abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70584138
Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen bescherming.
Als je als jongen absoluut geen kind wilt dan zorg je toch dat dat niet kan gebeuren, dan laat je zoiets toch niet over aan een random neukmaatje? Over SOA's nog maar te zwijgen....
pi_70584293
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het maakt natuurlijk niets uit voor het risico op SOA's of je iemand een paar uur kent, of een paar maanden.
Voor vertrouwen wel, dat doe ik mensen die ik net ontmoet heb niet.
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:47:42 #178
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70585887
Welke mannen hier gebruiken geen condoom, als ze een sexy chick tegenkomen,die dezelfde avond nog met de benen wijd gaat?
weinig, schat ik zo
Het zegt veel over die sexy chick als ze dezelfde avond nog plat gaat, met welke andere jongens heeft ze dit nog gedaan? Is hij wel de vader?
verder is het geen ongelukje, want uit de OP haal ik meerdere keren sex met elkaar.
En de pil vergeten, dat doen vrouwen niet per ongeluk, vrouwen herinneren zich nog dingen van jaren geleden, die hebben echt een goed geheugen, als het hun uitkomt.
pi_70587327
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Had hij 'm er maar niet zonder condoom in moeten hangen. Zij doet al haar best door de pil te slikken. Dat hij bij haar weggaat, niet meer dan terecht. Maar hij moet wel de verantwoordelijkheid nemen, het was net zo goed zijn ongelukje.
Pardon?! Ben jij een zusje van de desbetreffende trol in dit verhaal ofzo?!

"Zij doet al haar best om de pil te slikken" ?? Maar ondertussen "vergeet" ze hem een aantal maal, zonder hem daarvan op de hoogte te stellen en gewoon vrolijk door neuken!

Het is haar ongelukje, niet die van hem. Als je door de pil heen zwanger raakt, prima.. Shit happends, maar als je willens en wetens doorneukt, terwijl je weet dat je de pil bent vergeten en de ander hier niet van op de hoogte te stellen ben je zelf de boosdoener. Verwacht dan geen sympathie van een ander!

Vertel dat maar aan je zus
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_70587382
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Pardon?! Ben jij een zusje van de desbetreffende trol in dit verhaal ofzo?!

"Zij doet al haar best om de pil te slikken" ?? Maar ondertussen "vergeet" ze hem een aantal maal, zonder hem daarvan op de hoogte te stellen en gewoon vrolijk door neuken!

Het is haar ongelukje, niet die van hem. Als je door de pil heen zwanger raakt, prima.. Shit happends, maar als je willens en wetens doorneukt, terwijl je weet dat je de pil bent vergeten en de ander hier niet van op de hoogte te stellen ben je zelf de boosdoener. Verwacht dan geen sympathie van een ander!

Vertel dat maar aan je zus
Bingo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70587406
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:07 schreef Kluts het volgende:
Haar eigen stomme schuld.
Heb een hekel aan vrouwen die op die manier een kerel een streek leveren.

Zij heeft gelogen, zij is zwanger, dat is op te lossen. Maar als zij het houdt, dan krijgt ZIJ een kind.
Een man hoeft zich dan echt niet vanwege morele verplichtingen een kind op te laten dringen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_70587929
Zij had hem kunnen zeggen dat ze de pil was vergeten, dan hadden ze het erover kunnen hebben, morning after pil kunnen nemen, opgelost.

Ze heeft het waarschijnlijk niet zo serieus genomen, gedacht dat de kans niet erg groot was dat ze zwanger zou raken en het risico genomen.

Nu is ze zwanger, netjes van hem dat hij ook voor het kind wil zorgen, maar ik vind et geen verplichting.
Aangezien een kind houden of abortus laten plegen de keuze van de vrouw is, vind ik niet de man verplicht zou moeten zijn om zorg te dragen, hij heeft er namelijk niets meer over te zeggen als ze eenmaal bezwangerd is.

Als abortus voor jou als vrouw geen optie is, vind ik dus niet dat je dingen kan eisen van de man. Hoewel ik moet zeggen dat ik het lastiger vind worden naarmate er meer maatregelen zijn genomen (als de pil en condoom gewoon goed zijn gebruikt, niet vergeten, niet gemerkt dat er iets mis was met het condoom, vind ik het bv al lastiger worden eerlijk gezegd)

Zou hem voor de keus stellen, wil je er zijn voor het kind, of niet?
compact en kleverig.
pi_70588455
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoewel ik moet zeggen dat ik het lastiger vind worden naarmate er meer maatregelen zijn genomen (als de pil en condoom gewoon goed zijn gebruikt, niet vergeten, niet gemerkt dat er iets mis was met het condoom, vind ik het bv al lastiger worden eerlijk gezegd)
Dat vind ik de kern van de zaak.

Man stemt in met seks zonder condoom.
Vrouw stemt in met seks zonder condoom.

Alle risicobeperkende middelen op een kind die NA de seks komen (ok, pil slikken is ook preventief) liggen puur in handen van de vrouw.

Ik kan me ook nog voorstellen dat zo'n gast vraagt: heb je echt die morning after pil wel ingenomen? Dat zij, kribbig, terugsnauwt: "Ja, natuurlijk, wat denk je wel niet van me".

Liever die snauw dan een ongewenst kind lijkt me.

vrijdag 3 juli 2009 @ 01:13:12 #184
82136 Xennia
gekroond
pi_70599413
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:41 schreef heiden6 het volgende:
Hij heeft geen morele verantwoordelijkheid voor dat kind, hij heeft immers aangegeven dat hij geen kind wil en als zij ervoor kiest om het toch te houden dan is zij daarvoor verantwoordelijk.

Juridisch ligt het allemaal anders en dat zou voor mij in zo'n situatie reden kunnen zijn om de vrouw in kwestie te dwingen tot abortus, ik laat mijn leven niet verwoesten door een leugenachtig kreng.
De vrouw moet de ingreep ondergaan en leven met het idee dat ze een kind heeft ''vermoord''. Daarnaast zijn er ook nog gezondheidsrisico's aan een abortus verbonden. Ik zou nooit kiezen voor een abortus (tenzij ik verkracht ben, of het kind een flinke handicap heeft). Daarmee ben ik nog steeds niet in mijn eentje verantwoordelijk voor het onderhouden van het kind. De ''vriend'' van TS is wat mij betreft net zo verantwoordelijk.

Ik heb overigens altijd trouw de pil geslikt
  vrijdag 3 juli 2009 @ 01:15:51 #185
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70599451
Betalen zal 'ie.

Loop je lul even achterna zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_70599494
Misschien is die chick wel een spermsnatcher.. die maat van mij is echt een mooiboy nog knapper als ik.. mooie ogen, babyface.. misschien wil die chick gewoon een kindje wat op hem lijkt..
  vrijdag 3 juli 2009 @ 01:20:23 #187
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70599521
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:18 schreef matarazi het volgende:
Misschien is die chick wel een spermsnatcher.. die maat van mij is echt een mooiboy nog knapper als ik.. mooie ogen, babyface.. misschien wil die chick gewoon een kindje wat op hem lijkt..
Maakt niet uit. Als je sex hebt weet je wat de gevolgen kunnen zijn, maakt niet uit of er voorbehoedsmiddelen in het spel zijn of niet.

Als 'ie een kerel is komt op voor 'z'n daden'.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_70599548
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:20 schreef popolon het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Als je sex hebt weet je wat de gevolgen kunnen zijn, maakt niet uit of er voorbehoedsmiddelen in het spel zijn of niet.

Als 'ie een kerel is komt op voor 'z'n daden'.
wat versta jij onder opkomen voor zijn daden?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 01:25:48 #189
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70599583
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:23 schreef matarazi het volgende:

[..]

wat versta jij onder opkomen voor zijn daden?
Lees mijn laatste posts eens.
pi_70599640
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:25 schreef popolon het volgende:

[..]

Lees mijn laatste posts eens.
betalen zal ie... bedoel je die..
  vrijdag 3 juli 2009 @ 01:33:01 #191
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70599670
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:30 schreef matarazi het volgende:

[..]

betalen zal ie... bedoel je die..
Kijk jij maar uit, als je niet begrijpt dat sex hebben nogal wat gevolgen kan hebben dan moet je vooral doorneuken.
pi_70599704
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:33 schreef popolon het volgende:

[..]

Kijk jij maar uit, als je niet begrijpt dat sex hebben nogal wat gevolgen kan hebben dan moet je vooral doorneuken.
Vooral niet op alle tegenargumenten ingaan. Vooral niet doen.

vrijdag 3 juli 2009 @ 01:36:37 #193
82136 Xennia
gekroond
pi_70599715
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:18 schreef matarazi het volgende:
Misschien wel ja. Hij heeft haar niet goed genoeg gekend om dat uit te kunnen sluiten. Dus had hij zich tegen misselijke vrouwen moeten beschermen.
pi_70599746
Had ze maar een normale gozer moeten neuken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 3 juli 2009 @ 01:38:24 #195
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70599748
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vooral niet op alle tegenargumenten ingaan. Vooral niet doen.
Er zijn er geen. Als je sex hebt kunnen er gevolgen zijn. Zo moeilijk is het niet.

Misschien voor sommigen wel misschien.
pi_70599752
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien wel ja. Hij heeft haar niet goed genoeg gekend om dat uit te kunnen sluiten. Dus had hij zich tegen misselijke vrouwen moeten beschermen.
maar dit had net zo goed kunnen gebeuren met een chick die hij heel lang kent, en nog steeds geen kinderen van diegene zou willen.
pi_70599768
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Er zijn er geen. Als je sex hebt kunnen er gevolgen zijn. Zo moeilijk is het niet.

Misschien voor sommigen wel misschien.
Handjes op de oortjes en net zo hard schreeuwen dat je niemand hoort.

Volwassen. Wel.

vrijdag 3 juli 2009 @ 01:41:03 #198
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70599781
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:38 schreef matarazi het volgende:

[..]

maar dit had net zo goed kunnen gebeuren met een chick die hij heel lang kent, en nog steeds geen kinderen van diegene zou willen.
Wat een droplul.

Ik ben een beetje bang dat er mensen zijn die nog niet helemaal begrijpen wat sex hebben kan betekenen.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 01:43:48 #199
82136 Xennia
gekroond
pi_70599815
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:38 schreef matarazi het volgende:

[..]

maar het gebeurde met een willekeurige voorbijganger met een kut.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 01:46:50 #200
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70599864
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

maar het gebeurde met een willekeurige voorbijganger met een kut.
Ja maar, ze was aan de pil, en een condoom! Dan kan er NIKS gebeuren.

Eikels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')