abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70600158
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Pardon?! Ben jij een zusje van de desbetreffende trol in dit verhaal ofzo?!

"Zij doet al haar best om de pil te slikken" ?? Maar ondertussen "vergeet" ze hem een aantal maal, zonder hem daarvan op de hoogte te stellen en gewoon vrolijk door neuken!

Het is haar ongelukje, niet die van hem. Als je door de pil heen zwanger raakt, prima.. Shit happends, maar als je willens en wetens doorneukt, terwijl je weet dat je de pil bent vergeten en de ander hier niet van op de hoogte te stellen ben je zelf de boosdoener. Verwacht dan geen sympathie van een ander!

Vertel dat maar aan je zus
idd, als ze zoveel moeite heeft met het structurele aspect dat aan het anticonceptiemiddel "de pil" verbonden is had ze bij de huisarts te rade moeten gaan voor alternatieven.
pi_70600216
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Er zijn er geen. Als je sex hebt kunnen er gevolgen zijn. Zo moeilijk is het niet.

Misschien voor sommigen wel misschien.
Maar vooral lekker blijven ranten op TS, dat hij zn les moet leren terwijl het nog niet eens over hem (disclaimer: niet 100%) gaat. En er en passant voor je eigen gemak even "vergeten" dat die maat van TS al had aangegeven dat hij financieel zal bijspringen. Dat gaat hem ook helemaal worden..... not!! Valt me tegen van een ex-mod, mr Knightmare.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:43:42 #203
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70603174
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Pardon?! Ben jij een zusje van de desbetreffende trol in dit verhaal ofzo?!

"Zij doet al haar best om de pil te slikken" ?? Maar ondertussen "vergeet" ze hem een aantal maal, zonder hem daarvan op de hoogte te stellen en gewoon vrolijk door neuken!

Het is haar ongelukje, niet die van hem. Als je door de pil heen zwanger raakt, prima.. Shit happends, maar als je willens en wetens doorneukt, terwijl je weet dat je de pil bent vergeten en de ander hier niet van op de hoogte te stellen ben je zelf de boosdoener. Verwacht dan geen sympathie van een ander!

Vertel dat maar aan je zus
Oi. Het feit dat het ook zijn genetisch materiaal is boeit dus niet? Dus als jouw bitch je vertelt dat ze zwanger is, zeg jij gauw dat ze de pil vergeten is. En met de noorderzon vertrekken of zo.
Resistance is futile
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:45:03 #204
259412 Seven.of.Nine
pi_70603204
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 02:13 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

idd, als ze zoveel moeite heeft met het structurele aspect dat aan het anticonceptiemiddel "de pil" verbonden is had ze bij de huisarts te rade moeten gaan voor alternatieven.
Oh ja? Hij had blijkbaar ook moeite met het structurele aspect dat verbonden is aan condooms.
Resistance is futile
pi_70603325
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Oi. Het feit dat het ook zijn genetisch materiaal is boeit dus niet? Dus als jouw bitch je vertelt dat ze zwanger is, zeg jij gauw dat ze de pil vergeten is. En met de noorderzon vertrekken of zo.
Ja, hi, bitch meldt
compact en kleverig.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:50:59 #206
259412 Seven.of.Nine
pi_70603344
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, hi, bitch meldt

Kun je gelijk commentaar geven. Stel dat jij zwanger raakt.. Zou hij dan zeggen 'Nee sorry, mot geen kind, volgens mij heb je de pil niet genomen, doei.' ?
Resistance is futile
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:59:10 #207
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_70603535
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Kun je gelijk commentaar geven. Stel dat jij zwanger raakt.. Zou hij dan zeggen 'Nee sorry, mot geen kind, volgens mij heb je de pil niet genomen, doei.' ?
Lang leve het spiraaltje!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_70603566

Als ik zwanger zou zijn, zou hij niet eruit naaien nee
compact en kleverig.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:02:39 #209
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_70603627
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

En ontopic
Als mijn bitch me verteldt dat ze zwanger is vertrek ik niet, maar..........!

Als ze dit pas wekennnn later komt vertellen en willens en wetens hier mee bezig is geweest, voor me achter heeft gehouden en denkt het wel "zelf op te kunnen lossen" hebben we wel een vertrouwensbreuk en wat dat precies betekend zal dan moeten blijken.

Daarnaast staan wij op een ander punt in ons leven dan je zus en mijn bitch weet dat ik er zo over denk
pi_70603648
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:47 schreef THEFXR het volgende:
En de pil vergeten, dat doen vrouwen niet per ongeluk, vrouwen herinneren zich nog dingen van jaren geleden, die hebben echt een goed geheugen, als het hun uitkomt.
De pil is iets dat je meestal jaren na elkaar neemt, het wordt een routine en je doet het zonder er bij na te denken. Dan kan het gebeuren dat je je niet meer herrinnert of je hem genomen hebt of niet..
Ik weet natuurlijk niet of die vrouw hem per ongeluk vergeten heeft of niet, maar als ik mn pil vergeet is het zeker NIET opzettelijk. Je ziet het natuurlijk wel de dag erna en ik zou dan zeker een MAP nemen.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:12:07 #211
259412 Seven.of.Nine
pi_70603868
OK, na een hoop gediscussieer mijn eindconclusie .

Vrouwen die er willens en wetens over liegen:
Mannen die hun verantwoordelijkheid ontduiken door te zeggen dat ze dan maar abortus moet plegen: kan er inkomen maar toch
Seks:
Kindjes:
De pil:
Condooms:
Resistance is futile
pi_70604224
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:12 schreef Seven.of.Nine het volgende:
OK, na een hoop gediscussieer mijn eindconclusie .

Vrouwen die er willens en wetens over liegen:
Mannen die hun verantwoordelijkheid ontduiken door te zeggen dat ze dan maar abortus moet plegen: kan er inkomen maar toch
Seks:
Kindjes:
De pil:
Condooms:
Ja, abortus is niet iets dat je 'zomaar' even doet

en ik wilde ook geen hormonen, vandaar koperspiraaltje
compact en kleverig.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:35:25 #213
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70604555
en wie zegt dat dat kind van hem is, als ze met hem zo snel het bed induikt heeft ze dat misschien ook wel de avond daarna en daarna gedaan met anderen.

Daarbij is zij zelf de pil vergeten of heeft ze hem expres niet geslikt en wil ze ook zelf het kind houden, dan is het wat mij betreft ook

Je kan ook het kind niet erkennen maar dan heb je ook nergens meer recht op (oa om het kind te zien ed)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:08:48 #214
37769 erodome
Zweefteef
pi_70605691
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef Faeroer het volgende:
Het valt me op dat veel vrouwen de man verrassen met "oh... um... schat... ik ben de pil vergeten... oops... ". Hoe kan je dat nou in hemelsnaam doen? Is het dan zo moeilijk het doosje (bijvoorbeeld) naast je tandenborstel te leggen? Ik kan me er echt niks bij voorstellen, je vergeet normale medicijnen toch ook niet, laat staan voor zo'n verandering die je hele toekomst over hoop kan halen. Morning-after pil werkt geweldig goed, dus 'vergeten' is zoiezo een excuus voor een slet die gewoon geld wil zien.
Ik heb zelf jaren de pil geslikt en zoals bijna iedereen die dat heeft gedaan ben ik hem ook weleens vergeten.
Ander ritme, ergens anders slapen, er zijn best veel redenen waardoor je het kan vergeten.
Het is geen medicijn dat directe invloed heeft op je gezondheid, het is een jarenlang terugkerend fenomeen, elke dag weer, dat wordt gewoon weleens vergeten.
Dat gebeurt zelfs bij medicijnen die wel direct invloed hebben op de gezondheid en die langere tijd geslikt moeten worden, laat staan bij de pil die geen directe gevolgen heeft e vaak echt heel erg lang geslikt wordt.

Over het algemeen genomen loopt dat wel los, wordt er niemand zwanger, ik ben nog nooit perongelijk zwanger geweest iig en ken heel veel meiden die het weleens vergeten zijn en die ook niet zwanger zijn geworden.

Dit soort dingen gebeuren gewoon weleens en zoals ik al eerder heb gezegd sta je gewoon vaak niet genoeg stil bij de risiko's op zo'n moment.
Dat is dus gewoon dikke pech dan als het wel fout gaat, zolang het echt om perongelijk gaat is dat het risiko van het vak zullen we maar zeggen.

Is het bewust dan is het echt een teringwijf, is het perongelijk dan gaat het gewoon om een "stelletje" dat toch wel een beetje dom is geweest, maar samen pech heeft gehad.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:11:15 #215
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_70605786
pi_70606476
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:08 schreef erodome het volgende:
Het is geen medicijn dat directe invloed heeft op je gezondheid, het is een jarenlang terugkerend fenomeen, elke dag weer, dat wordt gewoon weleens vergeten.
Dat gebeurt zelfs bij medicijnen die wel direct invloed hebben op de gezondheid en die langere tijd geslikt moeten worden, laat staan bij de pil die geen directe gevolgen heeft e vaak echt heel erg lang geslikt wordt.
Niet voor het 1 of ander, maar de pil heeft DIRECTE gevolgen op je gezondheid, op je mentale toestand en op je gevoelens (je weet wel dat primitief hersengedeelte dat zaken probeert te interpreteren en probeert te beinvloeden door middel van hormonen)

Je bedoeld waarschijnlijk dat je de pil neemt zonder medische redenen. :-) (om even te muggenziften, maar is toch iets dat mensen dringend moeten doorhebben over de pil)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:41:47 #217
37769 erodome
Zweefteef
pi_70606859
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:30 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Niet voor het 1 of ander, maar de pil heeft DIRECTE gevolgen op je gezondheid, op je mentale toestand en op je gevoelens (je weet wel dat primitief hersengedeelte dat zaken probeert te interpreteren en probeert te beinvloeden door middel van hormonen)

Je bedoeld waarschijnlijk dat je de pil neemt zonder medische redenen. :-) (om even te muggenziften, maar is toch iets dat mensen dringend moeten doorhebben over de pil)
Je hebt gelijk, het gaat er meer om dat je het niet merkt aan iets dat je dat ding een dagje vergeet en te vaak denkt, ach komt wel goed, is nog nooit fout gegaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:44:53 #218
259412 Seven.of.Nine
pi_70606949
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:35 schreef Metro2005 het volgende:
en wie zegt dat dat kind van hem is, als ze met hem zo snel het bed induikt heeft ze dat misschien ook wel de avond daarna en daarna gedaan met anderen.

Ik zat er al op te wachten. Nou ja, dat kan dus.

Maar in dat geval zal een vaderschapstest wel uitwijzen hoe en wat. Russisch roulette,
Resistance is futile
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:51:09 #219
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70607170
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Als ik de heb aangegeven dat ik de zorg zou dragen voor de pil, zou ik hem dat niet kwalijk nemen. Deze jongen geeft ook nog aan er wel te willen zijn voor het kind 0 hij si haar verder niks verplicht naar mijn idee
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:58:58 #220
259412 Seven.of.Nine
pi_70607439
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als ik de heb aangegeven dat ik de zorg zou dragen voor de pil, zou ik hem dat niet kwalijk nemen. Deze jongen geeft ook nog aan er wel te willen zijn voor het kind 0 hij si haar verder niks verplicht naar mijn idee
Lof voor de maat van TS, dat zeker.

Ik vind dat als de vader vaststaat, dat hij sowieso de financiele verantwoordelijkheid moet nemen, tenzij er bewijs is dat zij hem erin geluisd heeft. De betrokkenheid bij het opvoeden van een kind kun je nooit opdringen, vind ik eigenlijk.
Resistance is futile
pi_70608012
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:29 schreef matarazi het volgende:

[..]

Blijkbaar vertrouwde hij haar op haar woord.
dan nog, aids, soa's etc
ik vind het wel prima hoor, wie zn billen brandt moet op de blaren zitten he
en natuurlijk is hij niet verplicht bij haar te blijven en er is ook niets om een relatie op te baseren maar als zij het kind houdt zal ie zn verantwoordelijkheid moeten nemen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_70611334
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oh ja? Hij had blijkbaar ook moeite met het structurele aspect dat verbonden is aan condooms.
*proest

je moest eens weten hoeveel vrouwen het "gehannes met die condooms" na verloop van tijd zat worden.

Maar goed, back ontopic. In dit geval staat dat buiten kijf, maar .) laten we niet alsof de maat van TS zn verantwoordelijkheid (iig in financieel opzicht) niet na wilt komen, en b.) wat betreft het condoomgebruik, daar is zij ook bij; ze had kunnen weigeren.

Je maakt je zelf er iig niet overtuigender mee door op dat feministische zeurtoontje te blijven doorjammeren. Dat verkocht mss leuk in de jaren 90 maar nu niet meer.
pi_70611430
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

*proest

je moest eens weten hoeveel vrouwen het "gehannes met die condooms" na verloop van tijd zat worden.

na verloop van tijd idd
Als je al lang met iemand samen bent en je beiden jezelf laat testen
Je duikt toch niet zonder condoom op een one night stand? Tuurlijk zegt die dat het wel oke is en dat ze niks heeft (of hij) maar de kans is groot dat jij niet de eerste one night stand bent van die persoon
Denk gewoon ff logisch na
pi_70611873
Naast het feit dat het natuurlijk oer- en oerstom is om na een avondje stappen geen condoom te gebruiken vind ik persoonlijk wel dat die kerel z'n verantwoordelijkheid moet dragen ervoor (mits het DNA-onderzoek uitwijst dat het ook daadwerkelijk zijn kind is, wie weet wat die slet heeft uitgespookt).

Al moet ik toegeven, zoals meerdere malen aangegeven in deze topic, dat de slet in kwestie vaak zat de kans had om alsnog de zwangerschap te voorkomen (de pil daadwerkelijk slikken, morning after pil). Het is dan ook wat moralistisch om te zeggen 'waar twee seks hebben, hebben twee schuld' terwijl de slet hier flink wat meer verkeerd heeft gedaan.
pi_70612016
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:01 schreef liefie_ het volgende:

[..]

na verloop van tijd idd
Als je al lang met iemand samen bent en je beiden jezelf laat testen
Je duikt toch niet zonder condoom op een one night stand? Tuurlijk zegt die dat het wel oke is en dat ze niks heeft (of hij) maar de kans is groot dat jij niet de eerste one night stand bent van die persoon
Denk gewoon ff logisch na
We slaan voor het gemak de andere 90% van mijn last post en de OP over heh . Tenzij je een player of slettebak bent is er weinig structureels aan een one-night stand hoor . Maar goed, dit ging niet over SOA's maar over ongeplande zwangerschap (alhoewel er natuurlijk veel overlap is), en zij WIST al van tevoren dat ze niet bepaald uitblinkt in het consequent doorslikken van de pil. Is niet erg hoor, maar dan moet je ook niet je goedkeuring aan onbeschermde sex geven. Beiden zitten hier fout en beiden moeten dus op de blaren zitten. Het siert die gozer dat hij onomwonden aangeeft dat hij wil bijspringen, maar er is niets dat hem verplicht bij die meid te blijven.
pi_70612081
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

We slaan voor het gemak de andere 90% van mijn last post en de OP over heh .
Ja
pi_70612138
you naughty little girl
pi_70619985
Je kan niet voor een kindje een relatie aanhouden, zo'n relatie kan niet goed gaan.
Ze verdienen allebei een relatie waar je echt voor elkaar gaat, en niet alleen voor een kindje!
Ze hebben het allebei zelf gedaan, en ik vind ook dat ze samen voor het kind moeten zorgen.
Hij moet zeker afspraken gaan maken over het kind, en dat moet niet gepaard gaan aan ruzies waar het kindje bij is.
dus maak afspraken voordat het kindje word geboren, en anders waar het kindje niet bij is, maar dat lijkt me op zich wel duidelijk?!
pi_70624252
Weglopen? Prima, maar dan blijf je ook weg.
Financieel ervoor opdraaien? Altijd. Tenzij er bewezen kan worden dat hij er ingeluisd is.
pi_70630328
Ik zou dat kind gewoon niet erkennen als ik hem was.
Problem solved.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:28:34 #231
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_70642336
Idd Kind niet erkennen, niet meer omgaan met de dame en klaar.

Dan zal deze dame via een rechtzaak moeten afdwingen dat hij een vaderschaps test doet.
Met het verhaal neuken zonder condoom, op de eerste avond, is de kans best aanemelijk dat hij niet de eerste en laaste was waarmee ze dat deed.

Dan blijkt dat hij wel of niet de vader is.

Niet. Klaar.
Wel. Financieel heeft ie al bijna nix, draagkracht meting doen, dan betaalt hij minimale Alimentatie.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_70677927
het gaat er allemaal niet om dat het dom is.
want dat helpt helemaal niks.

ik vind niet dat hij bij haar moet blijven voor het kind,
ik vind wel dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen en dan ook een paar dagen per week ofzo voor het kindje zorgt (tenminste als de moeder het wil etc. etc.) In ieder geval dat dat soort dingen in overleg met elkaar gaan. Zelfde met geld.
  zondag 5 juli 2009 @ 21:10:03 #233
261554 rodka
Hooi noch stro
pi_70680381
Als ze er zelf niet voor kiest abortus te doen om de één of andere reden (heb de OP alleen gelezen dus weet niet wat er verder verteld is) moet ze er zelf voor opdraaien vind ik.

Meebetalen aan een abortus (kost dat eigenlijk geld?), natuurlijk. Maar als dat meisje er voor kiest het niet te doen, eigen verantwoordelijkheid. Punkt.
pi_70683501
Abortus wordt vergoed door je zorgverzekering.
Wat mij betreft had ze de t*fus kunnen krijgen met haar kind.
Een kind laat je in je leven toe als je het allebij wilt, het is niet alleen de beslissing van de vrouw.
  maandag 6 juli 2009 @ 12:48:12 #235
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70696822
Ik lees hier trouwens niks over dat de dame het expres gedaan heeft. Een pilletje vergeet je zo makkelijk, ik vind het dan ook behoorlijk hypocriet dat mannen vaak verwachten dat een dame keurig een pil slikt (het liefst ook nog op een exact tijdstip met een schommeling van slechts 3 uur voor beste gebruik) terwijl ze zelf zo stom zijn een condoom te vergeten of niet om willen doen.

En hoe zit dat dan met de 99,9% bescherming. Het gaat ook wel eens mis: keurig geslikt, geen condoom, 8 week later blijkt de dame zwanger. Is het dan ook haar schuld en is zij de leugenachtige hoer?

Nee, ik vind echt dat een man niet kan zeggen "Ja maar je stemde in om 't zonder condoom te doen". Ook met de pil ben je niet 100% beschermd, ook met alleen condoom niet. Een combinatie van deze is de enige manier waarop je de meeste zekerheid hebt dat een ongewenste zwangerschap niet om de hoek komt kijken. En die verantwoordelijkheid draag je naar mijn mening beide.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')