quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:51 schreef Copycat het volgende:
Nee, direct bij openen al geen kruis te zien.
Jouw Twitteraccount is een eunuch!
ow, vanavond, als ik er niet ben bedoel jequote:Op donderdag 2 juli 2009 09:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
heej mupszo dadelijk heel de dag weg met broer....eerst ff langs de garage om nog meer van de prijs af te halen
![]()
en dan minder leuke dingen ...maar vanavond kom ik weer gezellig kletsen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:43 schreef D. het volgende:
Wat betekenen die groene lintjes trouwens?
iets met iranquote:
heksjuhhhhhquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:51 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgenjaaaaaaaa daar is ze weer, en wachtend op de cv monteur de 2e keer deze week, want de radiator lekt nog steeds....................
en mijn nieuwe platte tv hangt aan de muur, en staat heel mooi ,en jaaaaaaaa mijn zoon heeft gisteravond ook zijn spiksplinternieuwesupergrotegave tv opgehangen, maar boorde zo zijn zusje haar kamertje in, ach wat kan er nog meer mis gaan?????
ben je wegquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
ow, vanavond, als ik er niet ben bedoel je
Ach, tis bijna afgelopenquote:
* bakkie voor zichzelf inschenktquote:
Nou gewoon, twitterloos!quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* bakkie voor zichzelf inschenkt![]()
![]()
![]()
das heul moeilijk.... nu mis ik mn vaste oefeningen om plusjes te drukken.... moet ik een nieuwe vingeroefening zoekenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
We gaan kijken of het bij het Wokrestaurant binnen net zo warm is als buiten
Er zijn vast subfora waar je tips kunt vindenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
das heul moeilijk.... nu mis ik mn vaste oefeningen om plusjes te drukken.... moet ik een nieuwe vingeroefening zoeken![]()
Denk je niet dat ik heus wel snel weer met iets nieuws kom?quote:
Jij ook veel plezier/succes/sterkte met alles vandaag en wellicht tot later vanavondquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
...suc6 maar wel veel plezier
![]()
ik ben dr vandoor ...tot latersssss![]()
We hebben nog 2 maanden te overbruggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik heus wel snel weer met iets nieuws kom?
Wat las ik, Danny wil mensen met scriptjes een lange ban geven ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk je niet dat ik heus wel snel weer met iets nieuws kom?
Komt helemaal goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |