Heel erg.. ben vorige week weer een beetje begonnen met dansen, na 10 jaar...quote:
Dan moet je wel iets langer sporten dan een paar maandenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat het door meer sporten over zou gaan
Maarja
Ik pas mijn kleding er wel op aanvind wit toch sowieso het mooist
![]()
Ooh, ik stink nooit trouwens
Breng jij niet gewoon een nieuwe Q. uit als EA een nieuwe Sims uitbrengt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Een versie 3 is in the making die (hopelijk) de imperfecties van de huidige versie wegwerkt.
Oh toch goed dat je het weer een klein beetje oppakt ook al zal je niet meer alles kunnen doen wat je gewend wasquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel erg.. ben vorige week weer een beetje begonnen met dansen, na 10 jaar...
Gewoon een beetje over de Meki's, de Klopkoeken, de gellys en ander links tuig heenlezen en dan gaat het prima.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
POL en NWS uiteindelijk toch maar uit mijn AT flikkeren heeft mijn plezier in de rest van de site weer aanzienlijk vergroot. Alhoewel ik me niet kan herinneren daar ooit de degens gekruisd te hebben met El_Matador.
Iew, praten over zweet is bijna net zo vies als het ruiken van (oud) zweet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maarja
![]()
Het valt me pas op sinds hij hier post. Ik ben normaal niet zo goed in namenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
POL en NWS uiteindelijk toch maar uit mijn AT flikkeren heeft mijn plezier in de rest van de site weer aanzienlijk vergroot. Alhoewel ik me niet kan herinneren daar ooit de degens gekruisd te hebben met El_Matador.
Meer van hetzelfde in een ander jasje bedoel je?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Breng jij niet gewoon een nieuwe Q. uit als EA een nieuwe Sims uitbrengt?
Door sportenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maarja
![]()
misschien was je er niet bij PIen ?quote:
Een oplichter dus!quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde in een ander jasje bedoel je?
Dat is een goed begin, dat wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon een beetje over de Meki's, de Klopkoeken, de gellys en ander links tuig heenlezen en dan gaat het prima.
Meki moet ik stiekum wel vaak om lachen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gewoon een beetje over de Meki's, de Klopkoeken, de gellys en ander links tuig heenlezen en dan gaat het prima.
Ligt eraan hoelang het je ex al is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:31 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ben nu m'n ex aan het vertellen hoe ze het het best kan aanpakken met een gozer
Ze had vandaag ook een date
Maar voelt best raar om te vertellen
Aardbeiquote:
Die kan gewoon niet echt zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Meki moet ik stiekum wel vaak om lachen.
@Thrustmaster & Vencodarkquote:
Hmm zo'n 1.5 jaar terug uitgegaan en had 4 jaar met haar...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang het je ex al is.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef pazzio het volgende:
[..]
@Thrustmaster & Vencodark
willen jullie Pien even helpen ?
Ik weet ook niet waar je het over hebt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef pazzio het volgende:
[..]
@Thrustmaster & Vencodark
willen jullie Pien even helpen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |