je zou haast gaan denken dat je er toch bij was Pienquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:38 schreef pazzio het volgende:
[..]
Helter Skelter was een cover die er gespeeld werd
Ik was wel degelijk aanwezig jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:39 schreef pazzio het volgende:
[..]
je zou haast gaan denken dat je er toch bij was Pien
Jij krijgt echt de hospitability award 2009.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
kutkloon, als je nou gewoon met je normale post wordt het misschien wel gesnapt.
Of gewoon duidelijk bent
Kijk en dat ben ik weer niet vergetenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij krijgt echt de hospitability award 2009.
Nou, waar wacht je op stuur die neus het internet op.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef pazzio het volgende:
[..]
1 van de weinige niet FOKkers daar...
en ik had beloofd even mijn neus te laten zien
*pakt de bokaal al vast*quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik dacht van wel eigenlijk ... maar ik kan me vergissen want ik kan de nicks nog niet helemaal koppelen aan de gezichten hehquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh, ik heb jou niet ontmoet volgens mij.
Goh spuit11, zover was ik nog niet, bedankt dat je me er even aan herinnerdquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je was dus niet Jeroen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:41 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik dacht van wel eigenlijk ... maar ik kan me vergissen want ik kan de nicks nog niet helemaal koppelen aan de gezichten heh
Als je Jeroen heet, dan kan ik het me niet herinneren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:41 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik dacht van wel eigenlijk ... maar ik kan me vergissen want ik kan de nicks nog niet helemaal koppelen aan de gezichten heh
Die knipoogden tegelijk?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Hmm net tijdens dat lopen met N. was het beste ongemakkelijk...
Ben 4 meiden tegengekomen waar ik mee heb lopen kutten afgelopen jaar, en die mij dus een knipoog gaven
Leer je uitdrukkingen:quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goh spuit11, zover was ik nog niet, bedankt dat je me er even aan herinnerd
oh jee, hoe kom ik er nu achter welk gezicht bij de nick Pien hoort haha ?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry, draag wat kennis van POL topics van hem met me mee...
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:03 schreef AgLarrr het volgende:
Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder: Hexagon
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder: Klopkoek
SGP Houvast - DOGMA! Het zijn er een aantal... maar HenriO mag er wat mij betreft mee naar huis..
Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt: Echtgaaf
Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt: El_Matador
Ja, ze doen mee aan het WK synchroon knipogenquote:
Klopt gewoon hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Leer je uitdrukkingen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_(ook_nog)_modder
Kijk in mijn fotoboekquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:43 schreef pazzio het volgende:
[..]
oh jee, hoe kom ik er nu achter welk gezicht bij de nick Pien hoort haha ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |