The van en the snapperquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:04 schreef Nico_S. het volgende:
Kom even niet verder dan een vervolg op mijn vorige vraag over de Barytown Trilogy:
The Barrytown Trilogy bestaat (uiteraard) uit drie delen. Het eerste deel heet The Commitments. De trilogy is geschreven door Roddy Doyle en alle delen zijn verfilmd.
Hoe heten de delen twee en drie?
Alleen The Commitments gezien. The van en The Snapper wel gelezen op school maar dat is way back...quote:
de titel The Comitments komt me vaag bekent voor, maar nooit gezien, de andere 2 al helemaal nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen The Commitments gezien. The van en The Snapper wel gelezen op school maar dat is way back...
Salman Rushdiequote:
Nee, maar het is wel een bekende naam.quote:
quote:
Klassefilms, en (zoals gewoonlijk) zijn de boeken nog beter.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
de titel The Comitments komt me vaag bekent voor, maar nooit gezien, de andere 2 al helemaal nog nooit van gehoord.
quote:
De man met de mooiste baan op aarde is Hugh Hefner en dat is em nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze man had volgens veel mannen de mooiste baan op aarde.
quote:
Yep de bierkenner Michael Jackson! Bekend van het tv-programma Beerhunter!quote:
Duitsland.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Volendam? Jolanthe is toch weg dus....
Elbetal preciezergewijs, maar ik handig de beurt graag over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |