Ik ben dus niet de enige die het niet begrijptquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
snap niet waar je het over hebt
ik riep Helter Skelter !quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
snap niet waar je het over hebt
Das heel aardig van je. Ooh en dit is het meisje waar je 4 jaar mee had. Ach, het lijkt dan lang genoeg uit om haar met die dingen te helpen. Kan me wel voorstellen dat het wennen is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm zo'n 1.5 jaar terug uitgegaan en had 4 jaar met haar...
Maar ze klaagde laatst toen ze voor me gekookt had dat ze sinds het uit was tussen ons alleen maar klootzakken was tegengekomen, en met die gozer waar ze vandaag mee was vond ze het echt leukdus wil haar dan graag helpen
Waarbij?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:34 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik riep Helter Skelter !
en Pien was daar niet bij misschien...
jij wel (heb je opgelet ?)
het is ook een beetje vaag...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het niet begrijpt
Helter Skelter snap ik welquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar je het over hebt?
Helter skelter? (heb teruggelezen)
Niet iedereen kan even goed omgaan met dat wat libertaire ideeen genoemd worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het valt me pas op sinds hij hier post. Ik ben normaal niet zo goed in namen
Snap het nog niet en als Venco het al niet kan volgen houdt het echt opquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het niet begrijpt
Dat snap ik weer niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helter Skelter snap ik welMaar ik snap verder niet wat hij bedoeld
een hoop bier en muziek in een parkquote:
Ik was daar niet bij nee, gelukkigquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:34 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik riep Helter Skelter !
en Pien was daar niet bij misschien...
jij wel (heb je opgelet ?)
Z'n fobo al es bekeken? Toch zonde wat inteelt teweeg kan brengen.quote:
Parkpop?quote:
Helter Skelter, Beatles, Charles Manson, Tate/LaBianca moorden.quote:
Ik blijf gevoel voor haar houden denk ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das heel aardig van je. Ooh en dit is het meisje waar je 4 jaar mee had. Ach, het lijkt dan lang genoeg uit om haar met die dingen te helpen. Kan me wel voorstellen dat het wennen is.
1 van de weinige niet FOKkers daar...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooh parkpop. Dan nog snap ik helter skelter niet en wie ben jij dan?
kan me vaag iets herinneren over muziek op de achtergrond met een groep gezellige mensen in een park en toen..........eh nee geen flauw benul sorryquote:
kutkloon, als je nou gewoon met je normale post wordt het misschien wel gesnapt.quote:
Ah...google zal mij wel verder helpen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helter Skelter, Beatles, Charles Manson, Tate/LaBianca moorden.
Jeroen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef pazzio het volgende:
[..]
1 van de weinige niet FOKkers daar...
en ik had beloofd even mijn neus te laten zien
4 jaar verkering laat wel wat gevoel achter ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik blijf gevoel voor haar houden denk ik
Maar nu mijn trots maar even opzij zetten voor haar geluk
Oooh, ik heb jou niet ontmoet volgens mij.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef pazzio het volgende:
[..]
1 van de weinige niet FOKkers daar...
en ik had beloofd even mijn neus te laten zien
Helter Skelter was een cover die er gespeeld werdquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooh parkpop. Dan nog snap ik helter skelter niet en wie ben jij dan?
Dat heb ik gemist danquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:38 schreef pazzio het volgende:
[..]
Helter Skelter was een cover die er gespeeld werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |