tuurlijk welquote:
Hmm... Dan móet je mij nog wel kennenquote:
ik heb ook niet met iedereen even uitgebreid gepraatquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je Jeroen heet, dan kan ik het me niet herinneren.Sorry
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef damian5700 het volgende:Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder: DS4, sneakypete; beiden discussiëren om de discussie en niet om gelijk te willen hebben. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder: SCH, Klopkoek; sowieso tegengesteld aan wat ik hierboven vermeldde, maar beiden reageren ook vaak te emotioneel waardoor ze haast impulsief de bal uit het oog verliezen en zich teveel op de man concentreren. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener: Sigme, Yildiz; vaak kun je zien dat in hun OP wat werk zit. Klopkoek krijgt ook een vermelding omdat hij in een waaier van onderwerpen vaak de discussie aanzwengelt. Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl: Apropos. Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer: Picchia, Scaurus. Kantspeldje - LINKS!: ethiraseth. Van Baalenvaantje - RECHTS!: DrWolffenstein. SGP Houvast - DOGMA!: HenriOsewoudt. G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie: Apropos. Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger: du_ke. Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt: EchtGaaf. Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt: El_Matador, Hexagon en Monidique.
Nou, ik dacht wel dat je er misschien ook zou zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:46 schreef KudFokker het volgende:
Hmm jullie hebben KF niet eens gemist op ParkPop!!
Het blijft een geweldige vinding.quote:
uhuh, jouw nick heb ik onthouden jaquote:
Geloof er niks van hoe kan ie jou nou vergetenquote:
We spelen altijd heel lief samen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jullie 2 zijn echt te schattig samen.
Vind het echt jammerquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik dacht wel dat je er misschien ook zou zijn.
uhm ... fobo ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:46 schreef vencodark het volgende:
@ Pazzio, wat Pien al zei, in fobo zie je foto's die je eraan herinneren of je mij wel of niet ontmoet heb.
Ook echt met zwaaihandjes. Je bevestigd geen beeld ofzo hoor.quote:
Jij hebt je goed ingesmeerd met factor 30 en nog kneiterhard verbrand???quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
het was ECHT niet grappig, heb gister bijna de hele dag ziek en met pijn op bed gelegenverbranden ondanks factor 30 is kut
Fotoboek, het fotocameraatje wat bij jou grijs is omdat je het (nog!) niet aangemaakt hebt.quote:
Zo ben ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jullie 2 zijn echt te schattig samen.
Oh nee, ik bedoelde dat Ofresca en ik altijd heel lief spelen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Totdat mana Ofresca even ni9et kijkt?
ah ! jij ! OK ... check !quote:
> Dokter M&Mquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
het was ECHT niet grappig, heb gister bijna de hele dag ziek en met pijn op bed gelegenverbranden ondanks factor 30 is kut
gaat het nu al weer wat beter?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
voel me wel beter en het stadium van vervellen is begonnenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gaat het nu al weer wat beter?
krijg je mooi nieuw huidjequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voel me wel beter en het stadium van vervellen is begonnen
ah, dat fotoboek is toch best handigquote:
Dat geloof ik graag. Stelletje kleutertjes.quote:
Ik doe niet aan lief spelen. Hooguit onschuldig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde dat Ofresca en ik altijd heel lief spelen...
Dat zeggen ze aaaaaallemaaaaaal!quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lief spelen. Hooguit onschuldig.
oh nou weet het niet hoor is dat echt allemaal nodigquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga slapen
Zal morgen even een foto van mijn super gepimpte werkplek hier posten
Slaap lekker schatjes
Zeg ho eens evenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Stelletje kleutertjes.
thanks, gaat nu al weer de goede kant op, heb weer zin om dingen te doen enzo, daar had ik gister en eergister echt geen zin in, alleen in liggen met een koude natte handdoek op mn rug.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:57 schreef kingmob het volgende:
Bij mij is het verbrande gelukkig bruin geworden, maar 1 nachtje slecht slapen.
Sterkte MM
nog aan de Calendula gedacht ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanks, gaat nu al weer de goede kant op, heb weer zin om dingen te doen enzo, daar had ik gister en eergister echt geen zin in, alleen in liggen met een koude natte handdoek op mn rug.
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanks, gaat nu al weer de goede kant op, heb weer zin om dingen te doen enzo, daar had ik gister en eergister echt geen zin in, alleen in liggen met een koude natte handdoek op mn rug.
gut dametje je had het echt zwaar te pakken blij dat het wat beter gaatquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
wel aan gedacht, maar was niet echt in staat om t te gaan halen
Misschien moet je minder in POL komen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:58 schreef kingmob het volgende:
Maar je hebt gelijk, ik laat me weer eens meeslepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |