die freakshow is de leadzangerquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:57 schreef slaveloos het volgende:
[..]
de zanger! met het oranje haar dus... ihij ziet er nog steeds zo uit
AKQ 1633
1 mr_anonimous
3 Ofyles2
1 pulletje
1 Robbiev85
1 steekbal
2 BasOne
1 Yankee
3 slaveloos
2 tong80
1 Lehme
je moest een bandlid opnoemenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:59 schreef BasOne het volgende:
mmm slaafje?
Voggensmij had tanjaa em met love misslie
miste de F1 11, sorry Tanjaaquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:59 schreef BasOne het volgende:
mmm slaafje?
Voggensmij had tanjaa em met love misslie
Oww, maakt mij niet uit hoor ^^quote:
En werd veranderd in een hit vanquote:
nee... hij zei dat dat ook mag, orgineel moest je een bandlid opnoemen.quote:
Jijquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef Lehme het volgende:
[..]
nee... hij zei dat dat ook mag, orgineel moest je een bandlid opnoemen.
slaveloos wie krijgt de punt nou dan??
uitgebreidquote:
Dan was ik nog altijd eerder als jou ^^quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef Lehme het volgende:
[..]
je hebt het punt al... Ik pak het heus niet af, en Tanjaa is niet eens heel erg boos op me, dus no harm done, now get on with it!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef Lehme het volgende:
[..]
mel brooksquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:10 schreef BasOne het volgende:intro van men in thights.
Lang intro verhaal, dorpje dat brand, dorpeling allemaal in een groep "GET ON WITH IT" _o-
Nou.. ik had hem wel goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef slaveloos het volgende:
[..]
je hebt het punt al... Ik pak het heus niet af, en Tanjaa is niet eens heel erg boos op me, dus no harm done, now get on with it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou.. ik had hem wel goed
had jou het punt moeten geven hadden we weer een vraag gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Idd, maar dan was het wel een ongezellige vraag geweestquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef slaveloos het volgende:
[..]
had jou het punt moeten geven hadden we weer een vraag gehad
[b] boldquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:12 schreef Lehme het volgende:
Noem 3 rappers die bij de westside hoorde en daarbij geen west-clank-east rappers.
Nou dan gooi ik er nog eens Vanilla Ice boven opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |