heeeee sgatjuhh [arm om meisje heen slaand], hoe istie dan met jou?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:02 schreef NoFidea het volgende:
Nog altijd beter dan een stel van die kut mocros die gelijk die meiden gaan betasten en serieus lastig vallen
Pak aan kankerlijer *Schopquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
Pluspunt: Een vriend van me schopte een bal 50 meter ver het water in van een paar 16 jarige ventjes
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:02 schreef Zjummie het volgende:
Die faalhazen probeerden het tenminste nog.
Jullie daarentegen kwamen niet verder dan stoer met je zonnebril op met een warme kletser op je handdoek zitten.
Kansloos
Ja want je moet ook altijd en overal bezig zijn meiden te versierenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:02 schreef Zjummie het volgende:
Die faalhazen probeerden het tenminste nog.
Jullie daarentegen kwamen niet verder dan stoer met je zonnebril op met een warme kletser op je handdoek zitten.
Kansloos
Scherp!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:02 schreef Rosbief het volgende:
TS is geen echte fokker want gedraagt zich te vaak als een player.
^quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja want je moet ook altijd en overal bezig zijn meiden te versieren![]()
Versieren doen wij boys wel in de dancing!
Gestopt met lezen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
Allereerst: Dit topic is alleen voor users die buiten komen
Kon het niet latenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Boys versieren doen wij wel in de dancing!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:07 schreef Dartanion het volgende:
En nu TS? Hoop je dat die faalhazen dit lezen en niet meer achter meisjes aan gaan?
Wat is dan het nut van klagen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehandDit is godverdomme klaagbaak. Daar klaagt men over dingen waaraan men zich ergert. Niet om tot oplossingen te komen.
Jij komt voor het eerst in klaagbaak?quote:
Ik ga een keer wat dieper in op de klager.. Wat zijn primaire beweegreden is...quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij komt voor het eerst in klaagbaak?
Iemand die keihard werd benaderd in de eerste paar zinnen van OPquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:13 schreef Titus-Pullo het volgende:
Prutsers die WoW neerhalen
Met mijn 1337 PvP skillz pik ik allemaal 17jarige geile emosletjes met íets te grote tieten op die ik dan vervolgens aan mijn speer rijg![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Iemand die keihard werd benaderd in de eerste paar zinnen van OP
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef Ruud het volgende:
5,5 keer proberen dezelfde vrouwen te versieren
4,5 keer? Eén keer werden ze halverwege al afgewezen ofzo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
En dit euvel herhaalde zich nog 4,5 keer door telkens de zelfde groep jongens bij de zelfde groep meiden.
Leuke ninja editquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik lag een keer op het strand met een vriendin van me, en toen kwamen er twee jongens naar ons toe gelopen.. Stonden ze voor ons, gingen ze een dansje doenen vroegen ze of we mee gingen zwemmen
!
Versierpogingen op het strand zijn altijd het ergst!
Aaaaah net te laat gequote!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik lag een keer op het strand met een vriendin van me, en toen kwamen er twee jongens naar ons toe gelopen.. Stonden ze voor ons, gingen ze een dansje doenen vroegen ze of we mee gingen zwemmen
!
quote:
Ja mijn god wat een afschuwelijke foutquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Aaaaah net te laat gequote!. Valt me van je tegen hoor!
Die 'kansloze mongolen' hebben teminste een poging gedaan. Dus je klacht is ongegrond TS.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
Allereerst: Dit topic is alleen voor users die buiten komen en zichzelf, net als ik ook op het strand durven te vertonen. Val jij niet onder deze categorie? verlaat dan mijn topic want dan ben je waarschijnlijk een dikke witte WoW'er die nog kanslozer is dan de personen die ik hieronder ga beschrijven.
Terug naar de klacht. Ik was gister na een dag hard werken toe aan wat verkoeling. Zodoende trokken we s' avonds met zn 8en eropuit om naar het strand te gaan. Uiteraard bier mee om de alcoholisten tevreden te houden en het feest kon beginnen. Beetje zwemmen, ouwehoeren, bier drinken en lekkere wijven checken. Maar ons rustige beeld werd verstoord door kansloze mongolen die kansloze versierpogingen uithaalden bij die wijven
. Iedereen kent het wel, de één schopt een bal "per ongeluk" naar een groepje meiden en de ander holt er als een baywatch autist naar toe. Vervolgens zie je die gast toenadering zoeken tot die chicks en in 99 van de 100 gevallen faalt de persoon in kwestie
En dit euvel herhaalde zich nog 4,5 keer door telkens de zelfde groep jongens bij de zelfde groep meiden. Op een gegeven moment waren die meiden het zat en gingen er vandoor. En dan zie je die jongens beteuterd kijken van: "weer mislukt
"
Godverdomme stelletje mongolen, jaag de chicks eens niet weg! Regelen doe je maar in een club. Niet op het strand met je misvormde lichaam![]()
Pluspunt: Een vriend van me schopte een bal 50 meter ver het water in van een paar 16 jarige ventjes
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik lag een keer op het strand met een vriend van me, en toen kwamen er twee jongens naar ons toe gelopen.. Stonden ze voor ons, gingen ze een dansje doenen vroegen ze of we mee gingen zwemmen
!
Suuuuuurequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
!
Verkapte -ik lag geil op het strand en jongens vinden mij ook geil want ze willen met mij en me vriendin neuken- reactie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
!
Jij bent ook nieuw hier?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Iemand die keihard werd benaderd in de eerste paar zinnen van OP
Waarom zou je dat niet gelovenquote:
Surequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:29 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Verkapte -ik lag geil op het strand en jongens vinden mij ook geil want ze willen met mij en me vriendin neuken- reactie.
Maar wel topless, dat dan weer welquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:29 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Verkapte -ik lag geil op het strand en jongens vinden mij ook geil want ze willen met mij en me vriendin neuken- reactie.
de nieuwe hateboerquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Op het strand en in het zwembad scoorde ik altijd de meeste chicks.En nee, niet door ze te bekogelen met zo'n ellendig balletje en dan de heilige onschuld gaan uithangen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:36 schreef Bonzai. het volgende:
Het is trouwens wachten op de nerd die de lemming maakt
Nou het komt niet echt geloofwaardig over ofzo. Ik bedoel;quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet geloven? Het is alweer een tijdje terug hoor, die jochies waren misschien 16 ofzo.
HOE HOE DAN OH GROTE VERSIERDER????quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Op het strand en in het zwembad scoorde ik altijd de meeste chicks.En nee, niet door ze te bekogelen met zo'n ellendig balletje en dan de heilige onschuld gaan uithangen.
Wat stond er eerst?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Aaaaah net te laat gequote!. Valt me van je tegen hoor!
Denk je dat ik m'n ogen op dat moment kon geloven? Een dansje, like, wtfquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nou het komt niet echt geloofwaardig over ofzo. Ik bedoel;
1. Jongens komen naar je toe (geloofwaardig)
2. Ze doen een dansje ( Uhuh)
Je wilt zeggen dat je wel mee was gegaan met je vriendin wanneer ze dat dansje niet gemaakt hadden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk je dat ik m'n ogen op dat moment kon geloven? Een dansje, like, wtf!
Speciaal voor jou zal ik binnenkort weer eens een avontuur uit mijn spannende uitgaansleven vertellen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat afcajos stoere hosseltopics maakte waardoor ik ook nog een beetje het idee had dat ik uitging
Nee man, daar komen alleen maar van die dikke kampwijven en BrEeZaHs van 15.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
de nieuwe hateboer![]()
vandaag nog langsgeweest
Door heel casual een praatje met ze beginnen te maken natuurlijk, oh kleine sprinkhaan. Meteen voor goud gaan (met patserige moves) is dooddoener nummero eins.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:48 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
HOE HOE DAN OH GROTE VERSIERDER????
Smarties zeker...quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:48 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
HOE HOE DAN OH GROTE VERSIERDER????
Aldus het meisje van 17.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet geloven? Het is alweer een tijdje terug hoor, die jochies waren misschien 16 ofzo.
Er is een behoorlijk verschil tussen het gedrag van de jongens waar ik mee om ga 17 - ? en het gedrag van 13 - 16 jarigen die heel graag voor het eerst in iemands slipje willen komenquote:
Schitterend.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:56 schreef Liefste. het volgende:
Oh jaaaaa ik vind ballen op het strand ZO vervelend. Het meest briljante was nog wel dat een jongen ooit een keer een bal recht in het gezicht van een meisje trapte, en ook echt keihard. Ze moest huilen
Dat zijn de echte!quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:56 schreef Liefste. het volgende:
Oh jaaaaa ik vind ballen op het strand ZO vervelend. Het meest briljante was nog wel dat een jongen ooit een keer een bal recht in het gezicht van een meisje trapte, en ook echt keihard. Ze moest huilen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef bhm het volgende:
Ok, toevallig was ik hier bij hij vergeet hier alleen te vertellen dat het steeds om 1 en dezelfde jongen gin die het probeerde.
Dat is gewoon falen...
Terwijl het meisje in kwestie iedereen zou zien zitten... Moet je alleen niet met zo' n oude kansloze truc komen als de bal schieten...
Ik pak haar de volgende x wel als bewijs
En? Bewijs?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:40 schreef bhm het volgende:
Ok, toevallig was ik hier bij hij vergeet hier alleen te vertellen dat het steeds om 1 en dezelfde jongen gin die het probeerde.
Dat is gewoon falen...
Terwijl het meisje in kwestie iedereen zou zien zitten... Moet je alleen niet met zo' n oude kansloze truc komen als de bal schieten...
Ik pak haar de volgende x wel als bewijs
TERING wat boeiend zegquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
Allereerst: Dit topic is alleen voor users die buiten komen en zichzelf, net als ik ook op het strand durven te vertonen. Val jij niet onder deze categorie? verlaat dan mijn topic want dan ben je waarschijnlijk een dikke witte WoW'er die nog kanslozer is dan de personen die ik hieronder ga beschrijven.
Terug naar de klacht. Ik was gister na een dag hard werken toe aan wat verkoeling. Zodoende trokken we s' avonds met zn 8en eropuit om naar het strand te gaan. Uiteraard bier mee om de alcoholisten tevreden te houden en het feest kon beginnen. Beetje zwemmen, ouwehoeren, bier drinken en lekkere wijven checken. Maar ons rustige beeld werd verstoord door kansloze mongolen die kansloze versierpogingen uithaalden bij die wijven
. Iedereen kent het wel, de één schopt een bal "per ongeluk" naar een groepje meiden en de ander holt er als een baywatch autist naar toe. Vervolgens zie je die gast toenadering zoeken tot die chicks en in 99 van de 100 gevallen faalt de persoon in kwestie
En dit euvel herhaalde zich nog 4,5 keer door telkens de zelfde groep jongens bij de zelfde groep meiden. Op een gegeven moment waren die meiden het zat en gingen er vandoor. En dan zie je die jongens beteuterd kijken van: "weer mislukt
"
Godverdomme stelletje mongolen, jaag de chicks eens niet weg! Regelen doe je maar in een club. Niet op het strand met je misvormde lichaam![]()
50 meter???????????????????????? FUCK MAN!!! JOUW VRIEND KAN VER SCHOPPEN!!! DAT IS BIJNA IN ENGELAND MAN!!!!!!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef zovty het volgende:
[..]
50 meter???????????????????????? FUCK MAN!!! JOUW VRIEND KAN VER SCHOPPEN!!! DAT IS BIJNA IN ENGELAND MAN!!!!!!!
Mag ik je vriend aanraken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |