je kan naar de waal gaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
Wat zou ik graag een strand dichtbij huis hebben zeg.
een van me topicreeksen dichtgooienquote:
Daar kom ik niet in de buurt.quote:
Nog geen 15 min fietsen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
Wat zou ik graag een strand dichtbij huis hebben zeg.
me is brabantsquote:
Nou zeg!quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar kom ik niet in de buurt.
[..]
Nog geen 15 min fietsen.
Ik heb niks dichtgegooit, maar doe eens een link naar die anderen, dan gooi ik die wel dicht.quote:
wa wilde ge nouquote:
quote:
Ja, maar ik heb geen vliegticket.quote:
ABN!quote:
als je deze weer wilt opengooienquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou zeg!Is het je niet waard?!
[..]
Ik heb niks dichtgegooit, maar doe eens een link naar die anderen, dan gooi ik die wel dicht.
SNSquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Den Haag
[..]
Ja, maar ik heb geen vliegticket.
[..]
ABN!
krijg je een kusjequote:
RABOquote:
Oke. Maar ik heb hier 30 seconden hier vandaan Het Plein met allemaal terrasjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar bij ons is het lekker wel altijd het warmst van het hele land![]()
Dan laat maar.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef Marurk het volgende:
Zeg Krentenbol.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de note die ik gekregen heb positief of negatief is
wat wil je dan hebbenquote:
de haagse tietenquote:
Ik stond van de week op de 20e etage (die inkeping zeg maar), mieters uitzicht!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 01:02 schreef Stoofvlees het volgende:
[..]
Jou probleem is heel simpel te na te bootsen... warm de frietpan op, leg er een frietje in en bak deze voor 60seconden... probeer vervolgens dat frietje in een perzik te drukken... gaat nietBak vervolgens een nieuw frietje voor 4/5 minuten en probeer het nog eens, dan lukt het wel
ofterwijl, het frietje moet voldoende opgewarmt zijn voordat hij naar binnen kan.
voor je vriendin geldt bijna hetzelfde, je vriendin haar vagina is als half ontdooide appelmoes (om maar even in friet termen te blijven).. je kan er met je vinger in roeren, maar het is niet erg prettig. Als de appelmoes voldoende ontdooit is gaat het stukken beter.
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik stond van de week op de 20e etage (die inkeping zeg maar), mieters uitzicht!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Niet als je van 11.00 - 21.00 binnen moet zitten werken.
Ik moet nog wat meer kleur krijgen.
Ik heb serieus nog geen straaltje zon op mijn geile lijfquote:
quote:
Ik wel, stond vandaag 2 uur buiten. Wel met lange mouwen en een zwarte pantalon.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog geen straaltje zon op mijn geile lijfgehad vandaag
![]()
Om half 11 ben ik gaan fietsen naar de uni. En toen kwam ik om 17.30 uur er weer uit.
Den Haagquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is dat niet in Utrecht ofzo ? wel hoog
Niet elke dag douchequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Syb-rund. het volgende:
te fucking warm, ik wil helemaal niet elke dag douchen gofferdorie
Douchenquote:
elke dag douchenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
elke dag douchen![]()
als je die meurplekken een beetje schoonmaakt (oksels etc) met deze wonderbaarlijke uitvinding
[ afbeelding ]
hoef je nauwelijks te douchen.
tenzij je de tering zweet
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
elke dag douchen![]()
als je die meurplekken een beetje schoonmaakt (oksels etc) met deze wonderbaarlijke uitvinding
[ afbeelding ]
in de winter ja / wanneer ik weinig zweet; ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij wast jezelf enkel met een washandje ?
okquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
in de winter ja / wanneer ik weinig zweet; ja.
ik zie geen reden om zoveel liter water elke dag weg te spoelen als het zo kan
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
in de winter ja / wanneer ik weinig zweet; ja.
ik zie geen reden om zoveel liter water elke dag weg te spoelen als het zo kan
Doe ik ook altijd. Laatste keer dat ik echt onder de douche ben geweest was met kerst of oud en nieuw.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
elke dag douchen![]()
[ afbeelding ]
Niet iedereen heeft een badkuip en het ging over iedere dag douchen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
1 keer in de week je badkuip vullen met een paar liter water... en is nog goedkoper dan douchen ook
ik heb mijn moeder nog nooit betrapt op het gebruiken van een douche of een badkuipquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Laatste keer dat ik echt onder de douche ben geweest was met kerst of oud en nieuw.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een badkuip en het ging over iedere dag douchen.
Is ook nergens voor nodig. Voordeel is gewoon dat mensen uit je buurt blijven!quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb mijn moeder nog nooit betrapt op het gebruiken van een douche of een badkuip![]()
![]()
afrikaanse toestanden hier
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb mijn moeder nog nooit betrapt op het gebruiken van een douche of een badkuip![]()
![]()
afrikaanse toestanden hier
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is ook nergens voor nodig. Voordeel is gewoon dat mensen uit je buurt blijven!
ik vind het abject en infaam dat je daarmee zegt dat ze zichzelf niet goed verzorgd, dat doet ze heul wel hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is ook nergens voor nodig. Voordeel is gewoon dat mensen uit je buurt blijven!
Ik blijf je sig leuk vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
Ik douche meestal 2 keer per dag.
In de ochtend en na het werk/sporten en/of voor een date.
quote:
Hooguit een lichte vorm van.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Acinonyx het volgende:
Zotje die heeft smetvrees, die wast zijn handen 50 keer op een dag en pakt alle deurklinken vast met een tissue
Jimiquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Hooguit een lichte vorm van.
En niks mis om regelmatig je handen te wassen, zeker in de horeca en de gezondheidszorg.
Hoi.quote:
Noem me liever kakker.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Link naar advertentie? Ben namelijk wel geïnteresseerd. Vijftien euro is niet duur.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef Zotheid het volgende:
Hooguit een lichte vorm van.
En niks mis om regelmatig je handen te wassen, zeker in de horeca en de gezondheidszorg.
quote:
Dat doet ie ook wel, alleen wast hij wel z'n handen regelmatig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon in een patiënt of in iemands glas drinken niezen moet kunnen
Het gaat dan nog niet eens om de patiënt, maar meer om je eigen gezondheid en die van anderen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon in een patiënt of in iemands glas drinken niezen moet kunnen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die kerel links speelde
Je kent me te goed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat doet ie ook wel, alleen wast hij wel z'n handen regelmatig.
dat zeg je enkel zodat je legaal veel met je tisues en handschoentjes mag klotenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het gaat dan nog niet eens om de patiënt, maar meer om je eigen gezondheid en die van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |