Ja leg eff zout op de slakken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef GauloisesB. het volgende:
Zo'n groot feest is het niet.
153 doden en 1 overlevende. Vette party.
Leer tong kennenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef hooibaal het volgende:
152 doden een groot feest?
Zieke geest. Als dit jouw poging tot humor is, ben je niet geslaagd.
Toch wel een drugsfeest mag ik hopen.quote:
Tong is ook in de leer geweest bij M.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch wel een drugsfeest mag ik hopen.
Man, man, je bent nog erger dan M. die een zelfgemaakt topic bursting into flames laat gaan.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef hooibaal het volgende:
Kijk hier kunnen we iets mee.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk hier kunnen we iets mee.
Beetje of topic.
Maar je slaat de plank wel raak.
Als die ene overlevende net toevallig jouw vrouw of dochter is heb je ook schijt aan die 152 doden. Misschien is dit meisje wel de Uitverkorene.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef hooibaal het volgende:
Net of je altijd alcohol nodig hebt voor een feest..quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:47 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt me sterk dat het een groot feest wordt. Tis een moslimland, dus alcohol zal wel niet rijkelijk vloeien...
Het helpt wel. Nodig hebben niet. Maar het feest wordt er leuker door.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Net of je altijd alcohol nodig hebt voor een feest..![]()
cola en fanta zijn ook lekker hoor
doe mij maar thee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Net of je altijd alcohol nodig hebt voor een feest..![]()
cola en fanta zijn ook lekker hoor
ho ho. dat was zonder subsidie. dat geschiedenisboekje heb ik geschreven met eigen geld.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij krijgt ook soepsidie om relmarokkaantjes te helpen.
Zonde van je geld zeg. Nu begrijp ik waar die verbitterdheid vandaan komt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ho ho. dat was zonder subsidie. dat geschiedenisboekje heb ik geschreven met eigen geld.
Oh wacht, is het serieus? Licht mij even in aub. (Dit topic is toch al verloren.)quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ho ho. dat was zonder subsidie. dat geschiedenisboekje heb ik geschreven met eigen geld.
de doelstelling was dat ze niet meer met dodenherdenkingkransen zouden voetballen, dat is 100% gelukt. dus zo slecht was die investering niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonde van je geld zeg. Nu begrijp ik waar die verbitterdheid vandaan komt.
Daar had je geen geld voor nodig hoor, ik had hun poten er gewoon van afgezaagd - met het oordeel van een Shariarechtbank in mijn hand.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de doelstelling was dat ze niet meer met dodenherdenkingkransen zouden voetballen, dat is 100% gelukt. dus zo slecht was die investering niet.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:50 schreef opastokvis het volgende:
tong heeft heus wel door hoe erg het is he
bij iedere ramp worden er grappen gemaakt, dat is gewoon een manier om er mee om te gaan
tong80
kun je nagaan wat kennis doet. heb je juist geen shariarechtbank voor nodig. islamitsiche rechtspraak is slecht, omdat het gedaan wordt vanuit één geloof.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar had je geen geld voor nodig hoor, ik had hun poten er gewoon van afgezaagd - met het oordeel van een Shariarechtbank in mijn hand.
sorry tong, dit gaat je kuttopic niet redden. je kan beter iets nieuws openen.quote:
Nee doe maar niet, dan ga je weer allerlei raren dingen zeggen op Meki-niveau.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kun je nagaan wat kennis doet. heb je juist geen shariarechtbank voor nodig. islamitsiche rechtspraak is slecht, omdat het gedaan wordt vanuit één geloof.
diepe zucht, ik wil hier niet weer mijn riedeltje afdraaien.
gast. je weet toch dat ik al maanden niet meer drink? of is je dat ontgaan? ook geen pilletjes. gewoon thee. of water. zelfs geen allahcola.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, dan ga je weer allerlei raren dingen zeggen op Meki-niveau.
Ik zou zeggen, slaap die 10 bier er uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |