Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee.
Volgende hint: Real Madrid.RuudjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
van Nistelrooy erbij.quote:
Dies toch al in de 40quote:
quote:
Van voetbal wíl ik niet eens wat weten...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:04 schreef BasOne het volgende:
Ik heb echt geen idee, ik weet niet veel van voebal, hou er ook niet van
Klopte die niet?quote:
hem een bruin beest noemenquote:
Melmac en kat goed doorbakkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:25 schreef BasOne het volgende:
Vervolgvraag.
Van welke planeet komt ALF en wat is zijn favoriete maaltijd?
hehehe Nonni, je bent bijna net zo'n geek als ikquote:
Jah iddquote:
Geek, zo heb ik nooit over mezelf gedacht.....quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
hehehe Nonni, je bent bijna net zo'n geek als ik
Dat loopt zonder mij ook wel lekkerquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
BasOne kom eens in het awardstopic een naam voor een award kiezen.....
Je moet stemmen over de babe award en Starla moet een hunk voordragen......quote:
Geen Amerikaan. Brit.quote:
Yep! Lord Mountbattenquote:
Die op batterijen werkt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:53 schreef starla het volgende:
ik ga in ieder geval naar bed en spelen met m'n tarzan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |