quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Spannend, met Sedan samen in een donkere kast
Het is toch tof om jezelf te profileren ten koste van een ander?quote:
haha, ja in dat soort forum gedeeltes kom ik bewust niet vaak meer.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry, draag wat kennis van POL topics van hem met me mee...
Ben blij dat ik die onuitwisbare indruk heb achtergelaten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Scheelt weer dat ik die kutkop van jou niet zie danquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Spannend, met Sedan samen in een donkere kast
POL is sowieso niet goed voor je hart.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar het is zo niet Qquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is toch tof om jezelf te profileren ten koste van een ander?
Daarom typte ik: permanent. Want ook botox helpt niet permanent.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:19 schreef KudFokker het volgende:
Nja, alleen botox denk ik
Maar dat doe ik uit principe eigenlijk al niet...
Maar misschien heeft ze iets van tips wat betreft voeding ofzo
Kan het gewoon proberen
Jij kent duidelijk alle functionaliteit van Q 2.0 nog niet.quote:
Heeeel soms gaat het wel. En dat is het vooralsnog waard om ook die kuttopics te lezen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
POL is sowieso niet goed voor je hart.
Daar draait deze hele reeks om.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is toch tof om jezelf te profileren ten koste van een ander?
had het kunnen weten komt zeker door het paardrijdenquote:
2.0quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk alle functionaliteit van Q 2.0 nog niet.
Klassiek balletquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had het kunnen weten komt zeker door het paardrijden
Een versie 3 is in the making die (hopelijk) de imperfecties van de huidige versie wegwerkt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk alle functionaliteit van Q 2.0 nog niet.
Nu nog meer egocentrisme!quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
2.0
Was het niet inmiddels 3.0 al? Wat is er uitgebreid dan t.o.v 2.0
Ik hoopte eigenlijk dat het door meer sporten over zou gaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarom typte ik: permanent. Want ook botox helpt niet permanent.
Ik denk het niet, die tips
quote:
Welke imperfecties?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Een versie 3 is in the making die (hopelijk) de imperfecties van de huidige versie wegwerkt.
Ballet kan ik niet meer hoor, enkelbanden ooit eens gescheurd...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je bent nog veelzijdig ook
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ballet kan ik niet meer hoor, enkelbanden ooit eens gescheurd...
POL en NWS uiteindelijk toch maar uit mijn AT flikkeren heeft mijn plezier in de rest van de site weer aanzienlijk vergroot. Alhoewel ik me niet kan herinneren daar ooit de degens gekruisd te hebben met El_Matador.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Heeeel soms gaat het wel. En dat is het vooralsnog waard om ook die kuttopics te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |