Jij liep achteraan in die kudde toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:12 schreef snetje het volgende:
[..]
opzoeken en doodsverwensingen krijg je als een bommie ze de waarheid laat zien ...weten hun veel !
in het begin was het leuk .. grappig ...maar zie mijn sig! de rest gaat er achteraan kabbelen en dan wordt het erg!
nogmaals .. je kan beterpak die curryworst !!
die zit toch niet op het forum ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:17 schreef snetje het volgende:
[..]
adam curry of zoiets ... en die worst zoek je zelf maar lekker op
ssssst niet spelbrekenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij liep achteraan in die kudde toch?
Waar ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
nope .. ik keek .. zag het gebeuren en greep in !!
Hadden we het er laatst niet over dat jij ook zo een groupie bent?quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
nope .. ik keek .. zag het gebeuren en greep in !!
Duhquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hadden we het er laatst niet over dat jij ook zo een groupie bent?
Lijkt er verdacht veel op dat je de aandacht van je vriendjes wilt afleiden
WTF ze maakt het alleen maar ergerquote:
Ze zijn zo geslepen he, die groupies!quote:
200%quote:
Geraffineerd tot in de tot in de finessesquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze zijn zo geslepen he, die groupies!
wat let je ... i.p.v huisvrouwen met soepjurken teasen ..komkommertijd dus ...quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
die zit toch niet op het forum ?
oeps, sorry dacht dat het afgelopen wasquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:34 schreef Jian het volgende:
Times i am sure we'll never forget, .................
lieve schat! dat jij in groepies denkt is jou ding ...quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hadden we het er laatst niet over dat jij ook zo een groupie bent?
Lijkt er verdacht veel op dat je de aandacht van je vriendjes wilt afleiden
Ja... even iedereen de wonden laten likken enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:35 schreef Jian het volgende:
[..]
oeps, sorry dacht dat het afgelopen was
lik ze!! en truste ... tot moiquote:Op donderdag 2 juli 2009 02:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja... even iedereen de wonden laten likken enzo
truste dude!quote:
Ik heb net gestemd op Huubquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:20 schreef evaxsis het volgende:
Morguh![]()
Ik sta op1 op Tweeterwall
, wat een feest waar zijn de ballonnen en de slingers
Met Bommie komt het vast ook nog goed![]()
Nu moet ik gaan werken, dus tot laters
OMFGquote:
de hele ochtend nogquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:41 schreef Copycat het volgende:
Kan er vandaag nog de hele dag gestemd worden? Dan doe ik gewoon mee met de eindspurt.
Dat dan weer welquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef Laysa het volgende:
Goeden morgen...nah eigelijk is het geen goedemorgen...moetst verplicht een koude douche want mn cv ketel werkt niet naar behoren...en als iets moet is het gelijk niet leuk...ben wel wakker ...dat dan weer wel
heej mupsquote:
Dag is voorbij voor je het weetquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
heej mupszo dadelijk heel de dag weg met broer....eerst ff langs de garage om nog meer van de prijs af te halen
![]()
en dan minder leuke dingen ...maar vanavond kom ik weer gezellig kletsen
euh... dan heb je al gestemd? kweet het niet ik kan amper op mezelf stemmen ...quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:50 schreef Copycat het volgende:
Waarom zie ik geen plusje bij jouw naam staan, Bommie?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:51 schreef Copycat het volgende:
Nee, direct bij openen al geen kruis te zien.
Jouw Twitteraccount is een eunuch!
ow, vanavond, als ik er niet ben bedoel jequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
heej mupszo dadelijk heel de dag weg met broer....eerst ff langs de garage om nog meer van de prijs af te halen
![]()
en dan minder leuke dingen ...maar vanavond kom ik weer gezellig kletsen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef D. het volgende:
Wat betekenen die groene lintjes trouwens?
iets met iranquote:
heksjuhhhhhquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:51 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgenjaaaaaaaa daar is ze weer, en wachtend op de cv monteur de 2e keer deze week, want de radiator lekt nog steeds....................
en mijn nieuwe platte tv hangt aan de muur, en staat heel mooi ,en jaaaaaaaa mijn zoon heeft gisteravond ook zijn spiksplinternieuwesupergrotegave tv opgehangen, maar boorde zo zijn zusje haar kamertje in, ach wat kan er nog meer mis gaan?????
ben je wegquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
ow, vanavond, als ik er niet ben bedoel je
Ach, tis bijna afgelopenquote:
* bakkie voor zichzelf inschenktquote:
Nou gewoon, twitterloos!quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* bakkie voor zichzelf inschenkt![]()
![]()
![]()
das heul moeilijk.... nu mis ik mn vaste oefeningen om plusjes te drukken.... moet ik een nieuwe vingeroefening zoekenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
We gaan kijken of het bij het Wokrestaurant binnen net zo warm is als buiten
Er zijn vast subfora waar je tips kunt vindenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
das heul moeilijk.... nu mis ik mn vaste oefeningen om plusjes te drukken.... moet ik een nieuwe vingeroefening zoeken![]()
Denk je niet dat ik heus wel snel weer met iets nieuws kom?quote:
Jij ook veel plezier/succes/sterkte met alles vandaag en wellicht tot later vanavondquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
...suc6 maar wel veel plezier
![]()
ik ben dr vandoor ...tot latersssss![]()
We hebben nog 2 maanden te overbruggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik heus wel snel weer met iets nieuws kom?
Wat las ik, Danny wil mensen met scriptjes een lange ban geven ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik heus wel snel weer met iets nieuws kom?
Komt helemaal goedquote:
Ha fijn dat je even aan mijn kruis gezeten hebquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:29 schreef Copycat het volgende:
Je was weer voorzien van een kruisje, Bommie.
Gelukkig maar.
soms he... dan zou je jou zo hard in je kruis trappenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha fijn dat je even aan mijn kruis gezeten heb
Wrom? Ik ben toch altijd lief?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
soms he... dan zou je jou zo hard in je kruis trappen
maar ja ik kan helemaal niet bij je kruis..... ik zie hem nooit
tuulk... maaruhm wrom staat eva nu derde?????quote:
De slet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:04 schreef versabommie het volgende:
ik was berijd om veel voor te betalen maar hoe ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:04 schreef versabommie het volgende:
Ach..Zouzou is ook weer wakkert
Eerst bonne chance Claire en Huub ! Huub was op nr 4 toen in een keer huub terug aan nr 5 met een difference van 1000votes ik begrijp het niet ? de 4 voor Huub in twitter zijn er zekker goed met informatiqua of telefonniek ! Ik weet niet wat is de clou ? anders heb ik vals gespeld omdat wij blijven stemmen en stemmen ,wij gaan niet door ! ik wordt gefrustreerd ! Niet eerlijk ! Ik heb mijn telefonnnr gegeven aan de twitter maar ik kreeg geen antwoord, ik was berijd om veel voor te betalen maar hoe ? ik ben schorpion en wil ook mijn gellijk hebben .
Zoiets, maar dan nog dommerquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Door scrollen is bijna niet meer te doen.
Ik ben blond , door de zon nog blonder, soms lui om bepaalde dingen op google op te zoeken,
maar kan of wil iemand mij uitleggen waar jullie weken mee bezig zijn,
een wedstrijdje met Huub en Claire om stemmen te krijgen en wat is Twitter, een soort hyves.....?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef peeet1 het volgende:
huub misbruikt de baby nu al om stemmen te krijgen![]()
[quote]
Titel: Baby nieuws Type: Privé berichten 2009-07-01 19:56:00
Aan: Vrienden van Huub
Nee er is nog geen baby, iemand riep gefeliciteert over hyves en prompt werden we gefeliciteerd door heel veel mensen, onze dochter laat nog even op zich wachten! Het kan wel ieder moment komen, dus het zijn spannende tijden!
Morgen sluit de mr en ms twitter verkiezing dus help ons en breng nog een paar keer je stem uit, help ons zo hoog mogelijk eindigen! Het kost maar 5 seconden van je tijd!
stem op
[url=http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter]http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
[url=http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter]http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
thnx
en
grtz
Huub & Claire
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef peeet1 het volgende:
huub misbruikt de baby nu al om stemmen te krijgen![]()
[quote]
Titel: Baby nieuws Type: Privé berichten 2009-07-01 19:56:00
Aan: Vrienden van Huub
Nee er is nog geen baby, iemand riep gefeliciteert over hyves en prompt werden we gefeliciteerd door heel veel mensen, onze dochter laat nog even op zich wachten! Het kan wel ieder moment komen, dus het zijn spannende tijden!
Morgen sluit de mr en ms twitter verkiezing dus help ons en breng nog een paar keer je stem uit, help ons zo hoog mogelijk eindigen! Het kost maar 5 seconden van je tijd!
stem op
[url=http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter]http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
[url=http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter]http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
thnx
en
grtz
Huub & Claire
Hoi HiDiHo bedankt voor het reageren. tweets, dus hoe groter de groep die zich hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
Zoiets, maar dan nog dommer
Een tweet is een kort berichtje aan een groep mensen die zich aangemeld hebben voor jou tweets.
Die tweeterwall staat los van twitter, het is gewoon een methode van ze om twitter te promoten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi HiDiHo bedankt voor het reageren. tweets, dus hoe groter de groep die zich hebben
aangemeld voor jouw tweets hoe meer stemmen, bezoekers.,
de status heel populair zijn ofzo.....
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi HiDiHo bedankt voor het reageren. tweets, dus hoe groter de groep die zich hebben
aangemeld voor jouw tweets hoe meer stemmen, bezoekers.,
de status heel populair zijn ofzo.....
juist berryquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:32 schreef peeet1 het volgende:
[..]
![]()
je moet even op deze link klikken dan kan je je stem uit brengen
Wat heb ik u gedaan om mij slet te roepen ? Ik doe niet verkeerd ! Goed wakker geworden ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |