Voor vertrouwen wel, dat doe ik mensen die ik net ontmoet heb niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het maakt natuurlijk niets uit voor het risico op SOA's of je iemand een paar uur kent, of een paar maanden.
Pardon?! Ben jij een zusje van de desbetreffende trol in dit verhaal ofzo?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Had hij 'm er maar niet zonder condoom in moeten hangen. Zij doet al haar best door de pil te slikken. Dat hij bij haar weggaat, niet meer dan terecht. Maar hij moet wel de verantwoordelijkheid nemen, het was net zo goed zijn ongelukje.
Bingo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pardon?! Ben jij een zusje van de desbetreffende trol in dit verhaal ofzo?!
"Zij doet al haar best om de pil te slikken" ?? Maar ondertussen "vergeet" ze hem een aantal maal, zonder hem daarvan op de hoogte te stellen en gewoon vrolijk door neuken!
Het is haar ongelukje, niet die van hem. Als je door de pil heen zwanger raakt, prima.. Shit happends, maar als je willens en wetens doorneukt, terwijl je weet dat je de pil bent vergeten en de ander hier niet van op de hoogte te stellen ben je zelf de boosdoener. Verwacht dan geen sympathie van een ander!
Vertel dat maar aan je zus
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:07 schreef Kluts het volgende:
Haar eigen stomme schuld.
Heb een hekel aan vrouwen die op die manier een kerel een streek leveren.
Zij heeft gelogen, zij is zwanger, dat is op te lossen. Maar als zij het houdt, dan krijgt ZIJ een kind.
Een man hoeft zich dan echt niet vanwege morele verplichtingen een kind op te laten dringen.
Dat vind ik de kern van de zaak.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoewel ik moet zeggen dat ik het lastiger vind worden naarmate er meer maatregelen zijn genomen (als de pil en condoom gewoon goed zijn gebruikt, niet vergeten, niet gemerkt dat er iets mis was met het condoom, vind ik het bv al lastiger worden eerlijk gezegd)
De vrouw moet de ingreep ondergaan en leven met het idee dat ze een kind heeft ''vermoord''. Daarnaast zijn er ook nog gezondheidsrisico's aan een abortus verbonden. Ik zou nooit kiezen voor een abortus (tenzij ik verkracht ben, of het kind een flinke handicap heeft). Daarmee ben ik nog steeds niet in mijn eentje verantwoordelijk voor het onderhouden van het kind. De ''vriend'' van TS is wat mij betreft net zo verantwoordelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:41 schreef heiden6 het volgende:
Hij heeft geen morele verantwoordelijkheid voor dat kind, hij heeft immers aangegeven dat hij geen kind wil en als zij ervoor kiest om het toch te houden dan is zij daarvoor verantwoordelijk.
Juridisch ligt het allemaal anders en dat zou voor mij in zo'n situatie reden kunnen zijn om de vrouw in kwestie te dwingen tot abortus, ik laat mijn leven niet verwoesten door een leugenachtig kreng.
Maakt niet uit. Als je sex hebt weet je wat de gevolgen kunnen zijn, maakt niet uit of er voorbehoedsmiddelen in het spel zijn of niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:18 schreef matarazi het volgende:
Misschien is die chick wel een spermsnatcher.. die maat van mij is echt een mooiboy nog knapper als ik.. mooie ogen, babyface.. misschien wil die chick gewoon een kindje wat op hem lijkt..
wat versta jij onder opkomen voor zijn daden?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als je sex hebt weet je wat de gevolgen kunnen zijn, maakt niet uit of er voorbehoedsmiddelen in het spel zijn of niet.
Als 'ie een kerel is komt op voor 'z'n daden'.
Lees mijn laatste posts eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:23 schreef matarazi het volgende:
[..]
wat versta jij onder opkomen voor zijn daden?
Kijk jij maar uit, als je niet begrijpt dat sex hebben nogal wat gevolgen kan hebben dan moet je vooral doorneuken.quote:
Vooral niet op alle tegenargumenten ingaan. Vooral niet doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit, als je niet begrijpt dat sex hebben nogal wat gevolgen kan hebben dan moet je vooral doorneuken.
Misschien wel ja. Hij heeft haar niet goed genoeg gekend om dat uit te kunnen sluiten. Dus had hij zich tegen misselijke vrouwen moeten beschermen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:18 schreef matarazi het volgende:
Misschien is die chick wel een spermsnatcher.. die maat van mij is echt een mooiboy nog knapper als ik.. mooie ogen, babyface.. misschien wil die chick gewoon een kindje wat op hem lijkt..
Er zijn er geen. Als je sex hebt kunnen er gevolgen zijn. Zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooral niet op alle tegenargumenten ingaan. Vooral niet doen.
maar dit had net zo goed kunnen gebeuren met een chick die hij heel lang kent, en nog steeds geen kinderen van diegene zou willen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Hij heeft haar niet goed genoeg gekend om dat uit te kunnen sluiten. Dus had hij zich tegen misselijke vrouwen moeten beschermen.
Handjes op de oortjes en net zo hard schreeuwen dat je niemand hoort.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Er zijn er geen. Als je sex hebt kunnen er gevolgen zijn. Zo moeilijk is het niet.
Misschien voor sommigen wel misschien.
Wat een droplul.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:38 schreef matarazi het volgende:
[..]
maar dit had net zo goed kunnen gebeuren met een chick die hij heel lang kent, en nog steeds geen kinderen van diegene zou willen.
maar het gebeurde met een willekeurige voorbijganger met een kut.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:38 schreef matarazi het volgende:
[..]
maar dit had net zo goed kunnen gebeuren met een chick die hij heel lang kent, en nog steeds geen kinderen van diegene zou willen.
Ja maar, ze was aan de pil, en een condoom! Dan kan er NIKS gebeuren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
maar het gebeurde met een willekeurige voorbijganger met een kut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |