fiets ze daar hè, mate!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:04 schreef Oksel het volgende:
Mijn fiets is ingepakt..
Morgen 25 uur in het vliegtuig..
Met fiets!
Ik heb al een flink actieve fietsclub ontdekt, elke dag trainigsritten..
Typisch winterweer iddquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:36 schreef Oksel het volgende:
Danku, danku
23:55 vliegen we, morgen.. dan na 12 uur zijn we in Singapore, dan 7 uur naar Sydney, dan 2 uur naar Brisbane, komen 09:00 aan op maandag.. Auto oppikken, door naar het noorden, ruim een uur rijden. Eerste dag meteen 8(!) afspraken staan voor het bekijken van kamers/appartementen..
Zullen daar ook internet hebben, dus hou jullie op de hoogte. 't is nu winter daar.. dus max 23 graden en blauwe luchten. Geen regen.
quote:Sunday
19-Jul-09
Caloundra
John Brooks classic
Beste manier om bierbuik weg te werken: veel fietsen. En dan t liefst lang én hard. Oh, en natuurlijk minder zuipen enzo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:17 schreef BraveDribbel het volgende:
Wat is eigenlijk de beste manier om je conditie te verbeteren: langer fietsen of sneller fietsen?
En wat is de beste manier om je bierbuikje weg te werken?
quote:
100 kilometer bij 20 km/h zal niet z'n effect hebben, een beetje zweet en hogere hartslag is wenselijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:17 schreef BraveDribbel het volgende:
Wat is eigenlijk de beste manier om je conditie te verbeteren: langer fietsen of sneller fietsen?
En wat is de beste manier om je bierbuikje weg te werken?
Minder zuipen zal niet snel gebeuren, studentenleven hequote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:27 schreef dop het volgende:
[..]
100 kilometer bij 20 km/h zal niet z'n effect hebben, een beetje zweet en hogere hartslag is wenselijk.
interval training word gezien als een van de beter manieren om vet te verbranden.
dus hard heuveltje op en rustig naar beneden om vervolgens weer hard omhoog te knallen.
mij favoriete manier is de van brienenoordbrug een keer of 20 op en af, maar interval kan ook gewoon op het vlakke natuurlijk.
het leukste is een plek vinden waar meer fietsers trainen op die manier
Het antwoord staat in het gele kader op de laatste pagina.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:55 schreef FastFox91 het volgende:
Gistermiddag een wielrenbroekje gekocht en het zit veel beter, maar is het de bedoeling dat je hier met je blote kont in gaat?
Ok, blote kont dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:05 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ja met je blote kont. Kan wel met een onderbroek aan, maar in een onderbroek zitten veel naden die erg pijn kunnen doen na een lange rit.
En als je te gespannen op de fiets zit moeten de polsen, ellebogen en de schouders alle klappen van de kuilen, bultjes of andere oneffenheden op de weg opvangen wat resulteert in pijn in de ledematen.
Probeer dus altijd iets de ellebogen te buigen.
Zo reageerde m'n broer ook toen ik het aan hem vroeg of het met blote kont moest. "Hij keek me aanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:05 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het antwoord staat in het gele kader op de laatste pagina.
Mollema
Dat zou helemaal mooi zijn .quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Of gewoon een rit in lijn maken met steeds de wind in de rug.
Bij westenwind kun je bijv. in Roosendaal of Breda starten en doorfietsen naar Nijmegen of Arnhem. Van daar de trein naar Amsterdam evt. met overstap in Utrecht. Navigatie is dan relatief makkelijk, doorrijden met de wind in de rug tot je bij de Maas komt en dan de Maas volgenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn .
De route hoeft ook niet heen en terug te gaan.. zolang ik maar ergens de trein terug naar Amsterdam kan pakken vind ik het goed.
Kwam vol verwachting om half negen bij het zwembad...briefje aan de deur, gesloten tot 3 augustus. Maar eens bellen of zo. Stond niets van op de website...communicatie is een mooi dingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:27 schreef FerreroNutella het volgende:
Zelf vanochtend 2500m gezwommen en daarna 95km op de fiets afgelegd. Ging wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |