijn last post en de OP over hehquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
na verloop van tijd idd
Als je al lang met iemand samen bent en je beiden jezelf laat testen
Je duikt toch niet zonder condoom op een one night stand? Tuurlijk zegt die dat het wel oke is en dat ze niks heeft (of hij) maar de kans is groot dat jij niet de eerste one night stand bent van die persoon
Denk gewoon ff logisch na
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |