Vorig jaar was ik op een feest en zat er een extreem lelijke vrouw tegen me op te rijden. Toen ik zei dat ik er niet van gediend was, sprak ze de fantastische woorden "Maar mijn moeder vind het zo leuk als ik met een man die langer dan ik ben langskom"quote:
Ik doe niet aan teruglezen, samenvatting?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lees ff het vorige topic door. Een insidertje.
ervaring heet dat, young padawanquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een oldbie is iets uit het verleden en daarmee flink achterhaald.
Die moeder gaat maar gewoon zelf op jachtquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op een feest en zat er een extreem lelijke vrouw tegen me op te rijden. Toen ik zei dat ik er niet van gediend was, sprak ze de fantastische woorden "Maar mijn moeder vind het zo leuk als ik met een man die langer dan ik ben langskom"
Ja een echte versierkoningin
Over lekker zijn de meningen verdeeltquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik post hele topics niet, maar vandaag ben ik lekker opstandig!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op een feest en zat er een extreem lelijke vrouw tegen me op te rijden. Toen ik zei dat ik er niet van gediend was, sprak ze de fantastische woorden "Maar mijn moeder vind het zo leuk als ik met een man die langer dan ik ben langskom"
Ik was mij er überhaupt niet van bewust dat je iets van mij vond.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind je niet zo lief momenteel Airwin...
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Is warmquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezen, samenvatting?
Minder seks = meer lol voor sommigen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezen, samenvatting?
Nou je doet zo een beetje bot enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was mij er überhaupt niet van bewust dat je iets van mij vond.
En hoe komt dat zo?
Zo'n beetje alles onder de 3000 is ooit op Fok! gekomen om BB te volgen, dus ik kan nou niet zeggen dat dat echt voor ze spreekt.quote:
Noteer het op je cv en doe er je voordeel mee. Ik ontdek alles liever zelf.quote:
quote:
Dus conclusie, moet er meer of minder geneukt worden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minder seks = meer lol voor sommigen.
Als dat jouw fok! ego in stand houdt vind ik het best hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wil het gewoon niet omdat je met alles de kleinste bent
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus conclusie, moet er meer of minder geneukt worden?
Juist, die paar die daarna kwamen zorgden voor de echte groeiquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles onder de 3000 is ooit op Fok! gekomen om BB te volgen, dus ik kan nou niet zeggen dat dat echt voor ze spreekt.
ik zit dan ook boven de 3000quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles onder de 3000 is ooit op Fok! gekomen om BB te volgen, dus ik kan nou niet zeggen dat dat echt voor ze spreekt.
Meer!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het kan nog erger:quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie allemaal vinden, maar voor mezelf weet ik het wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |