Als de documantaire klopte en de amerikanen die aan het woord waren hadden het gelijk lijkt me toch dat 33% van de californiers het niet meer goed heeft aangezien hun werkeloos zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 23:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Natuurlijk, en ook zie je niet het enorme meerdendeel van de californiers waar het gewoon goed mee gaat.
Met het (groeiende) deel waar het slecht mee gaat gaat het ook meteen heel slecht.quote:Op maandag 8 november 2010 23:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Natuurlijk, en ook zie je niet het enorme meerdendeel van de californiers waar het gewoon goed mee gaat.
Die Oostenrijkse Arnold die heeft de Staat California van de regen in de drup gebracht met zijn zogenaamd beter beleid.Onbegrijpelijk dat dit soort gasten in Amerika wegkomen met dit beleid en niet vervolgd wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:58 schreef RvLaak het volgende:
Net op BNR een stukje van Schwarzenegger:
"Our wallets are empty".
Heb nog niet een "echte" nieuwsposting kunnen vinden, maar de analist op BNR zegt dat de staat helemaal geen geld meer uit kan geven, enkel beloftes.
Ben benieuwd hoe dit afloopt
Waarbij ik het stuitend vond om te zien hoeveel mensen in campers zijn gaan wonen en de brandweer mensen als een stel bedelaars op kruisingen staan om geld in te zamelen. Ik hoop echt dat ons sociale systeem niet zover uitgehold wordt dat we hier ook van zulke excessen gaan zien.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Met het (groeiende) deel waar het slecht mee gaat gaat het ook meteen heel slecht.
Tja, "het volk" wil ook geen verandering, bij alles wat de situatie een beetje minder dramatisch zou kunnen maken staan ze meteen te steigeren. Nou dan, geen medelijden met zulk dom volk, laat ze maar lekker creperen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef rubje het volgende:
[..]
Die Oostenrijkse Arnold die heeft de Staat California van de regen in de drup gebracht met zijn zogenaamd beter beleid.Onbegrijpelijk dat dit soort gasten in Amerika wegkomen met dit beleid en niet vervolgd worden
Amerikanen hebben gewoon meer vertrouwen in hun eigen kunnen. Hier kijken we voor elke scheet naar de overheidquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, "het volk" wil ook geen verandering, bij alles wat de situatie een beetje minder dramatisch zou kunnen maken staan ze meteen te steigeren. Nou dan, geen medelijden met zulk dom volk, laat ze maar lekker creperen.
Niet eenvoudig. Ik kwam nog steeds 2.4 miljard te kort.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:54 schreef SeLang het volgende:
HIER staat een toffe interactieve tool waarmee je zelf het California budget deficit kunt dichten.
Gewoon extra belasting heffenquote:Op dinsdag 16 november 2010 04:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Niet eenvoudig. Ik kwam nog steeds 2.4 miljard te kort.
Ook in conservatieve kring gaan er nu stemmen op om de belasting te verhogen. Op die manier realiseert de kiezer ten minste dat al die leuke dingen voor de mensen, waarmee politici zichzelf in het pluche proberen te houden, geld kosten. Nu draait China daar voor op.quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Gewoon extra belasting heffen
Dan is het alsof je cheatcodes gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |